Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05218 Экология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік стандарттары
    Несиелер: 5

    Бұл пән экология мәселелері бойынша нормативтік стандарттар мен Негізгі заңнамалық құжаттарды зерделеуді, қоршаған ортаны қорғау бойынша экологиялық құжаттарды білуді, экологиялық нормалар мен заңдарды қамтамасыз ету бойынша табиғатты қорғау іс-шараларын жасауды және әзірлеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін меңгеру, ол кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін пайдалануға мүмкіндік береді. Кәсіби мақсаттар үшін шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және экономика саласында күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбие мақсаттарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық паспорттау және сараптама
    Несиелер: 5

    Экологиялық сараптамаға жататын құжаттамаларға тапсырыс берушілердің құқықтары мен міндеттерін білуін қалыптастыру, экологиялық сараптама саласындағы рұқсат беру, экологиялық паспортты толтыру, ресімдеу және бекіту тәртібі; ШЖШ, ШЖШ, сондай-ақ атмосфераға ластаушы заттардың ШЖШ нормативтерінің жобасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Ғылым мен техникадағы модельдеу. Математикалық модель. Модельдеу. Оның мәні. Математикалық пәндер арасындағы математикалық модельдеу орны. Технологиялық процестерді модельдеу. Математикалық модельдерді ақпараттық қамтамасыз ету. Математикалық модельдеу процесінің кезеңдері. Математикалық модельдеу үрдісінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық модельдеу және болжау
    Несиелер: 5

    Эко - және геожүйелерді модельдеу-мақсатты қондырғысы бар модельдер кешені. Математикалық модельдің жалпы түсінігі, сипаттамалары және құрылу принциптері. Математикалық модельдердің типтері және модельдеу мен болжаудың кейбір тәсілдері. Табиғи үдерістермен және оларға адам қызметінің әсерімен анықталатын табиғи жүйелердің мүмкін болатын мінез-құлқын болжау. Белгісіз ұзақ уақыт бойы табиғи ресурстарды жоғары өнімді деңгейде сақтауды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы ғылым феномені проблематикасына арнайы талдау пәні ретінде енгізеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, социологиялық талдауы туралы түсінік береді. "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеті мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық заңнама
    Несиелер: 5

    Магистранттарды экологиялық қызмет түрлерімен, нормалар мен ережелер жүйесімен, нормативтік құжаттамалармен, жобалау, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, экологиялық қауіпсіздік бойынша таныстыру. ҚР экологиялық заңнамасын қолдану арқылы қоршаған ортаның сапасын бақылау бойынша экологиялық сараптама, аудит, теория және тәжірибе жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    "Педагогика" курсының бағдарламасы магистранттарға арналған. Жоғары білім берудің педагогикасын ғылыми білімнің салыстырмалы дербес саласына бөлу жоғары мектептің заманауи өндірістің барлық салалары үшін мамандарды даярлаудың тиімділігін жетілдіру мен арттырудағы қажеттілігінен туындады. Бүгінгі таңда жоғары мектеп түлектерінің кәсіби даярлығының сапасы қалыптасқан кәсіби білім мен біліктіліктің жоғары деңгейімен ғана емес, сонымен қатар жоғары оқу орындары түлектерінің кәсіби даярлығының жоғары деңгейімен сипатталады. "Педагогика" курсының осы бағдарламасы (университет магистратурасы үшін) магистранттар мен аспиранттарды жоға��ы мектепте оқытушылық қызметке даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Кез келген ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Ғылыми әдістің маңызды жағы, оның кез келген ғылым үшін ажырамас бөлігі нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын объективтілік талабы болып табылады. Жоғары мектептегі магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы ғылыми әдебиеттермен жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми білім түсінігі. Теория-жалпыланған білім жүйесі. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи және қайталама ресурстарды кешенді пайдалану.
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында табиғи ресурстарды тиімді пайдалану принциптері туралы білім алу. Шикізатты және қалдықтарды қайта өңдеуге дайындау кезінде қолданылатын технологиялық жабдықтар мен процестерді қолдану жөніндегі іс-шаралар; пайдалы қазбаларды байытудың міндеттері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндіріс қауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиялары
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарға қазіргі заманғы басқару жүйелері, өндірісте қауіпсіз және зиянсыз жағдайларды ұйымдастыру, өндірістік процестер технологиясы туралы білім алуға, өндірістік процесс кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін экологиялық нормативтік құжаттаманы жасай білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биосфераның экологиялық-химиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Болашақ маманды қоршаған орта химиясының теориялық және практикалық негіздеріне, атмосфераның ластану мәселелеріне және оның жалпы биосфераға әсерін үйрету. Табиғи жағдайда табиғи сулардың химиялық құрамын зерттеу және оның қалыптасу факторлары, антропогендік өзгерістер. Заттарды сәйкестендірудің қазіргі заманғы әдістерін, технологиялық жабдықтарды пайдалана отырып Талдаудың физика-химиялық әдістерін және кейіннен эксперименттік зерттеулерді өңдеу техникасын қолдана отырып талдау деректерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды қорғау
    Несиелер: 5

    Экологиялық су пайдалану саласында білім мен дағды алу. Су объектілерін ластанудан қорғау әдістерін меңгеру. Қазақстан Республикасының экологиялық және су заңнамасының негіздерімен танысу, терминдер мен ұғымдарды білу; экологиялық су пайдаланудың мақсаттары мен міндеттері, су пайдаланудың түрлері, су объектілерінің ластануын мониторингілеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Магистрантты суды тиімді пайдалану мәселелерін шеше білуге дайындау, Әртүрлі су тұтынушылармен және су пайдаланушылармен танысу, табиғи және сарқынды суларды тазарту әдістерімен алдын ала танысу, ластанудың концентрациясын есептеу, кәсіпорындардың әртүрлі категориялары бойынша су тұтыну және су пайдалану көлемін анықтау, су шаруашылығы жүйелерінің су балансын құру дағдыларын меңгеру, өнеркәсіптік кешенмен су объектілеріне келтірілетін залалды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиядағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттандырудың принциптері мен негізгі ұғымдарын, ақпараттық технологиялардың әдістері мен құралдарын қарастырады, экологиялық жағдайды бағалау әдістерін қолдана білу, қоршаған ортаға әсерді бақылау және мониторинг әдістері мен құралдарын қолдана білу, Ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпаратты іздеу және алмасу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта сапасының экотоксикологиялық мониторингі
    Несиелер: 5

    Бұл пән табиғи-экологиялық және әлеуметтік-экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсері туралы, қалалық ортаның экологиялық факторларының медициналық-биологиялық аспектілерін білу, халықтың аллергизациясы, қоршаған орта сапасының экотоксикологиялық мониторингі, экотоксикологиялық мониторингті ұйымдастырудың тәсілдері мен принциптері, экологиялық және әлеуметтік-экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсері туралы хабардар етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаның химия және физикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу магистранттарға химиялық, физикалық құрамның терең білімін және атмосфераның негізгі компоненттерін, атмосферада және биосфераның газ қоспаларында болатын химиялық және физикалық үрдістерді алуға мүмкіндік береді. Бұл пән жас мамандарға мониторинг жүргізуге, қалыптасқан экологиялық жағдайды бағалауға, экологиялық мәселелерді шешуге, қоршаған ортаны талдаудың заманауи физика-химиялық әдістерін жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиядағы ғылыми зерттеулерді жобалау
    Несиелер: 5

    Пән өзіндік шығармашылық жұмысқа дайындықты қарастырады, экспериментті жоспарлау дағдыларына және экологиядағы жобалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуге, жобалаудың заманауи әдістеріне, ғылыми экологиялық жобаларды жазу және жүзеге асыруға үйретеді. Елдегі және әлемдік ауқымдағы экологиялық жағдайдың жай-күйін бақылау әдістерін бөле білу, бір мемлекет шеңберінде оларды мемлекетаралық деңгейде немесе жергілікті деңгейде қалай шешуге болады деген қағидат бойынша экологиялық проблемаларды құрылымдау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару
    Несиелер: 5

    Пән адамның өмірлік маңызды экологиялық мүдделерінің, ең алдымен оның таза, сау, өмір сүруге қолайлы қоршаған табиғи ортаға құқықтарының қорғалу жағдайын, қоршаған табиғи ортаға теңдестірілген жүктеме жағдайында қарастырады. Аймақтық экологиялық қауіпсіздікті қалыптастыру және іске асыру факторларын бағалай білу; табиғат пайдалануды басқаруды жетілдіру бойынша ұсынымдар әзірлеу және табиғи ортаға жүктеме деңгейі және оның өзін-өзі қалпына келтіру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның шикізат ресурстары және қалдықсыз технологиялар
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта талаптарын, олардың қорларын және Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасын ескере отырып, табиғи шикізаттың қалдықсыз технологияларын игерудің перспективаларын ескере отырып, табиғи шикізат көздерін ұтымды, үнемді және ұқыпты пайдалану әдістерін меңгеру және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ластаушы заттар шығарындылары көздерін паспорттау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу жеке объектілерге, ресурстар бірліктеріне, шығарындылар көздеріне, тазалау жүйелеріне экологиялық паспорттар жасауға, қоршаған ортаның ластану көздерін түгендеу бойынша құқықтық, нормативтік-техникалық базаны зерттеуге, шығарындылар бойынша кәсіпорындардың қауіптілік класын анықтау мәселелеріне, атмосфераға зиянды заттардың шығарындыларын есептеу әдістемелерімен таныстыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның минералды шикізаты және қалдықсыз технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу Қазақстанның минералдық-шикізат кешенін тиімді пайдалану саласында білім алуға, қалдықтардың жіктелуі және олардың нормаларын анықтауға, әдістерді меңгеруге, пайда болған қалдықтарды пайдалану және пайдалану көздері бойынша қайталама шикізат ретінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау
    Несиелер: 5

    Магистрантты әр нақты жағдайда су ресурстарын пайдалануды талдауға үйрету; өндірісті экологияландыру негіздері және айналмалы және тура ағынды сулардың сапасын жақсарту әдістері, кәсіпорынның су ресурстарын тиімді пайдалану бойынша ұсыныстарды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экотоксикология және әсерді R пайдаланумен статистикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән әсерді модельдеудің барлық әдістерінің теориялық аспектілерін сипаттауды ғылыми-техникалық есептеулерді жүргізу кезінде жалпы танылған әлемдік стандарттарды қолдана отырып, тек R статистикалық ортасына бағыттай отырып қарастырады. Токсикометрияның мәнін құрайтын "доза-әсер" статистикалық модельдер нысанында ұсынылған сандық тәуелділікті жүргізу; әр түрлі компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді статистикалық талдауды өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Қоршаған табиғи ортаны қорғаудың жалпы теориялық аспектілерін білу: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаны қорғау, табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы. Қазіргі заманның маңызды экологиялық мәселелері. Табиғи ресурстардың жай-күйіне мониторинг ұйымдастыру және жүргізу. Қалдықтарды энергия мен өнім алу үшін шикізат ретінде пайдалану. Планетаның биологиялық әртүрлілігін сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны ластау көздерін бағалау және есепке алу
    Несиелер: 3

    Пән ластаушы заттардың шығарындыларын бағалау және есепке алу әдістерін және олардың қоршаған ортаға әсерін, ауаны тазарту аппараттарын түгендеуді, атмосфераға зиянды заттардың шығарындыларын нормалауды, атмосфераның ластануын сандық бағалауды, шектік рұқсат етілген концентрацияларды есепке ала отырып қоспалардың концентрациясын өлшеу деректерін талдауды қарастырады. Атмосфераға ластаушы заттардың бөлінуі мен шығарындыларының сандық және сапалық сипаттамаларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер ресурстарын қорғаудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жер ресурстарының ерекшеліктерін қарастыру, ҚР табиғи қорықтарын зерттеу, ҚР Жер қорының жағдайына экологиялық баға беру. Жерді пайдалану бойынша мәліметтерді жинау, топырақтың пайдалану және қорғау құрылымы мен динамикасының көрсеткіштерін талдау және синтездеу кезінде білімді қолдану, басқарудың әртүрлі деңгейлерінде Жер ресурстарын пайдалану және қорғау жағдайы туралы аналитикалық жазба жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жер ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Жер ресурстарын қорғаудың негізгі экологиялық аспектілері, Жер ресурстарын ұтымды пайдалану туралы ұғымдарды қалыптастыру. ҚР Жер қорының сипаттамасы; жер пайдаланушылардың санаттары бойынша жер қорын бөлу; Топырақтың құрамы мен қасиеттері; Топырақ эрозиясы. Эрозияның әртүрлі түрлерін алдын алу және жою; суармалы топырақтың екінші сортаңдануы; құрылыс кезінде көлік, жер қазатын машиналар мен техниканың әсерінен топырақтың бұзылуы, жерді рекультивациялау бойынша іс-шаралар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 5

    Жаһандық, экологиялық ауқымдағы мәселелер және оларды шешу жолдары саласында теориялық және практикалық білім алу, қоршаған ортаның жай-күйін болжау, климаттың өзгеруі және жер атмосферасының ластануы, су тұтынуды болжау және әлемдік жер қорын пайдалану. Атмосфераны ластайтын негізгі заттарды анықтау қабілеті, қоршаған ортаның ластаушы заттарының ШРШ және ШРШ есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдастықтың экологиясы
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқу кеңістіктік-уақыттық масштабтағы биотикалық қауымдастықтар туралы түсініктерді, биологиялық әртүрлілік терминдері мен ұғымдарын, кеңістіктік-уақыттық масштабтағы биотикалық қауымдастықтардың моделін құру және алынған білімді ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдана білу. Экология бөлімдерін білу және олардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік және қоғамдық экологиялық бақылаудың құқықтық негіздері
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаның фондық ластануын зерттеу, сынама алу, алдын ала дайындау, консервациялау және сақтау. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік реттеу, сондай-ақ өндірістік және қоғамдық экологиялық бақылау ережелерін білу. Аспаптық және есептік әдістерді пайдалана отырып, ҚР құқықтық және экологиялық заңнамасының сақталуын қадағалау үшін ықпал ету мониторингін жүргізу. Жүргізілген жұмыстардың қорытындысы бойынша бекітілген нысан бойынша есеп жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Антропогенезбен негізделген қазіргі заманғы жаһандық экологиялық проблемаларды зерттеу олардың пайда болу себептері мен шешу жолдарын анықтауға, табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасын тұрақты дамытуды реттеу үшін табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы білімді қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерге орналастыру және кадастрдың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән жер қорының жағдайын қарастырады және оны жүзеге асыру механизмін зерттеу, өмірде осы заңнаманың нормаларын қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру, жер тәртібін қамтамасыз ету бойынша болашақ жұмыста қажетті құқықтық сананы тәрбиелеу. Нақты жағдайларды шешу кезінде жер заңнамасының нормалары шеңберінде жер қатынастарын құқықтық реттеудің әдістері мен ерекшеліктерін талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану саласында экологиялық бақылау және қадағалау
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану саласындағы қызметті лицензиялау мәселелерін зерделеу; ұлттық және халықаралық стандарттар (ИСО) бойынша қоршаған орта сапасының экополитикасы мен менеджментін ескере отырып экологиялық нормалау. Табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік-техникалық және құқықтық құжаттарды қолдана білу. "Эра"бағдарламасын қолдана отырып, ПДВ және ПДС есептеу әдістемелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми және педагогикалық білімді қолдану, оларды кейіннен білім беру жүйесінде, ғылыми салада, экологиялық қызметте жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Ғылыми таным нәтижелерінің жинақталған білімін жүйелеу және жинақтау, экология саласындағы жаратылыстану-ғылыми зерттеулерді үйлестіру.

  • Код ON3

    Қоршаған табиғи ортаны қорғау және бақылау жүйесін жетілдіру үшін сапаны нормалау және техникалық бағыт негіздерін меңгеру.

  • Код ON4

    Құжаттарды дайындау ережелерін регламенттейтін негізгі стандарттарға бағдарлану; экологиялық басқару жүйелері бойынша халықаралық стандарттардың ережелері.

  • Код ON5

    Жаратылыстану-ғылыми, өңірлік (кез келген деңгейдегі), жергілікті экологиялық бейіндегі жоғары оқу орындарындағы оқытушылық қызмет.

  • Код ON6

    Қарама-қайшы идеяларды сыни қабылдау, экология саласындағы проблемаларды өз бетінше және тиімді шешу қабілеті

  • Код ON7

    Қоршаған ортаның, әлеуметтік-экологиялық дамудың және әлемдік экономиканың серпінді өзгеріп отыратын құбылыстары мен процестеріне бейімделу.

  • Код ON8

    Қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты экологиялық үдерістерге мониторинг және талдау жүргізу.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістемесін қолдану, компьютерлік технологияларды қолдана отырып жаңа әдістерді жасау және қолданыстағыларын модификациялау.

Top