Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01614 Тарих в Silkway Халықаралық университеті

  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Алғашқы адамзат қоғамының пайда болуы, алғашқы қауымдық құрылыстың ыдырауы мен құлиеленушілік құрылыстың қалыптасуы. Ежелгі елдердің шаруашылығына географиялық ортаның тигізген әсері. Ежелгі Еуропа және Азия тарихындағы алғашқы мемлекеттердің пайда болуы. Алғашқы елдердің саяси тарихы. Адамзаттың мәдени және ғылыми дамуының маңызды кезеңдері. Ежелгі заманның тарихи үдерістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби тарихшы тұлғасын қалыптастыруға даярлау. Болашақ мамандығының мазмұнымен таныстыру. Қазіргі әлеуметтік- мәдени жағдайлардағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктер. Үздіксіз білім беру жеке тұлғаны дамытудың шарты ретінде. Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Мұғалімнің педагогикалық іс- әрекеті және оның тұлғасы. Мұғалімді кәсіби дайындаудағы құзіреттілік тұрғысының мәні.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан территориясындағы Алғашқы қауымдық құрылыс. Тас, қола, темір дәуірі . Ежелгі Қазақстанда өмір сүрген тайпалық одақтар, Ежелгі дәуірде Қазақстан аймағын мекендеген этностардың шаруашылығы мен мәдениеті. Андронов әдениеті. Беғазы-Дәндібай мәдниеті. Ғұндардың ұлы қоныс аударуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздері. Жеке тұлғалардың, халықтардың, қауымдастықтардың экологиясы. Экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, тұрақтылық механизмдері. Өзекті экологиялық проблемалар. Табиғи, техногендік төтенше жағдайлар және олардың салдарынан халықты қорғау. Радиоактивті заттардың шығарылуы (шығарылу қаупі) бар авариялар. Азаматтық қорғаныс және оның міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогтың өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеуі. Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын: педагогикалық ойлау, қиял, зейінділік, бақылауын қалыптастырады. Мұғалімнің тұлғалық мәдениеті. Мұғалім мамандығының коммуникативтік қызметі. Педагог қызметінің құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық өзара әрекеттесу. Мұғалімнің коммуникативтік мәдениетіндегі педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада келесідей теориялық мәселелер қарастырылады: оқушылардың, сынып ұжымының диагностикасы және жалпы тәрбие үрдісі; мектепте және сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсатын анықтау; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектептің педагогикалық коллективі мен сыныптың оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Тарихи хронология, календарь тарихы. Нумизматика, палеография , ғылым ретінде дамуы . Метрология. Тарихи метрологияның ғылым ретінде дамуы. Тарихи география және оның ерекшеліктері. Тарихи үдерістің географиялық факторы. Сфрагистика, генеология, геральдика. Онамастика. Вексиллография.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Нерв жүйесінің физиологиясы. Анализаторлар физиологиясы және гигиенасы. Жас ерекшелік эндокринологиясы, оқушыларды дәрігерлік-гигиеналық тәрбиелеу. Оқушылардың тірек-қозғалыстық, ас қорыту, қан айналу, демалу, тері және зат алмасу органдарының ерекшеліктері. Балалардың дамуындағы әлеуметтік факторлар..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Әлем халықтарының этногенезі, этникалық тарихын, дәстүрлі шаруашылығы, материалдық және рухани мәдениетін,әлем халықтарының қоғамдық және отбасылық тұрмысы, тілдік тобы. Этнология ғылымының қалыптасуының тарихи-саяси және идеялық түп тамыры, этнология ғылымының қалыптасуындағы этнологиялық мектептер мен бағыттардың концепциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археологиялық деректерді, далалық және камералық зерттеу әдістерін суреттейді. Археологиялық зерттеулердің процедуралық қадамдарын баяндайды. Арнайы библиографиялық көрсеткіштерді қолданады. Археологияның негізгі тарауларын ажыратады. Қазіргі заманғы арнаулы археологиялық зерттеулерді сынайды. Археологиялық зерттеулер жүргізу барысында қазба жұмыстарының арнайы қағидаларын өңдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырдағы Қазақстан тарихының хронологиялық шеңбері. Ерте ортағасырлық мемлекеттер. Түрік қағанаты. Батыс түрік қағанаты.Түркештер. Қарлұқтар.Оғыздар. Қимақтар. Қазақстан территориясындағы дамыған орта ғасырлық мемлекеттер, Қарахан мемлекеті.Қарақытайлар. Қыпшақ хандығы. Маңғол шапқыншылығы тұсындағы Қазақстан. Отырар апаты. Ұлыстардың құрылуы. Алтын орда. Көшпелі өзбектер мемлекеті. Қазақ халқының қалыптасу процесі. Қазақ хандығының құрылуы. Қазақ хандығының нығаюы Қазақ халқының рухани және материалдық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің бойында әлем тарихының құрамдас бөлігі ретіндегі түркі халықтарының тарихы туралы біртұтас кешенді білім жүйесін қалыптастыруға, түркі халықтарының мемлекеттік құрылымы , мәдениті мен экономикасын, түркі мәдениеті мен әлем мәденитімен ара қатынастарын ашып көрсетуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның, қоғамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлық проблемасының өзектілігі ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қауіп төндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Европа Америка елдерінің орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырлар тарихындағы феодалдық қатынастардың алғышарттары мен феодалдық қоғамның даму кезеңдерін қарастырады. Ортағасыр тарихының тарихи кезеңдерін жіктейді. Ортағасырлар елдерінің тарихын тарихи формация негізінде бағалайды. Мемлекеттердің ортағасырдағы өзіндік ерекшіліктерін салыстырады. Ортағасырлардағы қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайын ұсынады. Орта ғасыр дәуірінде орын алған тарихи оқиғалардың мәнін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялықәдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау және жоспарлау. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Мектеп әкімшілігімен, нормативті құжаттармен, сынып жетекшісінің жұмыс жоспарымен, пән мұғалімінің сабақ жоспарымен танысу көзделеді. Практика өтілетін сыныпты бақылауға, жетекші мұғалімнің тақырыптық жоспарын зерттеуге, сынып жетекшісінің және пән мұғалімінің күнделікті міндеттерімен танысуға бағытталады. Оқушылардың тәрбиелік деңгейін ескере отырып, тәрбиенің түрі, әдістерін және құралдарын таңдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Азия, Африка елдерінің орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Ерте орта ғасырлардағы құл иеленушіліктің ыдырауы, феодалдық қатынастардың қалыптасуы, мемлекеттер мен ұлттардың дамуы. Араб халифатының билігі. Дамыған орта ғасырларда орталықтанған мемлекеттік жүйенің пайда болуы мен нығаюы. Ұлы Моңғол державасы мен Осман империясының билігі. Кейінгі орта ғасырлардағы капиталистік қатынастардың алғышарттары. Халықаралық байланыстар мен европалықтардың алғашқы отарлары. Орта ғасырлардағы Шығыс Азия, Оңтүстік шығыс Азия, Орта Азия мен Кавказ, Оңтүстік және Оңтүстік батыс Азия елдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Тарихи өлкетанудың қалыптасу кезеңдерін, көне түркі жазбаларының ескерткіштері және олардың өлке тарихындағы рөлін, Қазақстан тарихы бойынша этнографиялық деректерін, туған өлкені зерттеудегі қазақ ғалымдары, ағартушыларының ��өлі және қызметі, Қазақ баспа сөзі өлкетану дереккөздері, өлкетану дерек ретінде, ХIX ғ. екінші жартысы мен ХX ғ. басындағы қазақстардың баспасөз кітабы және олардың басылымдары туралы анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнес жүргізудің теориялық негіздерін оқуға және алған білімін тәжірибеде қолдануға үйретуге бағытталған. Студенттердің бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастырады. Халықаралық тәжірибелерді ескере отырып, кәсіпкерліктің түрлері мен Қазақстандағы бизнес жүргізу тәртібін айқындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия Африка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Жаңа заман Азия және Африка халықтарының тарихы мен тарихнамасы. Саяси және әлеуметтік-экономикалық даму үдерістері. Шығыстағы капиталистік қатынастардың негізгі генезисі мен отарлаудың әсері. Азия Африкадағы тайпалық қатынастары. Азия және Африка елдерінің өзіндік ерекшеліктері мен тарихының басты оқиғалары. Шығыс және Африка елдерінде орын алған өзгерістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Тарихи өлкетанудың қалыптасу кезеңдерін, көне түркі жазбаларының ескерткіштері және олардың өлке тарихындағы рөлін, Қазақстан тарихы бойынша этнографиялық деректерін, туған өлкені зерттеудегі қазақ ғалымдары, ағартушыларының рөлі және қызметі, Қазақ баспасөзі өлкетану дереккөздері,өлкетану дерек ретінде, ХІХ ғ екінші жартысымен ХХ ғ. басындағы қазақтардың баспасөз кітабы және олардың басылымдары туралы анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Тарихи демография негіздерін анықтайды. Миграцияның қозғалыс жағдайын бақылайды. Халық өсімінің динамикасын және құрамын бағалайды. Отбасы және некелесу көрсеткіш мәселелерін зерттелуін талдайды. Табиғи өсім, туу және өлім процессін тексереді. Халықтардың әлеуметтік - демографиялық тенденциясын жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    ХVШ ғасырдың бірінші жартысынан бүгінгі күнгі дейінгі тарихи оқиғаларды қарастырады. Дерек базаларды отандық тарихнамаға жаңа көзқарас тұрғысынан талқылайды. Қазақстанның Ресей империясының құрамына енуінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және рухани салдарын бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Европа Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Европа және Америка елдерінің тарихы мен тарихнамасын анықтайды. Саяси-экономикалық және әлеуметтік, мәдени даму тенденцияларын түсіндіреді. Империалистік державалардың дүниежүзілік соғыстағы ролін талқылайды. Дүниежүзілік халықаралық қатынастардың басты мәселелерін талдайды. Елдердің мемлекеттік құрылысы мен мазмұнын ұсынады. Тарихи тұлғалар мен саяси қайраткерлердің болмысын тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХҮІІІ-ХІХғғ Қазақстандағы рухани мәдениет
    Несиелер: 5

    ХҮІІІ -ХІХ ғғ Қазақстандағы рухани мәдениеті. Қазақ өркениетіндегі көшпелі халықтарының тарихи дамуы. Тарихи, рухани, мәдени және ғылыми ұғымдар. Ұлттық тарихтағы мәдени-өркениеттік тәсілдерді ажырату Қазақ мәдениеті тарихының даму үрдісін ғылыми негіздері. Халықтың рухын көтеретін ұлттық идея.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ диаспорасының тарихы және қазіргі кезеңдегі мәселелерін анықтайды. Қазақ диаспорасының шетелдегі орны мен көкейтесті мәселелерін баяндайды. Қазақ ирреденттерінің қалыптасуы мен оның диаспораға өту үдерісін тарихи тұрғыдан бағалайды. Қазақ диаспорасының әлеуметтік–экономикалық және саяси тарихын талдайды. Қазақ диаспорасының болашақтағы даму үрдісін ұсынады. Шетелдегі қазақтардың этникалық тарихын, этнологиялық ерекшелігін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары. Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері. Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару. Инклюзивті тәжірибедегі педагогикалық техника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР халықаралық қатынас тарихы
    Несиелер: 6

    Халықаралық қатынастар тарихының даму заңдылықтары. Жаһандық, аймақтық немесе екі жақты қатынастардың деңгейіндегі мемлекеттік қарым-қатынастар. Мемлекеттердің саяси сипаты мен тарихи үдерісі Халықаралық қатынаста тарихи-саяси саласының әсері. Жаңа және қазіргі замандағы халықаралық қатынастар мәселесін . Отаршылдық империялардың қалыптасуы мен отаршылдық жүйенің күйреуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік бағыттылған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде тарихи жүйедегі өзекті мәселелер мен теориялар, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту үшін ағылшын тілі грамматикасының құрылымы қарастырылады. Кәсіби контексте ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тыңдау және оқу, мамандыққа қатысы бар тақырыптарды талқылау әдістемелері пәннің мазмұнында көрсетіледі. Жеке деңгейге байланысты пәндік және жалпы құзыреттер айқындалған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Азия және Африка елдерінің қазіргі кезеңдегі тарихи үрдістері және хронологиялық шеңбері. Азия, Африка елдерінің тарихи деректерінің түрлі көздерін пайдаланады. Қазіргі заман тарихындағы Азия Африка елдерінің саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайы. Мемлекеттердің өзіндік ерекшеліктері. Азия және Африка елдеріндегі тарихи оқиғалардың заңдылықтары мен туындау себептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    ТМД елдерінің құрылуының алғышарттарын, құрамындағы елдердің ұстанған бағыттарын және ТМД елдерінің саяси қарым қатынасын, бүгінгі күнге дейінгі тарихи оқиғаларды талқылайды ТМД елдері тарихының дүниежүзі тарихындағы алатын орны туралы құнды мәліметтерді талдайды. ТМД елдерінің өркениет жүйесін бағалайды. ТМД елдері өркениетінің даму үдерісінің теориялық негіздерін жоспарлайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңес дәуіріндегі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Кеңестік Қазақстанның тарихи мәселелерін талдайды. 1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс, Ақпан революциясы, Қазан төңкерісі Кеңес үкіметінің орнауы, елдегі азамат соғысы, әскери коммунизм саясаты, ЖЭС, индустрияландыру, саяси қуғын-сүргін, Ұлы Отан соғысы, Кеңестік Қазақстанда жүргізілген реформалардың мазмұнын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Бітірушінің тұтас педагогикалық процесті басқару дайындығын қалыптастыруға негізделеді. Оқушы тұлғасын қалыптастыру және диагностикасын жүргізу үшін жалпы педагогикалық және жалпы психологиялық білім, іскерлік, дағдыларды жетілдіруге бағытталады. Өз бетінше ашық сабақтар, ашық тәрбие сағаттарын өткізуге ынталандырады..

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европа Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Европа және Америка елдерінің қазіргі замандағы саяси дамуы. Жетекші мемлекеттердің экономикалық және әлеуметтік қатынастары. Тарихи үрдістер мен құбылыстар. Батыс өркениеттің даму заңдылықтары. Еуропа мен Американың қазіргі замандағы тарихи тұлғалары, мемлекет көсемдері мен саяси қайраткерлердің болмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы мұрағат ісі және мұражайтану
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы мұрағат ісі және мұражайтану теориясының негіздері. Қазақстандағы 1918-1990 жж. мұрағат ісінің қалыптасу тарихы. Ұлттық мұрағат және мұражайтану қорының жасақтау, толықтыру және сараптау ісі. Мұрағаттар мен мұражайтану ғылыми-анықтамалық жүйесі. Мұрағаттар мен мұражай жүйесін мемлекеттік реттеудегі мәселелері. Тәуелсіз Қазақстандағы мұрағаттар мен мұражайлардың жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 6

    Тарихи деректерді талдау методикасы мен принциптері және деректің шынайылық деңгейі. Деректерді іздеп табу, таңдау және сыни талдауды қалыптастыру. Деректерді талдау және оны іс жүзінде пайдалана білу мүмкіндігі. Деректанудың ұғымдық-терминологиялық ақпараты. Деректанудан алған білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады. Ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни көзқараспен бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының рухани және материалдық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының әлеуметтік-мәдени өзгерістері. Жаһандану процессінде ұлттық болмысын сақтауда түркі халықтарының жағдайы. Түркі халықтарының рухани және материалдық мәдениетін, тарихына қатысты мағлұматтар мен түркі мемлекеттері тарихының зерттелуі. Тәуелсіз түркі мемлекеттері мен автономды түркі республикалардың рухани және материалдық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Қазақстанның тарихы
    Несиелер: 6

    Қазіргі тәуелсіз Қазақстан тарихын зерттеуде қоғамдағы саяси, әлеуметтік- экономикалық және рухани өзгерістерді бейнелейтін негізгі деректер, құжаттар . Тәуелсіз Қазақстан тарихын жазуға негіз болатын құжаттық негізін заңнамалық актілер мен стратегиялық мақсаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Н.Ә. Назарбаевтың еңбектері Қазақстан тарихының дереккөзі ретінде
    Несиелер: 5

    Н.Ә. Назарбаевтың еңбектерінің ҚР тарихының дереккөздері ретіндегі маңызы . Елбасының өмір жолын, мемлекет басшысы ретінде қалыптасу кезеңдері мен еңбектері. Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігінің қалыптасу тарихы. Бұқаралық ақпарат дереккөздері.. Н.Ә. Назарбаевтың ұлттық мемлекеттігімізді қалыптастыру және дамыту ісіндегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем өркениетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Әлем елдерінің өркениетінің тарихынан ақпарат алудың негізгі көздері , Өркениеттер әлеміндегі мәні. Кеңістіктік және уақыттық қатынастардағы құбылыстар тұтастығының мәдениеті. Әлемде өркениеттің көрнекті шығармалары. Әлемнің көркемдік-бейнелі жүйелерінің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи-мәдени, археологиялық ескерткіштерді қорғау
    Несиелер: 5

    Тарихи-мәдени, археологиялық ескеркіштерді қорғаудың маңызы. Тарихи-мәдени, археологиялық ескеркіштерді қорғау туралы Қазақстан республикасының заңы.Қазақстанды зерттеу қоғамы. мәдени - мұра бағдарламасы, кезеңдері. Таңбалы тарихи-мәдени, археологиялық ескерткіші.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымының және тарихнаманың даму байланысы. Тарихи мұраға сыни көзқарас . Тарихнама дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдану . Ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни көзқараспен бағалаудың маңызы. XVIII ғасырдың 2-жартысы мен XX ғасырдың басындағы тарихнаманың заңдылықтары. Қазан төңкерісінен кейінгі және тәуелсіздік жағдайындағы Қазақстан тарихнамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі тарих ғылымының жетістіктері. Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясының объектісі мен ерекшеліктері. Бүгінгі тарих үрдіс және тарих ғылымының рөлі. Тарихи білімнің теориялық және әдістемелік негіздері. Тарихи танымның өзекті мәселелері. Полиэтникалық және поликонфессионалды қазақстандық қоғамды біріктірудің идеологиялық және рухани негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихының әдіснамалық негіздері мен қолданылатын әдістер. Қазақ тарихы туралы жазылған тарихи еңбектер. Ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктеріне Қазақстан ғалымдарының сыни көзқарастары. Қазақ тарихының тарихнамалық негізі. Қазақстан тарихнамасының даму кезеңдері. Қазақстанның тарихшылар мен тарихнамашыларының шығармашылық мұрасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
    Несиелер: 12

    Маманның бітіру біліктілік (дипломдық) жұмысы бітірушінің зерттеу іскерлігін, негізгі мамандық бейініне жататын таңдаулы ғылыми саладағы оның білімінің тереңдігін және эксперименталды-әдістемелік жұмыс дағдыларын анықтауға арналған. Бітіру жұмысының мазмұны МЖМБС сәйкес жалпы кәсіптік пәндік дайындық пәндерінің проблематикасына сәйкес болуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық пратика
    Несиелер: 10

    Бағдарлама нормативтік құжаттармен танысуға, Көрнекі құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындауға бағытталған. Барлық оқу пәндері бойынша сабақтарды тақырыптық жоспарлау және өткізу. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс тәрбие іс-шараларын жоспарлау және өткізу. Мұғалімдер мен студенттердің сабақтарына қатысу және талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Тарихи ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістерін анықтайды. Практикада теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін ұтымды, орынды қолдана алуға бейімдейді. Білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерделей отырып, білім ортасын зерттеуге, оқытудың қажеттілігі мен қиыншылықтарын, білім алушылардың жеке ерекшеліктерінің диагностикалау нәтижесін талдауға машықтандырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әр түрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру

  • Код ON2

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникативтік мәселелерді шешу үшін сөйлеу әрекетінің түрлерін қолдана білу

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Қазақстанның және Батыс пен Шығыс елдері дамуының ежелгі және ортағасырлар кезеңінің үдерістері мен тарихи ұстанымдарын анықтай алады. Ежелгі және Ортағасырларда, өмір сүрген мемлекеттердің дәстүрі мен мәдениетіне қатысты жазба еңбектерді хронологиялық тұрғыдан сараптай біледі

  • Код ON7

    Әлемдік және еуразиялық тарихи үдерістер бастауларында Қазақ диаспорасының қалыптасу алғышарттарын, кезеңдерін мен олардың тарихи негіздерін, тарихи демографияның құбылыстарының мәнін, ҚР халықаралық қауымдастықтағы орнын талдай алады.

  • Код ON8

    Қазақстанның және әлемнің жетекші елдерінің жаңа тарихи кезеңдегі және қазіргі қоғам дамуының әлеуметтік экономикалық, саяси және мәдени дамуының заңдылықтар мен ерекшеліктерін анықтай алады, әр кезеңнің әлеуметтік-экономикалық дамуы жайлы талдау жасауға дайын

  • Код ON9

    Археологиялық және этнологиялық деректердің негізгі түрлерін анықтау мұрағат және мұражай құжаттарын жіктеуге ,тарихи өлкетану материалын жинақтау және тарих сабағында пайдалануға.,қосалқы тарихи пәндер мәліметтерін тарихи кезеңдерді зерделеуде пайдалануға қабілетті;

  • Код ON10

    Деректеме, тарихнамалық көзқарас негізінде, әр түрлі дереккөздерін сыни талдау, салыстыру, өз пікірін дәлелдей алуға қабілетті.

  • Код ON11

    Оқу бағдарламаларының мазмұнын меңгеру, оқу жоспарларын жасау, оқытудың әдіс- тәсілдерін және бағалау түрлерін қолдану

  • Код ON12

    Дүниежүзілік мәдениетпен өркениет тарихының негізгі теорияларын , ағымдарын және бағыттарын талдауға қабілетті

Top