Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01560 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас пен мәдениетаралық құзыреттілік дағдыларын дамытуға, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеру, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар даярлау мүмкіндік береді; ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, тезистер және ағылшын тіліндегі ғылыми зерттеу тақырыбына қатысты мақалалар, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және паразонтикалық оқыту технологиясын қарастырады. Оқытудың мультимедиялық технологиялары. Мәселелік жағдайларды және істерді қарау және шешу жолымен зерттеу пәндерін жүргізу. Топтық жобаны құрастыру, рөлдік ойындар жүргізу мәселесін шешеді. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін жоспарлауды, студенттердің шығармашылық жұмысын ұйымдастырады. «Жаратылыстану ғылымдарын оқыту технологиясы» мамандығының бейінді пәндерін оқудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу-әдістемелік құжаттам��сын әзірлеу және жаңарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты басқару мен болжаудың географиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны басқару мен болжаудың географиялық проблемаларын, ресурстарды және аймақты басқарудың аумақтық мәселелерін, постиндустриалды әлемнің экологиялық проблемаларын қарастырады. Әлемдік өркениет дамуының заманауи кезеңінің ғаламдық мәселелері. Курсты оқыту географиялық негіздер туралы білімді және біліктілікті қалыптастыруға, қоршаған ортаны басқаруды басқару мен болжау мәселелеріне, қазіргі әлемнің орнықты даму тұжырымдамасына қатысты ықпал етеді. Өңірлік басқарудың ерекшеліктері және тұрақты өңірлік дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білімнің заманауи парадигмалары, Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесін білдіреді. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білім құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін қарастырады. ХХІ ғасырдағы байланыс технологиялары және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі. Жаратылыстану-техникалық ғылымның заманауи нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиялық білімнің дамуындағы жаңа тұжырымдар
    Несиелер: 5

    Магистранттарда инновациялық білім беруге қызығушылықты қалыптастыру, ғылыми жұмыс пен педагогикалық еңбекте әдістемелік ойлау мен дағдыларды қалыптастыру. Инновациялық технологияны дамыту магистранттарды кәсіби және ғылыми даярлау жүйесінде курстың маңыздылығын арттыруды анықтайтын мұғалімдердің біліктіліктерінде барынша күрделі талаптарды талап етеді. Заманауи талаптар инновациялық технологияны дамытудың барысында назарында қалып, магистранттардың өзіндік танымдық белсенділігін дамыту мәселелерінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік-экономикалық және саяси географияның негізгі түсініктері, мазмұны, әлемдік экономиканың даму және даму заңдылықтарын қарастырады. Макроөңірлер мен жекелеген елдер дамуының әлеуметтік-экономикалық және саяси мәселелерін сипаттайды. Әлеуметтік-экономикалық және саяси дамудың қазіргі жаһандық проблемаларын айқындайды. Әлемнің жалпы географиялық бейнесін, әлемдік және өңірлік дамудың негізгі мәселелерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Іргелі психологиялық түсініктер бойынша әлемдік көзқарастың ғылыми-теориялық дүниетанымын, тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдысы мен шеберлігін қалыптастырады, ксперименталды-психологиялық зерттеулер мен психокоррекциялық жұмыстардың негізгі әдістерін таныстырады, командалық қақтығыстарды басқарады, стресті және оларды шешу жолдарын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану пәндерін оқытудың технологиялары
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістерінің классификациясын, географияда проблемалық оқытудың жолдары мен жиынтығын қарастырады. Жаратылыстану пәндері бойынша оқу құралдарының жүйесін, олардың дидактикалық ерекшеліктері мен функцияларын анықтайды. Инновациялық оқыту технологиясының тұжырымдамалық негіздерін, білім беру технологиясының заманауи модельдік оқытуын қалыптастырудың әдістемелік қағидаларын қалыптастырады және географияны оқытуда қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылыми географиялық идеялардың тарихын, география туралы теориялық идеяларды өзара байланысты табиғи және әлеуметтік пәндер ретінде қарастырады. Географиялық ғылымның заманауи әдістемелік негіздері мен проблемаларын сипаттайды. Географиялық ғылымға кең көлемді көзқарас қалыптастырады, оның мәнін түсінеді, оның жетістіктерін дұрыс бағалайды және шешілмеген проблемалар, заманауи әлемдік географияның соңғы бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулердің жіктелуін қарастырады: іргелі және қолданбалы, ғылыми зерттеулердің мәні. Зерттеудің формалары мен әдістерін анықтайды: тәжірибелік, әдістемелік, сипаттама, эксперименталдық-аналитикалық, теориялық және эмпирикалық зерттеу деңгейлері. Зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жүзеге асыруды, зерттеу кезеңдерін жоспарлайды. Зерттеудің әдістемелік және процедуралық бөлімдері. Ғылыми ақпараттарды жинау - негізгі көздер. Ғылыми, оқу және ақпараттық-анықтамалық басылымдардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Жобаларды басқарудың негізгі ұғымдары. Жобаны басқару және жобаны басқару дегеніміз не? Жобаның жетістігі. Бағдарлама және кіші жобалар. Жобаларды басқару стандарттары: ұлттық және халықаралық. Жобаны басқарудың ұйымдық құрылымы. Функционалды, жобалық-бағытталған және аралас құрылымдар. Жобаларды басқару процестері. Басқару, орындау және аяқтау процестері. Жобалардың тиімділігін бағалау. Жобаны жоспарлау. Жобаның шығындарын басқару. Жобаны бақылау және реттеу. Жобаны аяқтау. Аяқтау түрлері: прогресс, аштық, интеграция және жоғалту. Аяқтау қадамдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақты даму контекстіндегі география ғылымы
    Несиелер: 5

    Географиялық ғылымы тұрақты даму тұжырымы бойынша - адамзат пен қоршаған орта арасындағы өзара байланысты талдайды және зерттейді. Пән физикалық және әлеуметтік-экономикалық географияның қазіргі және жаһандық мәселелерін қарастырады. Қоршаған орта ғылыми-техникалық прогрестің дамуы нәтижесінде үлкен өзгерістерге ұшыраған. Мұның барлығы жағымсыз факторлармен тікелей байланысты - қоршаған ортаның ластануы және бүкіл тірі ағзаларға әсер ететін табиғи ресурстардың сарқылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі геоморфологияның тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Жердің рельефі, эндогендік және экзогендік процестердің өзара әрекеттестігі туралы білім жүйесін қарастырады. Пәндерді меңгеру барысында келесі міндеттерді шешеді: жеңілдетілген процестердің алуан түрлерімен танысу; қазіргі заманғы жердің қалыптасу тарихын зерттеу; жер формаларын және мұхит түбін зерттеу. Аумақтың геологиялық құрылымы арасындағы рельефтің өзара байланысын талдайды; морфоскульп түрлік дәрежелі рельефтің ерекшеліктері; туризмді дамыту мен демалуды жеңілдетудің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістер
    Несиелер: 4

    Географиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін, географиялық зерттеулер әдістерінің классификация -ларын қарастырады. Ландшафтты зерттеу әдістерін, далалық зерттеу ретінде, әлеуметтік және экономикалық зерттеулерді сипаттайды. Өнеркәсіп және агроөнеркәсіп кешені салаларын және кәсіпорындарын негіздейді және орналастырады. Табиғи ортаны зерттеуде қазіргі заманғы технологияларды пайдаланады (ГАЖ, қашықтықтан зондтау және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулердің теориясы мен практикасы бойынша жалпы сұрақтар. Табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің географиялық зерттеу әдістерімен танысу. Табиғи орта мен қоғамды зерттеу әдістері туралы жалпы түсініктер. Табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысы өндіруші күштердің аумақтық тіркесімдерін анықтау мен талдаудың негізгі теориялық алғышарты болып табылады. Географиялық ақпараттық жүйелер және қашықтықтан зондтау деректері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта арнайы оқу орындары мен жоғары оқу орындарында географияны оқытудың технологиялары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қызметтің мәнін және педагогикалық шеберліктің компоненттерін білуді қалыптастыру, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу және оқыту үшін маңыздылығын түсіну мәселелерін қамтиды. Оқу үрдісінде магистранттардың кәсіби құзыреттілігін және заманауи оқыту технологиясының мүмкіндігін дамытады. Білім берудегі инновациялық тәсілдерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи апаттар және геодинамикалық үрдістер
    Несиелер: 5

    Геодинамикалық процестерді, оларды болжау және модельдеу әдістерін және олардың зардаптарын қарастырады. Қорғау шараларын және қорғаныс тәсілдерін анықтайды. Табиғи апаттар. Төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды азайтуды ұйымдастырады. Жердегі жаһандық қатерлер мен төтенше жағдайлар. Агроклиматтық қауіптер мен тәуекелдер. Түрлі қауіпті процестердің қарқындылығын анықтау әдістерін және олардан қауіптерді азайтуға бағытталған шараларды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақ эрозиясы және Жер деградациясы
    Несиелер: 5

    Топырақтың эрозияның тозу процестерін: эрозия мен дефляцияны қарастырады. Топырақты жел мен су эрозиясынан қорғау. Қазіргі топырақ деградациясының түрлері, олардың пайда болуы мен даму себептері, топырақты қорғау шаралары. ҚР-ның топырағы және жер ресурстарының ағымдағы жай-күйі, топырақ деградациясының түрлері мен факторлары. Эрозия-жинақтау үдерістерін, топырақ қорғаудың экологиялық және экономикалық аспектілерін, эрозиядан және дефляциядан қорғаудың теориялық негіздерін оқытады. Эрозияға ұшыраған және эрозияға ұшыраған жерлерді экологиялық тұрғыдан теңдестірілген пайдалану бойынша практикалық мәселелерді шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық ортаның құрылымы мен дамуының заңдылықтары
    Несиелер: 6

    Географиялық орта мен оның құрамдас бөліктерін қалыптастыруға әкелетін процестер туралы білімді қарастырады. Географиялық ғылымдағы «қоршағ��н орта» санатын анықтайды: тұжырымдамалық және терминологиялық талдау. Географиялық орта туралы ілімдерді дамытады. Жердің пайда болуына қатысты өз көзқарастарын білдіреді. Жердің географиялық құрылымының себептері мен салдарын түсіндіреді және түсінеді. Кәсіби және күнделікті өмірде алынған білімдерді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және шөлденудің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Жаһандық жылыну мен климаттың өзгеруін қарастырады; қоршаған ортаның ластануы; ландшафтардың экологиялық нашарлауы. «Шөлдену» түсінігін, табиғи және антропогендік процестердің әсерінен шөлдену жылдамдығын анықтайды. Климаттың қазіргі өзгеруінің табиғи және әлеуметтік-экономикалық әсерін талдайды. Табиғи жүйелердің жаһандық ауа температурасының, халықтың және экономиканың экстремалды оқиғалардың өсуіне әсер етуі. Табиғи және әлеуметтік-экономикалық жүйелерді климаттың өзгеруіне бейімделу. Ауа, топырақтың, судың техногендік ластануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық заңдылықтар және Жердің дамуы
    Несиелер: 6

    Ғаламшарда жүретін эндогендік және экзогендік процестері қарастырады. Жер планетасының пішінін қалыптастырудағы олардың рөлін бағалайды. Жердің жалпы географиялық заңдарының мәнімен танысады. Күн жүйесіндегі Жер; Географиялық қабықты дамыту; Зат және энергия айналымы; Географиялық қабықтың жіктелуі; Ландшафт түзуші процестер; Ғарыштық болжамдар; Жердің ғаламдық эволюциясының теориясы; Мобилизм; Зональдылық, азональдық және интональнальды заңдары және олардың көріністері. Секторлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі дүние жаһандануы және саяси география
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемнің жаһандану мәселелері мен саяси география құрылымының нысандары, зерттеу әдістері қарастырылады. Саяси географияның негіздері және геосаяси процестерді дамытудың негізгі категориялары сипатталады; экономикалық интеграцияның геосаяси және географиялық аспектілері; қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар; сыртқы экономикалық қатынастар және олардың қазіргі заманғы саясатта рөлі. Жаһанданудың қозғаушы күштері, жаһандық проблемалардың саяси-географиялық «өлшемі», жаһандану үрдістерінің әлемдік экономиканың, саясат пен мәдениеттің дамуындағы аймақтық қатынастарының, аймақтық экономикалық және саяси интеграцияның форматтарының қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Тұлғааралық сұхбатта, кәсіби әрекетте, ғылыми мақала жазуда шет тілі білімін көрсету.

  • Код ON2

    Қазіргі кезеңде ғылым мен оның дамуында туындаған пәнаралық сипаттағы негізгі әлемдік көзқарастар мен әдіснамалық мәселелерді талдау, философия ғылымының категориясы мен санатындағы түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    Жаппай мінез-құлықта әлеуметтік-психологиялық басқарудың технологияларын игеру, ұжымда персоналды қолдануды дамыту мен эффективтілігін бағалау.

  • Код ON4

    Жоғары мектеп педагогтарының ғылыми еңбегін ұйымдастырудың деңгейлігін, ғылыми зерттеу әдіснамасының білімін, жаратылыстану пәндерін оқытуда тиімді әдістерді қолданудың эффективтілігін бағалау.

  • Код ON5

    Жаңа кәсіби қызметтің өзгеше жағдайларында оперативті басқарушылық және педагогикалық шешімдерді қабылдауда шығармашылық тәсіл және логикалық ойлауды, ұжымда жұмыс жасауда өзінің қабілетін көрсете алуы.

  • Код ON6

    Географиялық білімді практикада қолдану; география ғылымының социализация, гуманизация және экологизация процестерін сипаттау; географиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON7

    Жердің пайда болу сұрақтары аясында өз көзқарасын білдіру және түсіндіру, Жердің географиялық заңдылықтарының себептері мен іздерін түсіну және түсіндіре алу, алған білімдерін кәсіби және күнделікті өмірде қолдану.

  • Код ON8

    Орта-арнайы және жоғарғы мектепте жаратылыстану пәндерін оқытудың әдістерін, инновациялық технологияларды, география профилінің білімдерін әртүрлі салалларында қолдана алуы.

  • Код ON9

    Оқылған материалдарды талдай, салыстыру және қорыта алуы, географиялық карта және статистикалық деректер негізінде қорытындылар мен тұжырымдар жасай білу.

  • Код ON10

    Зерттеушілік және педагогикалық міндеттерді шешуде географияның әдіснамалық негіздерін иелену; оқытушылық қызметте шығармашылық үшін географиялық шығармашылық білімдер жүйесін пайдалану.

Top