Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10112 Биомедицина в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистратураның білім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың мақсаты ғылыми және педагогикалық кадрларды ғылыми және білім беру және ғылыми ұйымдардағы жалпы және кәсіби құзыреттілікке оқыту болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 4

    Студенттер этикалық ойлаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін, сондай-ақ адамдар мен жануарларды зерттеуге арналған талаптарды үйренеді

  • Магистерлік зерттеуді дайындау (мәселені анықтау, зерттеу дизайны)
    Несиелер: 6

    Диссертация ғылыми жұмыс. Магистранттың зерттеуінің мәні мен ерекшеліктері. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Магистрлік диссертация тақырыбын таңдау. Мәселені қою. Дизайнды зерттеу. Ғылыми-зерттеу проспектісін жасау, біліктілік критерийлеріне сәйкестігі.

  • Оксиданттардың және еркін радикалдардың токсикологиясы
    Несиелер: 4

    Еркін радикалдар әдеттегі жасушалық метаболизмнің нәтижесінде және ауру процесінің нәтижесінде немесе ксенобиотикалық белсенділік нәтижесінде табиғи түрде in vivo өндіріледі. Еркін радикалдар токсикалық және ауыр процестерге байланысты көптеген өзгерістерді тудыруы мүмкін, бірақ сонымен қатар осындай зақымданулардың нәтижесі болып табылады. Соңғы жылдары молекулалық деңгейде еркін радикалдардан туындаған нәзік әсерлердің жасушалық сигнал беруді модуляциялау үшін маңызды болғаны осы реактивті түрлердің токсикалық механизмдер мен аурулардағы рөлін түсінуімізді айтарлықтай жақсартты. Бұл пән клеткалар мен ұлпалардың зақымдану тетіктерімен байланысты еркін радикалды процестерге шолу жасайды.

    Селективті тәртіп
  • Клиникалық пәндерді медициналық университетте оқыту
    Несиелер: 4

    Клиникалық пәндердің мазмұны мен мақсаттары. Клиникалық пәндерді оқытудағы білім беру технологиялары. Клиникалық жағдай. Ситуациялық тапсырмаларды, тестілік тапсырмаларды жасау, практикалық дағдыларды тестілеу. PBL, CB, TBL технологиялары клиникалық пәндерде. Клиникалық пәндерді оқытуда үлгіленген және стандартталған науқас. Сәйкестікті «доктор-дәрігер» және «дәрігердің емдеудің тиісті стандарттары». Клиникалық медицинадағы типтік және атипикалық жағдайлар.

  • Денсаулық сақтаудың басқармасы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтау органдарының бақылауы және жұмыс істеуі. Денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлеріндегі денсаулық сақтау функцияларын бөлу. Қоғамдық денсаулық сақтау функциялары. Денсаулық сақтаудағы үкіметтік емес ұйымдардың рөлі. Медицинадағы жеке және мемлекеттік сектор. Қоғамдық денсаулық сақтау мониторингі. Денсаулық сақтаудағы заманауи ақпараттық технологиялар. Денсаулық сақтау саясаты және жоспарлау мәселелері. Басқару теориясы. Басқару жүйелері. Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару жүйесі. Аккредиттеу және медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Медициналық мекемелер ұйымдастыру модельдері.

    Селективті тәртіп
  • Медицинада денсаулық сақтау
    Несиелер: 4

    Типология, құрылым, қақтығыс функциялары. Жанжал психологиясы. Қақтығыс кезінде стратегияны жүргізу. Медиация институтын дамыту келешегі. Медиациядағы медиация бойынша халықаралық және ұлттық құжаттар. Процедура мен технология, түрлері, модельдері және медиация стилі. Классикалық медиациядағы техника және техника. Медициналық медиация ерекшелігі. Денсаулық сақтау саласындағы медиацияның пайдасы. Медиатор медицинадағы міндеттері мен міндеттері. Медиатордың денсаулығына қатысты дауларды шешу.

    Селективті тәртіп
  • Epi Info – ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін құрал ретінде
    Несиелер: 4

    Жұқпалы және жұқпалы емес аурулар эпидемиологиясының принциптері. Қоғамдық денсаулық сақтаудағы эпидемиологиялық қадағалау. Эпидемиологиялық қадағалауды жүргізу үшін мәліметтер көзі мен жинау әдістері. Тіркеуге жататын ауруларға Ұлттық эпидемиологиялық қадағалау. Тұрғындар денсаулығының қауіп дәрежесін өлшеуде қолданатын көрсеткіштер, оларды есептеу әдістері. Оқиғаны стандартты анықтаудың анықтамасы мен құрылымы және оның эпидемиологиялық қадағалау үшін маңызы. Әртүрлі жұқпалы аурулар кезіндегі оқиғаны стандартты анықтау. Орталық таратудың тенденциясы және вариабельділіктің (жұмсаудың) көрсеткіштері. Ауру жиілігінің сипаттамалы шаралары, эпидемиологиялық қадағалау мәліметтерінің уақытша тенденциялары, күтілетін жағдайлары және шекті мәндері.

    Селективті тәртіп
  • Психосомалық медицина
    Несиелер: 4

    Психосоматикалық ауруларды, клиниканы және психосоматикалық пациенттердің түрлерін дамытуға ықпал ететін факторлар; Психосоматикалық бұзылулардың басталуына және дамуына психологиялық факторлар мен стресстің әсерін бағалау; Психосоматикалық ауруларда эмоционалдық бұзылыстарды психологиялық түзету. Психосоматикалық пациенттердің сақталуын қамтамасыз ету; Ішкі ағзалардың ауруларының психосоматикалық сипатын негіздеу; Осы саладағы біліктілікті арттыру үшін мамандандыруды таңдап, осы мәселе бойынша ғылыми және практикалық ақпаратты оқыңыз.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Кəсіби-бағытталған терминологияны сөйлеу жəне жазуда пайдалану, білімін байыту жəне мамандық бойынша ғылыми көзқарасты кеңейту, байланыс процестерін терең білу дағдыларын жетілдіру

  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Набор және құрылымдық деректер. Деректерді тексеру деректер. Жоқ деректерді өңдеу. Сызбалық статистика және деректерді ұсыну. Инференция статистикасы (бөлу, нүкте және интервал параметрлерін бағалау, сенім аралықтары).

  • Мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас
    Несиелер: 4

    Шет тіл мәдениетінің ерекшелігін ескере отырып, шетелдік кәсіби және коммуникативтік іс-әрекеттерге қажетті сөздік қорын, сондай-ақ ауызша және жазбаша өтініштерді сөйлеу және тілдік жобалау саласындағы білімді білу. Кәсіби және ауызша байланысты ескере отырып, түпнұсқа мәтінді, аудио және видео материалдарды түсіну. Мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайында коммуникаторлардың сөйлеу мінез-құлқының мәдени бағыты

    Селективті тәртіп
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Курс ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негізіне бағытталған аудио және бейне материалдарды, сондай-ақ, клишелердің, мәтіндердің, жаттығулар мен диалогтардың кең спектрін қамтиды. атап айтқанда - монологтың дағдыларын дамыту және диалогты түсінуді тыңдау барысында; - сөйлесу сөзінде, монологты және диалогты түсіну дағдыларын дамытады, соның ішінде іскери қарым-қатынас стилінің ерекшеліктері - ағылшын тілінде жалпы бизнес тақырыптарын оқу, оқу және түсіну; - іскерлік хат-хабарларды өңдеу және бизнестің белгілі түрлерін жазу дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
  • Клиникалық тәжірибеде зертханалық технологиялар және иммундық диагностика
    Несиелер: 4

    Заманауи зертханалық технологиялар, диагностикалық процедуралар мен ғылыми зерттеулердің маңызды көрсеткіштерін түсіндіру, бастапқы және қайталама иммунды жетіспеушілік жағдайларды иммундық түзету негіздері, қатерлі ісіктер. Түрлі ауруларға арналған иммунограмма көрсеткіштерін түсіндіру. Иммунологиялық зертханалық зерттеу әдістерінің әдістемесі мен технологиясы, тәжірибелік медицинадағы заманауи иммунологиялық диагностиканың мүмкіндіктері, негізгі иммунологиялық диагностикалық әдістер мен көрсеткіштерді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
  • Клиникалық хирургия
    Несиелер: 4

    Аурухана хирургы жұмысының нормативтік құжаттары, аса маңызды хирургиялық аурулар мен күрделі клиникалық жағдайларды диагностикалау ерекшеліктері мен тактикасы, шағын инвазивті хирургия түрлері, лапароскопияның қаупі мен асқынулары. Төтенше жағдайлардағы дәлелді медицина тұрғысынан тактиканың ерекшеліктері. Хирургиялық аурулардың дамуы, асқынулардың пайда болуы, сондай-ақ хирургиялық араласу кезінде жедел жарақаттанудың, анестезияның және дәрілік терапияның қолайсыз әсерлерін түзету әдістері бойынша ағзадағы патофизиологиялық процестер. Тәжірибеде білім мен түсінікті пайдалану.

    Селективті тәртіп
  • Клиникалық эпидемиология және айғақты медицина негіздері
    Несиелер: 6

    Клиникалық эпидемиология және дəлелді медицина негіздерін оқыту медицина білімінің барлық деңгейлерінде оқу бағдарламаларына барған сайын интеграцияланған жəне студенттерге проблемаларды шешуге жəне сыни ойлауға қазіргі заманғы əдіс дағдыларын дамытуға қажет.

  • Операцияларды басқару
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік медицина және денсаулық сақтау ұйымының теориялық негіздері; Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау және денсаулық сақтауды дамыту тұжырымдамасы; басқарудың пәні мен әдістері; ұйымдастырушылық және әкімшілік әдістер; саланы реформалау принциптері; ақпараттық технологиялар; нарықтық экономикадағы денсаулық сақтауды қаржыландыру механизмі; қызметкерлермен жұмыс ұйымдастыру; жетекші кадрлар мен резервті іріктеу және дайындау бойынша жұмысты ұйымдастыру; Басшының заманауи талаптары. Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг негіздері; медициналық қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері, медицина қызметкерлерінің кәсіби құқықтары мен міндеттері; медициналық этиканың негіздері және деонтология.

    Селективті тәртіп
  • Клиникалық аллергология негіздері, диагностика, терапия, алдын алу
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы аллергиялық қызмет ұйымдары; теориялық және клиникалық аллергология негіздері, аллергиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі және жіктелуі. Клиникалық симптомдар мен аллергиялық аурулардың патогенезі және шекарадағы жағдайлар, соның ішінде ересектер мен балаларда псевдо-аллергиялық реакциялар, оларды дифференциалды диагностикалау принциптері; клиникалық көрініс, шұғыл аллергиялық жағдайлардың функционалды және биохимиялық диагностикасы (анафилактикалық шок, мультиформды эритема, ангиоэдема, астиматикалық статус және т.б.) Зерттеудің арнайы әдістерінің көлемін анықтау, in vivo / vitro түріндегі нақты ди��гностиканы жүргізу, байланысты пәндер бойынша сараптамалық кеңестерді, ауруханаға жатқызуды ұйымдастыру және белгілеу қажеттілігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Философия және философиялық білім саласы ретінде ғылымның әдіснамасы. Мәдениет және өркениет ғылымы Ғылымның пайда болуы. Ғылымның тарихи динамикасының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым дамуының заманауи кезеңінің ерекшеліктері. Заманауи ғылыми білім құрылымында жаратылыстану ғылымдары институты. Қоғам, мәдениет, тарих және адам ғылымдарының қалыптасу тарихы. Ерекше ғылымдардың өзекті философиялық мәселелері.

  • Геном vs. Протеом
    Несиелер: 4

    Генетика сіздерге не мүмкін болса, протеомиктер сізге шын мәнінде не береді. Протеомика - барлық көрсетілген протеиндердің функциясын зерттеу. Соңғы бірнеше жыл ішінде протеин-ақуыздың өзара әрекеттесуіне, органеллалық құрамға, ақуыз белсенділігінің үлгілері мен онкологиялық науқастардағы ақуыз профильдеріне арналған ауқымды мәліметтер жинағын құруда үлкен жетістікке қол жеткізілді. Протеомды, әр ақуыздың құрылымы мен функциясын түсіну және протеин-протеинді өзара әрекеттесудің күрделілігі болашақта ауруды диагностикалау мен емдеудің ең тиімді әдістерін әзірлеуде шешуші рөл атқарады. Мысалы, протеомиктер кандидатты биомаркерліктерді анықтауға, иммундық жауапқа ие бактериялық антигендерді анықтауға және жұқпалы немесе неопластикалық ауруларға арналған иммуногистохимия мүмкін белгілерін анықтауға өте пайдалы. Протеомиктерді қызықты пайдалану - аурудың диагностикасы үшін арнайы белок биомаркерліктерін қолдану.

    Селективті тәртіп
  • Тайм- менеджмент. Шешімдерді қабылдау және бақылау
    Несиелер: 6

    «Уақытты басқару» терминінің нақты уақытты басқару функциясымен тікелей аудару - Сіздің өміріңіздің уақытын барынша тиімді пайдалану. Уақытты басқару - уақытты ұйымдастыруға және оны пайдаланудың тиімділігін арттыруға арналған ғылыми көзқарас.

  • Эндоскопиялық хирургия
    Несиелер: 4

    Хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеуде эндоскопиялық технологияларды қолданудың негізгі принциптері. Эндосхирургияның көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері, қауіптілігі мен асқынуы. Пневмомеритонмен ауыратын денеде патофизиологиялық процестер және онымен байланысты асқынулар мүмкін. Лапароскопияның жағымсыз әсерлерін алдын-алу және түзету әдістері. Тәжірибеде білім мен түсінікті пайдалану: Клиникалық хаттамаларды іс жүзінде жаңартты. Эндоскопиялық хирургиялық араласуды симуляторда және клиникалық практикада ассистент ретінде қолдану, қорытынды жасау, идеяларды бағалау және қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
  • Ұйымдастыру мінез-құлқы
    Несиелер: 4

    Ұйымдастыру мінез-құлқының негізгі ұғымдары. Ұйымда туындайтын әртүрлі жағдайларда адамдардың мінез-құлқын жүйелі сипаттау; белгілі бір жағдайларда адамның әрекеттерінің себептерін түсіндіру; Болашақта қызметкерлердің мінез-құлқын болжау. Мотивациялық басқару механизмі; іскерлік коммуникацияның этика және психологиясы; еңбектің көшбасшысының мәні, мәні және мазмұны; Қызметкерлердің ұйымдық мінез-құлқын басқарудың заманауи және классикалық теорияларының негізгі ережелері. Жеке тәжірибе мен ақпаратты талдау.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми хат және презентация
    Несиелер: 4

    Жазбаша ғылыми қарым-қатынастың ерекшеліктері, ғылыми нәтижелер мен сөйлеу дағдыларын меңгеру; Ғылыми мәтіннің барабар қысымы, мақалалардың дизайнын білу, шетел басылымдарында рефераттар; Күрделі құрылымды, дәл және айқын дәлелді ескере отырып, білімді интеграциялау, қиындықтармен күресе отырып және пайымдауды қабылдау; Таңдалған аймақта әрі қарай зерттеу және мақаланың немесе презентация нысанындағы жұмыстың нәтижелерін көрсету.

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемде және Қазақстан Республикасында жоғары білімнің дамуының негізгі бағыттары мен тенденциялары. Білім беру қызметінің мәні мен құрылымы. Тұлға және құзыреттілік, жоғары медициналық мектептегі мұғалімнің рөлі. Жоғары медициналық мектепте қазіргі заманғы білім беру технологиясы. Активті пішіндер және оқыту әдістері. Білім сапасын басқару жүйесі.

  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының пәні мен әдістері. Психологиялық басқару теориясы. Менеджмент жүйесінде тұлғалық және оның әлеуеті. Еңбек мотивациясы. Басқарудың психофизиологиялық негіздері. Шешімдер қабылдау психологиясы. Көшбасшылық және көшбасшылық. Еңбекті басқару психологиясы. Топтағы басқару және әлеуметтік-психологиялық климат. Жанжалды басқарудың психологиялық негіздері. Кәсіптік күйіп қалу және кәсіби деформация: тұжырымдама, диагностика, түзету және алдын алу әдістері.

  • Ғылыми зерттеулер методологиясының негіздері
    Несиелер: 6

    Клиникалық пәндердің мазмұны мен мақсаттары. Клиникалық пәндерді оқытудағы білім беру технологиялары. Клиникалық жағдай. Ситуациялық тапсырмаларды, тестілік тапсырмаларды жасау, практикалық дағдыларды тестілеу. PBL, CB, TBL технологиялары клиникалық пәндерде. Клиникалық пәндерді оқытуда үлгіленген және стандартталған науқас. Сәйкестікті «доктор-дәрігер» және «дәрігердің емдеудің тиісті стандарттары». Клиникалық медицинадағы типтік және атипикалық жағдайлар.

  • Денсаулық сақтаудың басқармасы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтау органдарының бақылауы және жұмыс істеуі. Денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлеріндегі денсаулық сақтау функцияларын бөлу. Қоғамдық денсаулық сақтау функциялары. Денсаулық сақтаудағы үкіметтік емес ұйымдардың рөлі. Медицинадағы жеке және мемлекеттік сектор. Қоғамдық денсаулық сақтау мониторингі. Денсаулық сақтаудағы заманауи ақпараттық технологиялар. Денсаулық сақтау саясаты және жоспарлау мәселелері. Басқару теориясы. Басқару жүйелері. Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару жүйесі. Аккредиттеу және медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Медициналық мекемелер ұйымдастыру модельдері.

  • Магистерлік зерттеудің технология (диссертацияны дайындау, қорғау алгоритмі)
    Несиелер: 4

    Диссертация жұмысының негізгі кезеңдері. Диссертация жазудың тілі мен стилі. Жалпы қателер мен стереотиптер   диссертацияларды дайындау барысында. Ғылыми зерттеулердің табысты кезеңдері. Негізгі көздерді сыни талдау. әдебиет. Зерттеудің проблемалық саласы, ғылыми материалдарды ұсыну. Диссертацияның тезистері, тезисі. Диссертацияның негізгі принциптері. Ғылыми жұмыстың презентациясы.

  • Денсаулық сақтау заңнамасы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының кодекстерi және медицина қызметкерлерiнiң қызметiн реттейтiн басқа да заңнамалық құжаттар; денсаулық сақтау жүйесінің құрылымы; медициналық ұйымдарды және жеке тұлғаларды аккредиттеу, аттестаттау, лицензиялау және сертификаттау тәртібі; медициналық және сот сараптамаларының заңды негіздері; үкіметтік емес медициналық ұйымдардың негіздері; денсаулық сақтауды қаржыландырудың негіздері; денсаулық сақтау сараптамасының түрлері.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Зерттеу аясындағы идеялардың жүзеге асуына ықпал ететін зерттелген білім саласындағы тиісті білімді көрсетеді

  • Код ON2

    Тиімді нәтижеге жету үшін медициналық және биомедициналық зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми білімнің әдіснамасына сәйкес зерттелетін салада ғылыми білімді дамытудың заманауи бағыттары туралы білімді қолданады

  • Код ON3

    Педагогикалық қызметінде жоғары білім педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін қолданады

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау мен медицина ғылымының қазіргі заманғы әдіснамалық және философиялық мәселелері, медициналық университеттегі пәндерді оқытудың заманауи әдістемесі, жоғары оқу орнының оқытушысының кәсіби құзіреттілігі туралы білімі бар.

  • Код ON5

    Жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пікірлер шығарады және шешім қабылдайды

  • Код ON6

    Ол ақпаратты жинау мен түсіндіру кезінде кәсіби деңгейде шет тілінде еркін айта алады, ғылыми зерттеулер жүргізуге және университетте сабақ беруге мүмкіндік береді.

  • Код ON7

    Ол қалыптасқан тұжырымдамаларды, теориялар мен процестер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін сыни бағалау әдістерін біледі

  • Код ON8

    Алынған білімдерін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу үшін қолданады

  • Код ON9

    Диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б. түріндегі зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылайды.

  • Код ON10

    Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация туралы білімдерін қолданады; шешендік өнер, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды ұсыну

  • Код ON11

    Кәсіптік пәндерді оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгеру; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада үздіксіз білім алуға қажетті білімдерді кеңейту және тереңдету

  • Код ON12

    Оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдана білу, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық жобалау

  • Код ON13

    Денсаулық сақтауды зерттеу әдістемесі саласындағы білікті

Top