Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08108 Агрохимия және агроэкология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоршаған ортаның мониторингімен және химияландыру құралдарын қолданудың экологиялық регламенттерін сақтаумен, ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерді агроэкологиялық бағалаумен және оларды ұтымды пайдалану әдістерін негіздеумен байланысты агрохимия және агроэкология мәселелері бойынша проблемаларды тұжырымдауға және шешуге қабілетті бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау; өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің және топырақ құнарлылығын өндірудің экологиялық қауіпсіз технологияларын әзірлеу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Қазіргі ұйымдағы менеджердің рөлі, функциялары және міндеттері. Ұйымдағы негізгі бизнес-процестер. Ұйымдастыру жоспарлаудың түрлері мен әдістері. Ұйымдастыру құрылымдарының түрлері, ішкі бақылаудың негізгі түрлері мен процедуралары. Басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері. Ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің негізгі теориялары мен ұғымдары. Ұйымдастыру мәдениетінің түрлері және оларды қалыптастыру әдістері. Салааралық байланыс. Ауыл шаруашылығындағы инновациялық технологияларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақтар биоремидиация және биоиндикациясы
    Несиелер: 5

    Биоремедиация принциптері. әртүрлі орталардың биоремедиациясы. Биоремедиация технологиясы. Ауыр металдар мен радионуклидтерді биологиялық жою. Фиторемедиация. Биодеградация, биодеструкция. Топырақтың микробтық биоремедиациясының негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Тіл жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттар үшін мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратымен еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейту, ғылыми ақпаратты интерпретациялау, дәлелдеу, сендіру, ғылыми өріс, академиялық хат дағдысын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымы; және менеджмент функциялары; басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері; ұйымдастыру мақсаттарына қол жеткізу бойынша бірлескен қызметтің психологиялық заңдылықтары; басқарушылық міндеттерді шешудің базалық тәсілдері және оларды нақты жұмыс істейтін өндірістік құрылымдар жағдайында шешу ережелері, олармен жұмыс істеу әдістері менеджердің қызметіндегі функционалдық жай-күйлер, басқару процестерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ физикасы және химиясы
    Несиелер: 5

    «Топырақ физикасы және химиясы» курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Топырақтың гранулометриялық және микроагрегаттық құрамы. Топырақтың құрылым түзілу процестері. Топырақтың меншікті және көлемді массасы. Топырақ ауасы және зерттеу әдістері. Топырақтың су және жылу режимдері. Гумус түзудің заманауи түсінігі. Топырақ коллоидтері. Катиондарды топырақпен сіңіру. Топырақ ерітіндісінің құрамы және оларды зерттеу әдістері. Микроэлементтер. Минералды заттардың биологиялық айналымы және оның топырақ және топырақ құнарлылығының қалыптасуындағы маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тыңайтқыш қолданудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    ҚР егін шаруашылығын химияландыру жағдайы. "Тыңайтқыш-топырақ-өсімдік-адам" жүйесіндегі агроэкологиялық өзара әрекеттесу негіздері. Азот тыңайтқыштарын қолданудың экологиялық аспектілері, нитраттардың жиналуы, топырақтың, өсімдіктердің, су айдындарының ластануы және т.б. Фосфорлы тыңайтқыштар мен қоршаған орта, ауыр металдар, топырақты сүзу. Калийлі тыңайтқыштарды және микроұбырларды қолдану және қоршаған ортаның жай-күйі. Органикалық тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық аспектілері. Тыңайтқыштардың экологиялық оңтайлы нормалары туралы түсінік

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Танаптық дақылдар егістігіннің фитосанитарлық мониторингі
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдары зиянкестерінің, алқаағаштардың, астық қорының және оны қайта өңдеу өнімдерінің таралу және даму ерекшеліктері. Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың мониторингі және болжамы. Организмдердің зиянды түрлері популяциясының маусымдық және көпжылдық өзгеру динамикасы. Фитофагтардың зияндылығының экономикалық шегі. Фитосанитариялық жағдайдың дамуын болжау, қорғау іс-шараларын жүргізу қажеттілігіне шешім қабылдау. Фитосанитариялық жағдайдың дамуы туралы ақпарат құру, фитосанитарлық мониторингті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық егіншілік
    Несиелер: 5

    Органикалық егіншілік туралы түсінік, принциптері, мақсаты. Биодинамикалық, орго-биологиялық және басқа да егіншіліктің органикалық жүйелерінің түрлері. Органикалық егіншілік кезіндегі жұмыстарды жоспарлау және топырақты өңдеу. Қоршаған ортаны қорғау. Табиғаттағы заттардың айналымы: өсімдіктердің қоректік режимі, гумус балансы. Тыңайтқыш жүйесі және қорек элементтерінің балансы. Шаруашылықтарда қолданылатын тыңайтқыштар. Ауыспалы егістер. Егіншіліктің органикалық жүйесінде қолданылатын ауыспалы егістер. Органикалық егіншілік кезіндегі бұршақты дақылдардың маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тыңайтқыштар қолдану мен өсімдіктер қоректенуінің ғылыми негіздері.
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер мен топырақтың өзара әрекеттесуінің физиологиялық негіздері. Иондар көлігінің қозғаушы күші. Иондардың радиалды көлігіндегі тамыр ұлпаларының қызметі. Органикалық қосылыстардың түбірімен синтездеу. Топырақтың гумустық жағдайын оңтайландыру. Топырақ жүйесіндегі қоректік элементтерді жұмылдыру және иммобилизациялау процестері-өсімдік-тыңайтқыш. Азот тыңайтқыштары және «экстра азот» мәселесі. Топырақтағы фосфаттарды ретроградациялау және биологиялық иммобилизациялау. Калий тыңайтқыштарының топырағымен өзара әрекеттесу ерекшеліктері. Микробақылаудың тиімділігін арттырудағы комплексондардың рөлі. Егін шаруашылығында тыңайтқыштарды қолдануды оңтайландыру бойынша іс-шаралар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Агроэкологиялық мониторинг және жерлерді бағалау
    Несиелер: 5

    Мониторинг түсінігі және міндеттері. Агроэкологиялық мониторинг жүргізудің әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздері. Мониторинг компоненттері. Агроэкологиялық мониторингті қарқынды егіншілікте және мелиорацияланған жерлерде жүргізу ерекшеліктері. Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерді ұтымды пайдалану мәселелері. Жер ресурстарын қорғау ҚР аграрлық саясатының бағыты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін бағалау және нормалау
    Несиелер: 4

    Өнім сапасын бақылау. Өнім сапасын сараптау негіздері. Дәнді дақылдардың (1, 2 топтағы нан) сапасын нормалау. Дәнді-бұршақты дақылдар дәнінің сапасын нормалау. Майлы дақылдар сапасының көрсеткіштерін нормалау. Ұн сапасын нормалау. Жемістер мен көкөністер сапасының көрсеткіштері. Жемістер мен көкөністердің сапасын бағалау. Талдау әдістері. Көкөніс дақылдарының (картоп, тамыржемістілер) сапасын нормалау. Қырыққабат, жеміс көкөністерінің сапасын нормалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу және қарым-қатынас негіздерін пайдалану, тиісті мамандықтың шет тіліндегі жалпы ғылыми терминологиясын анықтау

  • Код ON2

    жоспарлау, ұйымдарды жобалау, тез өзгеретін орта мен инновациялар жағдайында бақылау кезінде басқарудың негізгі принциптерін, әдістерін қолдану; ұйымдарда тиімді шешімдер қабылдауға және персоналды ынталандыруға, сондай-ақ ұйымдастырушылық мәдениет пен командаларды қалыптастыруға заманауи тәсілдерді қолдану;

  • Код ON3

    қызметті ұйымдастыруды белгіленген басшылық принциптерге сәйкес жоспарлау; шешімдерді қабылдауға, уәждемеге, бақылау мен кешенді басқаруды жүзеге асыруға заманауи тәсілдерді қолдану (ON2); 3 оқу үрдісінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын ұйымдастыру принциптері мен құрылымын сипаттау; оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдары; коммуникативтік дағдыларды пайдалану, корпоративтік мәдениет пен сыртқы ортаның өзара іс-қимылын қамтамасыз ету

  • Код ON4

    өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын нормалау және сараптау теориясы мен тәжірибесін ажырату; өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын нормалау тәсілдерін меңгеру, сапаны сараптау бойынша ақпаратты жинау мен өңдеуді жүзеге асыру, Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын бағалауды нормалау практикасында шешімдер қабылдау және Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын бағалау кезінде құжаттаманы ресімдеуді жүзеге асыру; жерді ұтымды және тиімді пайдалану, топырақтың құнарлылығын арттыру және егіншіліктің органикалық жүйесі жағдайында дақылдардың өнімділігін арттыру тәсілдерін анықтау; егіншілік жүйелері, биологияландыру тәсілдері, топырақ құнарлылығын қалпына келтіру мәселелерін шешу үшін практикада білімді пайдалану; ортадағы биоремедиация үдерістері туралы зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету; экожүйелердің жағдайын бағалау; табиғи ортаны ксенобиотиктерден қорғау мәселелері бойынша идеяларды сыни талдау, бағалау

  • Код ON5

    агроэкожүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін сипаттау; агроэкологиялық мониторинг жүйесін құру негіздері; агроэкологиялық мониторинг көрсеткіштерін анықтау және агроландшафттардың жай-күйін бағалау дағдыларын қолдану егістік топырақ құнарлылығының оңтайлы агрохимиялық көрсеткіштерінің параметрлерін анықтау, координаттарды кеңістікте байланыстыра отырып, агрохимиялық тексерудің қазіргі заманғы технологияларын қолдану; агрохимиялық картограммалар мен танап паспорттарын жасау тәсілдерін құру; агрохимиялық зерттеу деректерін ескере отырып, дақылдарды тыңайтқыштаудың оңтайлы жүйесін әзірлеу принциптерін бағалау

  • Код ON6

    топырақтың агрофизиялық және агрохимиялық қасиеттерін оңтайландыру мәселелерін шешу үшін физикалық және химиялық процестердің бағыттылығын бағалау; топырақтың физикасы мен химиясы саласындағы базалық ақпаратты баяндау және сыни талдау; топырақтың физико-химиялық қасиеттері бойынша олардың агрономиялық бағалауымен қорытынды жасау; далалық және зертханалық жағдайларда топырақты зерттеудің заманауи тәжірибелік әдістерін қолдану

  • Код ON7

    фитопатогендердің түр құрамын анықтау; топырақтың, егістіктің, көпжылдық екпелердің және өсімдік шаруашылығы өнімдерінің фитосанитариялық жағдайын бағалау; Фитосанитарлық мониторинг жүргізу әдістемесін пайдалану, қорғау іс-шараларын жоспарлау және өсімдіктерді қорғау міндеттерін өз бетінше шеше білу; биогенді заттарды тұтыну және өсімдікке токсиканттардың түсуі бойынша деректерді талдау; экологиялық таза өнім алу мәселелерін шешу, биогенді элементтердің шығынын азайту тәсілдері мен тәсілдерін әзірлеу; минералдық және органикалық тыңайтқыштарды экологиялық қауіпсіз қолдану саласындағы білімді біріктіру; тыңайтқыштардың экологиялық оңтайлы нормаларын анықтау бойынша қорытынды жасау; ҚР-да және шетелде тыңайтқыштарды және химияландыру құралдарын экологиялық қауіпсіз қолдану мәселелері бойынша пікір білдіру

  • Код ON8

    8 Өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінің теориялық негіздерін, олардың орта факторларына қойылатын талаптарын түсінуін көрсету; дақылдардың өнімділігін анықтайтын факторлардың өзара әрекеттесу сипаты; тыңайтқыштарды пайдалануды және дақылдардың өнімділігін арттыруды басқарудың ғылыми негізделген тәсілдерін әзірлеу; ауыл шаруашылығы дақылдарының берілген өнімділігін алудың және әр түрлі агроценоздардың топырақ құнарлылығын қалпына келтірудің технологиялық жобаларын құру; қоректенуді оңтайландыру әдістерінің принциптерін түсіндіру

  • Код ON9

    өндірістік орта жағдайында мамандықтың базалық және бейіндеуші пәндерін оқу кезінде алынған білім мен дағдыларды қолдану; кәсіпорында еңбекті ұйымдастыру жүйесін зерттеу, технологияларды, жабдықтарды пайдалану; кәсіби қызметте шешімдер қабылдау

Top