Қаржылық инжиниринг

  • Пән қаржылық маркетинг принциптерінде компанияны басқару философиясын, қаржылық маркетингтің негізгі категорияларын, жаңа экономиканың жаһандық трендтерін және маркетингтегі өзгерістерді, маркетингтің бизнес нәтижелілігіне әсерін, компанияның тұрақты дамуының негізі ретінде клиентке бағдарлану, сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау және позициялау, инновациялар және жаңа өнімдерді әзірлеу, өнімді, тауарлық ассортиментті және брендтердің портфелін басқару.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес және қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top