7M03105 Мәдени антропология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени антропология саласындағы далалық зерттеулерді өз бетінше жүргізуге қабілетті, ЖОО-да мәдениет мәселелері бойынша сабақ бере алатын, терең білім және соңғы ғылыми тұжырымдамаларға қамту негізінде ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени антропологиядағы сандық әдістер
Пәннің мақсаты сандық әдістерді, мәдени антропология объектілерін есептеу, жалпылау, өлшеу тәсілдерін, дәстүрлі мәдениеттің артефактілерін жіктеу, статистикалық өңдеу тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған, диаграмма жасау тәсілдерін, масштабтау әдістерін, социометрияны, мәдени антропологияның пәндік саласына қатысты мәдени, әлеуметтік антропологияның жетекші мектептерінің басқа әдістерін қолдана алады, алынған нәтижелер негізінде қоғамда ықтимал болжамдар жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистика және антропология
Пәннің мақсаты магистранттарды адамның мәдениетке енуі, әлеуметтенуі, бейімделуі, интеграциясы процесінде тілдің рөлін объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, тіл туралы алынған антропоцентрлік-бағдарланған білімді әлеуметтік-мәдени ақпаратты жеткізудегі, әлемнің этникалық бейнесін қалыптастырудағы рөлін талдауға, қазіргі лингвистикалық антропологияның орталық ұғымдарын зерттеуде қолдануға бағытталған., далалық антропологиялық жұмыстың заманауи әдістерін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық антропология: теория және әдістер
Пәннің мақсаты -антропогенез, адамтүрлерінің биологиялық дамуының, қалыптасу кезеңдерінің негізгі теориясын талдау, антропотиптердің морфологиялық, физиологиялық айырмашылықтарын зерттеу, нәсілдік топтардың негізгі түрлерінің қалыптасуы, олардың табиғи, климаттық жағдайларға сәйкестігі, олардың қоныстану ерекшеліктері, нәсілдік топтарды жіктеудің негізгі принциптері, адамды биоәлеуметтік құбылыс ретінде зерттеу, әдістемелік тәсілдер, қазіргі заманғы антропологиялық зерттеу әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени антропологияның теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты мәдени антропология теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдары мен бағыттарын объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы бойынша білімді қолдану қабілетін қалыптастыруға, Мәдени антропология объектісіне қатысты отандық және шетелдік мәдени антропология теориясы бойынша тұтас білім алуға, әртүрлі мәдениеттер мен әртүрлі мәдени қоғамдастықтарды салыстырмалы, компаративистік, мәдени-релятивистік талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени антропологиядағы сапалық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарда мәдени антропология объектілерін талдауға қатысты сапалы әдістерді қолдану, олардың көмегімен ғылыми зерттеу барысында алынған нәтижелерді жинақтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар келесі әдістерді меңгереді: байқау, сауалнама, күнделік жазбаларын жүргізу, сұхбат, мемуарлық әдістер, фотоларды талдау, салыстырмалы компаративистикалық талдау, SWOT-талдау, нарративті әдісі, интервью, биографиялық әдіс, картографиялық әдіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Миф, рәсім және рәміздерді антропологиялық зерттеу
Пәннің мақсаты мифологияның әртүрлі типтері, түрлерін, оның ғылыммен, өнермен байланысын, қазіргі әлеуметтік-мәдени шындық жағдайындағы мифологияның рөлін, мифологиялық сананың жұмыс істеу механизмдерінің ерекшеліктерін объективті, сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, адам өмірін символизациялау тәсілдерін зерттеуде антропологиялық теориялардың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білуін, миф, ритуал, антропологиялық зерттеу негіздерін зерттеудің әдіснамалық принциптерін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени антропология және этнология
Пәннің мақсаты магистранттардың негізгі теориялық тұжырымдамалар мен әдіснамалық тәсілдерді, этнологиялық мәселелерді зерттеудегі әдістерді қолдану, этнологияны зерттеудің пәндік саласын мәдени антропологиядан ажырату, қазіргі этносаралық процестерге, дәстүрлі мәдениетке және оның қазіргі әлемдегі эволюциясына компаративистік талдау жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азияның мәдени-антропологиялық зерттеулері
Пәннің мақсаты Қытай, Корея Республикасы, Жапонияның жетекші мектептерінің мысалында Азия халықтарының дәстүрлі мәдениетін зерттеудің негізгі теориялық-әдіснамалық, сонымен қатар сандық, цифрлық, сапалық, нарративтік, мәдени-релятивизма мен далалық әдістерін терең түсіну, қолдану қабілетті қалыптастыруға, күнделікті мәдениеттің ерекшеліктерін, мәдениетаралық қарым-қатынасты, сауықтыру жүйелерін, сананың өзгерген жай-күйін, гендерді кросс-мәдени зерттеуді, бірегейліктің әртүрлі нысандарын көрсете білуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық антропологияның заманауи мәселелері мен әдістері
Пәннің мақсаты негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы жүйелі түсінік алу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, Экономикалық антропология мәселелерін зерттеу әдістері, Швейцария мектебінің зерттеу бағдарламаларының негізгі бағыттары, шаруашылық жүргізу ерекшеліктерінің қазіргі заманғы өзекті мәселелерін зерттеу, Орталық Азия халықтарының шаруашылық қызметін ұйымдастыру, басқару әдістері, шаруашылық жүргізу тиімділігін сандық өлшеу әдістері, олардың негізінде әдістемелік ұсыныстар әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи-мәдени мұраның мәдени сараптамасы
Пәннің мақсаты - тарихи-мәдени мұра объектілерінің тарихи-мәдени маңыздылығы, сақтау дәрежесін анықтау, белгілеудің негізгі қағидаларын, әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру, объективті стандарттарды қолдана отырып мәдени мұра объектілерінің мәдени құндылығын анықтау, Қазақстан Республикасының, заңдары негізінде мәдени ескерткіштерді қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты әзірлеу, жүзеге асырудың заманауи тәсілдеріне, технологияларына, әдістері, әдістеріне қатысты нормативтік ережелерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік және құрылымдық антропологияның теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты әлеуметтік және құрылымдық антропология мәселелерін зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән Франция, Германия, Англия антропологтарының теориялық жұмыстарын зерттеу, адамдардың күнделікті өміріндегі салт-дәстүрлерді сапалық, сандық, компаративистік, нарративтік, тарихи, мәдени-релятивизм, цифрлық талдау мысалында далалық зерттеулердің негізгі әдістері мен жағдайларын сыни талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиа- антропология
Пәннің мақсаты магистранттардың медиа-мәдениеттің антропологиялық аспектілерін, медиа, мультимедиа мәдениетінің өсу процестеріне, адамның әлеуметтенуіне, психологиялық тепе - теңдікке, дүниетанымға, құндылықтар жүйесіне, мінез-құлық құрылымына, қазіргі адамның қарым-қатынасына әсер етудің негізгі бағыттарын талдауда адам, цифрлық технологиялардың өзара әрекеттесу мәселесі туралы білімдерін қолдануға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақ антропологиясының семиотикасы
Пәннің мақсаты қазақ мәдениетінің семиотикалық аспектілерін зерттеуде негізгі әдіснамалық принциптер білімін қолдану қабілетін қалыптастыруға, күнделікті өмірді талдауға қолданылатын элементтерді символикалық белгілеу тәсілдерін, өмірлік кеңістікті сакрализациялау тәсілдерін, кеңістік, уақытты қабылдау тәсілдерін қолдануға, олардың символикалық белгілеуінің ерекшеліктерін, қазақ халқының дүниетанымы, менталитетінің ерекшеліктерін мәдени-релятивизм, компаративстика, сан, сапалы әдістер тұрғыдан қолдану жақтарың түсіндіруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Символдық антропологияның теориясы мен зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты магистранттарда адам өміріндегі рәміздердің мәні мен мағынасын, адамның мәдени мінез-құлқының символдық аспектілерін зерттеуде негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыруға, адамның өміріндегі рәміздердің рөлі, салт-жоралар мен рәсімдердің адамның әлеуметтік мінез-құлқына әсері, салт-дәстүр мен әдеби шығармашылықтың изоформизмі, салт-дәстүр мен театрландырылған көрініс арқылы адамның болмысын терең түсінуді көрсетуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениеті
Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің жетістіктері мен құндылықтарын, музыкалық практикалардың жаңа нысандарын, орындау техникаларын, стильдерді, бағыттарды, халық орындаушыларын, түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің ерекшеліктерін, қазіргі қоғамдағы өзгерістердің күрделілігі, жылдамдығына байланысты олардың айырмашылықтары, мағыналарын талдау қабілетін қалыптастыру негізінде білікті мамандар даярлау. Әлемнің музыкалық бейнесін қалыптастыру, онда түркілердің дүниетанымының ерекшеліктерін көрсету
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орталық Азияның антропологиялық зерттеулері: мәселелері мен әдістері
Пәннің мақсаты магистранттардың негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы білімдерін Орта Азия тұрғындарын антропологиялық зерттеулерде қолдану, дәстүрлі мәдениетті, көзқарастың әр түрлі формаларын, күнделікті өмірді зерттеу үшін әдістер мен принциптерді қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдениет, этникалық, діни, мәдени сәйкестілік, мәдениетаралық, этносаралық қарым-қатынас кезіндегі толеранттылық модельдерін дамыту жолдары, Орталық Азия халқының мәдени мұрасын сақтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орталық Азия прототүркілерінің түріктерінің дәстүрлі мәдениетін антропологиялық зерттеу: теориясы мен әдістері
Пәннің мақсаты магистранттардың Орталық Азия түріктерінің, прототүркілерінің дәстүрлі мәдениетін антропологиялық зерттеулерде негізгі теориялар мен мәдени-релятивизм, сапалық әдіснамалық тұрғыларды білу қабілетін қалыптастыруға, дәстүрлі мәдениет құндылықтарын, салттық және күнделікті мәдениетті, көшпелі өмір этикетін, түркі халықтары батырларының мәдени құндылықтар жүйесін зерттеуде әдістер мен қағидаттарды, олардың мәдени мұрасын өзектендірудің әдістері мен тәжірибесі пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі кезеңдегі мәдени антропологиялық проблемаларды зерттеудің басым бағыттары бойынша ғылыми теориялар мен әдіснамаларды бағалау;
- Мәдени антропология саласында ғылыми білім дамуының бағыттары мен үрдістері мәнмәтінінде мәдени антропологияның ұғымдық аппараты, ұстанымдары, әдістерін қолдану
- Сандық, сапалық, нарративтық және далалық зерттеу әдістерін, мәдени-антропологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу ұстанымдарын қолдану;
- Мәдени антропология контекстінде ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдістеме мен ғылыми әдістерді таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, зерттеу нәтижелерін бағалау және түсіндіру;
- Мәдени мұраның мәдени сараптамасының негізгі нормативтерін, актілерін қолдану, оларды мәдениет ескерткіштерін талдауда дербес және тиімді қолдану және қордың сақтау жүйесін басқару және бақылау
- Мәдени антропологияның пәндік саласын зерттеуге қатысты қолданыстағы әдістерді талдау
- Оқытудың негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен технологияларын, шет тіліндегі коммуникация принциптерін, басқару психологиясы саласындағы құзыреттерді және болашақ кәсіби қызмет контекстінде ғылыми саладағы әдіснамалық тәсілдерді қолдану