Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02314 Лингвистика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты қазіргі лингвистика саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі , азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M057 Лингвистика
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді тілдік қарым-қатынас түрлерімен таныстыру: әдеби оқу, ауызша сөйлеу, ғылыми жазылған шығармалардың ерекшелігі, академиялық мәтіндердің түрлері және олардың құрылымы. Академиялық хат тұжырымдамасы туралы түрлі әдеби дереккөздерден пікірлер мен сілтемелерді жинау, сондай-ақ бұл туралы өз білімдерімен бөлісе білу. Академиялық мәтіннің түрлері мен формалары зерттеу бағыты бойынша жазылған ғылыми еңбектердің құрылымын, баяндама, зерттеу, реферат, ғылыми мақала, ғылыми жоба, академиялық мәтіндегі мәселені шешу жолдарын, мәселені шешу тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарды психолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихымен, психолингвистикалық зерттеулердің концептуалды-терминологиялық аппаратымен, әдістермен таныстыру. Тіл білімі және психолинвистика. Психолингвистика пайда болғанға дейінгі психолингвистикалық сипаттағы идеялар.Психолингвистиканыңжеке ғылым ретінде қалыптасуы. Л.С.Выготский және оның мектебі.Отандық психология.Қ.Жұбановтың психолингвистикалық ой-пікірлеріПсихолингвистикалық теориялардың қағидаттары. Сөзді қабылдау психолингвистикасы. Рефлексті психолингвистика.Тіл меңгеру психолингвистикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру. LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Бағдарламаның мақсаты кіші жүйені диагностикалау және болжау,қызмет жобасын құру болып табылады.Басқару психологиясының пәні мен міндеттері. Басқару психологиясындағы жаңа тәсілдер. Басқарудың біртұтас біріктірілген тәсілі. Тиімді менеджмент принциптері. Тұлғааралық қарым-қатынасты құру қабілетін дамыту. Басшының жеке мінез-құлқының және қызметкерлермен өзара іс-қимылының тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі лингвистикалық парадигмадағы номинация теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-номинацияның ерекшелігін қарастыру, шындықты жеке элементтерге бөлу, мағыналық мазмұнды таңбалық жүйе және т. б. көмегімен беру тәсілдері. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: кез келген топонимикалық жүйенің топонимдері, номинациялар принциптері, номинациялар түрлері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Бағдарламаның мақсаты ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде ғылыми таным үрдістері мен жалпы заңдылықтарды түсіну болып табылады. Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты-білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру,жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде заманауи педагогиканың базалық принциптері мен әдістемелік тәсілдер туралы түсініктерді қалыптастыру. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стилистика және ғылыми редакциялау
    Несиелер: 5

    Оқу пәні журналистің филологиялық дайындығының бір бөлігі болып табылады және қазіргі орыс тілі курсын жалғастырады. Осы оқу пәні шеңберінде бұрын оқыған тілдік құбылыстар мен фактілер коммуникативтік-прагматикалық негізге ауыстырылады. Бұқаралық коммуникация құралдарының мәтіндерін жасау және редакциялау әдеби редакциялау курсы көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттарға лингвомәдениеттану пәнінің негізгі ұғымдарын, аялық білім негізінде қалыптасатын лингвомәдени қоғамдасу ерекшеліктерін, мәдениеттанымдық семантика, тілдік және мәдени нормаларды, әртүрлі мәдениетке тән тілдік репрезентацияларды айқындау әдістерін меңгерту. Тіл-мәдениет-адам-этнос.Мәдени концепт лингвоментальді белгі және мәдениеттің көрсеткіші ретінде.Дүниенің тілдік бейнесі және этнотілдік сана.Тілге лингвомәдени кешенді талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық антропология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - лингвистикалық антропология ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, негізгі ұғымдары, талдау тәсілдері мен әдістері жайында мәлімет беру. Адамзаттық ойлау және оның тілдегі көрінісі. Тіл және семиотика. Тіл және таным. Тіл және мәдениет. Тіл және қоғам. Әлемдік тілдердегі категориялану жүйесі. Семантикалық өріс, фрейм, прототип. Дүниенің тілдік бейнесі.Мәтін және дискурс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модельдеудің мәтін және лингвистикалық принциптері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексикография теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – лингвистиканың сөздіктерді құрастырудың теориясын,сөздіктер типологиясын, оның макроқұрылымын (лексиканы сұрыптау мен сөздік-мақалаларды орналастыру принципін, омонимдерді, т.б.) және микроқұрылымын (мағыналарға жіктеу мен анықтама, дәйектеме түрлерін, шартты белгілер жүйесін,т.б.) зерттейтіндігі жайында кеңінен мәлімет беру.Лексикографияның тарихы,ақпаратты ұсынудың табиғаты мен аспектісі, сөздіктердің түрлері және олардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясының қазіргі жағдайы
    Несиелер: 5

    Курста мәдениетаралық коммуникация теориясының қазіргі жағдайы қарастырылады. Лингвострантану, этнолингвистика, лингвомәдениеттану сияқты білім салаларының үлесі жетекші зерттеушілердің аттары деп аталады. Бірақ батыста белгісіз (тілдік тұлға, концептосфера және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет-коммуникациядағы тіл
    Несиелер: 5

    Жұмыстың мақсаты - қарым-қатынастың іскерлік және бейресми салаларындағы Интернет-коммуникация тілінің ерекшеліктеріне сипаттама беру, сондай-ақ интернет тілінің пайдаланушының желілік атына әсер етуінің ең көп таралған факторларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Паралингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – паралингвистиканың хабарланатын ойдың, пікірдің вербалды тәсілдерімен қоса сөйлеу үстінде қолданылатын вербалды емес амалдармен берілуін зерттейтін тіл білімінің саласы екендігін ашып көрсету. Паралингвистиканы зерттелуі.Паралингвистиканың ғылымның басқа салаларымен байланысы.Паралингвистикалық әрекеттердің шығу тегі.Паралингвистикалық әрекеттердің ұлттық-мәдени ерекшеліктері.Коннотативті паралингвистика. Бейвербальды әрекеттердің мағыналық өрісі. Бейвербальды омонимдер, синонимдер және антонимдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистиканың ғылыми парадигмалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты-магистрлердің кәсіби өсуі үшін әдіснамалық, ғылыми-теориялық және лингвистикалық дайындығын қамтамасыз ету.Мәдени құндылықтар жүйесіндегі тілдің мәні, лингвистикалық белгілердің ерекшеліктері және тілдік емес рәміздер, фонетика мен фонологияның мақсаттары мен міндеттері, тілдердің типологиялық классификациясы, грамматикалық категория және форма, тілдердің пайда болуы мен дамуы, теориялық көзқарастар, әдістемелік қағидалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалдық-когнитивтік аспектідегі қазіргі орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: жүйелік ғылыми ойлау мәдениетін меңгеру; ақпаратты қабылдау, талдау, қорыту, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін дамыту; грамматика теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу дағдыларын қалыптастыру; жалпы тіл жүйесінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін түсіну үшін сөздің формальды-мағыналық құрылымы туралы мәліметтердің маңыздылығын ұғыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистика ілімінің тарихы
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық ілімдердің тарихы оқу пәні ретінде. Орта ғасырлардағы лингвистика. Салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы: салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуының алғышарттары. В.Гумбольт тілінің философиясы: тілдегі халық рухының көрінісі. XIX ғасырдың тарихи лингвистикасы. Табиғи бағыт. 19-шы ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың басындағы лингвистика (социологиялық, эстетикалық бағыт). B. де Кортенай, И.Крущевский, Ф. Фортунатов, Ф. де Саусесур. Лингвистикадағы құрылымдық (1920-1960). Лингвистиканың негізгі бағыттары 20-шы жж. - XXI ғасырдың басы: салыстырмалы тарихи лингвистика, құрылымдық бағыт, когнитивтік лингвистика, функционалдық лингвистика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық кеңістіктегі тілдік манипуляциялардың стратегиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жарнамалық мәтінді құрастырудың стратегиясын үйрету.Сөйлеу манипуляциялары психологиялық әсер етудің түрі. Оның жасанды орындалуының басқа адамда өзінің қалауымен әрдайым сәйкес келмейтін ниеттердің туындауына әкелуі. Персуазивтілік - адресаттың манипулятор-адресаттың жағын қабылдауға сендіретін психологиялық құрал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвофилософия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың тіл философиясының ғылым ретіндегі заңдылықтары туралы білім алуы, кәсіби қызметтің түрлі жағдайларында алынған білімді қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Тіл философиясы ғылым ретінде. Тілдің мәні туралы. Ежелгі түркі ескерткіштеріндегі философиялық ойлар. Қазақ және орыс тіл біліміндегі философиялық мәселелер. Қазіргі тіл философиясының негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәтіннің коммуникативтік семантикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты магистранттарды тілдің екі базалық жүйесінің бірі-коммуникативтік деңгеймен таныстыру, олардың міндеттері сөйлеуші, тыңдаушы және ұғынушы және білуші позицияларының ара қатынасын көрсету болып табылады. Әр түрлі мәтіндерде оның базалық бірліктерін пайдаланудың функционалдық мүмкіндіктерін көрсету (мақсаттылық, конструкциялардың вариативті қатарлары, оларға сәйкес келетін, олардың инвариантты семантикалық параметрлері бар құралдар топтары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс синтаксисінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің синтаксистік жүйесінің құрамын анықтау мәселесі: сөз құрылымы туралы сұрақ, күрделі синтаксистік жалпы және кезең туралы сұрақ. Синтаксистік бірліктердің белгілерін анықтау мәселесі. Синтаксистік бірліктердің трансформациясы және синкретизм мәселесі. Синтаксис элементтерін жіктеу мәселесі. Синтаксистік құбылыстардың функционалдық-семантикалық өрісін құру мәселесі. Синтаксистік жүйенің деңгейаралық санаттары: синтаксистің өтпелі құбылыстары. Синтаксистік бірліктердің көпаспектілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Прагмалингвистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты прагмалингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминологиялық аппараты жайында, отандық және шетелдік ғалымдардың еңбектері туралы мәлімет бере отырып, мәтінге коммуникативті-прагматикалық талдау жүргізудің ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Прагмалингвистиканың құрылымы. Сөйлеу әрекеті – функционалды прагмалингвистиканың негізгі ұғымы.Сөйлеу актісінің зерттелуі мен әдістері.Локутивті және иллокутивті сөйлеу актілері.Тұлғааралық қатынас стратегиясы.Сөйлеу актілерінің жіктелімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гендерлік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - гендерлік лингвистика туралы түсініктерді қалыптастыру, пәннің ғылыми негіздері туралы мәлімет беру, тіл, сөйлеу, гендерлік зерттеулер саласындағы білімді тереңдету. Гендерлік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуы. Тілдің гендерлік жіктелімі. Шетелдік гендерлік-лингвистикалық зерттеулер. Қазақ тіл білімінің гендерлік бағытының даму ерекшеліктері. Гендерлік лингвистиканың когнитивтік сипаты.Гендерлік жіктелімнің тіл деңгейлеріндегі көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    -кәсіптік саладағы проблемалық тапсырмаларды дербес түрде анықтайды және оларды табысты шеше алады;

  • Код ON2

    -теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын игеріп, практикада болжап және жоспарлау әдістерін қолдана алады, сондай-ақ ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді синтездеу және пәнаралық білімді меңгерген;

  • Код ON3

    -қазақ халқының этнографиялық және этно-психологиялық сипаттамаларының бизнес мәдениетін қалыптастыру және мінез-құлық этикетіне әсерін түсіне алады;

  • Код ON4

    -қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделеді және әртүрлі пікірлер тұрғысынан басқару шешімдерін қабылдай алады

  • Код ON5

    -демографиялық, экологиялық және үкіметтік мәселелерді қамтитын жаһандық мәселелерді түсіне алады;

  • Код ON6

    -лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттары үшін библиографияны жасай алады;

  • Код ON7

    -ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану;

  • Код ON8

    -линвистика саласындағы ақпараттық технологияларды тиімді пайдалана алады.

Top