Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Мәдениеттану в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Ғылыми мәтіннің теориялық және практикалық құрулымы

    Мақсаты: ғылыми мәтінді дайындаудың ерекшеліктері, зерттелетін материалды категориялау принциптері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру, зерттеу әдістемесін таңдау, оны құрылымдау, білікті зерттеу жұмысын жүргізуге ықпал ететін дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ғылыми зерттеу теориясы, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми мәтінді құру әдістері. Оқу нәтижелері: заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіптік салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілеті. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау нысандары – ауызша, жазбаша жауаптар және тестілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон үдерісі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық үдеріс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұнын сипаттайтын элементтер. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектептегі қазіргі білім беру технологиялары, білім беру нысандары. Жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі. Кеңесші, тьютор, офис тіркеушісінің қызметі. Білім берудегі басқару. Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген. Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде жауапкершілік және шешімдер қабылдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мәдениет зерттеулері

    Мақсаты: зерттеу контекстінде идеяларды дамыта отырып, қазіргі қоғамдағы өзгерістердің күрделілігі мен жылдамдығымен байланысты мәдени тәжірибелер мен мағыналардың жаңа формаларын талдау. Пәннің мазмұны: мәдениет саласындағы мемлекеттік саясатты әзірлеу мен жүзеге асырудың салыстырмалы заманауи тәсілдерін, технологияларын, әдістері мен тәсілдерін түсіну. Зерттеу нәтижелері: қазіргі заманғы мәдениеттанудың әдіснамалық және теориялық принциптерін синтездеу, жаңа ортада, кеңірек пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып ақпаратты жинау және түсіндіру. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: магистранттарға жоғары мектепте білім беру жүйесінің дамуының негізгі кезеңдері мен оқыту әдістемесін көрсету. Мазмұны: жоғары білім беру жүйесін және оқу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерімен таныстыру, кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесі: студенттерді оқуға ынталандырудың әртүрлі тәсілдері мен дағдыларын меңгеру, заманауи және инновациялық оқыту технологиялары (оның ішінде цифрлық), бейіндік пәндерді оқытуға әдістемелік дайындықты қамтамасыз ету. Оқыту әдістері мен бақылау нысаны: мәселелік жағдай, пікірталас, рөлдік жағдайлар. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша жұмыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: ойларды құрылымдық түрде жеткізу дағдыларын дамыту, академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми ақпараттық мәтіндерді құру қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: академиялық жазудың ерекшеліктері, типологиясы мен түрлері, оқыту бейініне сәйкес белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері. Зерттеу нәтижелері: өз ойыңызды тұжырымдап, дәлелдеңіз, ғылыми мәтіндерді сипаттау стилі мен тілін анықтаңыз. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: жобалық жұмыс, кейстерді шешу. Бақылау нысандары – ауызша, жазбаша жауаптар және тестілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистранттардың зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру

    Мақсаты: магистранттардың оқу-зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал ету, болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін арттыру, кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда теориялық білім мен тәжірибелік дағдылар жүйесін құруға ықпал ету. Пәннің мазмұны: ғылыми-зерттеу қызметінің мәні мен мазмұны; негізгі жалпы ғылыми категорияларды түсіндіру және белсенді пайдалану; Зерттеу нәтижелері: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру қабілеті; зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа ұсына білу. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Мақсаты: пән арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым құбылысының мәселелерімен таныстырады және ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: ғылымның пайда болуы мен дамуы, ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері. Зерттеу нәтижелері: ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу; қажетті зерттеу әдістерін ұсынады. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау нысандары – ауызша, жазбаша жауаптар және тестілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады. Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген. Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде жауапкершілік және шешімдер қабылдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдениет семиотикасы

    Мақсаты: қазіргі семиотиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен, осы ғылымның пайда болу және даму тарихымен таныстыру. Пәннің мазмұны: мәдениеттегі семантиканың мәні мен рөлі, мәдениетке ақпараттық-семиотикалық көзқарас, мәдениеттің символдық құралдары мен мәдениет құбылыстары. Оқыту нәтижесі: ақпаратты семиотикалық өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін меңгеру, ақпаратты зерттеу және сыни талдау. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті

    Пәнді оқудың мақсаты: стилистиканың теориялық негіздері туралы білімдерді қалыптастыру: стилистика және сөйлеу мәдениеті саласындағы тілдік құзыреттілік, сонымен қатар осы саладағы теориялық білімдерді меңгеру, болашақ мамандардың стилистикалық дағдыларын қалыптастыру, тіл мәдениеті мен сөйлеу мәдениеті. стилистикалық үлгілі мәтіндерді өз бетінше шығара білуді меңгеру, маманның стильдік сезімін жетілдіру, әдеби тіл нормаларын меңгеру, студенттің ауызша, жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру.Пән стилистика және сөйлеу мәдениеті курстарының жиынтығы болып табылады. Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген. Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде жауапкершілік және шешімдер қабылдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи мәдениеттану

    Мақсаты: мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі формалары мен әмбебап заңдылықтарын түсіну және ассимиляциялау. Пәннің мазмұны: тарихи мәдениеттану ғылымның, философияның және өнердің ерекшеліктерін біріктіретін және мазмұны адамзаттың рухани тәжірибесін жинақтау болып табылатын ішкі қайшылықты процесс туралы түсінігі бар метатеориялық рефлексия ретінде түсініледі. Оқыту нәтижелері: өзін-өзі жетілдіру және кәсіби өсу үшін әлемдік мәдениет құндылықтарын өз бетінше түсіну дағдыларын пайдалану. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: кейстерді шешу, жобалық жұмыс. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Салыстырмалы мәдениеттану

    Мақсаты: негізгі ұлттық дәстүрлерді талдау және олардың интеллектуалдық әлеуетін бағалау. Пәннің мазмұны: мәдениеттердің өзара әрекеттесу процесі, әртүрлі мәдениеттер, ұлттар мен ұлыстар арасындағы қарым-қатынас. Оқыту нәтижесі: белгілі бір ұлттық мәдениеттің рөлі мен орнына объективті баға беру, салыстырмалы мәдениеттанудың мәні мен ұлттық мәдениеттің маңыздылығын ашу, конфликтсіз қарым-қатынас жасау және ұлттық-мәдени өзін-өзі тануды іздеу жолдарын ұсыну. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: кейстерді шешу, жобалық жұмыс, талқылау. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша жауаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскери қазақ тілі

    Курстың мақсаты қазақ тілі бойынша білімді тереңдету және студенттердің сөйлеуінің кәсіби бағытын одан әрі дамыту ғылыми және публицистикалық стильдерге тән конструкцияларды қолдану дағдыларын дамытуға,іскерлік салада қазақ тілінде ой алмасу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Кәсіби қызметі және философ коммуникациясы. Кәсіби қызметтің салалары.Кәсібилігі, философия саласындағы маманның кәсіби сөз сөйлеу әдебі. Ғылыми сөз сөйлеу философия кәсіби мәдениетінің құрастырушысы.Тілдік деңгейдің прагматикалық бірліктері.Сөз сөйлеу әдебінің прагматикалық бірліктері.Тілдік деңгейдің стильдері. Жалпы пайдаланушы, жалпы ғылымдық лексика. «Қазақстан Республикасының стратегиялық дамуы» тақырыбы шеңберінде терминологиялық минимум. «Қазақстанның мәдени саясаттану» тақырыбы шеңберінде терминологиялық минимум.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру, дайындау және таныстыру

    Мақсаты: магистранттарды қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларындағы социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, дайындау және ұсынудың сан алуан мәселелерімен таныстыру. Пәннің мазмұны: әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру, дайындау және көрсету бойынша нормативтік-құқықтық базамен танысу, Оқыту нәтижесі: алған дағдыларын әлеуметтанулық зерттеулердің әртүрлі түрлерінде қолдану, озық технологиялар негізінде зерттеу дағдыларын көрсету. Оқыту әдістері: миға шабуыл, кейс-стади, статистикалық деректерді талдау, зерттеу және уақытты басқару. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ мәдениетіндегі толеранттылық мәселесі

    Мақсаты: қазақ мәдениетіндегі толеранттылыққа қатысты ұлттық ұғымдар жүйесін зерттеу, қоғамдағы әлеуметтік-мәдени, мәдениаралық жағдайды жақсарту. Пәннің мазмұны: қазақ мәдениетіндегі толеранттылықтың объективті әлеуметтік факторларының қалыптасуына теориялық және эмпирикалық талдау жасау. Оқыту нәтижелері: мәдени өзара түсіністік, өзара түсіністік, қақтығыссыз қарым-қатынас және ұлттық-мәдени өзін-өзі анықтауды іздеу саласындағы мәселелерді шешу, толеранттылық мәселелері бойынша жобаларды ғылыми негіздеуді қамтамасыз ету. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: пікірталас, ой қозғау, дөңгелек үстел. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша жауаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық мәдениет және сыни ойлау

    Мақсаты: қазіргі әлеуметтік-мәдени қызметтегі ақпараттық процестердің орны мен рөлін зерттеу. Пәннің мазмұны: әлеуметтік желілерді талдаудың негізгі әдістері, оны қолдану салалары, мәдениеттанудағы соңғы тенденциялар контекстінде әлеуметтік желілерді зерттеу: әлеуметтік, мәдени, адами және капиталдың басқа түрлерінің теориялары. Оқыту нәтижесі: оқытылатын сала бойынша әрі қарай білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану, кез келген күрделіліктегі ақпаратпен аналитикалық жұмыс істей білу. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы

    Мақсаты: мәдени білім берудің қазіргі тұжырымдамасының негізі ретінде мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: қазіргі пәнаралық зерттеулердегі коммуникация теориясы, мәдениет және коммуникация, тіл және мәдениет, мәдениетаралық байланыстарды жүзеге асырудағы тілдердің рөлі. Оқыту нәтижесі: мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту, зерттеу міндеттерін қою және шешу мақсатында алған теориялық білімдерін мәдениетаралық қарым-қатынас тәжірибесінде қолдану. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: пікірталас, ой қозғау, дөңгелек үстел. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша жауаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Гуманитарлық ғылымдар контексіндегі экологиялық мәселелер

    Мақсаты: қазіргі ғылымның пәнаралық сипатына, өмірге, қоршаған ортаға экологиялық көзқарасына негізделген жаңа дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ету. Пәннің мазмұны: экологиялық өркениет, ғылыми-техникалық прогресс жаһандық проблема ретінде, мәдени мегатрендтер. Оқыту нәтижелері: жалпы адамзаттық мәдениеттің өзекті мәселелерін зерттеу, жаңа ақпараттық мәдениет аясында ғылыми қызметіңізді жобалау және жүзеге асыру, техногендік өркениеттің заманауи үлгісін «жасылдандыру» негізіндегі идеяларды негіздеу. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: проблемалық жағдай, пікірталас. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет саласындағы жобаның әдістемесі

    Мақсаты: әлеуметтік-мәдени дизайн теориясы мен практикасы саласында арнайы білім, білік және дағдыларды меңгеру, жобалық зерттеудің озық әдістеріне негізделген технологияларды меңгеру. Пәннің мазмұны: әлеуметтік-мәдени жобаның құрылымы, әлеуметтік-мәдени жоба идеясын дамыту технологиялары. Оқыту нәтижесі: ғылыми жобаларды ұйымдастыруда, оқуда алған дағдыларын қолдану, озық технологиялар негізінде зерттеу дағдыларын көрсету. Оқыту әдістемесі: Кейс-стади, жобалық әрекеттерді модельдеу. Бақылау нысандары – жобалар, ұшу шешімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени зерттеулер жүйесіндегі SPSS

    Мақсаты: білім алушылардың әлеуметтік-мәдени зерттеулер саласындағы міндеттерді шешу үшін SPSS бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы білімдерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: сипаттамалық статистикадан бастап талдаудың күрделі түрлеріне дейінгі әдістердің толық жиынтығын ұсынатын SPSS статистикасы бағдарламасын зерттеу. Оқыту нәтижелері: алынған дағдыларды әртүрлі әлеуметтанулық зерттеулерде қолдану, озық технологияларға негізделген ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын көрсету. Оқыту әдістемесі: миға шабуыл, case-study, статистикалық деректерді талдау, зерттеу жүргізу және уақытты басқару. Бақылау нысандары-ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени құндылықтарды сараптау

    Мақсаты: халықаралық стандарттарды мәдени талдауды және мәдени құндылықтарды сақтау, бағалау және сақтау мәселелерінің жаһандық сипатын ескере отырып, Қазақстан Республикасының мәдени мұрасын сақтау жүйесін зерттеу. Пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасының мәдени мұрасын сақтау бағдарламасы, мәдени құндылықтарды сақтау, бағалау және сақтаудың халықаралық нормативтік стандарттары. Оқыту нәтижесі: мәдени құндылықтарға сараптама жүргізу, мәдени құндылықтарды ғылыми сипаттау және талдау әдістерін қолдану. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: кейстерді шешу, жобалық жұмыс. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет типологиясының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: мәдениет типологиясының теориясы мен әдістемесін мәдениетті саралау және жүйелеу құралы ретінде оқып-үйрену, типология түрлері туралы білім мен түсінік қалыптастыру, үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту. Пәннің мазмұны: мәдениет дамуының жалпы заңдылықтары, оның қызмет ету принциптері, мәдени формалар мен процестерді зерттеу әдістері. Оқыту нәтижелері: әлеуметтік-мәдени және жеке шындықты талдау әдістерін қолдану, өркениеттің әртүрлі типтерінің өзара әсер ету және өзара әрекеттесу стратегиясы мен тактикасын болжау. Оқыту әдістері: жобалық жұмыс, миға шабуыл, Кейс-стади. Бақылау түрлері – ауызша, жазбаша есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым, педагогика және кәсіптік қызмет саласында тұжырымдамалық білімді игерген, орта арнаулы және жоғары білім беру ұйымдарында әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша курстарды оқытуда педагогикалық қызмет негіздерінің білімін тәжірибелік пайдалануға, ғылыми зерттеулерді жүгізуге қабілетті.
  • Кәсіби қызметтің мақсаттарын анықтайды, оларға жетудің дәлме-дәл әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми-педагогикалық және инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімше деңгейінде шешімдер қабылдайды және жауапкершілік алады.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).
  • Мәдени құндылықтарға тарихи аспектіге және мәдениетті зерттеудің заманауи әдістеріне сүйеніп сараптама жүргізуге қабілетті
  • Қазіргі қоғамдағы нақты әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық жағдайды жетілдіру бойынша түрлі тәсілдерді ұсынады
  • Әлеуметтік-мәдени мәселелерінің сыни талдауын және күнделікті тәжірибенің рефлексиясын қолдана отырып, жеке жобалар мен талдамалық есептерді әзірлейді
  • Заманауи және инновациялық әдістерді, соның ішінде цифрлық технологияларды, тарихи-мәдени мұраны сақтау және репрезентация үшін әлеуметтік желілердегі ақпаратпен жұмыс істеу әдістерін, оқу үдерісін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету және ғылыми зерттеулерді жүргізуді қолданады.
Top