Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01306 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Практикалық педагогикалық түзетулерге кіріспе; практикалық психолог қызметінің саласы ретінде психологиялық-педагогикалық түзету; психологиялық-педагогикалық түзету жұмысының негізгі түрлері, принциптері, мақсаттары мен міндеттері; түзету бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаны құру принциптері және негізгі түрлері; практикалық түзету әдістері;ойын терапиясы;әдістің жалпы сипаттамасы;ойын терапиясының негізгі түрлері мен түрлері;балада орталықтанған ойын терапиясы процесінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    әрбие технологиялары. Жүйе құраушы компоненттер. Тәрбие технологиясы: жеке, топтық, ұжымдық, жаппай, мінез-құлық, іс-әрекет, интериоризаторлық, нейролингвистикалық, бағдарламалау, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософтық. Ш. А. Амонашвили Гуманно – тұлғалық технологиясы. Ақпараттық – коммуникациялық технология (АКТ). Сыни ойлауды дамыту технологиясы. АРТ-технология. Шоу-технологиялар. Денсаулық сақтау технологиясы. Табысқа жету жағдайын құру технологиясы. Жобалық оқыту технологиясы. Жеке тұлғаға бағытталған технология. Тьюторлық-педагогикалық қолдау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық түсініктерді талдау: аутизмдік мінез-құлықтың түрлері мен типтері. Балалардың аутиялық мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутикалық балалардың өзіндік санасының ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердің аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Балалардың аутиялық категориясымен жұмыс істеу бойынша қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеруі, шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешім қабылдау үрдістерін оқып білу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие жаңа білімдер мен іскерліктермен қаруланған білікті мамандарды дайындауды талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
    Несиелер: 4

    "Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері" курсы интерактивті дидактикалық материалдарды әзірлеудің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға, оны ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқу іс-әрекетінде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту
    Несиелер: 4

    "Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту" курсы оқушылардың коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыра отырып, оқу ақпараттарын визуализациялау мүмкіндігін кеңейтуге мүмкіндік беретін түзету әсер ету құралы ретінде компьютерді қолдану дағдылары мен білімдерінің ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    қазіргі ғылыми білімді зерттеу және өзіндік құру үшін студенттерге қажетті білімді, түсініктерді және іскерлікті жетілдіру, соның ішінде педагогикалық мәселе аясында ғылыми зерттеу жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Білім жалпыадамзаттық құндылық және әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім берудегі инновациялық үрдістер. Инновациялық білім беру кеңістігіндегі педагог-зерттеушінің қызметі. 12 жылдық жалпы орта білім берудің даму тенденциялары. Мектепті құзыреттілік көзқарас рухында реформалау. Оқытудың инновациялық әдістерінің мәні және оларды оқу процесіне енгізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мультимәдениетті ортада білім беру
    Несиелер: 5

    полимәдени білім мақсаты - басқа мәдениеттерге үшін түсіністік пен құрмет сезімін және түрлі ұлттың, нәсілдің наным мен діндердің адамдармен бейбітшілік пен келісімде өмір сүру қабілетін әзірледі көпұлтты және көп мәдениетті ортада белсенді және тиімді өмір қабілетті адам қалыптастыру,. көпұлтты білім беру мазмұны көпөлшемді болып табылады және АҚШ гуманитарлық пәндер бөлігі ретінде көп ұлтты білім мәселесін қарастыруға мүмкіндік береді пәнаралық жоғары дәрежесі, ғылыми, көркем және эстетикалық цикл. Курс тарихи және мәдени қағидаттарға негізделген. Мазмұны Қазақстан территориясында ежелден келе жатқан адамдарға жән�� жақында ��ткен тарихи кезеңде көшіп келген адамдарға дүниетанымның сипаттамасын есепке алады. Бұл мыңжылдықтарда бір-бірін табыстаған және жалпы қазақстандық мәдениеттің ерекшелігіне байланысты мәдениеттердің бірлігін түсіндіруге мүмкіндік беретін тәсіл. Бұған қоса, бұл әдіс мемлекеттің аумағында қазіргі уақытқа дейін көптеген мәдениеттердің өмір сүру феноменін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі практикуммен бірге педагогикалық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялардың теориялық-әдістемелік негіздері (педагогикалық технологияның тұжырымдамасының мәні, педагогикалық технологиялардың негізгі аспектілері, технологиялық тәсілдің мәні). Әлеуметтік білім (білім беру тұжырымдамасы, дамуы, қалыптасуы, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, әлеуметтендіру, әлеуметтік білім, жеке тұлғаның жетістігі). Педагогикалық технологиялардағы тұлғаның тұлғасы (жеке тұлға, тұлға, жеке тұлға, жеке қасиеттердің құрылымы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауына инклюзивті білім беруді дамыту. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендіруге арналған қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    "Шетел тілі (кәсіби)" курсының негізгі мақсаты шет тілінде сөйлеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, шетел тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін Болашақ маманның шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі заманауи IT-технологиялар
    Несиелер: 4

    "Eрекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқушыларға инклюзивті және арнайы білім беруді қолдау бойынша заманауи IT-технологиялар" курсы ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланы дамытуда барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін қолдану, IT технологияларын тәжірибелік жұмыста қолдану бойынша білім мен дағдылардың ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогика идеяларының пайда болуының әлеуметтік және ғылыми алғышарттары және көздері, оның дамуы. Негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер, педагогикалық жаңалықтардың жіктелуі, жаңашыл педагогтар. Педагогтың инновациялық шығармашылық қызметінің құрылымы. Педагогикалық жаңалықтарды жобалаудың негізгі рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық үдерістер
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы инновациялық үрдістер, инноватика ғылыми зерттеулер саласы ретінде. "Жаңашылдық" ұғымы. Жаңашылдық инноватиканың негізгі ұғымы ретінде. Жаңалықтың ерекшелігі (абсолютті, салыстырмалы, шартты, субъективті, жалған субъективті). Педагогикалық инноватиканың ерекшеліктері. Инновациялық үдерістің сипаты, педагогикалық инновациялардың жіктелуі: енгізілетін өзгерістердің ауқымы бойынша, проблематика бойынша, тәжірибеге енгізер алдында ұғыну бойынша. Жаңалықтарды табысты жүзеге асыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    әлемнің ғылыми, философиялық және діни көріністері, адам өмірінің мәні, мақсаты және мәні; адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі қарым-қатынас психологиясы; нарықтық экономика; әр түрлі саяси ағымдар мен партиялар; жас мамандардың құқықтары мен міндеттері туралы түсінікке ие болу

  • Код ON2

    әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды, осы ғылымдарды зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін; адамның адамға, қоғамға, ортаға қарым-қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды; білім беру мен жалпы кәсіптік ғылымдарды дамытудың негізгі бағыттары мен перспективаларын; педагогикалық ғылым құрылымындағы педагогиканың жалпы әдіснамасы мен әдістемесін; гуманистік тәрбие жүйесін білу;

  • Код ON3

    өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыруды, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеруді; орта және жоғары оқу орындарының оқушыларының қоғамдық даму процестеріне ғылыми көзқарастарын қалыптастыруды; салауатты өмір салтын насихаттауды; орта және жоғары мектепте оқыту мен тәрбиелеудің озық педагогикалық тәжірибесін талдап, таратуды; арнайы әдебиетте дайындық бейіні мен аралас мәселелер бойынша бағдарланудың болуы;

  • Код ON4

    ойлау мәдениеті, педагогикалық диагностика, бастауыш мектеп пәндерін оқыту; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру дағдыларының болуы;

  • Код ON5

    жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы, бастауыш мектептің жеке әдістемелері, оқу мекемелерін басқаруды ұйымдастыру мәселелерінде құзыретті болу.

Top