Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Орыс филологиясы в Торайгыров университеті

  • Орыс филологиясына кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Славян халықтары, олардың саны және географиялық таралуы; славян тілдік массивінің аумақтық және тілдік белгілері бойынша трихотомиясы; славяндардың көршілес халықтармен тіл деректері бойынша байланысы;славян жазбаша мәдениеті. Славистиканың бір бөлігі ретінде русистика туралы тұтас түсінік құру, славян тілдері мен мәдениеті жүйесінде орыс тілін жалпы философиялық тұрғыдан қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әдебиет пен фольклор тарихын одан әрі зерттеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын теориялық білімді меңгеру, көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін меңгеру. Әдеби процестің заңдылықтарымен және көркем шығармашылық ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    «Лингвистикаға кіріспе» пәні филологиялық мамандықтардың жалпы комплексіне жалпы теориялық енгізу ретінде қызмет етеді. Пәндерді оқытудың негізгі мақсаты тіл туралы ғылым ретінде тіл туралы, оның табиғаты мен функциялары, ішкі құрылымы, оның жұмыс істеу және тарихи даму туралы заңдары туралы негізгі мәселелерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 4

    Студенттерге орыс халқының фольклорын білу, оларды сөз өнері ретінде фольклормен таныстыру. Фольклордың жанрлық жүйесімен таныстыру, жанрлардың ерекшелігін, олардың динамикасын және қазіргі жағдайын зерттеу. Фольклорды жазу және жүйелеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы
    Несиелер: 4

    "Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы" пәнін оқу студенттерді морфемика мен сөзжасам жасаудың негізгі ұғымдарымен, сөзжасам морфемалары мен тәсілдерінің типологиясымен, сөзжасам бірліктерімен таныстыруды, сонымен қатар тілдік бірліктердің морфемдік, этимомологиялық және сөзжасам талдауын меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • XI-XVIII ғасырлардың орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 7

    Ежелгі орыс әдебиетінің пайда болуы. Киев Русь әдебиеті (XI - XII ғасырлар). Феодалдық тітіркену кезеңіндегі әдебиет және солтүстік-шығыс Ресейдің бірігуі (XIII-XV ғғ.). Орыс орталықтандырылған мемлекетті нығайту кезеңіндегі әдебиет (XVI - XVII ғғ.). XVIII ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет. Орыс әдебиетіндегі Классицизм. XVIII ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет. Державин, Радищев, Карамзиннің Шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс қатесіз жазуының негіздері
    Несиелер: 4

    «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығының білім алушыларына арналған «Орыс қатесіз жазуының негіздері» пәні келесі құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған: орфография мен орыс тілінің пунктуациясының негізгі ережелерін білу және түсіну, мектепте орыс тілін оқытуда алған білімдерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Кәсібі моралдің негізгі принциптер; іс этикет; іс адамның имидж ерекшеліктер;іс қарым-қатынастың әлеуметті-психологиялық механизмдер,іс әнгімені үйымдастыру, кенестер;жағымды әсер жасай білу;ұжымның ішінде адамгершілік қарым-қатынас жасай білу, почталық қүжаттармен дұрыс жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Славян филологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    "Славян филологиясына кіріспе" пәні басқа славян тілдері жүйесіндегі орыс тілінің тарихи-мәдени аспектісімен танысуды, ежелгі жазба ескерткіштерінің тілдік және стилистикалық талдауы арқылы славян халықтарының мәдениетін қарастыруды, тарихи дамудың әртүрлі кезеңдерінде славян тілдерін сипаттайтын тілдік заңдылықтарды анықтауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғасырдың 1-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы тарихи-әдеби курстар жүйесінде негізгі болып табылады, оның аясында осы кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері, оның кезеңділігінің принциптері, негізгі әдеби бағыттары, ағымдары мен мектептері, жанрлық-стильдік үрдістер оқытылады. Орыс әдебиетінің жалпы даму үрдістерін анықтау жеке жазушылардың шығармашылығын, олардың авторлық даралығын зерттеумен ұштасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілі лексикологиясы және фразеологиясы» пәні қазіргі заманғы орыс тілінің сөздік қорын, оның тұрақты (фразеологиялық) қорын лексиконның ажырамас бөлігі ретінде, оның әлеуметтілік-семестрлік және жүйелік-семестрлік сипаты, стилистикалық және көпфункционалды мүмкіндіктері, этимологиялық көздері, толықтыру және Қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамындағы өзгерістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    «Стилистика және сөйлеу мәдениеті» пәні стилистика және сөйлеу мәдениеті саласындағы теориялық білімді меңгеруге, болашақ филолог мамандардың стилистикалық дағдыларын дамытуға, әртүрлі стильдер мен жанрларға жататын ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда тіл құралдарын оңтайлы пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. сөйлеу мәдениетін және оқушыларды жазу мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Болашақ сөздік-мұғалімдердің әдістемелік негіздері мен әдістемесінің жоғары оқу орнының тұжырымдамалық негіздері туралы түсінігін қалыптастыру, сондай-ақ оларға қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім, кәсіби шеберлік және дағды жүйесін беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің жай сөйлемі синтаксисі
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілінің қарапайым сөйлем синтаксисі» пәнін оқу студенттердің сөйлемнің предикативтілігі, жәй сөйлемнің бас мүшелері, екінші дәрежелі сөйлем мүшелері, жеке және дара, белгілі және белгісіз - жеке сөйлемдер және т.б. негізгі ұғымдарды меңгеруін көздейді; орыс тілінің синтаксистік кіші жүйесіндегі жүйелік қарым-қатынас; орыс тілінің синтаксистік бірліктерін оқытудың әдіснамалық базасы; орыс тілінің сөз тіркестерін, қарапайым ұсыныстарын жіктеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 3

    «Мәтінді лингвистикалық талдау» пәні мәтіннің маңызды сипаттамаларын анықтауға, мәтінді коммуникативтік және прагматикалық белгілері бар құрылымдық және семантикалық бірлік ретінде анықтауға, әдеби мәтінді тұтас талдаудың принциптері мен әдістерін кәсіби білімдерін қалыптастыруға және көркем мәтінді кешенді лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 4

    "Орыс әдеби тілінің тарихы" пәні – тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші пәндерінің бірі. Курстың тақырыбы Орыс әдеби тілінің тарихи дамуында қалыптасуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар болып табылады. Орыс әдеби тілінің тарихына арналған материал әр түрлі кезеңдердегі орыс сөздерінің прецеденттік мәтіндері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дүниежүзілік әдебиетінің тарихы: ескі кез-18 ғасыр
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - мәдениет, өнер, ғылым, философиялық ойлардың даму жолдарын, сонымен қатар дәуірдің нақты тарихи бөлшектерін ескере отырып, оқылатын кезеңнің әлемдік әдеби үрдісінің өзіндік ерекшелігін ашу, оқылатын кезеңнің көркем мәтіндерін жасаудың ерекшелігі мен тарихымен, олардың идеялық-тақырыптық мазмұнымен байланысты теориялық түсініктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - морфологиялық тілдің өзгерісін қарастыру,аумақтау және нұсқалы пішіннің ауқымының өзгеруін қадағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін оқытүдың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Орыс тілін ғылым ретінде қолдану әдістері. Орыс тілін оқыту курсының пәні, мазмұны және құрылымы. Орыс тілі академиялық пән ретінде. Мектеп курсының құрамы мен құрылымы. Орыс тілін оқытудың принциптері мен әдістері. Орыс тілін мектепте оқытудың ерекше принциптері: жалпы және нақты әдіснамалық принциптер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 19-20 ғғ дүниежүзілік әдебиет тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-мәдениеттің, өнердің, ғылымның, философиялық ойдың даму жолдарын, сонымен қатар дәуірдің нақты тарихи бөлшектерін ескере отырып, әлемдік әдеби үдерістің өзіндік ерекшелігін ашу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті XIX-XX ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің негізгі көркем және теориялық-әдеби мәтіндерімен танысу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс әдебиетінің дүние тану негіздері
    Несиелер: 4

    Орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздерін анықтау арқылы айқындалуы, олардың өзіндік негізгі өкілдерінің даму шығармашылығындағы орыс классикасының ерекшелігі алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің тарихи грамматикасы-бұл тілдің дамуы, оның фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің ішкі заңдары бойынша дамуы туралы ғылым. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-орыс тілінің қалыптасуы мен дамуы туралы тарихи-лингвистикалық (диахроникалық) және жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 19 ғасырдың 2-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің пәні - ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы Ресейдің әдеби процесі, жеке авторлардың шығармашылығы, олардың дүниетанымының ерекшеліктері, көркем мәтіндер, ғылыми және сыни әдебиет, сонымен қатар дәуірдің әдеби шығармаларын талдау және интерпретациялау үлгілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің құрмалас сөйлемі синтаксисі
    Несиелер: 4

    «Қазіргі орыс тілінің күрделі сөйлем синтаксисі» пәнін оқу студенттерді тілдің негізгі функцияларын орындай алатын көп жоспарлы, к көппрессивті тілдік бірлік ретінде күрделі сөйлем туралы дәстүрлі және қазіргі заманғы ұғымдармен таныстыруды көздейді: денотативті, экспрессивті, коммуникативтік. Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлем синтаксисінің заңдылықтары туралы, күрделі сөйлемдердің негізгі құрылымдық-семантикалық типтері туралы түсінікке ие болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спичрайтинг негізі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты аудиторияға терең әсер ететін дұрыс және мәнерлі-сенімді сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, орыс тілінің орфоэпиялық және стилистикалық нормаларын меңгеру дәрежесін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 4

    Әдебиетті зерттеу әдістемесі. Әдебиеттану әдебиет туралы ғылым ретінде. Шығармашылық процестің ерекшеліктері. Әдеби-көркем шығарма теориясы. Көркем әдебиеттің бейнелі табиғаты. Жұмыстың кеңістіктік-уақытша деңгейі. Әдебиет жынысы, жанры. Әдеби-көркем үдерісті талдау. Сабақтастық. Стиль, әдіс, бағыт туралы түсінік. Көркем сөздің ерекшеліктері. Өлең теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • XX-XXI ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Осы кезеңдегі белгілі сөз шеберлерінің шығармашылық ізденістерінің сипатын, олардың шығармашылығының мазмұндық және формальды-текстологиялық факторларының көптүрлілігін ескере отырып, анықтау, жанрлық өзіндік ерекшелігі мен жеке стильдік жүйе аспектісінде көркем мәтіндерді талдау дағдылары мен іскерліктерін бекіту, осы кезеңдегі әдебиеттің дамуының жетекші үрдістерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • БАҚ тілін талдау және түсіндіру
    Несиелер: 4

    Бұқаралық сана-сезімге әсер етудің негізгі құралы ретінде БАҚ тілінің мәселелерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Негізгі түсініктерді теориялық түсіндіру: тіл, ақпарат, коммуникация, бұқаралық коммуникация. Бұқаралық ақпарат құралдарын зерттеудің күрделілігі көптеген жан-жақты факторларға байланысты: жанрлық белгісіздік, трансмиссиялық арнаға «қосылым», сөйлеу және жазуды араластыру, мәтінді құру және қабылдаудың «ұжымы».

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс әдебиеті бойынша арнайы семинар
    Несиелер: 4

    Дербес семинардың жалпы тақырыбы, курстық жұмыс болуы тиіс, оның нәтижесінде сәйкес таңдалған ерекше ғылыми әдеби проблемаларды зерттеу үшін дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл білімінің өзекті бағыттары
    Несиелер: 4

    "Тіл білімінің өзекті бағыттары" пәні ХХ – XXI ғ.екінші жартысындағы жаңа лингвистикалық бағыттарды, олардың бастаулары, қалыптасу ерекшеліктері, әрбір ғылыми парадигмалардың айрықша белгілері, әрі қарай даму перспективалары, Қазіргі когнитивті зерттеулер зерттеумен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби өнер
    Несиелер: 4

    Білім студенттер орыс және әлемдік классиканың өкілдерінің шығармашылық ерекшеліктерін анықтау арқылы түрлі жанрдағы өз әдеби мәтіндерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    «Жалпы тіл білімі» пәні тілдің ерекшеліктерін белгілер ретінде анықтауға, негізгі грамматикалық санаттарды зерттеуге, тіл деңгейінің иерархиясын және олардың әрқайсысының ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ қазіргі заманғы отандық және шет тіл білімдеріндегі тілдің, бағыттарының және мектептердің негізгі теориялық мәселелерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән нысаны – Қазақстанның әдеби үрдістерінің сипаттамасы, ғылыми және сыни әдебиеттерге шолу жасау, сонымен қатар әр түрлі әдеби кезеңдердегі шығармаларды талдау және интерпретациялау. Жеке авторлардың шығармашылығымен танысу, олардың дүниетанымының ерекшеліктерін анықтау, көркем шығармаларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады

  • Код ON3

    Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау кезінде, әлеуметтік маңызды жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалардың терең білімін қолданады

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді

  • Код ON6

    Қазіргі ғылымның жалпы дүниетанымдық мәселелерінің кешенінде бағдарлануға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаға ие.

  • Код ON7

    Жалпы тіл білімі, орыс тілінің теориясы мен тарихы, Орыс әдебиеті және коммуникация теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі.

  • Код ON8

    Фольклордың тарихы мен қазіргі жағдайын біледі; халық ауыз әдебиеті шығармаларын жинау және өңдеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    Әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік мәнін және оның дәуірдің қоғамдық жағдайы мен мәдениетімен байланысын түсінеді; жазушының шығармалары мен шығармашылығының жалпы ұлттық мәдениет тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар мәдениетаралық маңызы тұрғысынан да көркем ерекшелігін бағалай алады.

  • Код ON10

    Ғылыми жетекшілікпен нақты саладағы практикалық әдістемелердің негізінде дәлелді ой-пікірлер мен қорытындыларды тұжырымдай отырып, жергілікті зерттеулер жүргізеді.

Top