Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11122 Мәдени-тынығу жұмысы в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    "Мамандыққа кіріспе" пәні таңдалған мамандықтың негізгі ұғымдары мен анықтамалары бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі мәселелерін зерделеуді қарастырады. Бұл пәнді оқу мақсаты студенттерді таңдаған мамандықпен, оқу бағдарламасымен, кәсіби дайындыққа қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Студенттерді мамандықтардың негізгі құжаттары мен жоспарларымен, сондай-ақ ақпарат көздерімен жұмыс істеу және іздеу ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын зерделеуге ұсынылған курс. Курстың негізгі мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік формалары мен заңды аспектілерін, баға құру механизмдерін қарастырады. Шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлі сипатталған. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек. Экономиканы зерттеу керек, өйткені біздің өміріміз табиғат заңдарынан кем емес экономикалық заңдарға байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің пәнаралық ғылым ретінде экология және ЖЖ туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі заманғы түсініктерін қалыптастыру; білім алушыларды терминологиямен, Экологияның негізгі түсініктері мен заңдарымен таныстыру. нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер ету рөлін зерттеу. экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу; білім алушылар тұлғасының экологиялық мәдениеті мен жаңа экологиялық санасын қалыптастыру; білім алушыларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерімен таныстыру. Жа��атылыстану ғылымдары жүйесіндегі Экология және БЖ және оның құрылымы. Биосфера жаһандық экожүйе ретінде. Қазіргі заманғы экологиялық мәселелер. Қазіргі биосфераны сақтаудың жолдары мен әдістері. Тірі табиғаттың гендік қоры. Қызыл кітаптар. Тұрақты даму бағдарламасы. Экологиялық білімнің педагогикалық негіздері. Қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Жаңа экологиялық сананы қалыптастыру. Экологиялық білім берудің сабақтан тыс формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-бос уақыт қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту студенттердің мәдени-бос уақыт қызметі, жалпы халық шығармашылығының қызметі, көркем шығармашылық, оның эстетикалық және педагогикалық мазмұны, жіктеу жүйесі туралы ғылыми түсінігін қалыптастыру үшін маңызды мәнге ие. Осыған байланысты курс материалдарын оқу кезінде көркем шығармашылық мәселелеріне қатысты танымал басылымдардың әртүрлі тарихи, әлеуметтік, педагогикалық, мәдениеттанулық, өнертанулық зерттеулерін кеңінен қолдану болжанады. Практикалық бағыттылық үшін көркем ұжымдардың мр3 файлдарын, құжаттарын (жарғыларын, ережелерін, жоспарларын) пайдалану, үйірмелер, студиялар мен басқа да шығармашылық бірлестік����ердің дайындығы мен сабақтарына қатысу орынды. Студенттердің өзіндік зерттеу жұмысы болжанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық мәдениетті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пән музыка ерекшеліктерін өнер түрі ретінде қарастырады, музыкалық бейне түсінігін және оның көмегімен жасалатын көркем құралдарды ашады. Оқыту барысында білім алушылар музыкалық мәдениет тарихын, музыкалық шығармалардың жанрларын және түрлерін білуі тиіс. Музыкалық мәдениетке салыстырмалы талдау жасау, көркемдік талғам қалыптастыру. Бұл пән оқушылардың рухани-эстетикалық тәрбиесіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық хор тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар балалар хорымен жұмыс істеу әдістемесін, хор аранжировкасын, хормейстер тәжірибесін оқу және балалар хор ұжымдарымен қарастырады. Бұл таңдау болашақ мамандардың жан-жақты вокалдық-хор дайындығының міндеттерімен шартталған және теориялық және практикалық білімдерді оқытудың жүйелілігі мен жүйелілігінен, әртүрлі құрамдар мен жастағы хор ұжымдарын басқарудан тұрады. Сонымен, хор сыныбында жұмыс істеу барысында студенттер хор ұжымымен қарым-қатынас жасау дағдыларына, әншінің және дирижердің екі сапасында үйренеді, хорда ән айтудың кәсіби шеберлігіне ие болады, хорда ән айтудың рухани мәдениетті тәрбиелеу құралы ретінде қоғамдық және же��е маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйлесімділік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән адамның мотивациялық сферасының құрылымын, қалыптасу және қалыптасу кезеңдерін, оның жеке тұлғасын қарастырады. Жеке алынған индивидуумның сипаты мен шығармашылығына әсер ететін негізгі факторларға талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Жазбаша аударма үшін материал негізгі функционалдық стильдердің әртүрлі жанрлары мен типтерінің (көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер, публицистикалық, ғылыми-танымал мәтіндер, Өнер, мәдениет, спорт жөніндегі әдебиеттер, газет және журнал мақалалары, сондай-ақ нұсқаулықтар, жарнамалық проспектілер, анықтамалықтар, хат-хабарлар, статистикалық деректері бар құжаттар, шарттар, келісім-шарттар, Іскерлік Хаттар) түпнұсқалық мәтіндері болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдік музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Музыка белгілі бір сезімдерді, көңіл-күйді, уайымдауды білдіреді. Музыканың мәнерлі құралдары-бұл әуен, лад, ритм, тембр, регистр, гармония және т. б. барлық музыкалық шығарманың негізін әуен құрайды, яғни бір дауысты айқындалған музыкалық ой. Музыка теориясының осы және басқа да тақырыптары осы пәнді оқу кезінде жарық көреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның терең, экзистенциалды гуманистік және отандық психологиясын қарастырады . Білім алушыларда қазіргі қоғамның әртүрлі психотиптері туралы білім қалыптастырады. Тұлғаның психологиялық денсаулығы мен қорғаныс механизмдерін зерттеудің ғылыми-психологиялық тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларды дауыстың Көркемдік-орындаушылық мүмкіндіктерін меңгеруге дайындауға бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар ән айту дауысының түрлі диапазондарын пайдалана алады, орындау процесін басқару үшін есту бақылауын, жеке ән айту, ансамбльде пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Алыс және жақын шетелдердің музыкалық мәдениетін дамытудың тарихи кезеңдерін баяндайтын дәрістер курсы. Болжалды пәнде Батыс музыкасы ерекше орын алады. Батыс мәдениетінің музыкалық өмірінің негізгі ағымдарын жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акмеология мәдени-тынығу қызметі
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық психологиясын қарастырады. Қазіргі акмеологияның негізгі бағыттарын ашады. Пәннің негізгі міндеттері әр түрлі топтарда адамның қызмет ету заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру және әлеуметтік топтардың әртүрлі түрлерінің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады, бұл тиімді кәсіби қызмет үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хорды басқару
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар дайындық және концерттік жұмыстарды ұйымдастыруды, қызмет нәтижелерін жоспарлау мен талдауды қамтитын шығармашылық ұжымның музыкалық жетекшісі міндеттерін атқара алады. Музыкалық шығарманың теориялық және орындаушылық талдауын орындау, концерттік бағдарламалармен жұмыс істеу барысында негізгі теориялық білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Болашақ еңбек қызметінде барабар кәсіби қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем шығармашылық
    Несиелер: 5

    Бұл оқу пәні бос уақытты көркем-педагогикалық ұйымдастырудың нысандарын, әдістері мен құралдарын қарастыруға арналған. Мәдени-демалыс жұмысының театрландырылған көпшілік жұмысының драматургиясы негіздерін зерттеу студенттерге драматургияның түрлі жанрларын кәсіби жіктеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі
    Несиелер: 5

    Сахналық сөйлеу-актердің кәсіби мәнерлілігінің бірі. Актерлік шеберлікті оқытудың негізгі курсына кіреді. Оқыту кешені талапкерлердің көпшілігіне тән тұрмыстық, жеңілдетілген сөйлеуден актердің дауысының мәнерлі ашық сахналық дыбысына көшуді көздейді. Бірінші кезекте "сахналық сөйлеу" пәніне дауыс, дикция қою, орфоэпия нормаларын және ауызша сөйлеудің логикалық-интонациялық заңдылықтарын меңгеру кіреді. Сахналық сөйлеуді оқыту классикалық еркіндіктің қалыптасуымен, тыныс алу және дауыс аппаратурасының икемділігі мен қозғалмалылығының дамуымен, сөйлеу есту қабілетін жетілдірумен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс жұмысының театрландырылған көпшілік жұмысының драматургиясы негіздерін зерттеу студенттерге драматургияның түрлі жанрларын кәсіби жіктеуге мүмкіндік береді. Драмада және театрландырылған көпшілік көріністің сценарийінде жалпы және ерекше ерекшеліктерді ажырату. Мәдени-демалыс іс-шараларын болашақ ұйымдастырушылар ретінде студенттер бұқаралық формаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореография негіздері
    Несиелер: 5

    Хореография міндеттерінің бірі – көрерменге белгілі бір қозғалыстарды, сондай-ақ басқа да элементтерді (мысалы, актерлік шеберлік, күш жаттығулары, декорациялар, музыка) қолдана отырып, қызықты шоу әсерін жасау. Хореография сабақтары денеге бірнеше спорт түрлерінің үйлесіміне тең дене жүктемесін береді. Бимен сабақ дұрыс пішінін қалыптастырады, этикет негіздерін және қоғамдағы мінез-құлықтың сауатты мәнерін үйретеді, актерлік шеберлік туралы түсінік береді. Би ұлттық сана-сезімді тәрбиелеу құралы ретінде үлкен мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Шешендік өнер-сендіру мақсатында көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері. Пән риториканың үйлесімді үйлесімін, актерлік шеберлік тәсілдерін және психологиялық техникаларды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахналық бой пластика және әртістік
    Несиелер: 5

    Сахналық ұрыс өнері актердің пластикалық тәрбие жүйесіндегі ең маңызды оқу пәндерінің бірі болып табылады және сахналық қозғалыстың логикалық жалғасы ретінде қарастырылады. Рөлді сахналық іске асыру процесінде пайдалану тұрғысынан қажетті бола отырып, бұл оқу пәні дене және психофизикалық тәрбиенің қуатты құралы қызметін атқарады және осы деректер бойынша актерді қалыптастыру үшін неғұрлым әмбебап және пайдалы болып табылады. Жауынгерлік тәсілдердің, сондай-ақ байланыс қозғалысының имитациясы элементтерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметіндегі ритмика
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың ырғақты қозғала білуін қалыптастырады. Музыканың әр түрлі сипатына, музыкалық образдарға сәйкес, Күрделі емес музыкалық-ырғақтық сурет беру, музыкалық кіріскеннен кейін жаттығуларды өз бетінше бастау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту қазіргі заманғы менеджмент теориясы мен практикасы туралы жүйелі түсінік, басқару қызметінің базалық принциптері мен әдіснамасын меңгеру, қазіргі менеджмент модельдері мен құралдарын практикалық қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, аналитикалық және кәсіпкерлік дағдыларды дамыту, студенттердің тәжірибелік іс-әрекеттің бір жиынтығынан екіншісіне өз бетінше өту қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу техникасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу техникасы-дыбысты сөйлеу, оның дауыстық, тыныс алу, дикциялық және интонациялық құрамы сипаттамаларының жиынтығы. Сөйлеу техникасымен айналысу дауысты қалыптастыру мен артикуляцияның дұрыс тәсілдерін жасауды, сондай-ақ сөйлеудің интонациялық құрамдас бөлігінің әртүрлілігін болжайды. Сөйлеу техникасы бойынша жаттығулар дауысты "қоюға", оны икемді, шыдамды және дыбысты жасауға көмектеседі. Дауыс жаттықтыру үлкен аудиторияда микрофонсыз жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • National tradition
    Несиелер: 5

    "Ұлттық дәстүрлер" пәні ашық этномәдени кеңістіктегі мәдени-тынығу жұмысының рөлін анықтау мақсаты болып табылады. Олардың қатарында: этномәдени-білім беру мәселелері, этносаралық қақтығыстардың алдын алу мәселелері және т. б. бар. Қазақстан Республикасы халықтарының ұлттық дәстүрлерінің мәнін анықтау арқылы этномәдени-бос уақыт жұмысының нақты мазмұнын анықтау негізінде тұлғаны этно - мәдени байланыстар жүйесіне тиімді қосуды қамтамасыз ету мақсатында соңғыларды шешу қажеттілігі туындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаппай мерекенің сценарийі мен режиссурасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің пәні-көпшілік мерекелер режиссурасының мәнерлі құралдары. Курс студенттерде көпшілік мерекелерді дайындау және өткізу үшін қажетті шығармашылық-өндірістік қызмет дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс бағдарламасында студенттердің болашақ кәсіби қызметінің ерекшелігі ескерілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Pedagogy of leisure
    Несиелер: 5

    Бос уақыт педагогикасы пәні балалар мен жасөспірімдердің бос уақыт қызметін ұйымдастырудың мақсатты, тәрбиелік процесі және оны неғұрлым жоғары даму деңгейіне ауыстыру болып табылады. Бос уақыт педагогикасы міндеттері: 1) бос уақыт саласында өзін-өзі іске асыру және өзін-өзі тәрбиелеу үшін жағдай жасау; 2) баланың адамгершілік және мәдени даму деңгейін арттыру; 3) әлеуметтік маңызы бар бос уақыт қызметіне қосу. Демалыс педагогикасының әдістері: ойын, театрализация, жарысушылық, импровизация, тәрбие жағдайларын жасау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр ұжымдарында ұйымдастыру, басқару және режиссура
    Несиелер: 5

    Болашақ басшыны әуесқой ұжымдағы спектакльді қоюмен байланысты көркем тапсырмаларды шешуге, сондай-ақ театр ұжымы мен көрермендерге қатысты театр өнері құралдарымен орындалатын педагогикалық миссияға дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық мәдениеттің қалыптасуы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларды мәдениет контексіндегі өнермен, бейнелеу өнерінің даму кезеңдерімен, стильдердің, бағыттардың, ұлттық мектептердің эволюциясының тарихымен, нақты көркем шығармалармен, шеберлердің шығармашылығымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепішілік басқарудағы іскерлік ойындар
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі өндірістік жағдайларда басшы қызметкерлердің немесе мамандардың шешімдерін қабылдау имитациясы әдісін оқытады. Даулы жағдайларды шешуге бағытталған психологиялық аутотренингтер мен іскерлік ойындар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Драматургия негіздері
    Несиелер: 5

    Театр өнерінің әлемдік жауһарларын білу. Әлемге, жеке адамға жағымды қарым-қатынасты қалыптастыруда өзіндік жұмыс және жалпы адамзаттық құндылықтар дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • History of theatrical art
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім алушыларды театр өнерінің негізгі бағыттарымен, әртүрлі дәуірдегі театр мәдениетінің ірі қайраткерлерінің теориясымен және тәжірибесімен таныстырады. Бұл ретте классикалық мұраның мәніне ерекше орын беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сценарлық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Сценарийлік шеберліктің негіздері" студенттерді болашақ мамандыққа енгізетін маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Ол студенттерге драматургтің негізгі жұмысының мәнін ашады, драмалық материалдарды талдауға, өзінің драматургиялық айқын сценарийлерін құруға, дайындық процесінің барлық кезеңдерінде - сценарийді әзірлеуден бастап оны іске асыруға дейінгі өз жұмысын қағазда дұрыс ресімдеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    "Қазақ өнерінің тарихы" болашақ режиссердің, сценаристің мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән Қазақстанның көркем мәдениетінің даму кезеңдерінің бірізділігін ашады қазақтардың тарихи дамуының әр түрлі кезеңдерінде өнердің әр түрлерін меңгерумен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • КДД әдістемелік басқару технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту студенттердің мәдени-бос уақыт жұмысын әдістемелік қамтамасыз етудің мәні, негізгі бағыттары және ерекшелігі туралы ғылыми түсінігін қалыптастыру үшін үлкен маңызға ие, сонымен қатар әдістемелік органдармен, мәдени-демалыс қызметкерлерімен байланысты болжайды. Оқу модулі студенттерді тарих, теория және әдістемелік қамтамасыз етудің әдістемелік технологиясы саласындағы Білім және дағды жүйесімен, әдістемелік органдар жүйесінің қазіргі жағдайы, оның өзекті мәселелері және оларды шешу жолдары туралы білімдермен қаруландыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық материал драматургиясы
    Несиелер: 5

    Сценарийлік материалдың драматургиясы-болашақ маман меңгеруі тиіс көптеген шығармашылық операцияларды қамтитын ұзақ, күрделі және көп еңбекті қажет ететін процесс. Бұл жұмысты Құзыретті орындау сценаристің әдебиет пен өнер, Көркем халық мәдениеті және бос уақытты қазіргі заманғы ойын - сауық индустриясы саласындағы терең эрудициялығын, азаматтық жетілуін, дамыған шығармашылық қасиеттерін-қиялын, қиялын, байқағыштығын, драматургиялық логикасын, көркемдік ойлауын болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • The history of the Kazakh theatre
    Несиелер: 5

    Қазақ театрының тарихы - қазақ театрын оның тарихи даму процесінде зерттеу, білім алушыларды қазақ мәдениеті тарихының ерекшеліктері мен ерекшеліктерімен таныстыру, қазақ рухани мәдениетінің құрылымындағы қазақ философиясының орнын анықтау, мәдениеттің философиялық концепцияларын зерттеу негізінде білім алушыларда этнокультураның қалыптасу және даму заңдылықтарын талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнертану
    Несиелер: 5

    Бұл курс классикалық өнертанудың негізгі жанрлық формасымен, жалпы өнер тарихымен таныстырады. Бұл ғылыми пән шекарасында өнертану саласындағы тапсырмалар қарастырылады, ашылулар оқытылады. Өнер саласындағы жинақталған әлемдік тәжірибе ғылыми ізденістер өткізуге, шығармашылық жобаларды орындауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Methods of employee activities clubs
    Несиелер: 5

    Пәннің ерекшелігі мәдени - бос уақыт қызметі әдістемесінің маңызды компоненттерінің қатарына мәдениет мекемесінің қызмет ету элементтері мекемелерінің қызмет түрлері, мәдени - бос уақыт қызметі компоненті жатады. Мәдени - демалыс қызметінің нысандары - бағдарламалары деп оларға белгілі бір мазмұнды жеткізу мақсатында мәдениет мекемесінде, тұрғылықты жері бойынша адамдарды ұйымдастырудың тәсілдері мен тәсілдерін түсінген жөн. Клубтық мекемелердің жұмыс түрлері-клубтық аудиторияны ұйымдастырудың тәсілдері мен тәсілдері. Бағдарламаның таңдалған түрі мазмұнды іріктеуге әсер етеді,ал мазмұны өз кезегінде форманы жасайды. Форма-мазмұнның өмір сүру тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр қойылымдарының драматургиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер эстрадалық нөмір немесе театр қойылымы режиссерінің мамандығын меңгереді. Театр қойылымдарының драматургиясына қатысты бөлігінде вокалдық-эстрадалық, ерекше, эстрадалық - цирктік және ішінара би жанрларына көңіл бөлінген. Олардың драматургиясының негізгі нысаны-сценарий немесе либретто, - оларды құру мәселелері, әсіресе жоғарыда аталған эстрадалық жанрға қатысты. Педагогикалық жоспарда әр студенттің көркем даралығын толық анықтау және дамыту міндеттері шешіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларын ресімдеу
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың теориялық негіздерін меңгеру мәдени-демалыс бағдарламаларын рәсімдеу. Арнайы материалдар-костюмдер эскиздерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі заманғы театр сахнасының түрлерін білу. Қазіргі сахнаның техникалық құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл тәртіп жаппай іс-әрекеттің барлық түрлерімен егжей-тегжейлі таныстырады. Сондай-ақ, көпшілік мерекелердің тарихи аспектісі де қозғалады. Пәнді оқыту сценарий жазуға және жаппай мереке режиссерінің жұмысына арналған бөлімдермен аяқталады. Практикалық, жеке сабақтарға көп көңіл бөлінеді, себебі болашақ маман өзінің шығармашылық балаларын құруда өз бетінше жұмыс істеуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар шығармашылығының ұйымдастыруы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бала тұлғасының қалыптасуы контекстіндегі балалар шығармашылығына деген көзқарастың ерекшелігі зерделенеді, сондай-ақ балалардың эмоционалдық дамуының әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәжірибесі зерделенеді және жүйеленеді. Балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін зерттеу және эмоционалдық жағдайын жіктеу ұсынылады. Сөздің кең мағынасында Шығармашылық-бұл жаңа, қайталанбас нәрсе алуға бағытталған қызмет. Шығармашылық нәтижесі алғаш рет айтылатын және ғылыми жаңалық мәртебесін алатын ғылыми идея болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • КДД саласындағы Менеджмент, Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Әлемді сезімдік қабылдауға, бейнелі ойлауға, айқын шығармашылық фантазияға қабілетті болу; қоршаған болмыстың құбылыстары мен бейнелерін жинай білу, талдау, синтездеу және интерпретациялау, әр түрлі театрланған немесе мерекелік формаларды жасау үшін мәнерлі құралдармен өз бақылауларын бекіте білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сценарийдегі театрализация және иллюстрация әдістері
    Несиелер: 5

    Пән театрализация әдістері мен кезеңдерін, сценарийдегі иллюстрацияларды оқытады. Драматургиялық негізді жазу кезінде, сондай-ақ әр түрлі театрландырылған немесе мерекелік формаларды жасау процесінде өзінің көркемдік ой-пікірін іске асыру қабілеті мен дайындығы. Театрланған көріністің немесе мерекенің тұтас композициялық аяқталған формасына құжаттық және көркем материалдарды, өнердің әртүрлі формалары мен жанрларын шығармашылық монтаждау тәсілдерін меңгеру, қойылымдар мен мерекелердің бірегей, көріністі-көріністі театрландырылған формаларын құрудың жаңа ақпараттық және цифрлық технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістерін оқытады. Ашық ақпараттық және білім беру кеңістігінің құрылымындағы тәрбие. Дарынды балалармен тәрбие жұмысының жүйесі. "Интеллект", "талант", "қабілет", "дарындылық"түсінігі. Жасөспірімдер аула клубтарымен педагогикалық жұмыстың принциптері мен заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық көрініс
    Несиелер: 5

    Курста сахналық көрініс қарастырылады– бұл, ең алдымен, қимыл, қимыл, қимыл, екпін, мимика, әртістік, бейнелік, мінезді беру пластикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық техника
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеттері: болашақ қоюшы – білім алушыларда театрландырылған қойылымдарды жасау. көріністер-сценография негіздері, сахна және Сахна жабдықтарының техникалық мүмкіндіктері, сахналық кеңістік туралы тұтас түсінік; театр техникасы бойынша базалық білім беру; сценография құралдары мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру; студенттерді сахналық техникамен жұмыс істеу негіздеріне үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік техникасы
    Несиелер: 5

    Пәннің ерекшелігі орындаушылық өнер саласындағы кәсіби шығармашылық қызмет сахналық бейнелерді (рөлдерді) құрудан тұрады. Актерлік және режиссерлік қызметтің негізгі ерекшеліктерін, олардың бір-бірімен және хореографиялық өнермен өзара байланысын зерттеу және меңгеру, актерлік және режиссерлік техника мен технология элементтерін меңгеруге көмектесу, оқиғалы-пәрменді талдау және режиссерлік ой туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық қозғалыс негіздері, пластика және пантомим
    Несиелер: 5

    Пән қарастырады: Сахна қозғалысының негіздері: бұлшықет еркіндігі, серпінділік, күш, икемділік, ептілік, тепе-теңдік, координация, мәнерлілік; сахналық шайқас, құлау. Пантомима негіздері: пантомима дамуының негізгі кезеңдері, қарапайым пластикалық аллегориялар, аналитикалық кешен, синтетикалық кешен, пантомима стильдік жаттығулары, аллегориялық пантомима мен мимодрама негіздері, пантомима концерттік нөмірі, пантомима мәнерлі құралдары, пантомима дамуындағы заманауи бағыттар. Сахна пластикасы: стадион алаңында, қалалық алаңда, сәулеттік ансамбльде және т. б. театрланған көріністердің көпшілік нөмірлерінің немесе эпизодтарының бейнелі-пл��стикалық шешімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи би
    Несиелер: 5

    Қазіргі би-бұл пән студенттердің пластикалық дарындылығына арналған. Қарапайым элементтерді ұсына отырып, үйлестіру мен энергияны, қимыл-қимылға мұқият қарауды, кеңістікті сауатты пайдалануды пайдалана отырып, өз денесін басқаруға үйретуге арналған және, әрине, жоғары мәдениеттанушылық білім алатын адамға қажетті ХХ ғасырдың би өнерімен танысудың базалық деңгейін болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар шоу бағдарламаларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    шоу бағдарламаларын дайындау және өткізу технологиясын, балалар шоу бағдарламаларын ұйымдастырудың технологиялық механизмдерін білу. Балалар шоу бағдарламаларын ұйымдастыру принциптерін, жұмыс кезеңдерін құру процесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пантомима өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің ерекшелігі-бұл сөзсіз театр қойылымы, онда болып жатқан оқиғаның мағынасы мен мазмұны қаңылтыр, пластика және мимика арқылы беріледі. Пантомима негіздері: пантомима дамуының негізгі кезеңдері, қарапайым пластикалық аллегориялар, аналитикалық кешен, синтетикалық кешен, пантомима стильдік жаттығулары, аллегориялық пантомима мен мимодрама негіздері, пантомима концерттік нөмірі, пантомима мәнерлі құралдары, пантомима дамуындағы заманауи бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендіру
    Несиелер: 5

    Музыкалық безендіру мәдени-демалыс бағдарламасын технологиялық құрудың ажырамас бөлігі болып табылатыны белгілі. Білім алушылар Музыкалық білім негіздерін, мәдени-бос уақыт бағдарламаларын музыкалық ресімдеудің жалпы ережелері мен принциптерін жетік меңгеруі, оларды жасау процесінің теориясын, тарихын, тәжірибесін және әдістемесін білуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем ұжымдардағы оқу-тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    Бала тұлғасының қалыптасуы контекстіндегі балалар шығармашылығына деген көзқарастың ерекшелігі зерделенеді, сондай-ақ ұжымда балалардың эмоционалдық дамуының әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәжірибесі зерделенеді және жүйеленеді. Үйірме жұмысының оқу-әдістемелік жоспарларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технология подготовки сцены к представлениям
    Несиелер: 5

    Пән қойылымға сахнаны дайындау әдістері мен технологияларын қарастырады. Бөлімдер: театр сахнасының негізгі даму кезеңдері және оның техникасы. Машинерия және театр сахнасының технологиясы. Сахналық кеңістікті ұйымдастыру принциптері. Театр спектакліндегі жарық пен түс. Сахналық костюм және бутафория. Театр спектаклін музыкалық және дыбыстық - шулы безендіру және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визаж негіздері
    Несиелер: 5

    Визаж негіздері-шығармашылық қойылымдық қызмет процесінде алған білімдерін, дағдыларын және жеке шығармашылық тәжірибесін қолдану, өзінің кәсіби шеберлігін жетілдіруге бағытталған тұрақты және жүйелі жұмысқа дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театр-декорациялық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    "Театр-декорациялық өнер тарихы" оқу курсын оқып үйрену кәсіби лексиканы, өнер саласындағы ұғымдық-категориялық аппаратты, көркем мәдениет теориясы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, өнер құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну әдістері мен дағдыларын, әлемді сезімдік-көркем қабылдауға, бейнелі ойлауға, өнер мен мәдениетті насихаттау әдістерін меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысын оқытудың техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеттері кинопроекторлармен, телеприемниктермен, магнитофондармен, CD -, DVD ойнатқыштармен мәдени-тынығу іс-әрекетінің техникалық құралдарымен жұмыс істеуді үйрену. Шектеулі аудиторияда әртүрлі ақпаратты бекіту, сақтау және тарату, көрнекілік, көріністік және көркем мәнерлілікті арттыру үшін. Негізгі тақырыптар: техникалық құралдарға қойылатын талаптар, мәдени-демалыс қызметіндегі техникалық құралдардың негізгі функциялары. Мәдени-демалыс қызметінде техникалық құралдарды қолдану салалары. Ақпаратты қабылдау принциптері. Техникалық құралдардың және т. б. жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценография
    Несиелер: 5

    Студиялық театр процесін ұйымдастыру. Студиялық театр ұжымын құру әдістемесі мен кезеңдері. Шығармашылық процесті материалдық-техникалық ұйымдастыру. Театр студиясының жетекшісін ұйымдастырушылық дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахналық би
    Несиелер: 5

    Қозғалыстарды жүйелі түрде зерттеу-қарапайымнан күрделіге дейін. Жаңа қозғалыстармен қатар, студент барлық өткен материалды да бекітуі керек. Ол үшін оны студенттерде бұлшықет күшін, тұрақтылығын, қозғалыстарды үйлестіруді, сондай-ақ қиындықтарды жеңуге шыдамдылық пен ерік өндіретін күрделі комбинацияларға қосу қажет. Күрделі би комбинациясын орындау студенттерде музыкалық, икемділік және қимыл-қозғалыс мәнерлілігін дамытады. Сабақтың құрылымы студиялық және жеке болады. Осы курсты оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: би дағдыларын қалыптастыру, жетілдіру және бекіту, мінез-құлқын, стилін және халық билерін орындау мәнерін бере білуге тәрбиелеу, би техник��сын жасау, мәнерлілік пен музыкалықты дамыту, әр студенттің шығармашылық даралығын анықтау және дамыту, сахналық би саласында эрудицияны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театр педагогикасы және студиялық процесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу мектебі, оның рухани және эстетикалық құндылықтары ретінде театр ұжымының жетекшісі қызметінде көркемдік және педагогикалық компоненттерді меңгеруге білікті маман – жетекшіні, сахналық пәндердің оқытушысы дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пластика және ритмика
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі бөлімдері: Сахналық пластика: стадион алаңында, қалалық алаңда, сәулет ансамблінде және т. б. театрландырылған көріністердің көпшілік нөмірлерінің немесе эпизодтарының бейнелі-пластикалық шешімі. Ырғақтық пластика-тұлғаның тұтас дамуына бағытталған музыкалық қозғалыс негізінде технология. Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар қызметтің синтетикалық түрі болып табылады және музыкалық есту, қозғалыс қабілеттерін, сондай-ақ олардың негізінде жатқан психикалық процестерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 5

    "Грим" курсының басты міндеті – гриммен жұмыс істеудің санитарлық-гигиеналық ережелерін үйрету. Пән туралы негізгі түсініктер мен қазіргі гримнің қалыптасу тарихы туралы жалпы мәліметтер беру керек; грим кабинетін техникалық жағынан жабдықтау және қалай дұрыс жабдықтау керектігін түсіндіру; білім алушылардың талғамын, шара сезімдерін, қиялын дамытуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахналық кеңістік композициясы
    Несиелер: 5

    Сахна кеңістігінің композициясын зерттеу мизансценттік композицияның осінен, сахнадағы жалғыз фигурадан, сахнаның оң және сол жағындағы симметриялы және асимметриялы композицияларға ойланып қараудан, мүсіндерді статика мен динамикадағы әр түрлі ракурстарда қарастырудан басталады. Қарапайым мизансценаның техникасын классикалық композиция тұрғысынан, композициялық ығысулар мен парадоксальды шешімдерге түзетусіз қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамды ақпараттандыру процестері және олармен тығыз байланысты білім беру қызметінің барлық формаларын ақпараттандыру үдерістері қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) жетілдіру және жаппай тарату үдерістерімен сипатталады. Мұндай технологиялар ақпаратты беру және ашық және қашықтықтан білім берудің заманауи жүйелерінде оқытушы мен оқушының өзара іс-қимылын қамтамасыз ету үшін белсенді қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жастармен бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 5

    Оқу кезінде студент театрланған қойылымдар мен мерекелердің режиссерінің өнерін меңгеруі тиіс: театрландырылған концерт, байқау-ойын бағдарламасы, көріністер, заманауи әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлер, спорттық-көркем қойылым, ашық аспан астындағы мереке және т.б. мерекелер мен қойылымдарды ұйымдастыру театрализация объектісі нақты оқиғалар болатын өзіндік "өмір театрын" құруды талап етеді. Нақты адам мен тұтас ұжым өмірінің маңызды күндері, эпизодтары. Театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің режиссурасының ерекше ерекшеліктері оқылатын курстың негізін құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спектакльдегі Грим
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі бөлімдері: грим гигиенасы және гримдегі техникалық құралдар. Бет анатомиясының негіздері және гримдеу процесіндегі дайындық кезеңі. Бас сүйектің грим схемасы. Дене және бет пішіні мен пропорциясы. Жас адамның грим схемасы. Тұлғаның мимикасын талдау толық адамның грим схемасы. Жұқа бет гримінің схемасы ескі бет гримінің схемасы. Гримнің мүсіндік-көлемді тәсілдері және олардың мақсаты. Шаштар мен париктер. Шаш бұйымдарын қолдана отырып гримдеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Демалыс саласы педагогының мәдениетін тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пәнге бос уақыт саласы педагогының мәдениетін тәрбиелеу шарттары кіреді: бос уақыт мәдени нысандарын ұйымдастыруды жетілдіру, білім алушылардың шығармашылық дамуына жағдай жасау; білім алушыларды олардың мүдделерін, қабілеті мен қажеттіліктерін ескере отырып, бос уақыт қызметінің түрлі түрлеріне барынша тарту. Үйірме жұмысының оқу-әдістемелік жоспарларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі демалыс
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында білім алушылар бос уақытты тәрбие жұмысының теориясын, әдістемесін, тәрбиенің негізгі міндеттерін, қызмет бағытын, мазмұнын, тәрбие процесін, бос уақытты тәрбие жұмысының негізгі принциптерін білуі тиіс. Мәдени-демалыс жұмысының жоспарын, бағдарламаларын, сценарийлерін жасай білу. Көпконфессиялы және көпұлтты жағдайда азаматтық ұстанымды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ойлау мәдениеті мен ой-өрісінің кеңдігі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында базалық білімдерді меңгеру. Ғылым мен ғылыми ойлану туралы жалпы түсінікке ие болу және әлеуметтік маңызды мәселелер мен үрдістерді талдауға қабілетті болу, әлеуметтану, мәдениеттану саясаттану философиясының негіздері туралы базалық түсінікке ие болу және оларды кәсіби қызметте пайдалана білу. Қазақстан халықтарының тарихын, дәстүрлері мен мәдениетін білу және әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне Толерантты болу. Күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу және магистратурада білімін жалғастыру дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана білу және ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және сақтау технологиясын қолдана білу.

  • Код ON2

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құру, өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалану, мамандарға да, маман емес адамдарға да ақпарат, идеялар, мәселелер мен шешімдер хабарлау. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде кәсіби қарым-қатынастың қажетті дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Адамның шаруашылық қызметінің қоғамдық-экологиялық салдарларының негіздерін білу; Өндірістік персонал мен халықты авариялардың, апаттардың және дүлей зілзалалардың ықтимал салдарынан қорғау әдістерін меңгеру. Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру; Экологияның іргелі бөлімдері саласындағы білімді көрсету және оларды кәсіби қызметте қолдана білу. Салауатты өмір салтын жүргізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. Адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін құқықтық нормаларды білу.

  • Код ON5

    Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, қаржы және т. б. туралы ғылыми түсініктері болуы керек.. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. Белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдысын меңгеру және кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу.

  • Код ON6

    Мәдени - демалыс жұмыстарын ұйымдастырушының кәсіби қызметі туралы, барлық қызмет түрлері және мәдениет мекемелері мен мектептерде мәдени-көпшілік тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыс нысандары туралы түсінік болу ұйымдастыру және өткізу әдістемесін білу.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте мәдениет және өнер тарихын, білімін қолдану. Драматургиялық сценарий материал жазу үшін тарихи оқиғаларды қолдану. Сценарий жазу барысында деректі және көркем материалды талдау. Ерекше, көріністі - көріністі театрландырылған көріністерді әзірлеу, мәдени-демалыс іс-шараларының сценарийлерін жазу.

  • Код ON8

    Қазақстанның мәдени-демалыс ісі бойынша терең білім ала отырып, мәдени - демалыс жұмысының әдіснамалық мәселелерінде еркін бағдарлай білу. Оқу үрдісінде алған білімдерін, біліктерін, дағдыларын тәжірибеде қолдану, мекеме қызметкерінің функционалдық міндеттерін орындауға дайын болу шығармашылық және педагогикалық жұмыс технологиясын меңгеру, келушілер арасында мәдени-бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу іскерлігін меңгеру. Мәдени-тәрбие мекемелерінің практикалық қызметін қарастыру, әдістемелік әзірлемелер мен карточкаларды құрастыру, бұқаралық іс-шараларды өз бетінше рецензиялау және т. б. білігі мен дағдыларын көрсету.

  • Код ON9

    Жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасау әдістерін, бос уақытты педагогтік бағытталған ұйымдастырудың әлеуметтік рөлі білімін қолдану, бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі құралдары,формалары мен әдістері,сондай-ақ мәдени - бос уақытты ұйымдастыру және оның әдістемесі бойынша терең білімді меңгеру.

  • Код ON10

    Кәсіби қызмет саласында вокал және хореография элементтерін қолдану. Музыкалық мәдениеттің дамуының тарихи кезеңдерін білу. Театрландырылған қойылымдарға қатысу. Гримировка құралдарының көмегімен жаңа сахналық бейнені жасау. Шығармашылық қойылымдық қызмет барысында алған білімдерін, дағдыларын және жеке шығармашылық тәжірибесін қолдану.

  • Код ON11

    Халықтың бос уақытын ұйымдастыру және шығармашылық әлеуетін дамыту дағдыларын қолдану, өз қызметінде кәсіби лексиканы сауатты қолдана отырып, мәдени-демалыс іс-шараларын құру және өткізу. Халықтың көркем-көпшілік және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін пайдалану.

  • Код ON12

    Ұжымдарда, студиялар мен үйірмелерде және кез келген басқа шығармашылық жұмыста жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру кезінде мәдени-демалыс жұмысының теориясы мен практикасы саласында алған дағдылары мен құзыреттіліктерін пайдалана білу, өз біліктілігін одан әрі арттыру.

Top