Маркетинг

  • Тауар мен қызмет көрсетулердің бәсекеге жарамдылығын қамсыздандыру,жеке сату мен насихаттау, жарнама техникасын, өткізуді ынталандыру шараларын, баға белгілеу жүйесін, өткізім амалдарын және тиімді әдістерін пайдалану, бөлу арналарын бақылау мен ұйымдастыру, осы өнімнің нарығын зерттеу, жаңа өнімді шығару процесін қарастырады. Сондай-ақ, нарықтағы тұтынушы әрекетінің ерекшеліктерін, фирма мен оның клиентерінің әрекетін, макро және микро ортаның факторларының әсер етуін оқытады.
  • Образовательная программа 6B04104 IT менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top