Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10104 Медицина (Дәрігер-зерттеуші) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицинада медицина техникасын және медицина техникасын дамыту үшін медициналық білімдер мен технологиялардың соңғы жетістіктері бойынша мамандарды жоғары сапалы дайындау: -медицинадағы ең соңғы ғылыми зерттеулердегі қазіргі заманғы терең білімін түсіндіреді және қорытындылайды; - өз бетімен зерттеу жүргізеді; - өздерінің ғылыми зерттеулер контекстінде байланысты ғылыми бағыттарды білуін интеграциялау; - өздерінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және оны мамандарға да, мамандарға да хабарлау; - оқытудың классикалық және инновациялық әдістерінің негізінде оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету; - ары қарай оқу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өзіңіздің бағдарламаңызды құрайды.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Далелді медицина
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибесі және науқастың күтуімен ең жақсы ғылыми дәлелдер тұрғысынан ғылыми ақпаратты жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған жаңа технологияларға жүйелі көзқарас қалыптастыру. Курс дәлелді медицина қағидаттары, медициналық қызметте дәлелді медицина қағидаттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан медициналық ғылымның заманауи бағыттарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Прецизионды және трансляционды медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, диагностикалық тест мәліметтерін жеке тәсілге интерпретациялау, фундаментальды биомедициналық және басқа білімді медициналық тәжірибеге «аудару» кезеңдерін анықтау, дәл медицинаның негізгі білімдерін игеру, медициналық протеомиканы қолдану саласын оқып үйрену. , геномика, нақты «рак протеомасын» табу әдістерін бағалаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедициналық зерттеулер жүргізудегі заңнамалар және құқықтық актілер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биомедициналық зерттеулерде отандық және халықаралық заңнама мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс студенттердің: - биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық қағидаларын түсіну, - зерттеудегі құқықтық актілерді түсіндіру, - адамның қатысуымен зерттеу тәртібін анықтау. - пациенттердің құқықтарын қорғау үшін құқықтық құралдарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты тарихи динамикада алынған және тарихи өзгерістегі әлеуметтік-мәдени констекстте қарастырылған заманауи ғылыми жаңалықтарды тұжырымдау және салыстыру қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы ғылымның дамуын және ғылыми білімді, қоғамның дамуындағы ғылымның ролін түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: ғылымның тарихы мен философиясы, ғылыми-жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлы және техникалық білім әдістемелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, оның ішінде зерттеу әдістемесін дамыту, медицина саласындағы ғылыми зерттеулердің әлемдік тәжірибесіндегі үрдістерді көрсететін ақпаратты жүйелеу, талдау және жалпылау; - медиа-зерттеулерде контент стратегиясын ұйымдастырудың және жоспарлаудың негізгі әдістеріне ие; - зерттеуде зерттеудің сапалы әдістерін қолдану:. Оқу курсы медициналық тәжірибені түсінуге және сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоэтика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - кәсіби қызмет барысында биомедициналық этика қағидаларын қолдана алатын және білетін жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста биомедициналық этика негіздері оқытылады; медициналық ортадағы қарым-қатынас ережелері. Пациенттің құқықтары; Медициналық генетиканың моральдық мәселелері; Психиатрия мен психотерапиядағы, СПИД-пен этика, адамдар мен жануарлардағы биомедициналық зерттеулерді этикалық және құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздері, қазіргі заманғы талдау технологиялары, оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы біртұтас жүйелік түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: жеке және кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті ғылыми-педагогикалық қызметтегі адамның саналы іс-әрекеті мен психологиялық ауыспалы мінез-құлық жүйесі туралы ғылыми-негізделген түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоқауіпсіздік пен биоқорғау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: медициналық персонал мен тұрғындарды инфекциялық қоздырғыштардан биологиялық қорғау және биологиялық қауіпсіздік әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Курс студенттердің келесідей қабілеттерін қалыптастырады: - медициналық ұйымдарда қолданылатын зарарсыздандыру және зарарсыздандыру принциптері мен тәсілдерін қолдану; - биологиялық қауіпсіздікке талдау жасау, «Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау» пәні туралы толық түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: медицинада статистикалық мәліметтерді талдау және статистикалық әдістерді қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс медициналық статистика негіздерін және зерттеудің статистикалық кезеңін ұйымдастыру, статистикалық талдау, биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу әдістері, статистикалық материалдарды өңдеуде компьютерлік бағдарламаларды қолдану, стандарттау әдісі, оның мәні мен қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: "Болашаққа көзқарас-қоғамдық сананың модернизациясы» мемлекеттік бағдарламасымен анықталған қоғамдық сана модернизациясының тапсырмаларын шешу контекстінде әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Психология ғылым ретінде; Мотивация және өзіндік мотивация: Эмоциялар және эмоциялық интеллект; Ерік және өзін-өзі реттеу психологиясы; Тұлғаның жеке-типологиялық ерекшеліктері; Құндылықтар, қызығушылықтар, нормалар тұлғаның рухани негізі ретінде; Өмір мағынасының және кәсіби өзін-өзі анықтаудың психологиясы; Денсаулық психологиясы; Тұлғаның және топтардың қарым-қатынасы; Әлеуметтік-психологиялық қақтығыстың ұғымы және құрылымы; Тиімді қарым-қатынастың техникалары мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Omics" technologies in medicine
    Несиелер: 5

    Мақсат - медицинада «Omix» технологиясын қолдану, «протеомиксті» сипаттау, - белоктарды анықтаңыз және ақуызды микрожарықтар туралы қорытынды жасаңыз және т.б. - омикс технологиясы мен жеке медицинаның байланысын анықтау; Омик технологиясын қолдану туралы білімдерін көрсету - моногенді және мультифакторлы аурулар тобын сипаттаңыз; - клиникалық диагностика контекстінде омикс технологияларының нәтижелерін түсіндіріңіз

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта факторлары және олардың халық денсаулығына әсері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - қоршаған орта факторлары мен олардың денсаулыққа тигізетін әсері туралы теориялық және практикалық негіздер беру, қабілеттерін қалыптастыру; - қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері мәселелерін түсіну және шешу; - денсаулық сақтауды зерттеу нәтижелеріне талдау жасау; - сапалық құрамы, зиянды заттардың концентрациясы мен халықтың денсаулығы арасындағы байланысты бағалау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эпидемиология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эпидемиология әдістерін медицинада тиімді қолдануға жоғары білікті мамандарды қалыптастыру: - аурудың дамуына ықтимал қауіп факторларының әсерін дұрыс бағалау; - эпидемиологиялық сараптама, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология мәселелері бойынша құзыретті болуы. эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастырудың негіздері. - аурудың себептерін, жағдайын, механизмдерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіби (өндірістік және ғылыми) қызмет процесінде, сондай-ақ өздігінен білім алуда шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пән мазмұны: грамматика (герундий, есімдік, сөзжасам) терминология; Ақпараттық технологиялар саласындағы революциялар; мәдениетаралық қатынастар; кәсіби-іскерлік пікір алмасу; шешендік өнер және көпшілік алдында сөз сөйлеу мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Трансляцинды медицинадағы жетілдірілген курс
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ауруларды диагностикалау және емдеуде дербес зерттеулер жүргізу үшін жаңа зерттеу технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру; - диагнозды және емдеуді дербестендіру принциптерін қолдануға арналған клиникалық мысалдарды бағалау - ауруларды диагностикалауда омикс технологиясын қолданудың маңыздылығын түсіну. - молекулалық биологиялық және жасушалық технологияларды клиникалық практикада қолдану контексінде практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйелік медицина – болашақ медицинасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - диагностика мен емдеудің сапалы принциптерін түсіну, жүйелік медицинаны адам ауруларына интеграцияланған тәсіл ретінде ұсыну қабілеттерін қалыптастыру. Курста адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде жүйелік медицина енгізіледі, бұл генетикалық бейімділікті, өмір салтын, қоршаған орта факторларын және т.б. қоса аурудың көптеген факторларын ескеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Трансляционды медицинадағы молекулалық биологиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру мен қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста молекулалық биологиялық және жасушалық технологиялар, клиникалық диагностика және емдеуді қолдану аясында, жеке медицинада, протеомиканы зерттеу: пациенттердің клиникалық топтарға бөлінуін қамтамасыз ететін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» іздеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • R бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты R бағдарламалау тілін медицинада қолдану, графикамен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын игеру, бағдарламалау тілдерін жіктеу және анықтау, машинаны өңдеу нәтижелерін талдау, R бағдарламалаудың функцияларын аурудың ағымын болжауда қолдану үшін түсіну, Курс статистикалық мәліметтерді өңдеуге және графикаға арналған бағдарламалау тілін енгізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Python 3.0 бағдарламалау тілі туралы базалық түсінік
    Несиелер: 5

    Мақсаты - медицина мен денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық ағындарды басқаруға арналған ақпараттық жүйелердің жұмысын түсіну, мәліметтерді өңдеудің есептеу әдістерін қолдану, биомедициналық ақпараттар ағындарын шарлау, - пациенттердің қозғалысын тиімдірек ету үшін деректерді басқару: қабылдау - диагностика - емдеу - оңалту - бақылау. - ауруды басқару бағдарламасын жасау үшін бағдарламалаудағы құрылымдық мәліметтер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық диагноcтикадағы жасушалық технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру, қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Курс молекулалық биологиялық технологиялар саласындағы теориялық білімге және практикалық дағдыларға бағытталған, медициналық протеомика саласын дамыту: емделуге жеке көзқарас үшін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» табу әдістерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Медицинада сыни ойлауды қолданудың негіздерімен, тұжырымдамасымен және әдіснамасымен таныстыру және студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - оқиғаларды талдауға арналған сот жүйелерін талқылау, - қорытынды тұжырымдау, нәтижелерін түсіндіру - жүйелі шолулар мен мета-талдауларға арналған сыни бағалау әдістерін меңгеру. - трансляциялық медицина саласындағы ғылыми жарияланымдардан алынған дәлелдер деңгейіне баға беру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Пәнаралық аспектте зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін білім, білік және дағдыларды біріктіру

  • Код ON2

    Машиналық оқыту технологиялары мен нейрондық желілерді қолдану нәтижелерін түсіндіру

  • Код ON3

    Полигенді аурулардың даму факторларын талдау үшін жүйелік медицина әдістерін анықтау

  • Код ON4

    жұмыста қажетті құжаттаманың басқа түрлерін, қорытындыларын және есептерін сауатты көрсете алады);

  • Код ON5

    Медициналық ақпаратты түсіндіруде теориялық және әдіснамалық тәсілдердің технологияларын, әдістері мен әдістерін жіктеу;

  • Код ON6

    Жеке медицинаны клиникалық тәжірибеде енгізумен байланысты ғылыми және өндірістік процестерді бағалау.

  • Код ON7

    Әртүрлі факторлардың аурулар құрылымындағы рөліне жан-жақты баға беру;

  • Код ON8

    Зерттеу дәрігерінің жеке қасиеттері мен практиканың зерттеу нәтижелеріне және кәсіби қызметке әсерін бағалау және бақылау

  • Код ON9

    Зерттеу бағдарламасын құрастыру және әзірлеу, мәліметтерді өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану

  • Код ON10

    Заманауи құралдар мен әдістерді қолдана отырып, тәуелсіз қолданбалы жобаларды жасау және жүзеге асыру.

  • Код ON11

    Әріптестермен тиімді кәсіби қарым-қатынас құру

  • Код ON12

    Сыни тұрғыдан ойлаңыз, шығармашылық және дербес, кәсіби ақпаратты нақты және нақты сипаттаңыз

Top