Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01510 Биология-География мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Ботаника

    Бұл курстың мақсаты марфологиясын және анатомиялық құрлымдарының дамуын, олардың жер бетінде таралу заңдылықтарын зерттейді. Ботаника ғылымының білім алушыларға өсімдіктердің жеке және эволюциялық даму барысындағы заңдылықтары негізінде білім қалыптастырады. Сонымен бірге білім алушыларға өсімдіктердің систематикалық топтар және токсономиялық категориясының мазмұнына анықтауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зиянды нематодалар, кенелер және кеміргіштер

    Курстың мақсаты ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері – нематодтардан, кенелерден, кеміргіштерден және шламдардан әдістерді карастырады. Сонымен қатар нематодтардың түр алуандығы тыныс тіршілігі құрылысын зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Бұл пәннің мазмұны өсімдік жасушасының құрылымын, қызметін, физиологиясы мен биохимиясын, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсімдіктердегі органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдану процестерінің ерекшеліктерін, өсімдіктердің өсуі мен дамуын зерттейді. Абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлерден туындаған әртүрлі орта жағдайларындағы физиологиялық процестердің өзгеруін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер систематикасы

    Бұл курстың мақсаты өсімдіктердің ерекшеліктерін, өсу және даму заңдылықтарын, систематикасын оқып үйрену. Пән өсімдіктердің анатомиялық құрылысын зерттейді, өсімдіктердің систематикасын зерттейді, өсімдіктердің негізгі тұқымдарының өнімділігін болжайды және өсімдіктерді туыстық қатынасына қарай жүйелі топтарға бөледі, өсімдіктердің эволюциялық дамуының тарихи реттілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер жануарлар әлемінің қарапайым біржасушалы формалардан жоғары ұйымдасқан таксондарға (буынаяқтылар, моллюскалар, буынаяқтылар) даму заңдылықтарын, морфофизиологиялық ұйымдардың ерекшеліктерін, филогенезді, эмбриогенезді, физиологияны, көбеюді, географиялық таралуды, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыз жануарлардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңыздылығын, экожүйелердің тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биоәртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәшеневтану

    Курстың мақсаты Жұмабеек Ахметұлы Тәшеневтің республиканың саяси экономикалық, мәдени дамына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірген қоғам қайракері ретінде гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Жұмабеек Ахметұлы Тәшеневтің мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның ойшыл дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Тәшенев тұлғасы студенттер арасында ұлттық таным мәселерін қалыптасттыру мен елжандылыққа тәрбиелеудің айнымас құралы екендігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жануарлар морфологиясы және латын терминологиясы

    Курстың мақсаты гистология, цитология, эмбриология және анатомия морфологияның құрамдас бөлігі ретінде дененің пішіні. Пән қарастырылады құрылысы туралы ғылым жануарлар организмдерінің сыртқы түрі, олардың органдар, топография, сыртқы және ішкі мүшелер мен мүшелер жүйесінің құрылысы, олардың ұлпаның ұйымдастырылуы, жасуша құрылымы және құрайтын жасушалық емес құрылымдар ағзалар және тұтастай алғанда дене құрылысын зерттеп, жануарлар морфологиясының латын терминологияларының атауларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер тұтастай алғанда дененің құрылымы мен қызметінің негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ адамның жеке мүшелері мен жүйелері туралы түсініктерді игереді. Ағзадағы органдардың орналасуы мен өзара орналасуын анықтайды, топография, адам денесінің құрылымы, оның жүйелері, мүшелері мен тіндері және олардың негізгі функциялары туралы ақпаратты талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы жертану

    Курстың мақсаты – студенттердің физикалық география және экология саласындағы ғылыми білімдерді меңгеруіне ықпал ету. Курс географиялық қабықтың құрылымының, қызмет етуінің және дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуде зерттейді. Болашақ мұғалімдер Жер табиғатының негізгі заңдылықтарын және табиғат құбылыстарының өзара байланысын түсінеді, географиялық қабықшадағы эволюция, тұтастық, ырғақ, зат және энергия айналымы заңдылықтарын ажыратады және қоршаған орта жағдайларын ескере отырып, биота үшін жер қабаттары мен олардың үйлесімділігін бағалайды, табиғи компоненттердің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәннің мақсаты – омыртқалы жануарлардың классификациясы мен құрылысын зерттеу. Омыртқалылар зоологиясы әртүрлі жануарлардың құрылысы мен тіршілік әрекетін, олардың дамуын, өмір сүру салтын, таралуын, жануарлар организмдерінің әртүрлі орта факторларына тәуелділігін, жануарлар дүниесінің эволюциялық даму заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эволюция ілімі

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер макро - және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдерін зерттейді. Курс табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуға, сондай-ақ пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тірі табиғаттағы эволюциялық процестің процесі мен маңыздылығын сипаттайды, педагогикалық қызметте және практикалық мәселелерді шешуде өсімдіктер мен жануарлар өміріндегі эволюциялық өзгерістердің негізгі заңдылықтары мен механизмдері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақ географиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер жаратылыстану ғылымдары саласында негізгі білімге ие болады, топырақ және оның түзілуі, топырақ түзуші факторлары, топырақ жамылғысы және генетикалық типтері, Қазақстан, ТМД елдеріндегі топырақ географиясы, дүниежүзі және топырақтың таралу заңдылықтары, экология және топырақты қорғау мәселелері туралы түсініктерді қарастырады. Жер бетінің топырақ жамылғысын топырақ географиясы салыстырмалы географиялық әдіспен, яғни топырақтың таралуы мен топырақ түзілу факторларын қатар салыстыру арқылы зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Осы курстың мақсаты педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категорияларын, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдіснамалық тәсілдерін, педагогикалық үдеріс туралы түсініктермен педагогика ғылымының негізінде анықталған тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдарын қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биоалуантүрлілікті сақтау

    Курстың мақсаты білім алушылар биоалуантүрлілікті сақтау, тірі ағзалардың және олардың қауымдастықтарының Қазақстан аумағында географиялық таралуы мен орналасуы туралы өз түсінігін дамытады. Болашақ мұғалімдер жекелеген аймақтардағы өсімдіктер және жануарлар әлемінің құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтарын игереді. Білім алушы Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерін салыстырады. Олар ҚР ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының орналасуын ажыратады және ландшафттық, биологиялық әртүрлілікті сақтаудағы мемлекет пен қоғамның рөлін бағалауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Пәнде Қазақстандық құқық негіздері, ҚР Білім беру саласындағы заңнамалық актілері, "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының тарихи дамуы, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік идеясы, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық препараттарды дайындау әдістері

    Курстың мақсаты - биология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесін, зерттеу кезеңдерін, биологиядағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігін, зерттеу деректерін өңдеу әдістерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну әдістерін жүргізуді зерттейді. Курс ғылыми жабдықтармен жұмыс істеуді, теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізу дағдыларын талдауды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Бұл курстың мақсаты топырақтану, агрохимия, өсімдік шаруашылығы: топырақ түзілу процесі, топырақ морфологиясы, топырақтың құрылымы мен қасиеттері, топырақты өңдеу, ауыл шаруашылығын химияландыру, мәдени өсімдіктер мәселелерін қарастырады. Курс дәрістер мен зертханалық сабақтардан тұрады, оның барысында оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыруда зертханалық жабдықтармен, материалдармен, құралдармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, зертханалық жұмыстар мен шағын ғылыми жобаларды жүргізу кезінде білім алушылардың пәнаралық құзыреттері дамиды. Топырақты механикалық құрамы бойынша жіктейді, топырақтанудың биологиялық, химиялық және басқа ғылымдармен байланысын талдайды, әр түрлі факторлардың топырақ түзілуіне, тірі ағзалардың топырақ түзілуіне әсерін зерттеу мақсатында қауіпсіз эксперименттер жүргізеді, зерттеудің мәні, процесі мен нәтижелерін түсінуге ықпал ететін ғылыми тілді, пәндік терминологияны және шартты белгілерді орынды және дұрыс қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер тірі ағзалардың химиялық құрамын, олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін химиялық процестерді зерттейді. Биологиялық қосылыстардың – белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылысы мен қасиеттерін, олардың организмдегі химиялық айналуын, тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрленулердің мәнін оқып меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер мен жануарлар экологиясы

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер табиғаттағы ағза және биологиялық әртүрлілік, биогеоценоз туралы негізгі ұғымдарды өмірді ұйымдастырудың ерекше деңгейлері ретінде біледі болашақ мұғалімдер жердің әртүрлі экологиялық жағдайларындағы ағзалардың құрылымы мен тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін ескере отырып, ағзалар мен ортаның өзара байланысын бағалайды. Экологиялық факторлардың әсерінен биологиялық объектілерді және өз ағзасының жай-күйін жоспарлауға және бақылауға үйретеді. Антропогендік әрекеттің табиғи ортаға және басқа адамдардың денсаулығына әсерін бағалайды. Ағзалардың тіршілік ету ортасына бейімделуін зерттеу бойынша зерттеулер жүргізуге үйретеді және олардың маңыздылығын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері

    Пән студенттерге мектептегі білім берудің бір бөлігі ретінде биология курсында эксперименттерді қолдана білуге үйретеді және биологиялық эксперименттер көмегімен құбылыстарды зерттеуге, идеяларды қалыптастыруға ықпал етуге болады жаңа оқу материалын меңгерту, білімді бекіту және жетілдіру, практикалық дағдыларды қалыптастыру, дербестік, қызығушылықты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер фауналық және флористикалық аудандастыруға сәйкес жердің әртүрлі мекендейтін жерлеріндегі өсімдіктер мен жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің географиясы туралы білімді игереді. Болашақ мұғалімдер фауналық және флористикалық аймақтарды ажыратады және бағалайды. Білім алушы өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің түрлері мен кіші түрлерінің ерекшелену процестерін және жай-күйін жаһандық деңгейде сәйкестендіру бойынша өзінің түсінігін дамытуға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақ биологиясы

    Бұл курстың мақсаты жергілікті және жаһандық ауқымдағы топырақ биологиясының негізгі қағидаттары туралы білімді қалыптастырады. Топырақта тіршілік ететін организмдердің негізгі топтарымен таныстыру; топырақтың түзілуіндегі тірі ағзалардың рөлі мен топырақ құнарлылығы туралы, олардың топырақ процестеріне қатысуы туралы білімдердің кешенді жүйесін қалыптастырады; биологиялық индикация және топырақ диагностикасының негізгі принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми-зерттеудің әдістемесі, ерекшеліктері; ғылыми зерттеудің процедурасы; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеу мақсаты; ғылыми-зерттеудегі әдіс; бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері (сауал әдістері: анкеталау, интервью, эксперттік сауал, эксперимент, контент-талдау, социометриялық сауал), қазіргі ғылым саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда қоғамдық концепцияны білу, қағамдық қызметтерге талдау, қазіргі қоғамдық ғылымдар саласындағы тұжырымдамаларды түсіну және кәсіби қызметте қолдану, қоғамдық білімдер циклі бойынша білім беруде өз ұстанымын қорғау,туралы мәліметтер қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері; негізгі экологиялық түсініктердің сипаттамасы және табиғи жүйелердің қызмет етуіндегі заңдылықтар; қоршаған ортаны бақылау, өткізіліп жатқан оқиғалардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау негіздерін дамыту; жауапты және қаржылық сауатты мінез-құлыққа тәрбиелеу жеке кәсіпкерлік саласында қаржыны басқару саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: жеке қаржыны басқару өзінің және отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындау және кәсіпкерлік қызметті, кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік қызметті және дамуды қаржыландыруды қалыптастыру, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсарту және жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді қолдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды инетеллект негіздері

    «Жасанды интелект негіздері» пәніұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолдануымен таныстыру болып табылады . Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интелект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адамның даму биологиясы

    Курстың мақсаты адамның биологиялық объект ретінде жұмыс істеуі туралы кешенді идеяны қалыптастырады, онто - және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады. Микро және макроскопиялық деңгейде адам ағзасының топографиясы мен құрылымының заңдылықтарын анықтайды, органдар құрылымының орындалатын қызметтермен байланысын түсіндіреді, органдар мен оның жүйелерінің жұмысын зерттеу бойынша эксперименттерді жобалайды және жүргізеді, анатомиялық және физиологиялық білімді өмірде, соның ішінде түрлі аурулардың алдын алу ретінде қолдануға дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзінің табиғат ресурстары географиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер дүниежүзінің табиғат ресурстары мен географиясы, тұтас географиялық білім жүйесін меңгеру, алуан түрлі және динамикалық өзгеретін әлем, табиғаттың өзара байланысы,барлық аумақтық деңгейдегі халық пен экономиканы, жаһандық, аймақтық және біріктіру дағдыларын меңгеру табиғи, әлеуметтік-экономикалық, геоэкологиялық процестер мен құбылыстарды сипаттау мен талдаудың жергілікті тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биофизика

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер жаратылыстану ғылымдары саласында негізгі білімге ие болады, Курс молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика мен биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Генетика

    Курстың мақсаты, болашақ мұғалімдер тірі материяны ұйымдастырудың барлық деңгейлеріндегі тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздерін, тұқым қуалаушылық заңдылықтарын және белгілердің өзгергіштігін зерттейді. Болашақ мұғалімдер модификация және мутациялық өзгергіштік, полиплоидия және алыс будандастыру мәселелерін қарастырады, сонымен қатар генетикалық ақпараттың берілу және жүзеге асырылу заңдылықтарын талдайды, молекулалық-генетикалық талдау әдістерін оқиды. Ағзаларды өсіру мәселелерін түсіну және шешу үшін генетика туралы білім мен әдістерді қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерін, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік ережелерді меңгеру. Мазмұны: Әр түрлі бастапқы мүмкіндіктері бар балалар үшін бірыңғай білім беру ортасын қалыптастыру. Дені сау құрдастарымен бірлескен іс-әрекетте психофизикалық даму ерекшеліктерімен жұмыс істеудің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытады. Диагностикалық және консультациялық, түзету-дамытушылық, емдеу-профилактикалық, әлеуметтік-еңбек іс-шараларының өзара іс-қимылы арқылы инклюзивті білім беру процесін тиімді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер жаратылыстану ғылымдары саласында негізгі білімге ие болады, студент қоршаған ортамен өзара әрекеттесуде адам мен жануарлар ағзасының жұмыс істеу заңдылықтарын біледі және түсінеді, ішкі ортаның гомеостазын қолдайтын реттеуші жүйелер мен механизмдердің байланысы туралы ақпаратты талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Бұл курстың мақсаты тірі организмдерге экологиялық факторлардың әсерімен өмір сүру жағдайларының,белгілерінің түсінігін қалыптастырады. Өсімдіктер мен жануарлардың түраралық қатынастары мен түр аралық байланыстарын, оларлардың жіктелуі мен өсімдіктер мен жануарлар арасындағы қатынастардың экологиялық нәтижелерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер заңдылықтар туралы іргелі білімге ие болады, ағзалардың онтогенетикалық дамуы, дамушы организмдерде болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық және биохимиялық процестер, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ағзаларының онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінікке ие болады. Ағзалардың көбеюі мен жеке даму заңдылықтарын сипаттайды, жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриональды даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезді, даму ауытқуларының себептерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Микробиология және вирусология

    Курстың мақсаты микроағзалардың морфологиясын, физиологиясын, биохимиясын, және систематикасын зерттеуді қамтиды. Микробиология және вирусология - микроорганизмдер әлемімен және олардың негізгі қасиеттерімен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңызын анықтайды. Сонымен қатар, бактериялар, ашытқылар, жануарлар мен өсімдіктер жасушаларының дақылдарын пайдалану принциптерін талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзілік шаруашылық географиясы

    Бұл курстың мақсаты, білім беруде дүниежүзілік шаруашылық географиясын меңгеру , әлеуметтік-экономикалық процестердің кеңістіктік факторларын зерттеу, сонымен қатар экономика мен халықтың аумақтық ұйымдастырылуын зерттеуге қажетті ұғымдар мен заңдылықтар жүйесін қалыптастыру,сонымен қатар әлемдік шаруашылықтың қалыптасуы мен даму барысын анықтап, зерттеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологияны оқытудың инновациялық технологиялары

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасты қалыптастырып, биологияны оқытудың инновациялық технологияларын заманауи деңгейге дейін жетілдіру мәселелерін қарастырады. Курс барысында инновациялық технологиялар, интерактивті технологиялар, педагогикалық технологиялар сияқты ұғымдардың мазмұны мен оқу үрдісін ұйымдастырудың жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан табиғатының зерттелуі

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер Қазақстанның табиғатын зерттеу республиканың өндіргіш күштерін одан әрі дамытуға, жаңа табиғи ресурстарды іздеуге тікелей байланысты. Бұл біздің еліміздің алдында тұрған жаңа міндеттерге сәйкес кешенді түрде жүргізілетін қоршаған ортаның жекелеген құрамдас бөліктерін тереңдетіп зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геоэкономика және геоурбанистика

    Курстың мақсаты геоэкономикалық дағдылармен геоурбанистикалық факторларын және олардың геожүйеге әсері, Қазақстанның жекелеген аймақтарының экологиялық мәселелері, қазіргі кезеңдегі табиғатты қорғау міндеттерін қарастыра отырып жер шарының экологиясын табиғатты қорғауға үйретіп баулуды геоэкология және табиғытты қорғауды оқытады. Геоэкономика экономикалық география және геосаясаттың тоғысында дамып, ғаламдық деңгейдегі экономикалық даму мәселелерін зерттейді. Курс барысында біртұтас жүйе ретіндегі ғаламдық экономикалық кеңістіктегі үрдістер мен құбылыстарды, даму тенденцияларын талдайды. Геоэкологияда жердің экологиялық геологиялық бағыттарын зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты қорғау

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім берудегі жобалық іс-әрекеттің әдістемесін, заманауи мектептегі жобалардың әдісін, оқу-жобалау тәжірибесін, мектеп оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейді. Пән жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу және жобалық қызмет аясында жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект арқылы өсімдіктердің электрондық картасын құрастыру

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім беруде елімізідің өсімдік жамылғысын зерттеу олардың ерекшеліктері, өсімдік жамылғысының дигрессиялық процесін экологиялық бағалау, өсімдік жамылғысының картографиялау негіздері мен картаны құрастыру әдістемесі, картаның шартты белгіленуін дайындау және безендіру, электрондық сандық карталар жасау әдістерін үйретеді, жасанды интеллект арқылы өсімдіктердің электрондық картасын құрастыру ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың практикалық қолданылуы,.болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдікті биологиялық қорғау

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім беруде агрофитоценоздарға пестицидтік жүктемені азайту мақсатында өсімдіктерді зиянды организмдерден қорғаудың интеграцияланған жүйесін зерттейді. Әртүрлі дақылдарда биологиялық іс-шаралар кешенін (биоагенттер, биопрепараттар, феромондық тұзақтар, өсу стимуляторлары) қолдану бойынша әзірленген ұсынымдарды енгізу үшін коммерцияландыруды қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Казақстанның физикалық географиясы

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер Қазақстан территориясының табиғатын зерттеу тарихын, Қазақстан территориясының қалыптасуының негізгі кезеңдерін, рельефті қалыптастыратын факторларды, климатты және климат түзуші факторларды, ішкі суларды, топырақты, өсімдіктерді, жануарлар дүниесін, табиғатты зерттейді. Қазақстанның аудандары, табиғи ресурстары, Қазақстан территориясының физикалық-географиялық аудандастырылуы және экологиялық проблемаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы заманауи педагогикалық технологиялар

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерге оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырып, жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы заманауи педагогикалық технологиялардын мақсаттары мен мазмұнын орта мектептерде оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандары туралы ақпаратты үйренеді, мақсатқа жетудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады. Болашақ мұғалімдердің оқу іс-әрекетін белсендіру мен қарқындатуға негізделген заманауи технологиялар мен әдістер, педагогикалық диагностика, оқу үдерісінде жоспарлау, бағалау және рефлексия болашақ мұғалімдерге мектеп оқушыларының функционалдық дамуын басқару дағдыларын меңгеруге және тиімді олармен әрекеттесу жүйесін құруды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақтану

    Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдер топырақтану пәнін оқыту нәтижесінде білім алушылар жер шарындағы топырақтардың көп түрлілігін, топырақтың жер шарының географиялық белдеулері бойынша таралу ерекшеліктерін, топырақ географиясы туралы ұғымдар мен терминдерді меңгереді; сондай-ақ оларда топырақтардың жер шарында таралу факторлары, жер шарының фауналық және флоралық аудандастырылуы, туған өлкенің топырақтарының аудандастырылу ерекшеліктері, оның халық шаруашылығындағы маңызы туралы білімдер қалыптасады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің географиялық аудандастырылуын қашықтықтан зондтау

    Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім беруде жерді пайдалану, жер жамылғысының өзгеруі тенденцияларын, сондай-ақ олардың адам өміріне, қоршаған ортаға әсер ету себептері мен салдарын талдау, тұрақты даму және табиғи ресурстарды басқару мәселесін, аумақтың көлемін ГАЖ технологиялары және Google Map арқылы зерттеу. Деректерді сілтеме арқылы Google Map-та қарап зерттеу әдістерін меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экология

    Курстың мақсаты- болашақ мұғалімдер биология ғылымдары саласындағы экологияның жер бетіндегі тіршілікті ұйымдастырудың алуан түрлілігін, жануарлардың, өсімдіктердің және олардың тіршілік ету ортасының қарым-қатынасын зерттейді. Курс барысында студенттер адамның қоршаған ортаны сақтау жолдарын, қазіргі экологияның барлық теориялық және фактілік материалдарының базасын бір ғылыми негізде жүйелеу, оны табиғат пен адам қоғамы арасындағы шынайы қарым-қатынастың барлық аспектілерін көрсететін бір жүйеге келтіріп жүйелеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұрғындар географиясы

    Курстың мақсаты ғылыми-жаратылыстану білім берудегі халық географиясы – халықтың аумақтық ұйымдастырылуын зерттейтін әлеуметтік-экономикалық географияның бөлімін зерттейді. Курс барысында тұрғындардың орналасуы ареалы олардың географиялық жайғасуы жайлы оқытылады. Әртүрлі масштабтағы аумақтардың халқын зерттейді: жеке елді мекендерден (тіпті олардың бөліктерінен) штаттарға, әлемнің бөліктерінен, тұтастай алғанда жерге дейінгі тұрғындардың географиясын зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология негіздері

    Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер вирустардың молекулалық құрылысын, биополимерлердің құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, прокариоттар мен эукариоттар геномының молекулалық құрылымын, про - және эукариоттық гендердің құрылымын, оларды жүзеге асыру механизмдерін заманауи және классикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттейді. Болашақ мұғалімдер биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және енгізу механизмдері туралы түсінік қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер генетикалық рекомбинацияның молекулалық негізін, РНҚ-ның әртүрлі түрлерінің құрылымын, өңделуін және қызметін, ақуыз-нуклеиннің өзара әрекеттесуін зерттейді. Ғылым мен медицинада заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған мазмұндағы биологияны оқытудың әдістемесі

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқушыға бағдарланған оқыту үдерісінде биологияның құндылық қатынасын қалыптастыру идеяларын ашып, оқытуда және бағалауда қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік композициялары және флористикасы

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер флористикалық аудандастыруға сәйкес жердің әртүрлі аудандарында өсетінөсімдіктер әлемінің биологиялық әртүрлілігі туралы білімді игереді. Курс барысында табиғи материалдардан құрғақ шөптерден, гүлдерден, жапырақтардан, бұтақшалардан жасалған композицияларды тұрғын үйлердің, офистердің, мәдениет сарайларының және басқа ғимараттардың ішкі бөліктерін безендіруге пайдаланудыүйренеді. Өсімдіктерді түрлендіріп орналастыру арқылы әр түрлі композициялар құрастыруды,кептірілген өсімдіктердің көмегімен көңіл күйге және әсемдік тақырыбына сәйкес келетін гүлдер бейнесін және композиция түрлерін құрастыруәдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортаны қорғау мәселелері

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім берудегі жобалық іс-әрекеттің әдістемесін, заманауи мектептегі жобалардың әдісін, оқу-жобалау тәжірибесін, мектеп оқушыларының жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңдерін, мұғалім мен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейді. Курс барысында табиғи экологиялық процестерді қоршаған ортаны қорғау, адам мен табиғаттың өзара әрекеттесудегі себеп-салдарлық байланыстарды ашу, адам қоғамы мен табиғаты, қолайсыз себептерді жою шараларын анықтауды зерттеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект арқылы физикалық-географиялық далалық зерттеулерді жүргізудің әдістемесі

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер практикалық мәселелерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды қолдану әдістерін меңгереді. Пән студенттерге табиғи объектілер мен процестерді бақылау, өлшеу, сипаттау және талдау сияқты физикалық география саласындағы далалық жұмыстарды жүргізудің әдістерін үйретеді. Далалық деректерді жинау мен өңдеу әдістемелерін, геодезиялық және өзге де арнайы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ жүргізілген зерттеулер туралы есеп беру әдістерін үйренеді.Далалық зерттеулерді өз беттерінше жоспарлау мен жүргізу, алынған деректерді талдау және қорытынды жасаудың дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи биологияның мәселелері

    Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер білім беруде биологияның проблемалары туралы тұтас көзқарасын қалыптастырады. Курс барысында биология пәні тіршілік иелері болып табылатын тіршілік (жануарлар әлемі) туралы ғылым ретінде және олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі, сондай-ақ ғылыми және биологиялық ойлауы, жалпы және арнайы талдау мен шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ету, биологиялық мәселелерін зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғаттың географиялық зерттеу және жобалау әдістері

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдер ғылыми-жаратылыстану білім беруде еліміздің жер туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтарын, ежелгі заман географиясындағы қазақ жері туралы, табиғи географиялық зерттеуді жобалауды, Қазақстан территориясы туралы орта ғасырлардағы географиялық және табиғи географиялық деректерді жүйелеуді зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Курстың мақсаты – студенттердің физикалық география және экология саласындағы ғылыми зерттеу жұмыстарын Қазақстан табиғатының зерттелу тарихын, Қазақстан аумағындағы табиғаттың қалыптасуының негізгі кезеңдерін, жер бедерін қалыптастырушы факторларын, Қазақстанның ішкі сулары, топырақтары, өсімдік жамылғысы, жануарлар дүниесі, табиғат зоналары, табиғат ресурстары мен Қазақстанның физикалық-географиялық аудандастырылуын зерттеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Курстың мақсаты әртүрлі табиғи ландшафттардың құрылымын, қызметін және динамикасын түсінуге үйретеді. Курс барысындаландшафт компоненттерін зерттеу, олардың арасындағы байланыстарды талдау, ландшафттарды қалыптастырушы және өзгертуші процестерді зерттеу, ландшафтты жоспарлау және жобалау, ландшафттық жүйелерді талдау, бағалау, қоршаған ортаны қорғау мен аумақтардың тұрақты дамуы саласындағы практикалық мәселелерді шешудің дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте цифрлық және ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті өз тәжірибелерінде қолданады, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу дағдыларының бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді
  • Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастырады, толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайту құралдары мен әдістерін пайдаланады
  • Қоғамда болып жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік, философиялық проблемалармен толеранттылықтың, диалогтың және ынтымақтастықтың қазіргі қағидаттарын түсінеді және талдайды
  • Ғылыми және арнайы мәтіндермен жұмыс істеу үшін өз ойларын қазақ, орыс, шет тілдерінде ауызша және жазбаша сауатты тұжырымдайды еркін сөйлеу дағдыларын меңгереді
  • Озық педагогикалық тәжірибені талдай отырып, сабақ жоспарларын құруда және оқытуда биология мен георафияны зерттеудің заманауи инновациялық әдістемелерінің негіздері бойынша білімді қолданады
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуының жеке траекториясын жобалайды, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған инклюзивті оқытуды ұйымдастырады
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жинау, өңдеу және талдау, сондай-ақ зертханалық және далалық жағдайларда заманауи жабдықтарды пайдалана отырып биологиялық эксперименттер жүргізу әдістерін меңгере алады
  • Тиісті оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтай отырып, биологиялық-географиялық пәндерді зерделеу кезінде эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдайды, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құруды меңгереді
  • Қолайлы білім беру ортасын құру және білім алушылардың биологиялық және географиялық білімге қабілеттерін дамыту үшін педагогика мен психологияны қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері мен технологияларын қолдана алады
  • Сабақтарды өткізу кезінде оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана алады
  • Өсімдіктермен топырақтардың географиялық аудандастырылуының цифрлық картограммаларының соңғы ғылыми - әдістемелік ақпараттарын пайдалана отырып,нақты міндеттерді шешу кезінде далалық және зерттеулерді орындайды, жұмыстардың сапасы мен алынған нәтижелерді талдауды үйрете алады
  • Кәсіби және қолданбалы міндеттерді шешу мақсатында әлем мен Қазақстанның физикалық және экономикалық географиясы, жаратылыстану, жалпы геология, метеорология және климатология, ландшафттану, гидрология салаларындағы білімдерін тиімді көрсете алады
Top