Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02173 Музыкалық театрының артисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • САХНА ТІЛІ І
    Несиелер: 3

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Дем. Сахна тілінің негізгі ерекшеліктері. Дикция. Сөз арқылы қарым-қатынас. Дикция және орфоэпия. Айтылудың әдеби нормалары. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың, етістіктер мен есімдіктердің айтылуы. Сөздің қисындылығы мен сөз арқылы қарым-қатынастың заңдылықтары. Қарым-қатынас пен әуез. Тыныс белгілері мен оның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ І
    Несиелер: 5

    К. С. Станиславский, М. Чехов жүйесіндегі актерлік шеберлік элементтерін меңгеру / теориялық және практикалық/. Актерлік өнердегі негізгі бағыттар туралы. Қойылған мақсатқа жету үшін ұсынылған жағдайларда қисынды және дәйекті іс-қимыл жасай білу (мен не істеймін, не үшін мен жасаймын, қандай ұсынылған жағдайларда).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ВОКАЛ І
    Несиелер: 2

    Әншілік дауыс тәрбиесі. Дауыс қалыптасуда бас және төс жаңғыртқыштарын меңгеріп қоса білу. Дауыстың техникалық бірге орындалатын шығарма мән-мағынасының үндестігі. Осы бағытта орындалатын вокализдер, әндер, романстар және ариялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • БИ І
    Несиелер: 3

    Би пластикасының негізгі элементтері. Классикалық бидің, халықтық-сахналық бидің, қазақ биінің экзерсисінің базалық қозғалысы. Гимнастика, шейпинг элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • БИ ІІ
    Несиелер: 3

    Би пластикасының негізгі элементтері. Классикалық бидің, халықтық-сахналық бидің, қазақ биінің экзерсисінің базалық қозғалысы. Гимнастика, шейпинг элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі I
    Несиелер: 3

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Дем. Сахна тілінің негізгі ерекшеліктері. Дикция. Сөз арқылы қарым-қатынас. Дикция және орфоэпия. Айтылудың әдеби нормалары. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың, етістіктер мен есімдіктердің айтылуы. Сөздің қисындылығы мен сөз арқылы қарым-қатынастың заңдылықтары. Қарым-қатынас пен әуез. Тыныс белгілері мен оның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ВОКАЛ ІІ
    Несиелер: 2

    Әншілік дауыс тәрбиесі. Дауыс қалыптасуда бас және төс жаңғыртқыштарын меңгеріп қоса білу. Дауыстың техникалық бірге орындалатын шығарма мән-мағынасының үндестігі. Осы бағытта орындалатын вокализдер, әндер, романстар және ариялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ ІІ
    Несиелер: 5

    Бұлшық еттің сіресуінен босаңсу. Байқағыштық пен ұғыну. Ойдан шығарылған шартты жағдайда әрекет ету. Серіктестермен өзара әрекет. Әрекет арқауы мен негізгі мақсат. Өлшем-ырғақ. Этюдпен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ ІІІ
    Несиелер: 5

    Сөз әрекеті. Тыңдау және есту. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру. Қимыл-іс әрекеті – сөз әрекетінің негізі. Сөз астары. Әрекет арқылы талдау тәсілі. Пьесаның идеясы мен тақырыбын анықтау. Ұсынылған тосын жағдай. Пьесаның оқиғалар легін және кейіпкерлердің өзара әрекетін анықтау. Инсценировкалармен және пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ТӘН БИ І
    Несиелер: 3

    Пластикалық мүмкіндіктер мен көркемдік бейнені сентездеу. Өзін-өзі көрсету еркіндігін, ерік-жігерді, зейінді шоғырлануын, артистизмді көрсету. Қозғалыс үйлесуін, икемділігін, икемділігін және мәнерлілігін талап ететін қозғалыс міндеттерін орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ФОРТЕПИАНО
    Несиелер: 2

    Фортепианолық ойын дағдыларын дамыту. әр түрлі фортепианолық репертуарды зерттеу, фортепианода кез келген аспаптарға арналған шығармалармен танысу қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • САХНА ТІЛІ III
    Несиелер: 3

    Тіл техникасын дамыту. Монологтармен жұмыс істеу. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері. Бейне сомдау кезінде сахна тілімен дұрыс жұмыс істеу дағдысын тәрбиелеу. Сөз саптау мен бейне сомдауды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ВОКАЛ ІІІ
    Несиелер: 2

    Орындаушылық шеберлікті және вокалдық техниканы жетілдіру жұмыстары. Әншінің жеке дара шығармашылық қабілетін ашу. Бағдарламаға оперетта, опералардан ансамбльдер мен көріністерді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеті: музыкалық есту қабілетін дамыту және жетілдіру, лада сезімі, оны жаңа интонациялармен байыту. Музыкалық жадыны жетілдіру, аналитикалық ойлау, есту қабілетін қабылдау және музыкалық тілдің жекелеген элементтері ретінде ішкі көріністі және әртүрлі стильдер мен жанрлардың шығармаларынан музыкалық үзінділердегі әр түрлі синтаксистік құрылымдарды қалыптастыру, сонымен қатар осы құбылыстарды шығармалардың музыкалық формасымен синтездеу; шығармашылық қабілеттерін дамыту, музыкалық сөйлеу элементтерін еркін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • МУЗЫКА ТЕОРИЯСЫ
    Несиелер: 3

    "Музыка теориясы" пәні студенттердің кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады және музыкалық-теориялық цикл пәндері жүйесінде негізгі болып табылады. Музыкалық-теориялық білім алуды, аналитикалық ойлауды қалыптастыру мен дамытуды, музыканың мәнерлі құралдарын талдау негіздерін алуды, музыканың барлық алуан түрлілігін саналы қабылдауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ВОКАЛ ІV
    Несиелер: 2

    Орындаушылық шеберлікті және вокалдық техниканы жетілдіру жұмыстары. Әншінің жеке дара шығармашылық қабілетін ашу. Бағдарламаға оперетта, опералардан ансамбльдер мен көріністерді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ФОРТЕПИАНО
    Несиелер: 2

    Фортепианолық ойын дағдыларын дамыту. әр түрлі фортепианолық репертуарды зерттеу, фортепианода кез келген аспаптарға арналған шығармалармен танысу қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі IV
    Несиелер: 3

    Тіл техникасын дамыту. Монологтармен жұмыс істеу. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері. Бейне сомдау кезінде сахна тілімен дұрыс жұмыс істеу дағдысын тәрбиелеу. Сөз саптау мен бейне сомдауды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТЕЛ ТІЛІ
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу сауатты және кәсіби баяндауға , сөздікпен және сөздіксіз кәсіби мәтіндерді оқып, аудара білуге, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге, кәсіби терминдермен жұмыс істеуге көмектеседі. Осы жұмыс оқу бағдарламасын іске асыру кезінде дидактикалық және көрнекі құралдар: Плакаттар, оқу бейнефильмдері, электрондық оқулықтар, білім алушыларды даярлау бейіні бойынша оқу және оқу-әдістемелік құралдар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ПЛАСТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ
    Несиелер: 5

    Сахна қозғалысы пәні - дене қозғалысының икемділігін, актердың фундаменталды дайындығын толықтырады. Сабақтың негізі сол, - ол болашақ актерге тек ойлап қозғалыс жасау ғана емес, сол қозғалысты сахнада жүйелі түрде әдемі жеткізе білуге баулиды. Театр тек сөзден ғана емес, - сонымен қатар әдемі, икемді дене қимылынан тұрады. Дененің буын икемділігіне дайындық, - яғни студент шығарманы күрделендіре отыра шеберлігін шындау. Адам табиғатының күрделілігін, ақыл-ойын, іс-әрекетін, сезімін, толғаныстарын, қуаныш-қайғысын дәл беру үшін шәкірт сөз құдіретін терең түсініп, сахналық қозғалыс іс-әрекетті жетік меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • АКТЕРЛІК ШЕБЕРЛІК ТЕХНИКАСЫ IV
    Несиелер: 5

    Шағын күлкілі пьесалардан (водевиль) және ұсынылған тосын жағдайы күрделі пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Ішкі монологті құру және дұрыс психофизикалық көңіл күйді табу. Тіл мәдениеті. Дене сымбаттылығы. Пьеса мен рөлдің әрекет арқауын және негізгі мақсатын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ТӘН БИ ІІ
    Несиелер: 3

    Шығармашылық ізденісте, өз бетінше немесе топ құрамында алған білім мен дағдыларды іске асыру. Орындаушылық шеберлігін жүйелі түрде жетілдіру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХОРЕОГРАФИЯ І
    Несиелер: 3

    Пластикалық мүмкіндіктер мен көркемдік бейнені сентездеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Базалық пәндердің бірі болып табылатын пән студенттерді отандық театр өнерінің пайда болуымен, дамуымен және заманауи жағдайымен, театрдың тарихы мен заманауи театр үдерісімен, театр дамуының негізгі кезеңдерімен, танымал режиссерлердің шығармашылығымен, театр өнерін дамыту процесіндегі драматургияның өзгеруімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ І
    Несиелер: 3

    Сахна өнерінің ең басты құралы-сөз. Сахна тілі пәнінің мақсаты мен міндеттері болашақ өнер саласы мамандарының табиғи сөйлеу және дауыс мүмкіндіктерін жетілдіру, дамыту.Жанрлық және стильдік жағынан өзгеше әдеби шығармаларды талдау, образ арқылы ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Студент, мәтіндегі сөздің мән мағанасына терең ой жіберіп, кейіпкердің дұрыс, әрі анық сөйлеуіне басты назар аудару керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АКТЕРДІҢ РЕЖИССЕРМЕН ЖҰМЫСЫ I
    Несиелер: 4

    «Режисерлің актермен жұмысы» пәні- драмалық театр актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Пәннің оқу-әдістемелік құралының негізгі бағдарламасы актерлік мамандықты меңгеру,актерлік шеберліктің ішкі техникасынан бастап көркем бейне жасауға бағыттау болып табылады. «Режисердің актермен жұмысы» пәнінің мақсаты-болашақ актерге өз мамсандығын саналы түрде игеруіне көмектесу.Студентке сахнада толықтай шынайы жұмыс жасауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ВОКАЛДЫҚ АНСАМБЛЬ
    Несиелер: 3

    курс студенттерге вокалдық ансамбльде білім, білік және ән айту дағдыларын меңгеруге көмектеседі; концерттік ансамбльдік өнер дағдыларын меңгеру; өзіндік шығармашылық үшін теориялық және практикалық білімнің, орындаушылық шеберліктің қажетті көлемін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ВОКАЛ V
    Несиелер: 2

    Студенттің репертуарын кеңейту жалғасуда. Студент шығармаларды өз бетінше үйренеді, 1,2 курстарда алған барлық дағдыларды қолдана отырып, көркем бейнені ойлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ШЕТЕЛДІК ТЕАТР ТАРИХЫ
    Несиелер: 3

    Театрдың шығу тегі. Театр тарихы дәуірде: антикалық, орта ғасыр, Қайта өрлеу дәуірі, классицизм, ағарту дәуірі. ХІХ ғасырдың еуропалық театры. Франция. Италия. Англия. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссураны қалыптастыру және дамыту. ХХ ғасырдың еуропалық театры. Театрдағы Экспрессионизм. Еуропадағы театр авангард. Б. Брехт эпикалық театры. "Қатыгездік театры" А. Арто. Театр қойылған туынды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық сайыс I
    Несиелер: 3

    Әртүрлі салқын қарулармен қауіпсіз сайысу. Ұлттық қаруларды пайдаланып сайысу. Актердің қимыл-іс және психофизикалық қасиеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ І
    Несиелер: 6

    «Актер шеберлігі» пәні-драма театр және кино актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Бұл бағдарлама адамның рухани құндылықтарын суреттеуде болашақ әртістің сахнадағы, кинодрғы сезімін,айтар ойын,ішкі және сыртқы болымысының ерекшелігін көрсетуге баулиды.Осы пәнді толықтай меңгерген студент, сахнада кейіпкер сомдау, көкем суретті фильмге түсу, теледидар бағдарламаларында әртүрлі рольдерді ойнауға,әрі бағдарлама жүргізуші,сондай ақ ұстаздық мамандықты толықтай игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХОРЕОГРАФИЯ ІІ
    Несиелер: 3

    Өзін-өзі көрсету еркіндігін, ерік-жігерді, зейінді шоғырлануын, артистизмді көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ ІІ
    Несиелер: 5

    «Актер шеберлігі» пәні-драма театр және кино актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Бұл бағдарлама адамның рухани құндылықтарын суреттеуде болашақ әртістің сахнадағы, кинодрғы сезімін,айтар ойын,ішкі және сыртқы болымысының ерекшелігін көрсетуге баулиды.Осы пәнді толықтай меңгерген студент, сахнада кейіпкер сомдау, көкем суретті фильмге түсу, теледидар бағдарламаларында әртүрлі рольдерді ойнауға,әрі бағдарлама жүргізуші,сондай ақ ұстаздық мамандықты толықтай игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ ІІ
    Несиелер: 3

    Сахна өнерінің ең басты құралы-сөз. Сахна тілі пәнінің мақсаты мен міндеттері болашақ өнер саласы мамандарының табиғи сөйлеу және дауыс мүмкіндіктерін жетілдіру, дамыту.Жанрлық және стильдік жағынан өзгеше әдеби шығармаларды талдау, образ арқылы ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Студент, мәтіндегі сөздің мән мағанасына терең ой жіберіп, кейіпкердің дұрыс, әрі анық сөйлеуіне басты назар аудару керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС II
    Несиелер: 3

    Әртүрлі салқын қарулармен қауіпсіз сайысу. Ұлттық қаруларды пайдаланып сайысу. Актердің қимыл-іс және психофизикалық қасиеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АКТЕРДІҢ РЕЖИССЕРМЕН ЖҰМЫСЫ
    Несиелер: 3

    «Режисерлің актермен жұмысы» пәні- драмалық театр актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Пәннің оқу-әдістемелік құралының негізгі бағдарламасы актерлік мамандықты меңгеру,актерлік шеберліктің ішкі техникасынан бастап көркем бейне жасауға бағыттау болып табылады. «Режисердің актермен жұмысы» пәнінің мақсаты-болашақ актерге өз мамсандығын саналы түрде игеруіне көмектесу.Студентке сахнада толықтай шынайы жұмыс жасауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ВОКАЛ VI
    Несиелер: 2

    Студенттің репертуарын кеңейту жалғасуда. Студент шығармаларды өз бетінше үйренеді, 1,2 курстарда алған барлық дағдыларды қолдана отырып, көркем бейнені ойлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС III
    Несиелер: 3

    Сахна қозғалысы пәні - дене қозғалысының икемділігін, актердың фундаменталды дайындығын толықтырады. Сабақтың негізі сол, - ол болашақ актерге тек ойлап қозғалыс жасау ғана емес, сол қозғалысты сахнада жүйелі түрде әдемі жеткізе білуге баулиды. Театр тек сөзден ғана емес, - сонымен қатар әдемі, икемді дене қимылынан тұрады. Дененің буын икемділігіне дайындық, - яғни студент шығарманы күрделендіре отыра шеберлігін шындау. Адам табиғатының күрделілігін, ақыл-ойын, іс-әрекетін, сезімін, толғаныстарын, қуаныш-қайғысын дәл беру үшін шәкірт сөз құдіретін терең түсініп, сахналық қозғалыс іс-әрекетті жетік меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ ІІІ
    Несиелер: 5

    «Актер шеберлігі» пәні-драма театр және кино актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Бұл бағдарлама адамның рухани құндылықтарын суреттеуде болашақ әртістің сахнадағы, кинодрғы сезімін,айтар ойын,ішкі және сыртқы болымысының ерекшелігін көрсетуге баулиды.Осы пәнді толықтай меңгерген студент, сахнада кейіпкер сомдау, көкем суретті фильмге түсу, теледидар бағдарламаларында әртүрлі рольдерді ойнауға,әрі бағдарлама жүргізуші,сондай ақ ұстаздық мамандықты толықтай игере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу, әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХОРЕОГРАФИЯ ІІІ
    Несиелер: 3

    Қозғалыс үйлесуін, икемділігін, икемділігін және мәнерлілігін талап ететін қозғалыс міндеттерін орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ВОКАЛ VII
    Несиелер: 2

    4-ші курста жұмыс жалғасуда. Бұған дейін алған вокалдық-техникалық және Көркемдік - орындаушылық дағдыларды дамытып, тұрақтандыру керек. Сыныптағы барлық жұмыс репертуарды таңдау бойынша жұмысқа жіберіледі. Дипломдық спектакльге дайындық жүріп жатыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АКТЕРДІҢ ХОРМЕЙСТЕРМЕН ЖҰМЫСЫ
    Несиелер: 3

    Есту түсініктерін дамыту; хор шығармаларын орындаудың вокалдық-интонациялық дағдыларын қалыптастыру және дамыту; ұжымдық музыка дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • СӨЙЛЕУ ТЕХНИКАСЫ ІІІ
    Несиелер: 3

    Сахна өнерінің ең басты құралы-сөз. Сахна тілі пәнінің мақсаты мен міндеттері болашақ өнер саласы мамандарының табиғи сөйлеу және дауыс мүмкіндіктерін жетілдіру, дамыту.Жанрлық және стильдік жағынан өзгеше әдеби шығармаларды талдау, образ арқылы ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Студент, мәтіндегі сөздің мән мағанасына терең ой жіберіп, кейіпкердің дұрыс, әрі анық сөйлеуіне басты назар аудару керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ГРИМ
    Несиелер: 3

    Тері түсінің өзгеруі бар жас грим.Латекспен ескі грим. Жұқа бейненің гримі және анықтамасы. Толық әсер гримі. Беттің жекелеген бөліктерін өзгерістермен Гримировка. Гримнің теледидарға ерекшелігі.Гримнің көркем кинодағы ерекшелігі. Сахналық эстрадалық гримнің ерекшелігі. күндізгі жарықтандыру үшін грим спецификасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • КАЛ VIII
    Несиелер: 2

    4-ші курста жұмыс жалғасуда. Бұған дейін алған вокалдық-техникалық және Көркемдік - орындаушылық дағдыларды дамытып, тұрақтандыру керек. Сыныптағы барлық жұмыс репертуарды таңдау бойынша жұмысқа жіберіледі. Дипломдық спектакльге дайындық жүріп жатыр.V

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АКТЕРДІҢ РЕЖИССЕРМЕН ЖҰМЫСЫ
    Несиелер: 5

    «Режисерлің актермен жұмысы» пәні- драмалық театр актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Пәннің оқу-әдістемелік құралының негізгі бағдарламасы актерлік мамандықты меңгеру,актерлік шеберліктің ішкі техникасынан бастап көркем бейне жасауға бағыттау болып табылады. «Режисердің актермен жұмысы» пәнінің мақсаты-болашақ актерге өз мамсандығын саналы түрде игеруіне көмектесу.Студентке сахнада толықтай шынайы жұмыс жасауды үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АКТЕР ШЕБЕРЛІГІ
    Несиелер: 5

    «Актер шеберлігі» пәні-драма тетр және кино актерларын кәсібилікке дайындайтын маңызды пәндердің бірі.Бұл бағдарлама адамның рухани құндылықтарын суреттеуде болашақ әртістің сахнадағы, кинодрғы сезімін,айтар ойын,ішкі және сыртқы болымысының ерекшелігін көрсетуге баулиды.Осы пәнді толықтай меңгерген студент, сахнада кейіпкер сомдау, көкем суретті фильмге түсу, теледидар бағдарламаларында әртүрлі рольдерді ойнауға,әрі бағдарлама жүргізуші,сондай ақ ұстаздық мамандықты толықтай игере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • САХНАЛЫҚ САЙЫС IV
    Несиелер: 3

    Сахна қозғалысы пәні - дене қозғалысының икемділігін, актердың фундаменталды дайындығын толықтырады. Сабақтың негізі сол, - ол болашақ актерге тек ойлап қозғалыс жасау ғана емес, сол қозғалысты сахнада жүйелі түрде әдемі жеткізе білуге баулиды. Театр тек сөзден ғана емес, - сонымен қатар әдемі, икемді дене қимылынан тұрады. Дененің буын икемділігіне дайындық, - яғни студент шығарманы күрделендіре отыра шеберлігін шындау. Адам табиғатының күрделілігін, ақыл-ойын, іс-әрекетін, сезімін, толғаныстарын, қуаныш-қайғысын дәл беру үшін шәкірт сөз құдіретін терең түсініп, сахналық қозғалыс іс-әрекетті жетік меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • БАЛЕТМЕЙСТЕРМЕН ЖҰМЫС
    Несиелер: 4

    Қозғалыс үйлесуін, икемділігін, икемділігін және мәнерлілігін талап ететін қозғалыс міндеттерін орындау. Шығармашылық ізденісте, өз бетінше немесе топ құрамында алған білім мен дағдыларды іске асыру. Орындаушылық шеберлігін жүйелі түрде жетілдіру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Театрлардың әдебиет бөлімінде, кино- телестудияларда, сонымен қоса мектептер мен коледждерде осы пәндерден дәріс беру.

  • Код ON2

    Аспапта сүйемелдеуді меңгерген. Теориялық білім негіздерін біледі, солфеджирлеудің заманауи технологиялық әдістерін қолдана біледі. -музкалық шығармаларды тұтас қарастыру тұрғысынан да, музыкалық құрылымның жеке элементтері тұрғысынан да есту тұрғысынан да талдау дағдысы бар.

  • Код ON3

    Кәсіби музыкалық театр және кино актеры, мемілекеттік филормонияда, соған қоса, осы пәннен өнер мектептері мен колледждерде дәріс бере алады.

  • Код ON4

    Музыкалық театр және кино өнері, радио телеэкранда дикторлық дубльяж маманы, конферанц, осы пәннен өнер коледждері мен мектептерде дәріс бере алады.

  • Код ON5

    Музыкалық және драма театрларында, теле бағдарламаларда, концерттік ұжымдарда өнер көрсете алады.

  • Код ON6

    Драма театрлармен өзгеде өнер ошақтарында, телевизиялық бағдарламаларда, концерттік ұжымдарда өнер көрсете алады.

  • Код ON7

    Театр сахналарында, кино түсіру алаңдарында қимыл қозғалыс іс әрекет қою, концерттік ұжымдарда өнер көрсету,арнаулы өнер мектептері мен коледждерде студияларда осы пәннен дәріс беру

  • Код ON8

    Барлық театр саласында, киностудияларда, тағыда басқа өнер ұжымдарының грим бөлімдерінде қызымет етулеріне, сонымен қоса сән салондарында, және осы пәннен колледждер мен студияларда дәріс бере алады.

  • Код ON9

    Өзінің кәсіби қызметінің түрлі салаларында әлеуметтік - гуманитарлық, экономикалық және құқықтық ғылымдар әдістерін меңгерген және қолданады, алған білімдерін қазіргі қоғамды талдауға қолданады

Top