Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01703 Шет тілі: екі шет тілі в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Мәдениетаралық коммуникацияны моделдеу
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - жеке тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу, көкжиектерді кеңейту, еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін жоғарылататын кәсіптік дағдыларды жетілдіру үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде сөйлеу қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық мақсаттар үшін тіл
    Несиелер: 5

    Курстың негізі студенттердің академиялық сөздік қорын құру, қазіргі заманғы академиялық дискурсқа тән сөйлеу үлгілерін зерттеу, академиялық жазу дағдыларын дамыту және ағылшын тілінде әр түрлі академиялық жанрларды жазуға дағдыландыру.

  • Жоғары оқу орнында шетел тілін оқытудын әдістемесі

    Селективті тәртіп
  • Жазбаша қарым-қатынас практикумы

    Курс формальды кәсіби біліктілігін қалыптастырады, магистранттардың практикалық қызметі үшін необходимые: лингвистикалық терминология және ағылшын тіліндегі мәтіндерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    «Жоғары білім беру педагогикасы» пәні педагогикалық процесті ұйымдастыру, студенттердің жеке басын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу проблемалары, факторлар мен жағдайлары, жас ерекшеліктері мен ерекшеліктері, педагогикалық қызметтің негізгі сипаттамалары мен қағидалары, сонымен қатар жеке психологияның негіздері және әлеуметтік психология, білім беру үдерістері мен жоғары білім берудегі білім беру.

  • Екінші шетел тілінің теориясы мен практика

    Курс оқитын екінші шет тілін оқитын елдің мәдениетінің студенттерінің әлеуметтік, әлеуметтік, мәдени, білім беру және кәсіби қарым-қатынас саласындағы жеткілікті жоғары және сапалы деңгейін екінші шетелдік спикерлермен байланыс процесіне тікелей қатысуға мүмкіндік беретін терең түсінуге бағытталған. жеке, жалпы және кәсіби тақырыптарда әңгімелесу, өз аргументативтік ұстанымын білдіру, радио және теледидар бағдарламаларын түсіну, прагматикалық бағдарланған әдебиеттерді оқу.

    Селективті тәртіп
  • Екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курстық тілдік материал нормативтік дұрыстығымен сипатталады және ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған жиі қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар, әртүрлі сөз тіркестерін және сөйлеу клишелерін қамтиды. Алынған білімдер мен дағдылар бакалавриаттың коммуникативтік, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени, дискурстық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • Зерттеу әдістерінің қазіргі типологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс тілдерді сәйкестендірудің негізгі әдістерінің мәнін және лингвистикадағы осы әдістермен алынған нәтижелерді көрсетеді; Біз ғылыми зерттеулер әдіснамасын дамыту және магистранттардың ғылыми-филологиялық көкжиектерін кеңейтуге байланысты тақырыптарды қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдіснамасы 2019

    Студенттерде зерттеу нысаны мен пәні, оның дамуын анықтайтын заңдылықтары мен заңдары, ұғымдық-категориялық аппараты мен ғылыми зерттеу әдіс- тәсілдері бар өз алдына жеке ғылым ретінде әдістеме туралы ғылыми көзқарас қалыптастыру - Студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы және негізгі даму тенденциялармен таныстыру - Шетел тілдерін оқыту әдістемесі мен теориясына болашақта шетел тілін оқыту үшін қажет білім мен біліктіліктердің біртұтас жүйесі ретінде сипаттама беру - Болашақ кәсіби өмірде оқу тәрбие міндеттерін жүзеге асырудың тиімділігін арттыру мақсатында ғылыми ізденіс жұм��стары мен тәжірибелер нәтижелерін бүртұтастандырудың әдістемелік негіздерін қамтамасыз ету

  • Екінші шет тілінің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды теориялық фонетика, лексикология, теориялық грамматика және екінші шет тілінің стилистикасы бойынша ең маңызды мәселелерді таныстырады, сондай-ақ салыстырмалы талдауды үйретеді фонетикалық және грамматикалық туған және екінші шет тілінің құбылыстары.

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімнің қалыптасуының тарихи негіздерін, аспиранттардың ғылым табиғатын философиялық ұғынудың қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде тарих пен Ғылым философиясы өзекті мәселелерін ұғыну қабілетін дамыту; қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдіснамалық дүниетанымды қалыптастыру; шындықты ғылыми ұғыну дағдыларын жетілдіру.

  • Жоғары білім берудегі теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың бағдарламасы жоғары білімнің педагогикасының негізгі мазмұнын көрсетеді, магистранттарды даярлау мен оқытудың теориясы мен практикасындағы заманауи аксиологиялық және акмеологиялық үрдістерге сәйкес жаңартылады. Ұсынылатын материалдардың мазмұны лекциялар мен семинарлар бағдарламасына, олардың маңызды аспектілеріне, зерттеу тақырыптарына, сондай-ақ шығармашылық міндеттерге кіреді.

    Селективті тәртіп
  • Мәтіндік ғылым: мәтіндік семантикасы
    Несиелер: 5

    «Тоқыма: мәтінді семантика» курсы магистранттардың практикалық қызметі үшін қажетті кәсіби біліктілікті қалыптастырады: лингвистикалық терминология мен ағылшын тіліндегі мәтіндерді интерпретациялау тілін білу.

    Селективті тәртіп
  • Екінші шет тілі (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курс оқитын екінші шет тілін оқитын елдің мәдениетінің студенттерінің әлеуметтік, әлеуметтік, мәдени, білім беру және кәсіби қарым-қатынас саласындағы жеткілікті жоғары және сапалы деңгейін екінші шетелдік спикерлермен байланыс процесіне тікелей қатысуға мүмкіндік беретін терең түсінуге бағытталған. жеке, жалпы және кәсіби тақырыптарда әңгімелесу, өз аргументативтік ұстанымын білдіру, радио және теледидар бағдарламаларын түсіну, прагматикалық бағдарланған әдебиеттерді оқу.

    Селективті тәртіп
  • Шет тіл (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін ары қарай дамыту негізінде шет тілді білімнің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзіретін жүйелі тереңдету болып табылады.

  • Салыстырмалы типология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттардың зерттелген шетелдік және ана тілдеріндегі лингвистикалық жүйенің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық деңгейлерінің әмбебап, типологиялық және ерекшеліктерін, сондай-ақ тілдік бірліктердің жұмыс істеу ерекшеліктерін және заңдылықтарын туған және шет тілінде қалыптастыруға бағытталған.

  • Шеттілдік білім берудегі ақпараттық-коммуникативтік технологиялар

    Бұл курс тілдерді сәйкестендірудің негізгі әдістерінің мәнін және лингвистикадағы осы әдістермен алынған нәтижелерді көрсетеді; Біз ғылыми зерттеулер әдіснамасын дамыту және магистранттардың ғылыми-филологиялық көкжиектерін кеңейтуге байланысты тақырыптарды қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
  • Ауызша және жазбаша екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы

    Курс оқитын екінші шет тілін оқитын елдің мәдениетінің студенттерінің әлеуметтік, әлеуметтік, мәдени, білім беру және кәсіби қарым-қатынас саласындағы жеткілікті жоғары және сапалы деңгейін екінші шетелдік спикерлермен байланыс процесіне тікелей қатысуға мүмкіндік беретін терең түсінуге бағытталған. жеке, жалпы және кәсіби тақырыптарда әңгімелесу, өз аргументативтік ұстанымын білдіру, радио және теледидар бағдарламаларын түсіну, прагматикалық бағдарланған әдебиеттерді оқу.

    Селективті тәртіп
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас практикумы/

    Курстың негізгі мақсаты - жеке тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу, көкжиектерді кеңейту, еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін жоғарылататын кәсіптік дағдыларды жетілдіру үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде сөйлеу қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Ғылым методологиясы магистрантқа қазіргі ғылым мəселелері менметодологиялық негіздерін түсінуге мүмкіндік береді, əдіс теориясымен, яғниқағидаларымен, жолдарымен, тəсілдермен, ғылыми іс-əрекетін əдістеріменқаруландырады

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысанда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияға дайындық

  • Код ON3

    Педагогикалық іс-әрекет және оны ұйымдастыру барысында туындайтын дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу қабілеті; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін психологиялық климат құру мақсатында ұйымның персоналымен жұмыс жүргізу қабілеті

  • Код ON4

    Ақпараттық технологиялар көмегімен өз бетінше алуға және практикада жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде білімнің жаңа бағыттарында пайдалану мүмкіндігі; құзыретіне және мәдениетаралық-коммуникативтік шет тілінде білім беру жүйесі, емле білу, шығарғанда, мақсатты тілінің лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормалар, мәдениетаралық диалогты қолдау қабілеті, мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі ауызша қарым-қатынас үлгіленген қалай әдістемелік интегративтік заманауи парадигмасы, мәдениетаралық қарым-қатынас арқылы тілді білу сипаты түсіну.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы парадигмалардың құзыреттілік-методологиялық интеграциясының мәнін түсіну, мәдениетаралық және коммуникативтік шет тілін оқыту жүйесі ретінде, шетел тілін оқыту әдістемесінің негізгі проблемалары туралы ақпараттарды талдау және синтездеу құзыреттілігі қалыптасты, когнитивтік-лингвокультуралық әдіснаманы тұтас, ғылыми негізде түсіну қалыптасты.

  • Код ON6

    Қоршаған ортада кездесетін модельдеу үрдістерінде алынған білімді, дағдыларды және қабілеттерді қолдану мүмкіндігі. Зерттелетін елдің тілін жеткілікті түрде таныстыру мүмкіндігі; мәдениетаралық коммуникация теориясы контексіндегі коммуникацияны модельдеу; Британдық ағылшын сөздіктерін американдық ағылшын тілінен құзырлы түрде ажырата білу; ана тілінде сөйлейтін адамдармен мәдениетаралық диалог жүргізу үшін барабар Педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын білу, кәсіби этика қағидаттарын ұстану, оқытылатын әдістерді олардың оқытушылық қызметінде белсенді пайдалану. Қазіргі заманғы шет тілін және оқу үдерісін құру мүмкіндігі.

  • Код ON7

    Шет тілін оқыту және білім беру технологияларын тиімді пайдалану мәселелері бойынша шет тілі арқылы пікірталасқа талдау жасау және қалыптастыру; Жүйелік ойлауды ұйымдастыруда және шет тілін тұтас қабылдауда білікті; Ағылшын тілі арқылы шет тілін дұрыс меңгеруге студенттерді бағыттау мүмкіндігі. Өздерінің болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңызы туралы хабардар болу, кәсіби қызметті жүргізудің жоғары ынтасы болуы; әлеуметтiк, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың әлеуметтiк және кәсiптiк мәселелердi шешудегi басты ережелерi мен әдiстерiн, шет тiлiндегi оқу процесiнде әлеуметтiк маңызы бар мәселелер мен процестердi талдау қабiлетiн пайдалану.

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі (бейіндік бағыт)
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Екінші шет тілі ретінде ағылшын тілін оқыту
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top