Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03102 Мәдениеттану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады. ББ миссиясы Қоғамның әлеуметтік-куртуралық даму талаптарына жауап беретін мәдениеттану саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гендерлік зерттеу методологиясы
    Несиелер: 5

    Гендерлік зерттеулер пәнаралық жоба ретінде. Гендерлік теорияның негізгі ұғымдары.Жыныстың метафизикасы және антикалық философиядағы жыныстар арасындағы қатынастар. Гендерлік қатынастардың патриархаттық үлгілерінің тарихи формалары. Гендерлік зерттеулердің тарихи көздері. Гендерлік қатынастардың бірінші ғылыми теориясы ретінде құрылымдық функционализм. Екінші толқынның феминизмі және гендерлік зерттеулер. Гендерлік зерттеулердегі конструктивистік көзқарастың философиялық және әлеуметтік алғышарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістемесі. Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты жинау және өңдеу. Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін жазу және рәсімдеу. Авторлық және патенттік құқық. Ғылыми жаңалықтар. ҚР-дағы ғылыми зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогика пәні және міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропологиялық теориялар
    Несиелер: 5

    Тарихи антропологияның мәселелері, материалдары және әдістері. Негізгі теориясы адамның шығу тегі. Биосфера және ноосфера. Адам және оның Ғарыштегі орны. Негізгі теориясы адамның шығу тегі.Креационизм-діни және метафизикалық тұжырымдама. Эволюционизм. Эволюциялық теорияның пайда болуы және оның ХVIII–ХІХ ғғ. (Дарвинге дейін) дамуы. Дарвин эволюцияның ғылыми теориясының негізін қалаушы ретінде. Антропология үшін эволюциялық ілімнің рөлі. Эволюцияның синтетикалық теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени антропологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мәдени антропология мәдениет динамикасын ғылыми зерттеу саласы ретінде. Мәдени антропологияның танымдық парадигмалары. Антропологиялық ғылымдағы зерттеу әдістері мен салалары. Антропогенез: адамның шығу тегі. Қазіргі өркениеттер. Қоғамның типологиясы мен эволюциясы. Дәстүрлі, индустриялық және постиндустриялық қоғам. Әлеуметтік-мәдени процесс. Күнделікті мәдениет. Индивидтің әлеуметтенуі және инкультурациясы. Адамның өмірлік ортасы және экологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Адам экологиясына кіріспе. Адам ағзасының әртүрлі жағдайларға бейімделуі. Солтүстік жағдайдағы адам экологиясы. Ыстық климаттағы және таулардағы адам экологиясы. Ағзаның уақыты мен функциялары. Конструкция, нәсілдер және мекендеу ортасы. Қазіргі адам экологиясының жаһандық және аймақтық аспектілері. Әлеуметтік ортаның сипаттамасы. Экологиялық сана туралы түсінік. Демография негіздері. Экополитика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы мәдениет зерттеулері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы мәдениетті зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы және мәдениеттанулық зерттеулердің жаңа бағытының пайда болуы. М. Вебердің "идеялық типтері" әдісі. Антрополгиялық көзқарас аясындағы мәдениеттану әдістері. Мәдениетті оқытудағы психоаналитикалық әдістер. Мәдениеттанудағы құрылымдық әдісті қалыптастыру. "Постмодерн" әдісінің мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет экологиясы
    Несиелер: 5

    Жер биосферасының эволюциясындағы экологиялық мәдениеттің қазіргі анықтамалары мен функциялары. Экологиялық мәдениет биосфералық процесті басқарудың әдіснамалық негізі ретінде. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және ағзалардың оларға бейімделуінің негізгі жолдары. Табиғи жүйелердің (популяциялар, экожүйелер, биосфералар) қызмет ету және даму заңдылықтары. Биосфера және адам. Биосфераға антропогендік әсер ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі мәдениеттегі әсемдік әлемі мен адамгершілік нормаларының болмысы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мәдениеттегі әсем табиғатын түсіну мен бейнелеудің қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-мәдени механизмдері. Шығармашылық тұлғаның қалыптасуындағы өнердің орны мен маңызы. Маңызды эстетикалық категориялар. Әлемдік мәдениеттегі адам генезисі және қалыптасуы. Антикалық ойшылдардың еңбектеріндегі этикалық ғылымның негізгі категориялары. Қазақстанның рухани өміріндегі трансформациялық үдерістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді бекіту. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда мәдениеттану пәндері бойынша жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мәдениеттану және әлеуметтік-мәдени пәндерді оқыту барысында теориялық білімді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Миф, рәсім және рәміздерді антропологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    ХІХ-ХХ ғғ. шетел ғылымындағы миф теориясы. Миф және әдебиет. Миф, ритуал және символ антропологиялық зерттеу пәні ретінде. Ритуалдың негізгі концепциялары. Ырғақ практикаларының субъектілері. Ритуалдың құрылымы мен функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі Қазақстан мен Орта Азия елдерінің мәдениет саясаты
    Несиелер: 5

    ҚР мәдени саясатының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. ҚР субъектілерінің және жергілікті өзін-өзі басқару органдарының әлеуметтік-мәдени басқару стратегиясындағы функционалдық міндеттері. Мемлекеттік Мәдени саясаттың принциптері. Қырғыз, Өзбекстан және Тәжікстан республикаларында мәдени саясатты дамытудың негізгі бағыттары. Қазіргі кезеңдегі Орта Азиядағы мемлекеттік Мәдени саясаттың міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениет философиясындағы постмодернизм
    Несиелер: 5

    Модерннен постмодернге дейін: әлеуметтік-мәдени парадигмаларды ауыстыру. Постмодернның жалпы теориялық негіздері. "Деконструкция "Ж. Деррид және" тарихи бейсаналық "М. Фуконың "деконструкциясы". "Капитализм және шизофрения" Ж. Делез және Ф. Гваттари. Постструктуралистский неофрейдизм Ж. Лакана және гиперреальность Ж. Бодрийяра. Ж. Лиотар: күйреу: "ұлы баяндау". "Хат" р. Барт идеологиясы ретінде. Әдебиеттану эпистема ретінде. Постмодернизм қоғамы. "Постпостмодерн": постмодерннен кейінгі жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    мәдениет болмысы туралы философиялық білімнің мағыналы және дүниетанымдық аспектілерін білу; билік пен мемлекеттің мәдени саясатының табиғатын концептуалды талдау, базалық мәдениеттанулық идеалдар мен құндылықтар дағдыларын меңгеру;

  • Код ON2

    мәдениеттану ғылымының негізгі түсініктері мен категорияларын білу, олардың мәдениеттану ілімдері тарихындағы қоғамтану және қоғамтану пәндері бойынша пәндерді оқыту үшін негізгі түсініктерін білу; қоғамның мәдени өмірінің түрлі салалары туралы ақпаратты қамтитын өзіндік ғылыми мәтіндерді және әр түрлі көздерді талдау үшін мәдениеттану ғылымының түсініктері мен санаттарын дұрыс қолдана білу.;

  • Код ON3

    мәдени өмірдің ерекшеліктерін білу және мәдениеттегі өзінің кәсіби орны туралы нақты түсінікке ие болу, қазіргі заманғы бағыттар, принциптер мен технологиялар, Нормативтік-құқықтық база, сараптамалық-аналитикалық қызметтің әлемдік және отандық тәжірибесі болу; мәдениеттанушы ретінде өзін көрсете білу, кәсіби салада өзін-өзі дамытудың нақты мақсаттарын қою және оған қол жеткізу; ауызша және жазбаша сөйлеуде ойды сауатты баяндау;

  • Код ON4

    қазіргі заманғы мәдени жүйелердің, әлеуметтік-мәдени институттар мен процестердің теориялық негіздерін білу; қазіргі әлеуметтік-мәдени институттардың жұмыс істеу механизмдерінің мәселелерін анықтай білу және оларды шешу жолдарын ұсыну; қазіргі заманғы мәдени жүйелерді, институттар мен механизмдерді жаңғырту бойынша инновациялық идеяларды ұсыну дағдыларын меңгеру;

  • Код ON5

    түрлі кәсіби жағдайларда қазақ, орыс және шет тілдерінің мүмкіндіктерін қолдана білу; қойылған кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын меңгеру;

  • Код ON6

    мемлекеттік және муниципалдық билік органдарында және бизнес құрылымдарда, бұқаралық ақпарат құралдарында мәдени саясаттың басқару процестерін ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен технологияларын игеру, билік пен қоғам арасындағы өзара қарым-қатынасты оңтайландыруға, демократияландыруға және оңтайландыруға бағытталған;

  • Код ON7

    ұжым қызметкерлерінің әріптестермен толерантты өзара іс-қимыл қағидаларын ұстану үшін негізгі мәдени, этникалық, конфессиялық ерекшеліктерін білу; мультимәдени ұжымдағы еңбек қызметі жағдайында даулы жағдайларды шешу техникасын қолдана білу;

  • Код ON8

    талдау, сараптама, консалтинг, менеджмент деңгейінде нақты мәдениеттанулық практикада теориялық білімдерді қолдану дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі әдістерді қолдана отырып мәдениеттанулық талдау дағдыларын меңгеру.

Top