Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10114 Биомедицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Бағытталған: - кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті тілдік құзіреттілікті дамытуға; - жалпы ғылыми және кәсіби сипаттағы сөздік қорды, ғылыми стильдің грамматикалық құбылыстарын игеруге; - конспект, аннотация, шет тіліндегі реферат, баяндама, реферат жазу дағдыларын дамытуға. - отандық, ақпараттық және кәсіби мазмұндағы хабарламаларды тыңдау үшін қажет дағдыларды дамытуға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән педагогиканың/андрагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын қалыптастырады. Мақсат пен мақсат қоюға, білім беру жүйелерін басқару негіздеріне, оқыту/оқыту әдістері мен формаларына назар аударылады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандықтың объективі арқылы қарастырылады, денсаулықты нығайту және сақтау мәселелері бойынша Инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, іске асыруға және бағалауға қатысу үшін жағдайлар жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасушалық және молекулалық биология

    Пән жасуша органеллаларының құрылысы мен қызметтерін, жасушалардың бөлінуі мен дамуын, жасуша мембраналарының және биологиялық процестердегі молекулааралық өзара әрекеттесуді, ген экспрессиясын, жасушалық цикл мен апоптозды бақылауды зерттейді. Қатерлі ісік жасушаларының мутациясы, репарациясы және дамуын оқытады. Студенттер заманауи әдістері, технологиялары, жабдықтары және биомедицина жетістіктері туралы соңғы деректерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарих және философия ғылымы

    Ғылым философиясы: пәні және негізгі мәселелері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылым тарихы мен философия ғылымының байланысы. Ғылымның дүниетанымдық контексттері. Онтология, эпистемология және аксиология ғылымы. Ғылым динамикасы. Ғылыми білім деңгейлері мен әдістері. Жаратылыстану ғылымдарының философиялық мәселелері. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері. Биомедицина саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биофизика

    Биофизиканың міндеті физиологиялық функциялардың негізінде жатқан негізгі механизмдерді зерттеу болып табылады. Зерттеу мақсаты - магистранттарда заманауи медициналық технологияларды қолдану бойынша ғылыми білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, биомембрананы, калориметриялық әдістерді, магнитті-резонанстық әдістерді, рентгендік талдауды спектрлік әдістерді қолдана отырып, биожүйенің табиғи жағдайында жұмыс істеудің негізгі механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары, психологиялық ғылымның әртүрлі салаларындағы жеке тұлға туралы ұғымдар, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қатынастар көрініс табады. Психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторларын, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері зерттелінеді. Биомедициналық мәселелерді шешуге көмектесетін медициналық қызметкердің жеке басының психологиялық ерекшеліктеріне назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биоэтика

    Биоэтика түсінігі, принциптері мен ережелері. Биомедициналық зерттеулерді этикалық реттеу негіздері: халықаралық және ұлттық нормативтік құжаттар. Биотехнология мен гендік инженерия дамуының этикалық мәселелері, трансплантация, репродуктивті медицина мәселелері. Пайдалар мен тәуекелдерді теңестіру. Әсіресе осал топтар. Зерттеудің дизайны және биомедициналық зерттеу әдістерінің этикалық бағасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іргелі биомедициналық зерттеулердің негіздері

    Негізгі ғылыми зерттеулер инновацияның негізгі құрамдас бөлігі және қазіргі қоғамды дамытудың кілті. Медицина ғылымының ерекше рөлі қолданбалы мақсаттың іргелінегіздерін түсінуден тұрады. Іргелі зерттеулердің қуаты мен инновациялық технологиялардың дамуы арасында тығыз байланыс бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Essential biostatistics

    SAS тілінде бағдарламалау негіздерін зерделеу. Деректерді өңдеу, трансформациялау амалдарын және SAS деректер жиынының мәліметтерін терең зерттеу. Бағдарламалаудың кеңейтілген әдістері және өнімділікті арттыру тәсілдері. Қолжетімді есептеу ресурстарын ескере отырып, деректермен операцияларды оңтайландыру үшін бағдарламалау әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Essential epidemiology

    Пән қоғамдық денсаулық сақтау және медицина ғылымдары саласындағы эпидемиологиялық тәжірбие, эпидқадағалау және ғылыми зерттеулер магистрлерінің білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамытуға арналған. Олар бірнеше жағдайда жұмыс істеу үшін эпидемиология ғылымының теориясын, әдістері мен білімін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Коммуникативтік дағдылар

    Бағдарламада қарым-қатынас дағдылары, қарым-қатынас процесі және биомедицина маманының коммуникативті құзіреттіліктері туралы түсініктер қарастырылды; Пациенттермен және пациенттердің туыстарыме, әріптестерімен тиімді және жанжалсыз қарым-қатынас дағдылары қалыптастырылады. Маманның жеке басына, пациенттердің психологиялық типтеріне, қарым-қатынасты орнатудың тиімді тәсілдеріне психологиялық талаптар ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биотехнология негіздері

    Студент қалыпты және патологиялық жағдайда адам ағзасының жасушалары мен тіндерінің активтенуін, көбею және дифференциялану процестерін реттейтін молекулалық-генетикалық механизмдерді зерттеу саласындағы соңғы жетістіктерді, денсаулықты бағалау әдістерін әзірлеудің негізі ретінде жасушалық биотехнология және гендік-инженерлік өнімдер негізінде түзетудің жаңа әдістерін жасауды үйренеді. Патологиялық жағдайдың дамуы мен емінің болжамы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Басқару мен көшбасшылық

    Ұйымды басқарудағы тенденциялар және ұйымның тиімді дамуы үшін көшбасшылықтың маңызы. Денсаулық сақтауды басқарудағы тиімді көшбасшылық. Жеке корпоративтік мәдениеті бар медициналық ұйымдағы көшбасшы рөлін талдау. Медициналық ұйым тиімділігін басқарудың заманауи үлгілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы патология

    Адам денсаулығы. Аурулардың пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі жалпы биологиялық және патологиялық механизмдері. Норманы және патологияны пәнаралық зерттеу. Патологиялық жағдайлардағы морфологиялық және функционалдық өзгерістер. Организмдегі биологиялық процестерді нейроиммунды-эндокриндік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биоинформатика

    Биоинформатика технологияларын қолдана отырып, есептеуіш молекулалық биология саласындағы қолданылатын байланыстың қазіргі заманғы әдістермен негізгі алгоритмдік тәсілдерді зерттеу, биологиялық мәліметтерді басқаруға және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіруге мүмкіндік береді. Биология, математика, информатика сияқты ғылымдарды біріктіре отырып, Биоинформатика пәні ақпараттың үлкен көлемін игеруге және мәліметтерді өңдеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің омикс-технология негіздері

    Ақуыздар. Генетикалық ақпаратты сақтау және экспрессиясы. Биомедицинадағы Омикс-технологиялар туралы жалпы түсініктер. Ферменттер. Қазіргі витаминология және энзимология. Энергия алмасуы. Көмірсулар, липидтер, ақуыздар метаболизмі. Алмасулардың өзара байланысы. Нейрогуморальді реттеулу. Медицинадағы және биологиядағы микроэлементтер. Жеке микроэлементтердің метаболизмі. Микроэлементоздар. Ағзаның сұйықтықтары мен тіндерінің биохимиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қалыпты және патологиялық күйлерді зерттеу

    Пән қоршаған ортамен өзара әрекеттесу жағдайында ағзаның ішкі ортасының қалыпты және патологиялық көрсеткіштерін бағалаудың заманауи ғылыми тәсілдерін қалыптастырады; ағзалардың жағдайын, ағзаның физиологиялық жүйелерін және олардың резервтік мүмкіндіктерін бағалаумен адам ағзасының биологиялық материалдарын талдау ерекшеліктерін оқытады; адам ағзасының органдары мен жүйелерінің қызметіндегі нормадан ауытқу және патологиялық бұзылулар қарастыралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Денсаулық сақтау саласындағы күрделі пәнаралық/ салааралық мәселелерді шешу үшін білімді интеграциялайды
  • Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми, кәсіби және білім беру қызметінде жаңа білім мен қолданбалы дағдыларды игеру
  • Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды ғылыми көзқарастар негізінде, біліктілігі аясында шешеді
  • Ғылыми/кәсіптік ақпараттарды ғылыми-зерттеу қызметіне жаңа тәсілдерді енгізу үшін қолданады
  • Қарым-қатынас дағдыларын тиімді қолданады, денсаулық сақтау саласындағы мамандарға және халыққа ақпараттар, идеялар, шешімдер ұсынады.
  • Кәсіби қызметті жоспарлайды және ғылым мен практиканың қазіргі жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің біліктілік саласында дербес шешім қабылдайды
  • Өзін-өзі талдау, топпен жұмыс жасау, кәсіби өзін-өзі жетілдіру дағдыларын көрсетеді.
Top