Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04230 Сот психологиялық сараптамасы в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - ҚР Сот-сараптама қызметі үшін білікті кадрлар даярлау. Білім беру бағдарламасы сот психологиялық сараптама бойынша біліктілік талаптарына сәйкес жасалған. Бағдарлама маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: - «сот психологиялық сараптама» саласында сот-сараптамалық зерттеу жүргізу; - өз зерттеулерінің нәтижелеріне баға беру және олардың дәлелдік материалдар жүйесінде маңыздылығын анықтау; - фундаменталды психология, криминалдық, пенитициарлық психология ұғымдарын сараптық зерттеулер әдістемесінде интеграциялау, апробациядан өту және сараптау практикасына енгізу; - экспертологияның осы саласын дамытудың теориялық және қолданбалы сипатындағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру; - ғылыми-зерттеу қызметін әрі қарай оқытудың өзіндік бағдарламасын құру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 7M042 Құқық
  • ҚР Қылмыстық іс жүргізу заңнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шешім қабылдау немесе үкім шығару кезінде ҚР іс жүргізу қызметінің заңдылығын, негізділігін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. магистрант қабілетті: - процесуалдық қызметінің түрлерін, қылмыстық, азаматтық процестің міндеттері мен функцияларын және т.б. талдай білу; - процессуалдық құқық қатынастары субъектілерінің құқықтары мен міндеттерін білу; - дәлелдеме жинау процесі және т.б. ұғымдарын ашу. Пән оқытады: сот ісін жүргізу түсінігін, процесуалдық қызметтің түрлерін, процестің қайнар көздерін, міндеттері мен функцияларын, субъектілердің құқықтары мен міндеттерін, процесс сатысының міндеттерін, дәлелдемелерді жинаудың процессуалдық құралдарын, дәлелдемелер ұғымын және оларды бағалау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Қылмыстық құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қылмыстық әрекеттің белгілерін және оларға сәйкес қылмыстық жазалау шараларын анықтау қабілетін қалыптастыру. магистрант қабілетті: - қылмыстық құқық бұзушылықты өзге (азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық) құқық бұзушылықтан ажырата білу; - қылмыстық теріс қылықтың, қылмыстың құрамын анықтау; - кінә ұғымының мәнін түсіну, оның нысандары мен түрлерін білу; - қылмыстық жаза түрлерін білу, оны қолдану мақсатын түсіну және т.б.; Пән оқытады: қылмыстық құқық бұзушылықтың түсінігі мен белгілерін, қылмыстық теріс қылықтар, қылмыстар, қылмыстық құқық бұзушылықтың құрамын, субъект, объект ұғымдарын, құқық бұзушылықтың субъективті, объективті жақтарын, кінәнің түсінігін, нысандары мен түрлерін, қылмыстық жауаптылықты болдырмайтын мән-жайлар, қылмыстық жаза түсінігі, түрлері, мақсатын және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР қылмыстық заңнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қылмыстық заңда көзделген және қылмыстық жауаптылыққа жататын қоғамдық қауіпті әрекеттер ретінде қылмыстық құқық бұзушылықтарды бөліп алу қабілетін қалыптастыру. магистрант қабілетті: - қылмыстық заңды түсіндіру, қылмысқа қарсы әрекет кезінде оның мәнін көрсету; - құқық бұзушылық құрамының элементтерін ашу; - жасалған әрекеттер үшін қылмыстық жауапкершілік ұғымын түсіндіру; - қылмыстық заңда көзделген қағидаларды түсіндіру және т.б. Пән оқытады: қылмыстық заңды, қоғамдық құрылысқа, саяси және экономикалық жүйеге, азаматтардың жеке басы, еңбек және басқа да құқықтары мен бостандықтарына және т.б. қол сұғатын қылмыстық құқық бұзушылықтарды, құқық бұзушылықтың құрамын, қылмыстық жауапкершілік ұғымын, жазалау шараларын және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - әлемдік білім беру кеңістігін және Болон үдерісін білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясы ретінде сипаттау; - тұтас педагогикалық процесс теориясы тұрғысынан оқу-тәрбие жағдайларын талдау және бағалау (жағдайларды кешенді, жүйелі талдау); - білім беру заңдылықтары мен принциптеріне сәйкес тұтас педагогикалық процесті жобалау; - байланыс арқылы оқыту процесінің даму динамикасын және оның компоненттерінің тәуелділігін түсіндіру: жүйелік көзқарас тұрғысынан; критериалды бағалау тұрғысынан; оқыту нәтижелеріне қол жеткізу; - әдіснамалық тұғырлар (іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, кредиттік жүйе және т.б.) негізінде оқыту процесін динамикалық жүйе ретінде құру; - оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқытудың әр түрлі стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды жобалау; - оқыту әдістерін келесі критерийлер негізінде жіктеу: дәстүрлік-инновациялық; білім алушылардың танымдық іс-әрекеттік белсенділігі; дидактикалық мақсат пен нәтижеге бағыттылығы; - оқыту мен тәрбиелеудің стратегиялары мен әдістерін қолдану; - білім берудің өзекті мәселелері бойынша зерттеу жобаларын әзірлеу және нәтижелерді презентациялар, мақалалар және т. б. түрінде ұсыну; - университеттерді басқарудың әртүрлі тұғырларын сипаттау (университет менеджменті - желілік, құрылымдық, матрицалық): құрылымы, сапасы, беделі; - менеджменттің заманауи тәсілдері негізінде құрылымды, сапаны, беделін жетілдіруге бағытталған білім беру ұйымдарының процестерін бағалау және басқару; - білім беру ұйымының академиялық және зерттеу саясатының ережелерін әзірлеу Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: - педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; - жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; - Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; -жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; -жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); -жоғары білім беру мазмұны; -білім берудің TLA-стратегиясын жобалау, оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формаларын қолдану, Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары, Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру; -оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы; - жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ - жоғары білім беру жүйесіндегі куратор-эдвайзердің қызметі; - білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласындағы қажетті коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру, ағылшын тіліндегі мамандық бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді оқу және аудару. Пәндерді оқу нәтижесінде магистр қабілетті: 1. терминологиялық сөздіктің негізгі ұғымдарын тұжырымдауға; 2. ағылшын тілінде жасалынған мамандық бойынша ғылыми-әдістемелік құжаттардың мәнін түсіндіруге; 3. ағылшын тілінде зерттеу нәтижелерін ұсынуға; 4. ағылшын тілінде жүргізілген жұмыстар бойынша ғылыми жобаларды әзірлеуге және есептерді жасауға; 5. жұмыста алынған нәтижелерді жинақтап, талқылауға ұсынып, оларды халықаралық конференцияларда баяндауға. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: мамандық бойынша жүйелік білімді кеңейту және тереңдету мақсатында ақпарат пен байланыс құралдарының көзі ретінде шет тілін қабылдау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР сот icін жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сот төрелігін жүзеге асырудың жүйелендірілген және реттелген рәсімін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. магистрант қабілетті: - қылмыстық, азаматтық процесс, әкімшілік іс жүргізу міндеттерін, мақсаттарын түсіну; - сот ісін жүргізу қағидаларын түсіндіру; - сот ісін жүргізудің әрбір сатысының міндеттерін білу; - процеске қатысушылардың әрқайсысының құқықтық мәртебесін және т.б. ашу. Пән оқытады: қылмыстық, азаматтық, әкімшілік процестердің принциптерін, міндеттерін, мақсаттарын, процеске қатысушылардың құқықтық мәртебесін, азаматтық, қылмыстық, әкімшілік процестердің сатыларын, процесуалдық әрекеттерін жүргізу, арнайы білімді қолданудың процесуалдық формаларын және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сот сараптамалық қызметтің құқықтық, ұйымдастырушылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сот сараптамасының құқықтық, ұйымдастырушылық негіздері туралы түсінік қалыптастыру. магистрант қабілетті: - сот сараптамасы ұғымын ашу және оның белгілеріне сипаттама беру; - сот-сараптама қызметінің принциптерін ашу, ҚР-дағы сараптама мекемелерінің жүйесін көрсету және басшылардың және т.б. өкілеттіктерін көрсету; - сот-сараптама қызметіндегі ҚР ӘМ-нің құзыретін көрсету және рөлін ашу; - сарапшының процессуалдық құқықтары мен міндеттерін, сарапшыларды аттестациялауды жүргізу тәртібін, әдістерді байқаудан өткізу, валидациялау тәртібін білу, - сот сараптамаларының жіктелуін және т.б. негіздеу. Пән оқытады: арнайы ғылыми білімді қолдану нысаны ретінде сот сараптамасы ұғымын; сот сараптамаларының жіктелуін; Қазақстан Республикасындағы сараптама мекемелерін; сараптаманы тағайындау және жүргізу мәселелерін; процеске қатысушылардың процесуалдық мәртебесін; біліктілік куәлігі, апробация, валидация және т.б. ұғымдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант қабілетті болады: - басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; - басқару үрдістері мен құбылыстарын психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін талдауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; - басқару объектілері болып табылатын жеке адамдар мен топтар іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіруге; - басқару субъектілері іс-әрекетінің негізгі психологиялық ерекшеліктерін жүйелеуге; басқару іс-әрекеті субъектілерінің психологиялық дайындығының мәні мен мазмұнын анықтауға; -басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында, басқару үрісінде пайда болатын әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттауға; -басқару субъектілерінің кәсіби маңызды психологиялық қасиеттерін дамыту және жетілдіру әдістері мен тәсілдерін көрсетуге; - әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; -ұйымдағы қақтығыстық жағдайларды шешу бағдарламаларын құрастыруға; -басқару психологиясы саласында жобалық зерттеу іс-әрекетін жүзеге асыруға, оның нәтижелерін таныстыруға; -жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; -басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сот-психологиялық сараптамасының теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сот-психологиялық сараптамасының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - сот-психологиялық сараптамасының әдістемесі мен ұйымдастырылуы; - сот-психологиялық сараптамасының мәні мен міндеттерін ашу; - сот-психологиялық сараптамасының сыныптамасын ұсыну; - сарапшы құзыретінің шегін анықтау; - сот-психологиялық сараптамасының барлық түрлерін жүргізу үшін қажетті материалдарға не жататынын көрсету; - сараптамалық қорытындының құрылымын білу, ресімдей білу және т.б. Пән оқытады: сот психологиялық сараптамасының пәні, объектілері және міндеттері, сараптама тағайындау үшін негіздерді анықтау, сараптама қорытындысын бағалау ережелері, өндіріс кезінде қолданылатын әдістер, процесуалдық құқықтық қатынастар субъектілерінің психикасын құрайтын ұғымдарды түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: - әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; - ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; - зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; - заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; - ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің мақсаты. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жәбірленушіні, куәні психологиялық сараптамадан өткізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жәбірленушінің, куәнің ақпаратты қабылдау және қайта шығару дұрыстығын түсіндіру, олардың психикалық жағдайын анықтау қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - сараптаманың осы түрінің ерекшелігін, оның міндеттерін, қажетті материалдарды түсіну; - жәбірленушінің, куәнің жасаған іс-әрекет мән-жайларының психикасына әсер ету дәрежесін түсіндіру; - қылмыс жасаған кезде жәбірленушінің немесе куәнің физиологиялық, психо-эмоциялық, интеллектуалдық жағдайын анықтау; - жәбірленушілер мен куәгерлердің іс үшін маңызы бар мән-жайларды дұрыс қабылдау және олар туралы дұрыс жауап беру қабілетін анықтау; - қылмысты жасау кезінде сараптама жасаушыда оның сана-сезімі мен қызметіне айтарлықтай әсер ете алатын аффект немесе басқа да патологиялық емес эмоциялық жағдайлардың (қатты қорқыныш, депрессия, эмоциялық күйзеліс, фрустрация) болуын немесе болмауын анықтау; - өзін-өзі өлтіруді болжаған адамда оның өлімінің алдындағы кезеңде өзін-өзі өлтіруге бейім психикалық жай-күйінің болуын немесе осы жай-күйдің пайда болуының ықтимал себептерін анықтауды анықтау; - зардап шегушіге немесе куәға қатысты ЭҚК-нің өзге де міндеттерін шешу. Пән оқытады: танымдық іс-әрекеттің психологиялық құрылымын, сезімнің мәнін, қабылдауды, ойлауды, есте сақтауды, ақпаратты есте сақтау және қайта шығару процестерін, стресс, қорқыныш, амнезия, парамнезия ұғымдарын, олардың қабылдаудағы, есте сақтаудағы және жаңғыртудағы рөлін, реминесценция ұғымын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық бұзушылық жасаған адамдарға сот психологиялық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жауапкершілік дәрежесі мен сипатына әсер ететін құқық бұзушының жеке тұлғасын бағалау, сот төрелігін жүзеге асыру үшін қажетті нақты мәліметтерді анықтау қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - СПС осы түрінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеру; - зерттелетін жағдайда оның мінез-құлқына айтарлықтай әсер ете алатын (зияткерлік, мінез-құлық, эмоцияналды-ерік, мотивациялық және т.б.) сараптамалық жас және жеке-психологиялық ерекшеліктері бар ма, мәселені шешу.; - жеке тұлғаның психикасының қандай қасиеттері (шашыраңқы, тұйықталу, аса сақ болу, ақылсыздық, өтірік, қатыгездік және т.б.) айқын сипатқа ие және сараптама астындағы адамның мінез-құлқына елеулі әсер ете алады.; - айыпталушы өзіне айыпталатын әрекетті психикалық (эмоционалдық) жағдайда (психикалық шиеленіс, стресс, фрустрация, растерянность) жасаған кезде оның сана-сезімі мен заңды маңызы бар жағдайдағы психикалық қызметіне елеулі әсер етуі мүмкін болған-болмағанын анықтау; - сотталғанның жазасын өтеу орындарында болған сәтте физиологиялық, психо-эмоционалдық, интеллектуалдық-ерік жағдайын және т.б. белгілеу Пән оқытады: қылмыс жасаудағы жеке фактор, психикалық қасиеттердің пайда болу заңдылықтары, дамуы, құқыққа қарсы мінез-құлыққа әкелетін жеке басының қасиеттері, қылмыс жасағанда және жазасын өтеуде құқық бұзушының жеке басының мотивациялық және мағыналық сферасының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криминалистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы криминалистиканы оқыту. магистрант қабілетті: - қылмыстарды тергеудегі заманауи криминалистикалық технологияларды сипаттау; - дәлелдемелерді жинау үшін техникалық-криминалистикалық құралдар мен әдістерді қолдану; - қылмыстарды ашу мен тергеуде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану; - тергеу әрекеттерін жүргізу тактикасын және т.б. түсіндіру. Пән оқытады: қылмыс механизмінің заңдылықтары және қылмыс пен оның қатысушылары туралы ақпараттың пайда болуын, криминалистикалық құралдар мен әдістердің жіктелуін, іздерді табу, бекіту және алу тәсілдерін, іс жүргізу әрекеттерін жүргізудің тактикалық тәсілдерін және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криминалистикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: құқық бұзушылықты ашу үшін криминалистикалық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. магистрант қабілетті: - қылмыстың криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру; - қылмыстың криминалистикалық сипаттамасындағы криминалистикалық маңызды элементтердің мәнін түсіндіру; - материалдық іздерді жинаудың криминалистикалық тәсілдерін меңгеру, қаралатын істер мен т.б. мән-жайларды анықтаудағы қылмыс іздерінің мүмкіндіктерін білу. Пән оқытады: құқық бұзушылықтың криминалистикалық маңызды элементтерінің жүйесін, дәлелдемелермен жұмыс жасауды техникалық-криминалистикалық жағынан қамтамасыз етілуін, қарауларды және басқа да іс жүргізу әрекеттерін жүргізу бойынша криминалистикалық ұсыныстарды, мамандардың, сот сарапшыларының іс жағдайын анықтаудағы рөлін және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кісі өлімін тергеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам өлтіруді тергеумен сот психологиялық сараптамасының өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - кісі өлтіру қылмыстарының криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру; - іздерді табу, белгілеу және алға байланысты әрекеттерді түсіндіру; - сарапшы-психолог шешетін міндеттер мен кісі өлтіруді тергеу кезіндегі дәлелдеу пәні арасындағы байланысты түсіну; - кісі өлтірушінің психикасына сот-сараптамалық зерттеу жүргізу; - өзіне-өзі қол жұмсауға және т.б. жеткізілген жәбірленушінің психикасына сот-сараптамалық зерттеу жүргізу. Пән оқытады: адам өлтірудің криминалистикалық сипаттамасын, қылмыскер мен жәбірленушінің жеке ерекшеліктерін, типтік ситуацияларды, тағайындалған сот сараптамаларының рөлін, жауап алудың, қараудың, куәландырудың, тінтудің және т.б. тактикалық және психологиялық тәсілдерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қылмыстық және пенитенциарлық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қылмыстық мінез-құлықтың себептерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - криминалдық және пенитенциарлық психология пәні, міндеттері мен зерттеу объектілерін ашу; - құқық бұзушылық жасаған адамдарды қылмыстық-психологиялық зерттеу бағдарламасын құру; - қасақана да, абайсызда да түрлі қылмыстарды жасаудың психологиялық тетіктерін түсіндіру; - қылмыстық түрін, оның түрлерін, жалпы сипаттамасын көрсету, импульсивных, расчетливых рассудочных, эмоционалдық қылмыскерлерді ашу ұғымдар резонеры және идеялық қылмыскерлер; - топтық және ұйымдасқан қылмыстың ерекшеліктеріне сипаттама беру; - жазасын және т. б. өтеу кезіндегі сотталғандардың психикасы құрылымындағы психологиялық өзгерістердің ерекшеліктерін түсіндіру. Пән оқытады: қылмыскер тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін, типтік портреттерді, қылмыстық мінез-құлықтың ниетін, қылмыстық топтағы қарым-қатынастың даму динамикасын, көшбасшылық және психологиялық мәжбүрлеу мәселелерін; қылмыстық жазалаудың әр түрлерінің тиімділік мәселелерін, қайта тәрбиелеу, қайта әлеуметтендіру және реадаптацияның психологиялық негіздерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәмелетке толмаған күдіктінің, жәбірленушінің, куәнің сот психологиялық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәмелетке толмағандар тұлғасының психофизиологиялық және жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. кәмелетке толмаған қылмыскердің, жәбірленушінің / куәнің психологиялық сараптамасын ұйымдастыру және методологиясы бойынша теориялық білім алу және практикалық дағдыларды алу. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - сараптаманың осы түрінің ерекшелігін, оның міндеттерін, қажетті материалдарды түсіну; - кәмелетке толмаған күдіктінің, жәбірленушінің, куәнің мінез-құлқының жеке өзіндік ерекшелігін, уақытша және жағдайлық тұрақтылығын, олардың психикасының құрылымын, темпераментін, сипатын және т. б. қамтамасыз ететін психологиялық сипаттамалар жүйесін анықтау.; - психикалық дамуында артта қалу белгілері бар кәмелетке толмаған айыпталушылардың өз іс-әрекетінің мәнін толық ұғыну, оларды басқару қабілетін анықтау; кәмелетке толмаған айыпталушылардың, жәбірленушілер мен куәлардың іс үшін маңызы бар мән-жайларды барабар қабылдау және олар туралы дұрыс айғақтар мен т. б. беру қабілетін анықтау. Пән оқытады: кәмелетке толмағанның сот-психологиялық сараптамасының теориялық және практикалық негіздерін; сараптама пәні мен әдістерін, кәмелетке толмаған қылмыскердің, жәбірленушінің, куәнің психикасының жеке ерекшеліктерін психологиялық талдау арқылы фактілерді анықтау әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстық құқық бұзушылық үшін қылмыстық жауаптылық және сот психологиялық сараптаманың дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстық құқық бұзушылық белгілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды түсіндіру; - кәмелетке толмағанды қылмыстық құқық бұзушылықтар жасауға тартудың қылмыстық-құқықтық белгілерін ашу; - жәбірленушіге абайсызда өлімнің келтірілуін түсіндіру; - қорғаншы немесе қамқоршы құқықтарын теріс пайдаланудың қылмыстық-құқықтық белгілерін түсіндіру; - кәмелетке толмағандарды сатудың қылмыстық-құқықтық белгілерін ашу; - осы әрекеттерді сипаттайтын белгілерді ерекшелеу және сарапшы-психолог және т.б. құзырет шегін білу. Пән оқытады: отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы қылмыстардың құрамын, қылмыстық құқық бұзушылықтың субъекті, объектісі ұғымын, отбасы мен кәмелетке толмағандарға қарсы құқық бұзушылықтың субъективті, объективті жақтарын, кінә ұғымын, қылмыстық жазалау шараларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кешенді психологиялық-психиатриялық сараптама мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кешенді психологиялық-психиатриялық сараптама жасау қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - кешенді психологиялық-психиатриялық сараптама жүргізу тәртібін білу; - кешенді сараптама барысында шешілетін міндеттердің күрделілігі; - сарапшы-психолог, сарапшы-психиатр құзыреттілігінің шектерін түсіну; - сарапшылар тұжырымдарының мазмұнын және оларды тұжырымдаудағы проблемаларды білу; - сарапшылар мен т.б. сараптамалық қорытындыны ресімдеудегі қиындықтар. Пән оқытады: кешенді психологиялық-психиатриялық сараптаманы тағайындау негіздері, сараптама көмегімен шешілетін міндеттер, тағайындау кезінде материалдарды дайындау, сараптама комиссиясының құрамы, сарапшылардың құзыреттілігі, сараптама жүргізудің әдістемелік негіздері, сараптама қорытындысын ресімдеуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке адамға қарсы қылмыс үшін қылмыстық жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылық белгілерін түсіндіру және қылмыстық жазалау шараларын қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - жеке тұлғаға қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтарды түсіндіру; - қасақана кісі өлтірудің қылмыстық-құқықтық белгілерін ашу; - жәбірленушіге абайсызда өлімнің келтірілуін түсіндіру; - жыныстық сипаттағы құқық бұзушылықтардың қылмыстық-құқықтық белгілерін түсіндіру; - өзіне-өзі қол жұмсауға жеткізудің қылмыстық-құқықтық белгілерін ашу. Пән оқытады: жеке адамға қарсы қылмыстық құқық бұзушылық түсінігі, белгілері мен құрамын, субъектінің ұғымын және т.б., кінә ұғымдарын, аффект жағдайын, қасақана, абайсызда кісі өлтіргені үшін қылмыстық жауапкершілікті, аффект жағдайына, қылмыстық жаза түрлерін және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылық әрекеттерін тергеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жыныстық сипаттағы күш қолдану әрекеттерін тергеумен сот психологиялық сараптамасының өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. магистранттар келесі құзыреттіліктерді меңгереді: - жыныстық сипаттағы зорлық-зомбылық әрекеттерінің криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру; - іздерді табу, белгілеу және алуға байланысты әрекеттерді түсіндіру; - сарапшы-психолог шешетін міндеттер мен нәпсіқұмарлық сипаттағы күш қолдану әрекеттерін тергеу кезіндегі дәлелдеу мәні арасындағы байланысты түсіну; - сексуалдық сипаттағы күш қолдану әрекеттерін тергеу кезінде сарапшы-психолог құзыреттілігінің шектерін түсіну; - күдіктінің психикасына сот-сараптамалық зерттеу жүргізу; - жәбірленушінің психикасына сот-сараптамалық зерттеу жүргізу. Пән оқытады: криминалистикалық мінездеме, қылмыскер мен жәбірленушінің жеке ерекшеліктері, типтік ситуациялар, бастапқы шаралар, тағайындалған сот сараптамалары, жауап алудың, қараудың, куәландырудың, тінтудің тактикалық және психологиялық тәсілдері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    құқық бұзушылық ұғымын түсіндіру, қылмыстық құқық бұзушылықты басқалардан саралау, қылмыстық теріс қылықтың, қылмыстың құрамын анықтау; қазақстандық заңнама бойынша сот ісін жүргізудің түрлерін түсіндіру, сот ісін жүргізудің әрбір сатысының міндеттерін, дәлелдеу пәнін, іс жүргізу әрекеттерінің түрлерін, олардың негізгі ережелерін түсіну; қылмыстың криминалистикалық сипаттамасын түсіндіру, материалдық іздерді жинаудың криминалистикалық тәсілдерін меңгеру және қаралатын істердің жағдайын анықтаудағы олардың мүмкіндіктері; іс жүргізу әрекеттерін жүргізу кезіндегі тактикалық тәсілдердің рөлін, істерді ашу мен тергеудегі қазіргі заманғы криминалистикалық технологиялардың маңызын түсіну;

  • Код ON2

    арнайы білімді қолданудың бір түрі ретінде және дәлелдемелердің көзі ретінде сот психологиялық сараптамасының ерекшеліктерін негіздеу; сот-психологиялық сараптаманы тағайындау және жүргізу негіздерін түсіндіру, СПС жіктелуін таныстыру; психологиялық қызметті сараптамалық зерттеудің пәні, міндеттері мен әдіснамалық негіздерін түсіндіру (қылмыскер, кәмелетке толмаған қылмыскер, жәбірленуші, куәгер); сот-психологиялық сараптама міндеттерін шешуде фундаменталды, нейрофизиология, криминалдық, пенитенциарлық психология саласындағы заманауи білімдерді интеграциялаудың маңыздылығын түсіндіру.

  • Код ON3

    сот-психологиялық сараптамада қолданылатын әдістердің мәні мен мүмкіндіктерін түсіндіру; қазіргі ғылыми білім тұрғысынан адамның психикалық үрдістерінің, қасиеттерінің және психикалық жағдайының заңдылықтарын ашу; қылмыстық мінез-құлықтың биологиялық, әлеуметтік және жеке-психологиялық факторларының өзара шарттасу дәрежесін түсіндіру; қылмыстың негізгі түрлерін жоятын себептерді көрсету.

  • Код ON4

    күдіктінің, айыпталушының, сотталушының сот-психологиялық сараптамасын жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету; жәбірленушінің, куәгердің сот-психологиялық сараптамасын жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету; кәмелетке толмаған күдіктіге, айыпталушыға, сотталушыға, жәбірленушіге, куәға сот-психологиялық сараптама жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету; азаматтық істер бойынша сот-психологиялық сараптама жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздерін көрсету.

  • Код ON5

    сот-психологиялық сараптама әдістерінің жіктелуін келтіру және олардың әрқайсысының мүмкіндіктерін ашу; тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау әдістерін таңдауды негіздеу; тұлғаның эмоционалдық жағдайын анықтау әдістерін таңдауды негіздеу; кәмелетке толмағандардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау әдістерін таңдауды негіздеу; қылмыстық топ психологиясын зерттеу бағыттарын көрсету; қайтыс болғаннан кейін сараптама жүргізу кезінде қаза тапқан адамның жеке басын зерттеу бағытын көрсету.

  • Код ON6

    сыналатын адамның нақты құқыққа қарсы әрекеттер жасауға ықпал етуі мүмкін жеке-психологиялық ерекшеліктерінің болуын анықтау; ерекше психологиялық типтердің типологиялық жіктелуін қолдану; қылмыстық топтың құрылымын оның қатысушылары тұлғасының психологиялық ерекшеліктері туралы бар деректер негізінде анықтау; аффектінің типологиялық жіктелуін қолдану; қылмыс жасаған кезде жәбірленушінің, куәнің санасына елеулі әсер ете алатын патологиялық емес эмоциялық жай-күй жағдайының (қатты қорқыныш, эмоциялық стресс, фрустрация) болуын немесе болмауын анықтау.

  • Код ON7

    психикалық сау адамдардың, куәлардың және жәбірленушілердің іс үшін маңызы бар мән-жайларды қабылдау және олар туралы дұрыс айғақтар беру қабілетін анықтау; зорлау туралы істер бойынша психикалық сау жәбірленушілердің олармен жасалатын іс-әрекеттердің сипаты мен мәнін дұрыс түсіну және кінәліге қарсылық көрсету қабілетін анықтау; психикалық дамуында артта қалған кәмелетке толмаған айыпталушылардың өз іс-әрекеттерінің мәнін толық ұғыну және өз іс-әрекеттерін және т.б. басқару қабілетінің дәрежесін анықтау қабілетін анықтау; адамның қайтыс болу алдындағы кезеңде, өзіне-өзі қол жұмсауға бейім психикалық жай-күйінің болуын немесе болмауын анықтау, өзіне-өзі қол жұмсауға итермелейтін іс-әрекеттердің болуын анықтау (өзіне-өзі қол жұмсауға дейін жеткізу); күдікті тарапынан жәбірленушінің өзіне-өзі қол жұмсауын және т.б. көрсету мүмкіндігін анықтау.

  • Код ON8

    сот психологиясы саласындағы өз бетінше таңдалған, сот және тергеу практикасымен талап етілген және теориялық және іс жүзінде маңызы бар ғылыми-зерттеу қызметіне қатысу; өзін-өзі оқыту мен оқытуды қажетті ұйымдастыру және іске асыру аспектісінде инновациялық педагогикалық қызметпен айналысу; компьютерлік технологиялар құралдары жетістіктерінің ғылыми ізденістерін, сараптамалық зерттеулерді жүргізу кезінде пайдалану; сот психологиясы саласында жаңа білім құру үшін жобаларды әзірлеу, генерациялау және енгізу;

  • Код ON9

    сараптама жүргізу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызмет нысандары арасындағы өзара байланыс бағасын беру; сараптама қызметін ұйымдастыру қағидаттары мен сот сараптамаларын жүргізу құқығына біліктілік куәліктерін беру, сот сарапшыларын аттестаттаудан кезең-кезеңмен өту туралы құқықтық нормалар арасындағы өзара байланыс туралы қорытынды жасау; сараптама қызметін ұйымдастыру қағидаттары мен әдістемелерді апробациялау, әдістерді, әдістемелерді валидациялау бойынша құқықтық нормалар арасындағы өзара байланысты түсіндіру.

  • Код ON10

    сарапшының сараптама жүргізуден жазбаша бас тартуын негіздеу; сараптамалық мамандықтар білімінің интеграциясы ретінде кешенді сараптамаларды интерпретациялау; қайталама сараптама тағайындау негізділігін анықтау; кешенді психологиялық-психиатриялық сараптама тағайындау мен жүргізудің негізділігін анықтау.

  • Код ON11

    қорытындыда қолданылған әдістемелердің кезең-кезеңмен зерттеу нәтижелерін баяндау; тергеу, сот талқылауы барысында жауап алу кезінде өзінің сараптамалық қорытындыларын негізді түрде дәлелдеуге.

  • Код ON12

    командада жұмыс істеу, ымыраға келу және өз пікірін ұжымның пікірімен сәйкестендіру; патриотизм, азаматтық және төзімділік қағидаттарына негізделген позитивті коммуникативтік дағдыларды меңгеру; оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін өзін-өзі оқытуға, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге қабілетті болу; көпұлтты және көпмәдениетті ұжымда жұмыс істеуге дайын болу; сарапшы-психолог этикасының негізгі принциптерін түсіну.

Top