7M02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі теориялық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу жетістіктерін негізге ала отырып, білімді практикада қолдануға қабілетті жоғары білікті маман-музыканттарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M024 Вокалдық өнер
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Зерттеу жұмысының әдістемесі І
Зерттеу жұмысының әдістемесі I - теориялық және эксперименттік ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін ашады; қажетті ғылыми ақпаратты іздеу және жинақтау, оны өңдеу және нәтижелерді ресімдеу тәсілдерін зерттейді; ғылыми таным әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тлі (кәсіби)
Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты магистрлерде музыкалық орындаушылықты дамытудағы ғылымның орны мен рөлі туралы, өнер саласындағы ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың ұйымдастырушылық-әдістемелік және экономикалық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу үшін қажетті дағдыларды алу болып табылады. Сондай-ақ, ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері туралы тұтас теориялық идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу жұмысы
"Ғылыми-зерттеу жұмысы" курсының мақсаты магистранттардың оқу кезеңінде алған теориялық білімдерін, ақпаратты өңдеу әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру, материалдарды талдау және жинақтау, оларды кейіннен магистрлік диссертацияда қолдану болып табылады. Магистранттың кафедра өткізетін ғылыми-зерттеу жұмыстарына, оның ішінде дөңгелек үстелдер мен конференцияларға қатысуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән бағдарламасы магистранттарды басқару психологиясы саласында теориялық және практикалық дайындауға бағытталған, пәнді игеру барысында алған білімдері магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтіп, олардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, бұл кәсіби тұрғыдан қазіргі заманғы менеджердің маңызды қасиеттері. Курсты игеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
"Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым философиясы мен тарихы
Курс магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-адамзаттың зияткерлік тәжірибесін игеру, тарихи дәуірлердің ғылыми ойлау мәдениетіне баулу, әлемге ғылыми-құндылық қатынасын, сондай-ақ ғылымның ғылыми-әдістемелік құралдарын игеру; ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін ашу; ғылымның әлеуметтік-мәдени көріністерінде өзін-өзі тануын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандық І
"Мамандық І" пәні вокалдық-камералық репертуар нысандарын күрделендіру, орындалатын шығарманың мазмұны мен нысанын ашу, стильдерді түсіну және әлемдік камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дәстүрлерін білу есебінен концерттік-камералық Орындаушының вокалдық-техникалық шеберлігін жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру I
Зерттеу жұмысы магистрантты даярлаудың міндетті бөлігі болып табылады. Осы жұмыстың нәтижесінде білім алушы өз қызметін жоспарлау, бастама көтеру, қойылған зерттеу сұрағын ұстану, өз жұмысының барысын талдау және алынған нәтижелерді бағалау, мамандандырылған терминологияны қолдану, зерттеу нәтижелерін көрсету қабілетін көрсетуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми-зерттеу классы І
Пән музыкалық зерттеулер саласындағы әдебиеттерді оқиды. Музыканың барлық салаларындағы түрлі үрдістердің: музыкатану, композиция, әлеуметтану, музыкалық педагогиканың терең және заманауи көрінісін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми-зерттеу жобасы
Бұл курс білім алушылардың білімін кеңейтуге бағытталған, білім алушылардың өзіндік іс-әрекетіне бағытталған, мұнда танымдық іс-әрекеттің мақсаты тек мазмұнды игеру емес, белгілі бір мәселені шешу, яғни жаңа білім алу үшін немесе практикалық нәтиже алу үшін алынған білімді белсенді қолдану болып табылады. Ғылыми-зерттеу жобасы топтық жұмысты қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық өлкетану
Республика өңірлерінің музыкалық өлкетануын зерттеу. Қазақстан өңірлерінің музыкалық мәдениетін дамытудағы уақыт пен ұрпақтар сабақтастығы ретінде музыкалық өлкетану ерекшеліктерін анықтау. Қазақстанның әр өңірлеріндегі музыкалық мәдениеттің, республиканың негізгі музыкалық мәдениет орталықтарының қалыптасу және даму тарихын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру II
Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері, Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Көркемдік білім беру педагогикасына кіріспе
Көркемдік білім беру жүйесі. Көркемдік білім беру педагогикасының негізгі түсініктері мен мазмұны. Мәдениет және өнер тарихы контекстіндегі көркемдік-педагогикалық теория мен көркемдік-білім беру практикасының дамуының негізгі тарихи кезеңдері. Педагогикалық процесті ұйымдастырудағы ғылыми тәсілдер. Көркемдік білім беру педагогикасының негізгі тұжырымдамалары. Оқу және көркемдік қызмет формалары. Көркемдік білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі музыка ғылымының әдіснамасы
Пән ғылыми қызметтің арнайы кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі музыка білімінің іргелі жағдайына сүйенеді және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық мәні оқу-зерттеу жұмысымен және ғылыми жұмыстарды жазумен байланысты анықталады. Музыкалық ғылымның мәнін, мағыналық константасын анықтау, оның өзін-өзі тану. Бұған музыкатану білімінің кеңістіктік-уақытша дамуындағы заңдылықтарды, бағыттарды, үрдістерді зерттеу жатады. Музыкатану объектілері мен пәндерін тануда қолданылатын нақты жолдарды, санаттарды, қағидаттарды, әдістерді зерттеу. Герменевтикалық тәсілге байланысты музыкатану ғылымында қолданылатын терминдер мен ұғымдарды ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу классы ІІ
Пән практикалық, жеке тұлға, жасаушы – орындаушы, сондай-ақ қоғам үшін музыканың маңыздылығын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Өз қорытындыларын баяндау, ғылыми және қолданбалы типтегі зерттеулердің ережелері мен қорытындыларын дәлелдеу дағдыларын дамытады және дағдыландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Іскерлік қарым-қатынас үшін ағылшын тілі
Бұл курс магистранттарға іскерлік келіссөздерді, жазбаша коммуникацияны, жобаларды басқаруды және корпоративтік мәдениеттің басқа да аспектілерін табысты жүргізу үшін ағылшын тілін пайдалануға көмектесуге арналған. Магистранттар арт-бизнеске, арт-менеджментке байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды, іскерлік хаттар, бизнес-жоспарлар және басқа да құжаттар жазу дағдыларын дамытады. Бұл іскери хаттар мен электрондық пошталарды дұрыс рәсімдеуді қамтиды. Магистранттар іскерлік келіссөздер, сендіру және дәлелдеу дағдыларын үйренеді. "Іскерлік қарым-қатынасқа арналған ағылшын тілі" пәні халықаралық корпоративтік ортада табысты өзара іс-қимыл жасауға және өзінің кәсіби мәдени шекараларын кеңейтуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка ғылымы саласындағы зерттеу әдістемесі
Әдістеме категориялар мен ұғымдар жүйесі түріндегі жалпы ғылыми оқыту. Әдістеме ғылыми пәндер жүйесі және оның пәнаралық байланыстары ретінде. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейді. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер педагогикасы
"Өнер педагогикасы" курсына кіріспе. "Өнер педагогикасының" пәні, міндеттері, мазмұны. Өнер педагогикасының әдіснамалық негіздері. Білім беру теориясы мен практикасындағы өнер түрлерінің өзара әрекеттесуі. Өнер педагогикасының дидактика негіздері. Көркемдік-педагогикалық қызмет, оның мәні, ерекшелігі және қазіргі білім беру үдерісіндегі маңызы. Әр түрлі өнер түрлерін оқытудағы дидактикалық принциптер. Қазіргі заманғы көркемдік білім беру жүйесі: мәселелері мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру жүйесіндегі өлкетану
Мектептегі музыкалық-өлкетану жұмысының қысқаша мазмұны мен әдістемесі және қазіргі кезеңдегі Музыкалық білім беруді аймақтандырудың педагогикалық негіздері, сондай-ақ алынған материалды оқу процесінде пайдалану; музыка мұғалімін кәсіби-педагогикалық даярлаудағы музыкалық өлкетанудың маңызы; Мектептегі музыкалық-өлкетану жұмысының жағдайы, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждерде оған дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі
"Кәсіптік коммуникация саласындағы шет тілі" пәні жұмыс ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін меңгеруі тиіс мамандарды даярлауға бағытталған. Пән аясында магистранттар өздерінің кәсіби қызығушылықтарымен байланысты мамандандырылған лексиканы оқиды. Курс кәсіби ортада қолданылатын кәсіби хаттарды, құжаттаманы және басқа мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Әріптестер мен серіктестер тарапынан белсенді тыңдау және коммуникацияға ден қою дағдылары дамиды. Оқытудың маңызды бөлігі мақсатты шет тілі қолданылатын елдегі кәсіби ортаға байланысты мәдени ерекшеліктер мен нормаларды зерттеу болып табылады. Бұл пән әр түрлі елдер мен мәдениеттердің әріптестерімен табысты өзара іс-қимыл жасауға, сондай-ақ өзінің кәсіби мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық ІІ
"Мамандық II" пәні опералық репертуарды (жеке нөмірлер, ансамбльдік сахналар мен опералық клавирлер) терең зерттеуге, опера орындаушысының шығармашылық даралығын, оның ерікті қасиеттерін, сахналық еркіндігін, көркемдік темпераментін, көркемдік талғамы мен музыкалық ойлаудың жетілуін ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми мақсаттар арналған шет тілі
Бұл курс академиялық немесе ғылыми салаларда ағылшын тілін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ағылшын тіліндегі ғылыми мақалаларды, кітаптарды және басқа мәтіндерді оқу және талдау қабілетін дамытуды қамтиды. Пән сонымен қатар ғылыми очерктер, рефераттар және басқа академиялық мәтіндер жазу дағдыларын дамытуды қамтиды. Курс академиялық ортада ағылшын тілінде қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Магистранттар ғылыми қызығушылық саласына байланысты нақты терминология мен лексиканы оқиды. "Ғылыми мақсаттар үшін шет тілі" пәні магистранттарға білім алмасуға және әлемдік аренада ғылыми пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем-шығармашылық технологиялар
Оқыту технологиясының түсінігі мен құрылымы. Көркем және шығармашылық технологиялардың айырмашылығы. Көркемдік білім беру жүйесіндегі білім беру мәселелерін шешуге бағытталған көркемдік және шығармашылық технологиялардың нұсқалары. Қазіргі заманғы көркемдік және шығармашылық технологиялардың құрылымдық компоненттері. Көркемдік-шығармашылық технологияларға қойылатын талаптар. Шығармашылық технологияның көркемдік компоненттері. Көркемдік білім берудің ерекшелігі тұрғысынан жұмыс әдістерін таңдау критерийлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу жұмысының әдістемесі ІІ
Бұл курста білім алушылар тәжірибені сәтті қолдану үшін зерттеудің ғылыми әдістерін үйренеді; зерттеу экспериментін жүргізу. Бұл эксперимент болып жатқан өзгерістерді және оның қалай болатынын көруге мүмкіндік береді; бақылау жасау. Мұнда объектіні ғылыми мақсатта бақылау; сауалнамалар мен сауалнамалар жүргізу. Зерттеуші пайдалану үшін сұрақтарды алдын ала дайындауы керек. Әрбір сұрақ қорытынды жасауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Этномузыкатану әдістемесі
Курстың мақсаты-этномузыкатанудағы зерттеу әдіснамасының мәні мен маңызын ашу; этномузыкологияда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді сипаттау; этномузыкатануды дербес ғылыми пән ретінде және пәнаралық сипаттағы өнертану саласы ретінде көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба
Пән өнер саласының менеджері ретінде іс-әрекетке теориялық-практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны арт-индустриядағы шығармашылық үрдістің қазіргі тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын көрсетеді, шығармашылық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курсты меңгеру білім алушыларға шығармашылық жобалаудың өзекті мәселелерін, арт-индустриядағы жобалаудың мәнін, болашақ маманның кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық шеберлік
"Орындаушылық шеберлік" пәні магистранттың әр түрлі музыкалық ұжымдармен (ансамбль, оркестр, аккомпаниатор, хор және т. б.) солист-вокалист ретіндегі дербес концерттік-орындаушылық қызметіне, әртүрлі вокалдық техниканы, стильдерді, жанрларды меңгергендігін көрсете отырып, шығармалардың мазмұны мен құрылымы бойынша әр түрлі: камералық шығармалардан вокалдық шығармаларды жарқын көркемдік интерпретациялауға бағытталған романстар, опера партияларына дейін; әр түрлі орындаушылық интерпретацияларды талдау және салыстырмалы талдау, концерттік эстрадада вокалдық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасау және сахналық бейнелеу қабілеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-теориялық жүйелер
Курс музыкалық теория тарихының дамуының негізгі кезеңдерін жарықтандыруды мақсат етеді. Тарихи маңызды теориялық жүйелердің негізгі ережелерін жарықтандыру арқылы музыканың ғылыми теориясының мәселелеріне кіріспе. Әр түрлі музыкалық жүйелер мен ұғымдарды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық педагогикасы
Шығармашылық педагогикасының әдістемесі, тарихи-мәдени аспектілері. Шығармашылық педагогикасы және педагогикадағы шығармашылық. Мұғалім-музыканттың кәсіби дайындығы туралы дәстүрлі идеяларды қайта қарау контекстіндегі шығармашылық қызмет мәселелері. Шығармашылық ойлау. Шығармашылық қабілеттерін дамытудың жас критерийлері. Шығармашылық қабілеттерді, шығармашылық ойлауды қалыптастыру шеңберіндегі мұғалім-музыканттың жұмыс формалары мен әдістері. Стандартты емес ойлауды, қиялды және шығармашылықты дамыту. Шығармашылық педагогикасының қазіргі жағдайы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық шығармашылық
Шығармашылық педагогикалық қызмет. Мұғалім-музыканттың шығармашылық қызметінің ерекшеліктері мен механизмдері. Шығармашылық тұлғаның белгілері. Педагог-музыканттың музыкалық-шығармашылық құзыреттілігі. Педагог-музыкант қызметінің ұйымдастырушылық, сындарлы, коммуникативтік, зерттеушілік және музыкалық-орындаушылық аспектілеріндегі педагог-музыканттың шығармашылық қызметінің мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық музыка негіздері
Пәннің мақсаты: магистранттардың музыкалық-лексикалық жүйе, оның құрылымы, тарихи эволюциясы, оның компоненттерінің семантикалық және формативті рөлі туралы түсініктерін игеруі. Музыканың музыкалық мазмұны мен формасы, жанрлары, фоникалық, биіктік және уақыттық ішкі жүйелері туралы ілімдердің теориялық негіздерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка ғылымының теориялық мәселелері
Курстың мақсаты-магистранттардың музыка ғылымының тарихы мен қазіргі жағдайы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттеріне музыкалық ғылымның негізгі мәселелерін олардың тарихи қалыптасуы мен шешілуі тұрғысынан зерттеу кіреді. "Музыка ғылымының теориялық мәселелері" пәнін зерттеу қазіргі заманғы музыка мәдениеті ғылымының негізгі теориялық бағыттарын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық білім педагогикасы
Музыкалық білім беру педагогикасы Педагогика, Психология, музыкатануды біріктіретін ғылым саласы ретінде. Тұжырымдамалар, әдістер және ерекшеліктер. Музыкалық білім берудің мазмұны, ұйымдастыру формалары, әдістері. Музыкалық репертуар. Музыкалық білім беру педагогикасының өзекті мәселелері. Заманауи музыкалық білім беру саласындағы зерттеулердің негізгі аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
"Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні бейінді оқу орындарында академиялық вокалды оқыту саласында мамандар даярлауға бағытталған. Пәннің міндеттері отандық және шетелдік вокалдық педагогиканың тарихи, теориялық және практикалық принциптерін зерделеу, академиялық ән өнерін оқыту әдістемесін талдау және практикалық қолдану болып табылады. Вокалдық психофизиология, әншінің дауыстық аппаратының құрылымы мен жұмысы, репертуарлық саясат саласындағы терең білім негізінде қазіргі заманғы жеке және ансамбльдік орындаушылықты, технологиялық және көркемдік-интерпретациялық тәртіптің әншілік міндеттерін оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым перспективалы және ұтымды әдістерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халқының музыка философиясы
Пәннің мақсаты-қазақ халқының музыкасының философиялық негіздері туралы түсінік беру. Пәнді игеру барысында магистрант ән, жыр және күй феноменінің мәселелерін зерттейді. Оқу пәнін оқу барысында магистрант қазақ музыкалық мәдениетінің феноменін талдауға, зерттеуге тырысқан XVIII-ХХ ғасырдағы қазақ ойының көрнекті өкілдерінің негізгі философиялық тұжырымдамаларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми мәтінді дайындау технологиясы
Пәнді игерудің мақсаты білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу жұмысын және презентацияны ұйымдастыру бойынша заманауи технологияларды іске асыру саласында магистранттардың құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері, Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ музыкалық мәдениетінің онтологиясы
Пәннің мақсаты-көшпелі өркениеттің өркениеттік негізін көрсететін өзіндік жүйе ретінде қазақ дәстүрлі мәдениеті мен өнерін зерттеу. Курс магистранттарда пәндік-материалдық қызметтің нақты нысандарында, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарда, дүниетаным жүйесінде және түркі әлемінің халықтарымен ішкі даму және мәдениетаралық өзара іс-қимыл нәтижесінде әр түрлі өнер түрлерінде бізге жеткен қазақ халқының рухани мұрасы туралы түсінік қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Білім алушыларда академиялық сауаттылықты қалыптастыру міндетін "Академиялық жазу негіздері" сияқты пән орындайды, оның шеңберінде олар академиялық мәтіндерді құрудың қазақстандық және халықаралық нормаларын меңгереді және өздерінің проблемалық бағдарланған зерттеу жұмыстарын жазу дағдыларын дамытады. Бұл пәнді оқу магистранттарға академиялық мәтіндерді құру бойынша өз жұмыстарын сауатты ұйымдастыруға және оңтайландыруға, оларды дайындау кезінде заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ғылыми жұмысты таныстыру технологиясы
Курс өнер саласындағы магистранттарға арналған және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, презентацияларды дайындау және өткізу технологиясын игеруге бағытталған. Курс презентацияны дайындаудың негізгі кезеңдерін, баяндамалардың құрамдас бөліктерін, әртүрлі техникалық құралдардың көмегімен презентацияларды өткізу ерекшеліктерін қарастырады. Бұл курс магистранттарға мультимедиялық сабақтар өткізу үшін, педагогикалық практикада қолдану үшін дәріс материалын дайындау үшін презентация жасау технологияларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ мәдениетінің эстетикасы
Пәннің мақсаты – білім алушыларға қазақ мәдениетінде қалыптасқан эстетикалық құндылықтар жиынтығы туралы түсінік беру. Пәнді зерделеу қазақ қоғамында әр уақытта және әр түрлі өнер түрлерінде өсірілген эстетикалық мұраттарды білуге қызмет етеді. Пән қазақ мәдениеті эстетикасының эволюциясы процестерін, оның мазмұнын, құрылымын, функциялары мен маңызын түсінуде маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Жоғары білім беру ұйымдарында сабақ беру; оқытылатын пәндер бейініне сәйкес оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік құралдарды әзірлеу; Музыкалық білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау, Музыкалық білім беру саласындағы әртүрлі педагогикалық технологиялар мен әдістерді меңгеру.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан бағалай білу; эмпирикалық және эксперименттік деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтау, жеке еркін ғылыми шығармашылықты ұжымның нәтижесі үшін жауапкершілікпен ұштастыра білу.
- Ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу) мақсатында ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру.
- Тарихи-мәдени мұраны дамытудың негізгі кезеңдерін білу; әртүрлі зерттелетін дереккөздер негізінде музыкалық өлкетану бойынша ақпаратты талдай, сипаттай, түсіндіре білу.
- Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.
- Концерттік-опера орындаушысының кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық білімді қолдана отырып, сахналық бейнені нанымды жасай отырып, көркемдік және техникалық орындаушылықтың арасындағы органикалық бірлікке қол жеткізе алады. Білім беру және вокалды-педагогикалық қызметте музыкалық-теориялық, психологиялық-педагогикалық білімді және ғылыми-зерттеу біліктері мен дағдыларын қолдану. Мәдениет және өнер мекемелерінде концерттік-орындаушылық қызметті дербес жүзеге асыру, музыкалық өнер саласындағы шығармашылық жобаларды дайындау және оған қатысу, бұқаралық ақпарат құралдарымен, мәдениет мекемелерімен (филармониялар, концерттік ұйымдар, агенттіктер және т.б.) байланысты жүзеге асыру.
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерді кәсіби қызметте пайдалану; білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін түсіну.
- Тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді орындау; психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен өнертанудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану, музыкалық өнер және білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау; музыкалық өнер және педагогика саласындағы негізгі теориялық білімдермен жұмыс жасау.
- Мәдениет және өнер ұйымдарында басқарушылық функцияларды орындау; концерттік және театрлық ұйымдардың ұйымдастырушылық-өндірістік құрылымымен байланысты жұмыстарды жүзеге асыру, өнер саласындағы менеджментті ұйымдастыру саласындағы білімді қолдану.