Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02102 Кескіндеме в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих пен теория саласында, әлемдік және отандық бейнелеу өнерін сынауда, сондай – ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде қазіргі заманғы ғылыми-практикалық проблемаларды шешуге қабілетті жоғары кәсіби маман дайындау, зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Өнер философиясы

    Курс жалпы адамзат өнерінің, оның ішінде қазақ халқының өнерінің классикалық дамуының ең ірі, түйінді, тағдырлы кезеңдері негізінде өнер философиясын; өнердің белгілі бір түрінің өркендеу себептерін, эстетикалық, этикалық және философиялық білімдердің даму дәрежесі мен деңгейін; шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешуді; өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде философиялық түсіну және бағалау мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи өнердегі авторлық «бренд»

    Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнерінде "бренд" ұғымы қалыптасады, ол жас суретшілердің авторлық туындыларын өзін-өзі сәйкестендіру және танымал етудің жаңа нысанына айналады. Қазіргі заманғы кескіндеме брендингінің коммуникативті, тұтынушылық мәселелері қарастырылады, әлеуметтік, гуманитарлық және қолданбалы аспектілері бойынша қазақстандық және халықаралық деңгейде өзара іс-қимыл жасайды. Курс теориялық және эмпирикалық материалдарды жан-жақты тану арқылы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курс аясында академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханалар нұсқаулықтарын); ғылыми-ақпараттық (патент, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы) қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени антропология

    Курс мәдени антропологияның пәнімен, принциптерімен, категорияларымен; әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі даму кезеңдерімен, мәдени антропологияның генезисі мәселесімен; әлеуметтік және мәдени антропологияның тарихы мен әдіснамасымен таныстырады; адамның мәнін және оның трансценденттік, экзистенциализм үрдістерін; шығармашылық үдерістегі сабақтастық мәселесін; трансцендентализмді мәдени-философиялық талдау тәсілі ретінде; антропологиялық константаны – трансцендентализмнің негізі және философиялау дәстүрі ретінде ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи өнер дизайны

    Пән қазіргі заманғы бейнелеу өнерінің объектілерін эстетикалық, әлеуметтік-мәдени және ақпараттық сипаттамалары ғана емес, сонымен қатар интерьердің (тұрғын, әлеуметтік) құрамдас бөліктері ретінде әрекет ететін орта элементі ретінде қарастырады. Қазіргі заманғы кескіндеме-бұл жай ғана сюжеттік-графикалық кенеп емес, бұл коммерциялық дизайн принциптері бойынша жұмыс істейтін эмоционалды-сенсорлық жағдайларды жеткізуге арналған материал (үнемді, нарықта сұранысқа ие, интерьер кеңістігінің қажеттіліктеріне жауап береді, экономикалық тұрғыдан тиімді және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері

    Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер семиотикасы

    Курс классикалық семиотиканың теориялық және әдістемелік тәсілдерін тереңдетіп оқытуға негізделген; семиотиканың ғылым ретінде даму тарихының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, семиотикалық талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және тәртібімен таныстырады; семиотикалық сараптама әдістері, принциптері мен процедураларын, қазіргі заманауи семиотиканың (сонымен қатар нарратологияның) өнерді зерттеудегі семиотикалық көзқарасын, позициясын, семантиканың өнердегі мәні мен рөлін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның бұқаралық және элитарлық өнері

    Пән бейнелеу өнері объектілерін құру әдістерін іздеуге бағытталған, бұқаралық және элиталық болып бөлінетін ғылыми-зерттеу аппаратын құрайды. "Жаппай" және "элиталық"категориялардың маңызды сипаттамасы. Тұжырымдамалардың құрылысының арқасында ішкі көркемдік және мәдени қатынастарды зерттеу мүмкіндігі пайда болады, соның негізінде өнер объектілеріне (бейнелеу, монументалды, сәндік, қолданбалы және т. б.) бөліну орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, операцияларын, практикалық әдістері ментәсілдерін; ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесін, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикада қолдануды ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан жас суретшілерінің стилисткалық ерекшеліктері

    Курс қазіргі заманғы Қазақстанның байырғы шеберлері мен жас суретшілерінің шығармашылығындағы бейнелерді іздеудің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және анықтауға бағытталған. Пән аясында қазіргі заманғы кескіндемені қалыптастырудың әдіснамалық тәсілдері, қалыптасу көздері, көркемдік стильдер мен мектептердің тұжырымдамалық бағыттары мен сыртқы әсері, өнердің хронологиялық дамуы, бейнелеу өнеріндегі жаңа ағымдарды, технологиялар мен материалдарды анықтау, талдау және жүйелеу қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)

    Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік мәдениеттегі стильдер мен парадигмалар: өнердегі әлем мен адам мәселесі (авторлық курс)

    Курс докторанттардың пәнаралық диалог негізінде өнердегі үдерістерді талдауға жүйелі көзқарас дағдыларын белсендіреді: мәдениет антропологиясының қазіргі теориялары, эстетика, философия және өнер тарихы. Стилі, ағымы және басқа да замануи өнертанудың категориялық аппараты ұғымдарының өзекті түсіндірмелеріне ерекше назар аударылады. Курс адам мен әлем бейнесін диахрондық тұрғыда көрсету мәселесі толассыз тақырыпқа негізделген және көрнекі мысалдарға толы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу мәселелерін және ғылыми зерттеу әдістемелерін анықтау
  • Бейнелеу өнері туындыларының және бейнелеу өнері туындыларының басқа да түрлерінің сапасын бағалау саласында сараптама жүргізу
  • Халықаралық стандарттарға сәйкес өнердің қазіргі жай-күйінің өзекті мәселелерін зерттеу бағыты бойынша ғылыми баяндамаларын, шолу жарияланымдарын жазу және табысты коммуникация үшін шет тілін меңгеру
  • Интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейін өзектендіру
  • Пәндердің оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін, білім беру үрдісінің сапасын талдау мен бағалаудың заманауи әдістерін қалыптастыру
  • Теориялық-тұжырымдамалық факторларды талдау және өнер саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау негізінде кешенді зерттеулерді жүйелеу.
  • Теориялық тұжырымдамаларды, семиотика мен өнер философиясының мәселелерін талдау
  • Классикалық семиотика ұғымдарын, бейнелеу өнері туындыларын семиотикалық талдаудың негізгі әдістері мен принциптерін нақтылау
Top