Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03102 Әлеуметтану в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M03102 «Әлеуметтану» білім бағдарламасының мақсаты болып қоғамға және оның жекелеген салаларына (экономикалық, әлеуметтiк, саяси, рухани), әлеуметтік топтар мен ұйымдарға, адамдардың санасы мен мінез-құлқына басқарушылық әсер етудің әлеуметтік механизмдері мен тәсілдерін зерттеу саласындағы креативті ойлауға, кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдыларына, кең таным және дағдыларға ие, әлеуметтанушы-маман кәсіби құзыреттіліктері бар жоғары бiлiктi және бәсекеге қабiлеттi кадрларды даярлау табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – әлеуметтануды оқыту принциптері туралы түсінік қалыптастыру, педагогикалық практикадан өту кезінде алған білімдерін пайдалануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мәтіннің теориялық және практикалық құрулымы

    Пән ғылыми мәтіндердің түрлері мен жанрларын; ғылыми мәтіннің стилистикалық және лексикалық ерекшеліктерін; мәтінді жоспарлауды, жазуды және таныстыруды, сондай-ақ ғылыми мәтіндерді жазу ерекшеліктерін және оларды ғылыми жұмыста қолдану дағдыларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтанулық теориялар

    Пәннің мақсаты – социологиялық теориялар туралы білімді, қазіргі теориялық әлеуметтанудың құрылымы мен мәселелері туралы идеяларды дамыту. Тарихи пәндер блогының тұтастығы мен бірлігі контекстінде қазіргі социологиялық теориялармен танысу, социологиялық білімнің дамуының сабақтастығы мен прогрессивтілігін атап көрсету. Курс әлеуметтанулық тұжырымдамаларға, әлеуметтік сабақтастыққа, әлеуметтік мінез-құлықты сипаттайтын әдістерге, әлеуметтік үрдістер мен қауымдастықтардың заңдылықтарына бағытталған. Магистрант әлеуметтанулық теорияларды, олардың даму динамикасын жүйелеу және талдау 4 ОН8 / РО8 / ON8 дағдыларына ие болады. Оқыту әдістемесі классикалық және белсенді әдістерді қамтиды, мысалы, ой шабуылы, электронды кітапхана ресурстары. Бағалау ауызша жауаптар мен уақытты басқаруды қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курстың мақсаты – өз ойларын, идеяларын тұжырымдау және негіздеу және оларды мақсатты аудиторияға жеткізу қабілетін жетілдіру. Сондай-ақ ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру, құрылымдау, пішімдеу, сипаттау стилі мен тілін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер бойынша білім алушылардың оқу - зерттеу қызметін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – ғылыми таным әдістері мен оқу-зерттеу дағдыларын игеру арқылы білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін дамыту. Курс оқыту әдістері мен тәсілдерін, бейіндік пәндерді оқытуда зерттеу әдістерін қолдануды қамтиды. Магистрант сабақтарды дайындау мен өткізудің практикалық дағдыларын, сондай-ақ зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеретін болады. Оқыту әдістемесі классикалық және белсенді әдістерді қамтиды, мысалы, ой шабуылы, іскерлік ойындар, case-study. Бағалау ауызша жауаптар мен уақытты басқаруды қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    Пәннің мақсаты – теориялық негіздерді, заманауи стилистикадағы жаңа тәсілдерді қарастыру.Теориялық негіздерді, заманауи стилистикадағы жаңа тәсілдерді қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі замаңғы девиацияны әлеуметтанулық талдау

    Пәннің мақсаты – магистранттарға девиантты мінез-құлық әлеуметтануы және оның қоғамды түсінудегі рөлі туралы жалпы біртұтас түсінік алу; осы ғылымның пәндік-концептуалды аппаратын зерттеу; негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерді терең түсіну пәндер. Курс қазіргі заманғы ауытқулар мен әлеуметтік бақылау механизмдерін зерттеудің теориялары мен әдістерін қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар әлеуметтік нормалар мен мінез-құлық стандарттарын бұзу ретіндегі заманауи ауытқуларды зерттеу және талдау дағдыларын меңгереді. Оқыту әдістеріне классикалық және белсенді әдістер жатады, мысалы, миға шабуыл, Кейс-стади. Бағалау есептерді, статистикалық деректерді талдауды және уақытты басқаруды қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері

    SПәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзіндегі неке және отбасы

    Пәннің мақсаты – отбасы, гендерлік әлеуметтану, неке мен отбасының әлеуметтік институттарын трансформациялаудың социологиялық концепцияларын теориялық және эмпирикалық тұрғыдан зерделеу және талдау үшін қажетті білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру; осы институттардың қазіргі жағдайын, отбасылық және әлеуметтік саясаттың алғышарттары мен мүмкіндіктерін таныстыру. Курс нақты бір мәдениеттегі отбасылық-некелік қатынастардағы заманауи мәселелерді, құрылымдар мен функцияларды, мінез-құлық үлгілерін зерттеуге арналған. Магистранттар отбасының заманауи мәселелерін талдаудың практикалық дағдыларын, отбасылық қатынастарды зерттеу әдістерін меңгереді. Оқыту әдістемесі классикалық және белсенді әдістерді қамтиды, мысалы, ой шабуылы, іскерлік ойындар, Case-study. Бағалау баяндамаларды, эсселерді және тайм-менеджментті қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскери қазақ тілі

    тереңдету мен студенттер сөзінің кәсіби бағытын одан әрі дамытуды мақсат етіп қойып, ең алдымен ғылыми және көсемсөз стильдеріне тән құрылымдарды қолдану бағыттарын дамытуға,іскерлік салада қазақ тілінде ой бөлісу дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтанулық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Пәннің мақсаты – сапалық әдістердің ерекшеліктерін түсінуге негіз қалау, сапалы зерттеу стратегиясының мәні мен зерттеу мүмкіндіктерінің алуан түрлілігін көрсету, сапалы далалық зерттеулерді жоспарлау мен жүргізуде, сапалы әдістермен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды дамыту. эмпирикалық деректерді жинау және талдау үшін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандану кезеңіндегі этно-әлеуметтік мәселелер

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманның этно-әлеуметтік мәселелері, этносоциологиядағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттары, полиэтникалық орта проблемаларын зерттеу әдістері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гендерлік әлеуметтану

    Пәннің мақсаты – гендерлік зерттеулердің пәндік саласы мен мәселелерін меңгеру. Жыныс әлеуметтік стратификацияның негізгі факторы ретінде қарастырылады. Оқиға зерттелуде «гендер» термині және гендерлік зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық пікір мәселелерін зерттеу әлеуметтануы

    Пәннің мақсаты-қоғамдық пікірдің классикалық және заманауи теорияларымен, оны зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесімен, қоғамның қазіргі өмірінде және әлеуметтік басқару тәжірибесінде қоғамдық пікірді қолдану тәжірибесімен таныстыру. Курс қоғамдық пікірді қоғамдық сана мен әлеуметтік институттың ерекше формасы ретінде зерттеуді қамтиды. Магистрант саяси билікпен және бұқаралық коммуникация құралдарымен өзара әрекеттегі қоғамдық пікірді зерделеу дағдыларына ие болады. Оқыту әдістемесі классикалық және белсенді әдістерді қамтиды, мысалы, ой шабуылы, case-study. Бағалау статистикалық деректерді талдауды, зерттеуді және уақытты басқаруды қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-мәдени зерттеулер жүйесіндегі SPSS

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени зерттеулер саласындағы міндеттерді шешу үшін SPSS бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктері туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі халықаралық көші - қонның даму мәселелері

    Пәннің мақсаты –халықаралық көші-қонынның түрлерін, себептері мен салдарын, қазіргі әлемдегі орнын зерттеу. Көші-қон үрдісі бүкіл әлемді қамтиды, оның салдары қоғамның әлеуметтік құрылымына әсер етеді, қақтығыстарға әкеледі. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көлденең мобильділіктің бір түрі ретіндегі заманауи халықаралық көші-қон үрдістерін талдау дағдыларына ие болады. Оқыту әдістемесіне классикалық және белсенді әдістер кіреді, мысалы, ой шабуылы, іскерлік ойындар, Case-study. Бағалау баяндамаларды, статистикалық деректерді талдауды және тайм-менеджментті қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи гендерлік зерттеулер

    Пәннің мақсаты – постиндустриалды қоғамның феномені ретіндегі гендер ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, оның әлеуметтік және мәдени өмірдегі көріністерін бейнелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • XXI ғасырдың әлеуметтік мәселелері

    Пәннің мақсаты – жаһандық әлемдегі адам мен қоғамның болмысы мәселелерін зерттеу, жаһандық мәселелердің шындықтарын түсіну. Курс аясында жаһандану туралы заманауи ғылыми идеялар қарастырылады. Магистрант жаһандану жетістіктеріне сыни көзқарас алу үшін жүйелік-теориялық тәсілді қолдануды үйренеді. Оқыту әдістемесі классикалық және белсенді әдістерді қамтиды, мысалы, ой шабуылы, іскерлік ойындар, Case-study, бейне контент. Бағалау ауызша жауаптарды, баяндамаларды және уақытты басқаруды қамтиды, қорытынды бақылау жазбаша емтихан түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру, дайындау және таныстыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарды қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларында әлеуметтік зерттеулерді ұйымдастырудың, дайындаудың және таныстырудың көптүрлі мәселелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ қоғамындағы әлеуметтік-мәдени динамика

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени үрдістер мен өзгерістер, қазақстандық қоғамның әлемдік үрдістерге әлеуметтік-мәдени интеграциясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді
  • Әлеуметанулық, маркетингтiк зерттеулер жүргiзедi және ұйымдастырады, зерттеу жоспарын және репрезентативті таңдауды әзiрлейдi, практикалық iс жүзiнде сандық және сапалық, эмпирикалық және теориялық зерттеулер әдiстерiн пайдаланады.
  • Өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыруда IT-технологиялар мен арнайы компьютерлік бағдарламаларды қолданады
  • Жүргізілген әлеуметтанулық зерттеулер нәтижелерінің негізінде мемлекеттік-басқару органдарына, тапсырыс берушілерге, үкіметтік емес ұйымдарға ұсынымдар мен болжамдар жасайды
  • Жоғары мектепте оқытушылық қызметті жүзеге асырады
  • Өз ғылыми зерттеулерінің негізінде стартап-жобаларды іске асырады
Top