Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03102 Мәдениеттану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең мәдениеттанулық білімі, сыни ойлауы, плюралистік мәдениеті бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы проблемаларды шеше алатын әлеуметтік ғылымдар магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Миф, ритуал және символдардың антропологиялық зерттеулері
Мақсаты: мифтерді зерттеудің негізгі әдістерін көрсету. Мазмұны: ХІХ–ХХ ғғ. шетел ғылымындағы миф теориясы және ХХ ғ. отандық ғылымдағы ритуал. Миф және әдебиет. Миф, ритуал және символ антропологиялық зерттеу пәні ретінде. Ритуалдың негізгі концепциялары. Ритуалдың құрылымы мен функциялары. Құзыреттіліктер: мифтердің дамуы мен генезисін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау. Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени код: эволюция және заманауи тенденциялар
Мақсаты: мәдениеттану аспектісінде "мәдениет коды" санатын оқу. Мазмұны: Мәселені шешуге бағытталған мәдениет коды және мәдениеттің жеке элементтерін ашу. Тарихи-мәдени маңызы және әлеуметтік жад. Мәдениет коды мәдениеттану санаты ретінде. Осы саладағы семиотикалық және лингвистикалық зерттеулердің тәжірибесі. Мәдени кодтың негізгі сипаттамалары. Құзыреттіліктер: рухани жаңғыртудағы мәдени кодтың мәнін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы және философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениеттің заманауи зерттеулері
Мақсаты: мәдениетті зерттеудің жаңа әдістерін үйрену. Мазмұны: қазіргі мәдениеттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы, мәдениеттанулық зерттеулердің жаңа бағытының пайда болуы. М. Вебердің "идеялық типтері" әдісі. Антропологиялық көзқарас аясындағы мәдениеттану әдістері. Мәдениетті оқытудағы психоаналитикалық әдістер. Мәдениеттанудағы құрылымдық әдісті қалыптастыру. "Постмодерн" әдісінің мәселесі. Құзыреттіліктер: жаңа әдіснамалық құралдарды иллюстрациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық Мәдениет және сананы жаңғырту
Мақсаты: сандық мәдениет ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Төртінші өнеркәсіптік революцияның ерекшеліктері. Мәселелерді шешудің қажетті дағдылары, сыни ойлау, креативтілік, эмоциялық интеллект. Функционалдық it сауаттылығының маңыздылығы, ағылшын тілін білу, жоғары адамгершілік азаматтық жетілу. Жаңа медиа феномені айналасында қалыптасатын қазіргі заманғы дебаттарды жүйелеу және сыни тұрғыдан түсіну. Құзіреттілік: сананы жаңғыртудағы өзекті ғылыми мәселелерді талқылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет экологиясы
Мақсаты: мәдениет экологиясының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: жер биосферасының эволюциясының процестері. Экологиялық мәдениет биосфералық процесті басқарудың әдіснамалық негізі ретінде. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және ағзалардың оларға бейімделуінің негізгі жолдары. Табиғи жүйелердің (популяциялар, экожүйелер, биосфералар) қызмет ету және даму заңдылықтары. Биосфера және адам. Биосфераға антропогендік әсер ету. Құзыреттіліктер: мәдениет экологиясын жіктеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Қазақстанның жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістемесі. Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты жинау және өңдеу. Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін жазу және рәсімдеу. Авторлық және патенттік құқық. Ғылыми жаңалықтар. ҚР-дағы ғылыми зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени құндылықтардың жаңа тәсілдері мен талдауы
Мақсаты: қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдың мәдениеті, Болашағы, күрделілігі туралы қазіргі ғылыми идеяларды талдау. Мазмұны: мәдениеттің жалпы теориясы бөлімінде зерттелген мәдени терминдердің мағынасы (мәдениет, мәдениетаралық коммуникация, мәдениет динамикасы, мәдениет типологиясы және т.б.). Әлемдік мәдениет тарихын зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері. Құзыреттіліктер: мәдениет саласында теориялық және эксперименттік талдау дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениеттанудағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: әлеуметтік-мәдени процестер мен құбылыстарды мәдениеттанулық зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасымен танысу. Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. Құзыреттер: мәдениеттанудың әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулердің мақсаттарын тұжырымдау, нақты міндеттерін қою.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Мақсаты: негізгі акмеологиялық фактілер, механизмдер, заңдар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: акмеологияның негізгі түсініктері, оның негізгі мәселелері мен міндеттері, мәдени сала қызметкерінің кәсібилігі. Акмеологиялық заңдылықтар. Акмеологияның түрлері мен критерийлері. Қолданбалы акмеология: акмеограммаларды дамыту. Құзыреттер: кәсіби және мәдени дамуды ынталандыру және өзін-өзі жетілдіру әдістерін практикада пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультимәдениет және маргинализм
Мақсаты: мультимәдениет мен маргиналдылықтың мазмұнын ашу, мультимәдениеттің негізгі концепцияларын талдау. Мазмұны: жалпы және жеке ерекше мультимәдениет. Мультимәдениет проблемаларының кешені, олардың батыс және АҚШ елдеріндегі көріну ерекшелігі. Америкалық либералдар мен консерваторлардың мультимәдениетке көзқарастарының ерекшелігі. Маргиналды мәдениетті қалыптастырудың объективті шарттары. Құзыреттіліктер: мультимәдениет мен маргинализмнің негізгі сәттерін суреттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі визуалды мәдениет
Мақсаты: көрнекі коммуникация құралдары мен бұқаралық мәдениетті түсінуге ерекше назар аудара отырып, мәдени зерттеулерге негізгі теориялық және практикалық тәсілдерді меңгеру. Мазмұны: заманауи визуалды мәдениеттің қалыптасу кезеңдері мен ерекшеліктері. Көркем бейнені жасауды зерттейтін және түсіндіретін негізгі заманауи тәсілдер. Құзыреттілік: визуалды мәдениеттің даму кезеңдері мен принциптерін түсіну, дизайн тарихын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кибермәдениет және киберидеология
Мақсаты: киберкультура феноменін ақпараттық қоғамның цифрлық технологияларын дамыту салдары ретінде сипаттау. Мазмұны: Киберкультура және әртүрлі субмәдениеттердің киберкультуралық идеологиясындағы плексус. Жеке бас бостандығын жүзеге асыру тұрғысынан компьютерлік техниканың шексіз мүмкіндіктері. Интеллектуалды қозғалыстардың қалыптасуының алғышарттары. Ақпараттық және желілік технологияларды пайдаланушылардың идеологиясы. Құзыреттер: постмодернистік дүниетанымның, ақпараттық қоғамның әлеуметтік-мәдени және технологиялық болмысының салдарын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет және өнер саласындағы басқару
Мақсаты: мәдениет саласындағы басқару ерекшеліктерін анықтау және қазіргі қоғамның келбетіне әсер ететін жаңа перспективалық тенденцияларды ашу. Мазмұны: Мәдениет және басқару қызметінің негізгі аспектілері. Мәдениет саласындағы менеджменттің ерекшеліктері. Құзыреттер: мәдениетте болып жатқан өзгерістердің сипатын және олардың ұйымдардағы әртүрлі деңгейдегі басқару жүйесіндегі процестермен байланысын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Нигилизм және мәдени құндылықтарға жаңа көзқарастар
Мақсаты: мәдени құндылықтарды жоққа шығарудың жаңа парадигмаларын зерттеу. Мазмұны: нигилизмді қазіргі заманның көп қырлы әлеуметтік құбылысы ретінде жан-жақты зерттеу. Нигилизмнің әлеуметтік қауіпті түрлеріне қарсы тұру технологиялары. Нигилизмге қарсы тұрудың бірыңғай әдістемесі. Нигилизм туралы ұғымдық идеялардың эволюциясы. Онтологиялық теориядағы нигилизм құбылысы. Нигилистік дүниетаным негіздерінің жойылуы. Құзыреттіліктер: нигилизмнің мәнін түсінуге онто-тарихи көзқарасты қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зияткерлік ұлт қалыптастырудың инновациялық әдістері
Мақсаты: зияткерлік ұлтты қалыптастырудағы теориялық негіздерді және инновациялық тәсілдерді зерттеу. Мазмұны: тұлғаның интеллектуалды дамуы. Болашақ ұрпақтың зияткерлік әлеуетін қалыптастырудағы инновациялық технологиялар. "Зияткерлік ұлт-2020"ұлттық бағдарламасының мазмұны мен тарихи маңызы. "Қазақ елі - Мәңгілік ел" идеясы тұлғаның зияткерлік әлеуетін дамытудың негізі. Құзыреттіліктер: білім беру технологиясының жаңа тәсілдерін суреттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адам экологиясы
Пәнінің мақсаты- студенттердің адам өміріндегі әлеуметтік және биологиялық өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнінің міндеттері -студенттерді ғылым жүйесіндегі адам экологиясының орнымен және адам экологиясының негізгі бағыттарымен таныстыру; табиғи және антропогендік факторлардың адамға әсері мен салдарын көрсету (демографиялық және денсаулық сақтау аспектілері); адамның қоршаған орта жағдайларына бейімделу түрлерін бағалауды үйрету; тұрғын үйдің қала тұрғынының экологиялық орны ретіндегі рөлін белгілеу; адам экологиясының классификациясымен таныстыру. адамның жаман әдеттері және олардың денсаулыққа әсерін бағалау; адамның өмірі мен денсаулығын сақтаудағы табиғи және техногендік апаттардың рөлін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Антропологиялық теориялар
Тарихи антропологияның мәселелері, материалдары және әдістері. Негізгі теориясы адамның шығу тегі. Биосфера және ноосфера. Адам және оның Ғарыштегі орны. Негізгі теориясы адамның шығу тегі.Креационизм-діни және метафизикалық тұжырымдама. Эволюционизм. Эволюциялық теорияның пайда болуы және оның ХVIII–ХІХ ғғ. (Дарвинге дейін) дамуы. Дарвин эволюцияның ғылыми теориясының негізін қалаушы ретінде. Антропология үшін эволюциялық ілімнің рөлі. Эволюцияның синтетикалық теориясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - Мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен категорияларын салыстыру, мәдени мәтіндер мен тарихи-мәдени дереккөздердің ішкі мазмұнына талдау жүргізеді;
- - әр түрлі этностармен қарым-қатынастың негізгі бағыттарын және билік пен мәдениет ұйымдары арасындағы қатынастарды демократияландыруға бағытталған басқару процестерін ұйымдастыруды ұсынады;
- - қоғамдағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл қағидаттарын ұстану үшін этностардың негізгі ерекшеліктерін байланыстырады;
- - қазіргі этномәдени жүйелердің, қоғамдық институттар мен процестердің теориялық негіздерін жіктеу; әлеуметтік-мәдени проблемалардың мәнін және мәдени процестің қазіргі заманғы мәселелерін шешу бойынша инновациялық идеяларды ұсынуды суреттейді;
- - әр түрлі кәсіби жағдайларда үштілділік мүмкіндіктерін қолданады; академиялық жазуда ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын байланыстырады;
- -қазіргі қоғамның әлеуметтік-мәдени өмірінің ерекшеліктерін анықтау, сараптамалық-талдамалық қызметте Академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, ғылымның озық бағыттарын, нормативтік-құқықтық база қағидаттарын қолданады;
- - әртүрлі әдістерді қолдана отырып, мәдениеттану дағдыларын, талдау және сараптама деңгейінде теориялық білімді қолдану дағдыларын синтездейді.
- - Мәдениет туралы философиялық білімнің мағыналық және дүниетанымдық аспектілерін анықтау; қазіргі қоғамдағы мәдени саясатты тұжырымдамалық талдау дағдыларын бағалайды;