Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02163 Драма театрының режиссурасы в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-бұл заманауи еңбек нарығында оның әлеуметтік ұтқырлығы мен тұрақтылығына ықпал ететін әмбебап және кәсіби құзыреттілігі бар, драма театрының режиссурасы саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқой мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M028 Режиссура
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • ДРАМА ТЕАТРЫНЫҢ РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
    Несиелер: 5

    Режиссура өнеріндегі технология түсінігі. Режиссерлік мамандықтың мәні және ондағы технологиялардың маңызы. Режиссердің қадамдық технологиялық процестері: ұсынылатын жағдайларды талдау; пьеса мен рөлді пәрменді талдау; кеңістікті ұйымдастыру, мизансценирлеу; күрес – өзара іс-қимыл жасау (түрлері бойынша); режиссерлік ой құру

    Селективті тәртіп
  • ҚАЗІРГІ ДРАМАТУРГИЯНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
    Несиелер: 3

    Драматургиядағы заманауи тұжырымдамаларды таныстыру және талдау, драманың филологиялық талдауы саласындағы ақпаратты жүйелеу және нақтылау. Қазіргі заманғы драматургиядағы жаңа үрдістер мен жаңашыл тәсілдерді көру және ерекшелеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 3

    Өнер теориясының негіздері, Өнер мәдениет феномені ретінде; өнер түрлері мен түрлері; көркем мәдениет түсінігі. Өнердің ерте синкретикалық түрлері. Шығыс архитектурасы мен өнерінің негізгі ескерткіштері. Антикалық мүсін, кескіндеме, мозаика. Орта ғасырдағы өнер тарихы. Қайта өрлеудің көркем мәдениеті. ХХ ғасырдағы өнердің жетекші бағыттары мен мәселелері. Өнердегі Модернизм және постмодернизм. Жаңа және қазіргі уақытта өнерді зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. 19-20 ғғ. өнертану бағытындағы мектептер мен бағыттардың сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӘЛЕМДІК ТЕАТР РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ҮРДІСТЕРІ МЕН БАҒЫТТАРЫ
    Несиелер: 5

    Театр режиссурасын нақты елдер бойынша да дамыту. XX–XXI ғасырлардағы режиссер рөлінің күрт күшеюі. Театрдағы сахналық дәстүрлер мен жеке режиссерлік тұжырымдамалар синтезінің үрдісі. Режиссура, театр және проза. Отандық және әлемдік театр тәжірибесімен белсенді қарым-қатынас жасау. Театр постмодернизм.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ӘЛЕМДІК РЕЖИССУРАНЫҢ ТАРИХЫ
    Несиелер: 3

    Қазіргі режиссураның теориялық негіздері. Режиссураның бастауы және көрнекті жаңашыл режиссерлердің шығармашылық және теориялық қызметінің кейбір аспектілері. Жекелеген режиссер-новаторлардың режиссерлік қызметінің әдіснамасы. Театр қойылымының қағидаттарына көзқарасында конструктивті шешімдер. Режиссура кеңістіктік-уақытша өнер ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • I ӘЛЕМДІК ТЕАТР РЕЖИССУРАСЫНЫҢ ҮРДІСТЕРІ МЕН БАҒЫТТАРЫ
    Несиелер: 3

    Оқушылардың көркем-эстетикалық тәрбиесінің тиімді және бірегей құралы ретінде театр өнерінің синтетикалық сипаты.Театр эстетика, театр режиссурасының теориясы мен практикасы саласындағы ілгерілеулер. Қазіргі заманғы театр өнерінің дағдарысы. Театр өнерінің функционалдық компоненттері. Театр режиссерлерінің әдістері мен қағидаттарының жаңалығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ӨНЕР ӘЛЕУМЕТТАНУЫ
    Несиелер: 5

    "Өнер әлеуметтануы" оқу пәнін меңгеру мақсаты жалпы мәдени және жалпы кәсіби білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Өнерді әлеуметтік-мәдени феномен ретінде, жеке-жеке және әлеуметтік өзара байланыс ретінде ұғынудан тұрады. Студент білімнің осы саласының ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеруі, өнердің әлеуметтік психологиясының мәселелерін зерттеудің логикасы мен мағынасын түсінуі, өнердің әлеуметтік психологиясын зерттеудің методологиясы мен әдістемесінің мәселелерін меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік пәндерді оқыту ерекшеліктері. Көркем өнер саласындағы пәндерді оқытудағы классикалық, заманауи және инновациялық әдістерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметінің негіздері. Кәсіби даму үшін қажетті арнайы білімді кеңейту мақсатында эмпирикалық зерттеу жүргізу. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты орындау үшін теориялық және практикалық материалдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ
    Несиелер: 5

    Білуі керек: - шығармашылық кәсіби қызметтегі рефлексия және өзін-өзі дамыту ерекшеліктерін; - шығармашылық педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын, оның проблемалық саласын; - шығармашылық танымдық іс-әрекетті ұйымдастырушы ретінде педагогқа қойылатын кәсіби талаптарды. Шығармашылықты анықтаудың әр түрлі тәсілдерін талдай білу.; шығармашылық білім беру ортасын ұйымдастыру үшін әртүрлі формаларды, әдістер мен тәсілдерді қолдану; білім беру процесінде білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық білім беру үдерісін құру ерекшеліктерін білуді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ТЕАТР ҮРДІСІНІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТЫ
    Несиелер: 4

    Әлемдік ауқымдағы театр үрдісінің заманауи тәсілдері мен тәжірибесін зерттеу. Әлемдік масштабта спектакльдер жасаудың практикалық тәжірибесін, заманауи театрды дамыту процесінің жанрлық әртүрлілігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи театрдың үрдістері мен дамуы
    Несиелер: 5

    Аталған кезеңнің негізгі әлемдік ұлттық театр қойылымдарын түсіну, олардың тән, ерекше ерекшеліктерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген

  • Код ON2

    Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.

  • Код ON3

    Мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау, ұжымды топтастыруға және даулы жағдайларды шешуге ықпал етеді, басқарушылық қызметті психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын меңгерген мәдениет саласындағы қызметтегі функционалдық жай-күйлермен жұмыс істеу әдістері.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы режиссураның негізгі бағыттарын білу жалпы көркем мәдениет. Қазіргі заманғы театр мәдениеті мәселелерінде бағдарлай білу; Тарихи контексті білу негізінде театр мәдениетінің жетістіктерін бағалау

  • Код ON5

    Өнер қалай құрылады, таратылады және қоғамдық өмірге әсер етеді. Әлеуметтану және өнер теориясының өзекті мәселелеріне социологиялық зерттеулер жүргізе білу; өнер социологиясы саласындағы өзінің мәдени тәжірибесі мен жаңа білімі арасындағы өзара байланысты таба білу. Тарихи маңызы бар өнер теорияларының күшті және әлсіз жақтарын тану, оларды қазіргі заманға дұрыс қолдана білу.

  • Код ON6

    Театр өнерін дамытудағы негізгі үрдістер туралы, қазіргі кезеңдегі осы үрдістің ерекшеліктері туралы білу. Театр драматургиясы шығармаларының көркемдік құндылығын түсіну.

  • Код ON7

    Режиссерлік өнердің қазіргі мәселелері мен даму үрдістерін білу және оларға бағдар жасай білу. Режиссура саласындағы зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру.

  • Код ON8

    Білім алушы өзінің шығармашылық әлеуетін арттыра отырып, санаға жаңа идеяларды аударуға және сақтауға мүмкіндік беретін әр түрлі дағдыларды меңгеруге қабілетті болуы тиіс.

  • Код ON9

    Жоғары мектептегі шығармашылық психология бойынша ғылыми білімді педагогикалық қызметте оқытудың өзіндік үш секциясын қалыптастыруда және ғылыми жұмысты жазуда қолдана білу.

Top