Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01411 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Көркем білім берудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бейнелеу қызметінің негіздеріне пропедевтикалық оқытудың құрылу тарихы; Сурет және кескіндеме негіздеріне оқытудың әртүрлі формаларын талдау; оқушылардың оқытудың бастапқы сатысында жіберілетін сурет пен кескіндемедегі типтік қателер; осы пәндер бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізін қалаушы принциптерін анықтау; Оқыту әдістерін қолданудың бірізділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл пән шетел тілін меңгеру деңгейін жоғарылатуды қамтамасыз етеді, магистранттарда шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми саладағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сонымен қатар шетел тілінде ресурстарды қолдану арқылы когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілікті шет тілінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент/Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Менеджмент жұмыс істейтін адамдардың еңбегін басқара отырып, алға қойған мақсатқа жетуді ұйымдастыра білу, әлеуметтік, оның ішінде білім беру үрдістерін басқару принциптері, әдістері, құралдары мен нысандарының жиынтығы. Менеджмент - өндірісті басқару және әлеуметтік-экономикалық жүйені бақылауды жүзеге асырады. «Басқару психологиясы» пәнінің мақсаты – магистранттардың негізгі мәселелер бойынша шетел және қазақстандық басқару психологиясының теориялық зерттеулермен және практикалық нәтижелермен таныстыру. Мақсаты: магистранттардың білім беру саласы бойынша кәсіби құзырлылықтарын қалыптастыру, еңбек ұжымын басқару заңдылықтарын; еңбек іс-әрекетін басқару психологиясы сұрақтарында болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Визуальное искусство и цифровое образование
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде цифрлық көркем өнер педагогика аясында шешілетін көркемдік білім берудің негізгі мәселелері қарастырылған, оның мәні, принциптері мен технологиялары ашылған. Өнер педагогикасы мен цифрлық технологиялар интеграциясы білім беру іс-әрекетінің жаңа бағытына жол ашады. Студенттердің кең санаттарын өнімді көркемдік және шығармашылық жұмыстармен таныстыруға және сол арқылы олардың шығармашылық, адамгершілік және эстетикалық дамуын қамтамасыз етуге арналған перспективалар ашылуда. Сондай-ақ, бейнелеу өнеріндегі цифрлық компьютерлік технологиялар сапалы жаңа деңгейде зерттеліп, көрнекі бейненің өнер жүйесіндегі орнын қайта қарастыру қажеттілігі анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі келелі мәселелерді қабылдау
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде өнерде қабылдау мәселелері, өнерді қабылдау, көркемдік қабылдау мәселесі, ART- Вижн, көркемдік қабылдау механизмдері, эстетика тарихы және көркемдік қабылдау теориясы, өнерді қабылдау факторлары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен білім берудегі заманауи өзекті мәселелер
    Несиелер: 4

    Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі — маңызды мәселелердің бірі. Сондықтан да оқушылардың ой-өрісін, ұлттық мәдениетін, ұлттық рух пен сана-сезімін дамытып, алғыр тұлғаны қалыптастыруда тәрбие жүйесіндегі инновациялық іс-әрекеттердің ендірілуі үлкен жетістіктерге жетелейді. Бүгінгі мақсат — әрбір оқушыларға түбегейлі білім мен мәдениеттің негіздерін беру және олардың жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде зерттеудің әдіснамалық негіздері, педагогикалық зерттеу кезеңдері, педагогикалық зерттеу әдістері, жалпы ғылымның категориялық құрылымы мен тағайындау принциптері, зерттеудің философиялық-әдіснамалық базасы, кәсіптік оқытудағы жүйелі тәсіл, зерттеу мәселелері, педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аспектісі, педагогикалық сапа критериі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер зерттеу ғылымының коммуникативтік қызметтері
    Несиелер: 5

    Бұл курста көркем мәдениеттің интеграциялануына ықпал ететін және өнертанушының, өнер тарихы мен оқытушылық қызметтің шығармашылық жүзеге асу саласы болатын өнер сынының коммуникативті функциялары қарастырылады. Сонымен қатар, пән магистранттардың шығармашылық ойлауын дамытуға ынталандырады және қабылдау мен түсіндіру мәдениетін қалыптастыру арқылы шығармашылық орта қалыптастырады. өнер туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық көркемдік мәдениеттің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде - мәдени теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, көркем мәдениетті зерттеу саласындағы зерттеу тәжірибелері мен тәсілдерінің теориялық негіздері зерттеледі. Студент ұлттық көркем мәдениеттің мәдениеттің заманауи теориялық топографиясы туралы - негізгі теориялық сұрақтар, ұлттық көркем мәдениетті зерттеудің заманауи зерттеу тәсілдері мен практикасымен ұштасатын, мәдениетті талдаудағы теориялық көзқарастардың түбегейлі көптігін көрсететін тақырыптар мен проблемалар туралы түсінік алады, ұлттық көркем мәдениеттанудың негізгі түсініктері мен категорияларын қарастыру және талдау тәжірибесі ретінде мәдениеттің метатеориясы туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі өнер және дизайн
    Несиелер: 5

    Пән - қазіргі қоғам өміріндегі бейнелеу өнерінің, көркем еңбектің, дизайнның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, эстетикалық талғам қалыптастыру. Тұрмыстық заттардың эстетикалық құндылықтарын дамытуда дизайнерлердің шығармашылық ізденістерінің мағынасын түсіну, қазіргі мәдениеттегі дизайн функцияларының әсер ету шеңберін кеңейту мазмұнын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем білім берудің инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіби көркем білім беруді, дәстүрлі халықтық өнерді жаңғырту, білім беру жүйесін тұрақты дамытудың әлеуметтік-экономикалық тетіктерін құру, адамның, экономика мен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес қол жетімділікті, сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету қарастырылады. Оқу жоспарларын кәсіби құзіреттілікке бағыттай отырып, оқыту сапасын жақсарту; үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыру; кәсіби білім беру жүйесінде оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; студенттерге қазіргі заманғы білім беру ақпараттық ресурстарына қол жетімділікті қамтамасыз ету; жаңа білім беру бағдарламалары мен технологияларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Форма құрастыру курсы
    Несиелер: 5

    Қалыптастыру курсының пәні магистранттардың дизайн және композициялық ойлауын дамыту, олардың қалыптасу заңдылықтарын түсіну және дамыту, айналамызда тұтас, эстетикалық маңызды, көркем және экспрессивті әлем құру, сонымен қатар көркем және композициялық қалыптастырудың заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен құралдарын терең түсінуді қарастырады. Пән ретінде қалыптастыру пәні әдістердің бай арсеналына ие және шығармашылық ойлау мен кәсіби шеберліктің қалыптасуы мен дамуының факторы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркемдік қабылдауын дамыту
    Несиелер: 5

    Курс көптеген эксперименттік зерттеулердің мәліметтерін жинақтай отырып, көркем қабылдаудың дамуын қарастырады. Біз өнердегі қабылдау проблемаларын, көркем қабылдау проблемаларын, көркем қабылдаудың механизмдерін, эстетика тарихы мен көркемдік қабылдау теориясын, өнерді қабылдау факторларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    Курста көркемдік білім беру жүйесін тұлғаны дамытудың мақсатты, жүйелі ұйымдастырылған процесі ретінде түсіну қарастырылады, оның ішінде туған елдің мәдениетін, оның нормалары мен құндылықтар жүйесін дамыту, өнердегі сұлулықты қабылдау және түсіну дағдыларын дамыту, эстетикалық көзқарастарды, сезімдерді, талғамдарды, әдемілікке деген қажеттілікке тәрбиелеу, сонымен қатар мәдениетке ұқыпты және жауапкершілікпен қарауды дамыту, мәдениеттер диалогына ашықтық және сауатты мәдениетаралық байланысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдылардың болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полимәдениетті білім берудегі визуалды өнердің ролі
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі функцияларды шешуі керек: - жеке тұлғаның этникалық ерекшелігін қалыптастыруға бағытталған философиялық және мәдени; - білім мазмұны мен білім беру іс-әрекетінің әдіс-тәсілдеріндегі гуманизм тұрғысынан көрінетін этномәдени қоғамның идеялары мен этникааралық қарым-қатынас этикасын ескере отырып, этникалық-гуманистік, адамзаттың өзіндік этно-ұлттық формаларында адамзаттың мәдени тәжірибесін; - тұлғаның дамуы мен өркениеттің ілгерілеуі үшін мәдени әртүрліліктің маңыздылығын қабылдау мен түсінуге бағытталған білім беру-рефлексивті; - тұлғаны дамыту, оның барысында адамның өзіне деген қызығушылығы, қажеттіліктер, қызығушылықтар, көзқарастар жүйесі оянады және дамиды. Полимәдениетті жеке тұлғаны қалыптастыру әдістемесі тағайындалған функцияларды орындауға бағытталған мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композициялық іс-әрекеттердің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Композиция тақырыбы білімді игеру процесі ретінде ғана емес, сонымен бірге оның шығармашылық сипатына ие болу процесі ретінде де қарастырылады. Жоғары білім беру жүйесінде оқытудың жаңа түрі қалыптаса бастады, ол жаңа адамды қалыптастыруға бағытталған: шығармашыл, ерекше жағдайларда шешім қабылдауға қабілетті, сонымен қатар білім берудегі жаңа идеялардың, жаңа педагогикалық технологиялардың жоғары кәсіби деңгейінің жүргізушісі бола алады.Сондай-ақ, шығармашылық дамудың жетістігін академиялық білім беру жағдайында ғылыми және көркем-шығармашылық эксперименттің икемді мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін тиімді факторлардың бірі болып табылатын композициядағы сабақтармен байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі студенттерге арнайы пәндерді оқытуға бағытталған тапсырмаларды шешудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін білім, ережелер, дағдылар мен әдістердің кешенін зерттейді. Көркемдік-педагогикалық мұраны, теориялық және бағдарламалық материалдарды зерттеу бізге оқу процесінің мазмұны мен реттілігін, академиялық білім беру жүйесіндегі өзгерістердің мәнін негіздеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер зерттеу ғылымының коммуникативтік қызметтері
    Несиелер: 5

    Бұл курста көркем мәдениеттің интеграциялануына ықпал ететін және өнертанушының, өнер тарихы мен оқытушылық қызметтің шығармашылық жүзеге асу саласы болатын өнер сынының коммуникативті функциялары қарастырылады. Сонымен қатар, пән магистранттардың шығармашылық ойлауын дамытуға ынталандырады және қабылдау мен түсіндіру мәдениетін қалыптастыру арқылы шығармашылық орта қалыптастырады. өнер туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен тәжірибесі, теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерін оқытудың тарихы, теориясы, әдістемесі мен тәжірибесі пәні сурет және живопись өнерінің тарихын қарастырады. Қолданбалы қолөнер тарихын, ұлттық нақышта орындалған ер және әйел киімдерінің тарихын зерттеумен қатар, батыс европа елінің костюм дизайның ерекшелігін теориялық бөлімінде меңгереді. Көркем еңбек пәнінің оқу үрдісін жетілдіру, оқытудың әдіс-тәсілдерін практикаға енгізу және жасақтау, оқу - тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру, қазіргі заманғы өнер мен өткен тәжірибенің озық және ғылыми негізделген жетістіктерін пайдалануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби білім берудегі заманауи технологияларды және көркем білім берудің дамуындағы мәселелерді шешу үшін негізгі тұжырымдамаларды талдайды және қолданады.

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың дамуына немесе қолдануына негіз болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған білімі мен түсініктерін зерттеу көздеріне қолданады

  • Код ON3

    Жаңа ортада көркем шығармашылық, дизайн, визуалды өнер саласында ғылыми-педагогикалық нәтижелерді жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлайды және шығармашылықпен шешеді.

  • Код ON5

    Жалпы ғылым саласындағы құндылықтарын, бүгінгі жағдайы мен даму тарихының теориялық негіздерін зерттей отыра өз тәжірибесінде қолданады.

  • Код ON6

    Білімді интеграциялайды, қиындықтарды жеңе біледі және шектеулі ақпарат негізінде пікір шығарады, қолданады.

  • Код ON7

    Білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогикалық ғылымның жаңа тұжырымдамалық идеяларын қолданады.

  • Код ON8

    Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын біледі, әр түрлі қызмет салаларында көркем білімді мәселелерін сипаттайды, талдайды және қолданады.

Top