Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02171 Драма театры және кино артисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • ВОКАЛ І
    Несиелер: 2

    Дауыс аппаратымен танысу. Ән айту дауысын қою. Тыныс алуды дамыту, интонирлеу тазалығы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • САХНА ТІЛІ І
    Несиелер: 3

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Дем. Сахна тілінің негізгі ерекшеліктері. Дикция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • БИ І
    Несиелер: 3

    Би пластикасының негізгі элементтері. Классикалық бидің, халықтық-сахналық бидің, қазақ биінің экзерсисінің базалық қозғалысы. Гимнастика, шейпинг элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ І
    Несиелер: 5

    К. С. Станиславский, М. Чехов жүйесіндегі актерлік шеберлік элементтерін меңгеру / теориялық және практикалық/. Актерлік өнердегі негізгі бағыттар туралы. Қойылған мақсатқа жету үшін ұсынылған жағдайларда қисынды және дәйекті іс-қимыл жасай білу (мен не істеймін, не үшін мен жасаймын, қандай ұсынылған жағдайларда).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • БИ ІІ
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық бидің базалық қозғалысы. Спорттық-бал биінің және заманауи бидің элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ВОКАЛ ІІ
    Несиелер: 2

    Дауыстың техникалық бірге орындалатын шығарма мән-мағынасының үндестігі. Осы бағытта орындалатын вокализдер, әндер, романстар және ариялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ ІІ
    Несиелер: 5

    Бұлшық еттің сіресуінен босаңсу. Байқағыштық пен ұғыну. Ойдан шығарылған шартты жағдайда әрекет ету. Серіктестермен өзара әрекет. Әрекет арқауы мен негізгі мақсат. Өлшем-ырғақ. Этюдпен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі ІІ
    Несиелер: 3

    Сөз арқылы қарым-қатынас. Дикция және орфоэпия. Айтылудың әдеби нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ ІІІ
    Несиелер: 5

    Сөз әрекеті. Тыңдау және есту. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру. Қимыл-іс әрекеті – сөз әрекетінің негізі. Сөз астары. Әрекет арқылы талдау тәсілі. Пьесаның идеясы мен тақырыбын анықтау. Ұсынылған тосын жағдай. Пьесаның оқиғалар легін және кейіпкерлердің өзара әрекетін анықтау. Инсценировкалармен және пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тән би І
    Несиелер: 3

    Пластикалық мүмкіндіктер мен көркемдік бейнені синтездеу. Өзін-өзі көрсету еркіндігін, орындаушылық ерік-жігерін, зейінді шоғырлануын, артистизмді көрсету. Қозғалыс үйлесуін, икемділігін, икемділігін және мәнерлілігін талап ететін қозғалыс міндеттерін орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 3

    Дүниетанымдық адамгершілік және эстетикалық мәселелерге қызығушылықты дамыту, елде, әлемде, өз өмірінде болып жатқан адамгершілік бағалауға қажеттілікті ынталандыру. Оқу пәнінің міндеттері: - Этика ғылымы мен эстетика ғылымының проблематикасына кіріспе; - студенттерде адамгершілік қағидаттарды, идеалдарды қалыптастыруды болжайтын біртұтас моральдық көзқарасты құру; - мәдениетте, тарихта, адам өмірінде тамаша және біліксіз, жоғары және төменгі және т.б. анықтау дағдыларын қалыптастыру. Олар студенттерде қалыптастыратын білімге сүйенеді. Өз кезегінде "Этика және эстетика" курсында алынған мәдениет құбылыстарын білу студенттерге басқа гуманитарлық пәндермен хабарланатын оқу материалдарын терең және толық меңгеруге, адам мен қоғамның даму заңдарын толық, жан-жақты, жүйелі және тұтас түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • САХНА ТІЛІ III
    Несиелер: 3

    Тіл техникасын дамыту. Монологтармен жұмыс істеу. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ театрының фольклорлық қайнар көзі. Кәсіби театрдың ашылуы. Қазақ театрының алғашқы актерлері. Соғыс кезеңіндегі театр. Соғыстан кейінгі театр өнері. Қазақ сахнасындағы ұлттық классикалар. Қазақ сахнасындағы шетел классикалары. XX ғасырдың екінші жартысындағы қазақтың актерлік өнері мен режиссурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ВОКАЛ ІІІ
    Несиелер: 2

    Орындаушылық шеберлікті және вокалдық техниканы жетілдіру жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ IV
    Несиелер: 5

    Шағын күлкілі пьесалардан (водевиль) және ұсынылған тосын жағдайы күрделі пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Ішкі монологті құру және дұрыс психофизикалық көңіл күйді табу. Тіл мәдениеті. Дене сымбаттылығы. Пьеса мен рөлдің әрекет арқауын және негізгі мақсатын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ПЛАСТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ
    Несиелер: 5

    Пластикалық тәрбие-физикалық қозғалыстың икемділігін, актердің іргелі дайындығын толықтырады. Сабақтың негізінде-бұл болашақ актерге қозғалысты ой ғана емес, сонымен қатар бұл қозғалысты сахнада жүйелі түрде жеткізу. Театр тек сөзден ғана емес, әдемі, икемді денеден де тұрады. Дене буындарының икемділігіне дайындық, яғни студент жұмысты қиындатуы керек. Адам табиғатының күрделілігін, ақыл-ой әрекеттерін, әрекеттерін, сезімдерін, ой-өрісін, қуаныш-трагедияны дәл беру үшін оқушы сахналық қимылдарды терең түсінуі және шебер меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі IV
    Несиелер: 3

    Бейне сомдау кезінде сахна тілімен дұрыс жұмыс істеу дағдысын тәрбиелеу. Сөз саптау мен бейне сомдауды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ШЕТЕЛДІК ТЕАТР ТАРИХЫ
    Несиелер: 3

    Театрдың шығу тегі. Театр тарихы дәуірде: антикалық, орта ғасыр, Қайта өрлеу дәуірі, классицизм, ағарту дәуірі. ХІХ ғасырдың еуропалық театры. Франция. Италия. Англия. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссураны қалыптастыру және дамыту. ХХ ғасырдың еуропалық театры. Театрдағы Экспрессионизм. Еуропадағы театр авангард. Б. Брехт эпикалық театры. "Қатыгездік театры" А. Арто. Театр қойылған туынды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тән би ІІ
    Несиелер: 3

    Шығармашылық ізденісте, өз бетінше немесе топ құрамында алған білім мен дағдыларды іске асыру. Орындаушылық шеберлігін жүйелі түрде жетілдіру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ВОКАЛ ІV
    Несиелер: 2

    Әншінің жеке дара шығармашылық қабілетін ашу. Бағдарламаға оперетта, опералардан ансамбльдер мен көріністерді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ӘЛЕМДІК ӘДЕБИЕТ ТАРИХЫ
    Несиелер: 3

    Дәуірлер бойынша әлемдік әдебиет тарихы: антикалық, орта ғасыр, Қайта өрлеу дәуірі,классицизм, ағарту дәуірі. Еуропа әдебиеті ХІХ ғ.Франция. Италия. Англия. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. ХХ ғасырдың еуропалық әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТЕЛ ТІЛІ
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу сауатты және кәсіби баяндауға , сөздікпен және сөздіксіз кәсіби мәтіндерді оқып, аудара білуге, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге, кәсіби терминдермен жұмыс істеуге көмектеседі. Осы жұмыс оқу бағдарламасын іске асыру кезінде дидактикалық және көрнекі құралдар: Плакаттар, оқу бейнефильмдері, электрондық оқулықтар, білім алушыларды даярлау бейіні бойынша оқу және оқу-әдістемелік құралдар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ І
    Несиелер: 3

    Сахна өнерінің ең басты құралы-сөз. Сахна тілі пәнінің мақсаты мен міндеттері болашақ өнер саласы мамандарының табиғи сөйлеу және дауыс мүмкіндіктерін жетілдіру, дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ВОКАЛ V
    Несиелер: 2

    Студенттің репертуарын кеңейту жалғасуда. Студент шығармаларды өз бетінше үйренеді, 1,2 курстарда алған барлық дағдыларды қолдана отырып, көркем бейнені ойлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • КИНОРЕЖИССЕРМЕН ЖҰМЫС
    Несиелер: 3

    Бұл пәнде болашақ актерға өзін камера алдында қалай ұстауы керектігін, сахнамен мен кино экранның көптеген айырмашылықтары жөнінде түсіндіріледі. Ең бастысы актердің ішкі жан дүниесінің толқуларын, эмоцияларын,айтар ойларын сөзсіз психологиялық кейіпте көзбен беру, және сыртқы дене қозғалысын камерада дұрыс көрсете білуге тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ І
    Несиелер: 5

    Актерлік шығармашылық, актерді тәрбиелеу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХОРЕОГРАФИЯ І
    Несиелер: 3

    Курс хореографияның әртүрлі пәндерінде білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған: би саласында базалық білім мен дағдыларды игеру; арнайы құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актердің режиссермен жұмысы
    Несиелер: 4

    Актер-фильм жасау процесіне қатысушы. Шығармашылық-кәсіби қызметінің бағыттары. Сценарийлік драматургия негізінде және фильмнің режиссерлік тұжырымдамасына сәйкес кейіпкерлерді іске асыру. Актердің ойыны-кинопроизацияның ең коммуникативтік элементі. Коммуникацияның эмоционалдық-мағыналық сыйымдылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық сайыс I
    Несиелер: 3

    Әртүрлі салқын қарулармен қауіпсіз сайысу. Ұлттық қаруларды пайдаланып сайысу. Актердің қимыл-іс және психофизикалық қасиеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ ІІ
    Несиелер: 3

    Жанрлық және стильдік жағынан өзгеше әдеби шығармаларды талдау, образ арқылы ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Студент, мәтіндегі сөздің мән мағанасына терең ой жіберіп, кейіпкердің дұрыс, әрі анық сөйлеуіне басты назар аудару керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХОРЕОГРАФИЯ ІІ
    Несиелер: 3

    Би техникасын зерттеу теориясы мен әдістемесімен танысу, композиция мен импровизация негіздерін үйрену. Би технигі қозғалысын іс жүзінде орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ ІІ
    Несиелер: 6

    Рөлге жұмыс әдістерін меңгеруге бағытталған қызметті ұйымдастыру және Сахна бейнесін құру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ВОКАЛ VI
    Несиелер: 2

    Студенттердің вокалдық-орындаушылық дағдылары қалыптасады және оларды кәсіби қызметте жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС II
    Несиелер: 3

    Сахналық сайыста серіктеспен қарым-қатынас, әр түрлі ырғақта әрекет ете білу, эмоционалды сияқты актерлік техниканың элементтері барынша толық көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актердің режиссермен жұмысы I
    Несиелер: 3

    Көркем бейненің психофизикалық құралдарын жасау. Кейіпкердің келбеті, мінез-құлығы, психологиясы. Кинодағы актердің эстетикалық және кәсіби сипаттамалары. Әлемдік кинематографиядағы актерлік ойынның стильдері мен бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ГРИМ
    Несиелер: 4

    Тері түсінің өзгеруі бар жас грим.Латекспен ескі грим. Жұқа бейненің гримі және анықтамасы. Толық әсер гримі. Беттің жекелеген бөліктерін өзгерістермен Гримировка. Гримнің теледидарға ерекшелігі.Гримнің көркем кинодағы ерекшелігі. Сахналық эстрадалық гримнің ерекшелігі. күндізгі жарықтандыру үшін грим спецификасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу – уақыт талабы, әсіресе жастар үшін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС III
    Несиелер: 3

    Сахна қозғалысы пәні - дене қозғалысының икемділігін, актердың фундаменталды дайындығын толықтырады. Сабақтың негізі сол, - ол болашақ актерге тек ойлап қозғалыс жасау ғана емес, сол қозғалысты сахнада жүйелі түрде әдемі жеткізе білуге баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ВОКАЛ VII
    Несиелер: 2

    4 курста жұмыс жалғасуда. Бұрын алған вокалдық-техникалық және Көркемдік-орындаушылық дағдылардың барлығы дамиды және тұрақтанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХОРЕОГРАФИЯ ІІІ
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасында практикалық сабақтар өткізу, реферат түрінде жазбаша жұмыстарды орындау қарастырылған. Осы курсты меңгеруде студенттердің ұсынылатын әдебиет және бейне материалдармен өзіндік жұмысына, би залындағы жұмыстарға ерекше орын беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ ІІІ
    Несиелер: 5

    Сахна кеңістігіндегі мәнерлі және пластикалық мінез-құлық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ ІІІ
    Несиелер: 3

    Студенттердің туа біткен сөйлеу және дауыстық мәліметтерін ашу және одан әрі дамыту. Сахналық сөйлеу саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • КАЛ VIII
    Несиелер: 2

    Сыныптағы барлық жұмыс репертуарды таңдау бойынша жұмысқа жіберіледі. Дипломдық спектакльге дайындық жүріп жатыр.V

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ IV
    Несиелер: 6

    Ішкі және сыртқы техниканы, өзіне және рөлге жұмыс жасау әдісін меңгерген актер тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Актердің режиссермен жұмысы II
    Несиелер: 5

    "Актердің режиссермен жұмысы II" пәні - драмалық театр актерлерін кәсіпқойлыққа дайындаудың маңызды пәндерінің бірі. Пәннің негізгі міндеті-актерлік мамандықты меңгеру, актерлік шеберліктің ішкі техникасынан бастап көркемдік бейнеге бағдарлау. "Актердің режиссермен жұмысы II" пәнінің мақсаты - болашақ актерге өз мамандығын саналы түрде меңгеруге көмектесу. Студенттерді сахнада толық жұмыс істеуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • БАЛЕТМЕЙСТЕРМЕН ЖҰМЫС
    Несиелер: 3

    Қозғалыс үйлесуін, икемділігін, икемділігін және мәнерлілігін талап ететін қозғалыс міндеттерін орындау. Шығармашылық ізденісте, өз бетінше немесе топ құрамында алған білім мен дағдыларды іске асыру. Орындаушылық шеберлігін жүйелі түрде жетілдіру қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС IV
    Несиелер: 3

    Театр тек сөзден ғана емес, - сонымен қатар әдемі, икемді дене қимылынан тұрады. Дененің буын икемділігіне дайындық, - яғни студент шығарманы күрделендіре отыра шеберлігін шындау. Адам табиғатының күрделілігін, ақыл-ойын, іс-әрекетін, сезімін, толғаныстарын, қуаныш-қайғысын дәл беру үшін шәкірт сөз құдіретін терең түсініп, сахналық қозғалыс іс-әрекетті жетік меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлемдік әдебиеттің даму тарихын біледі; әлемдік әдебиеттің жанрлары мен бағыттарын зерттейді. Театр өнері жанрларының қалыптасу кезеңдері мен ерекшеліктерін біледі, драматургия туындыларын талдай алады, әртүрлі шығармаларға салыстырмалы талдау жасайды, кейіпкерлердің бейнелері мен сипатын түсіндіре алады, театртану әдебиетімен жұмыс істей алады.

  • Код ON2

    Театр және кино кәсіби актерінің шеберлігіне ие, театр әкімшісі, диктор, тележүргізуші, Режиссердің ассистенті жұмысына, сондай-ақ білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда актерлік шеберлік негіздерін және онымен аралас қосалқы пәндерді (модульдерді) оқытуға дайын

  • Код ON3

    Сахнада және кадрда сөйлеу ерекшеліктерін біледі, сахналық ойлау мәдениетін, сахналық көрініс, жұмыс жағдайында, студиядағы кино- (теле-) камераның алдында көрермен аудиториясымен қарым-қатынас әдістерін меңгерген.

  • Код ON4

    Дұрыс әншілік дауыс беру, вокализдер мен шығармаларды өз бетінше талдау және үйрену дағдыларын меңгерген; ансамбльде өз серіктестерін ести алады және музыкалық шығарманы бірлесіп орындау барысында шығармашылық бірлікке қол жеткізе алады.

  • Код ON5

    Биде актерше өмір сүре алады, адамның әр түрлі жағдайларын, ойларын, сезімдерін және оның қоршаған ортамен қарым-қатынасын жүзеге асыра алады, биде органикалық, музыкалық, сенімді және эмоциялық жағын көрсете алады, бір би жанрынан екіншісіне тез ауыса алады.

  • Код ON6

    Театр сахналарында, киноға түсіру алаңдарында қойылым қоя алады, концерттік ұжымдарда өнер көрсете алады, осы пәнді мамандандырылған өнер мектептері мен колледждерде студияларда оқыта алады

  • Код ON7

    Камера алдында жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, сахнада және кадрда сыртқы дененің қозғалысын дұрыс көрсете алады.

  • Код ON8

    Барлық театр салаларында, киностудияларда және шығармашылық ұжымдардың басқа да қатты бөлімдерінде, сондай-ақ сән салондарында жұмыс істейді және осы пән бойынша колледждер мен студияларда сабақ береді

  • Код ON9

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады. Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

  • Код ON10

    Ғылыми және кәсіптік қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгерген (түсінеді, жазады және сөйлейді).

Top