Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M01305 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты магистранттарда психологиялық-педагогикалық білім беру саласында іргелі білімді қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін білу; жаңа ғылыми тәсілдер, парадигмалар, тұжырымдамалар туралы білім алу болып табылады.; магистранттарда дербес, автономды ғылыми зерттеу дағдыларын жетілдіру, психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктерін сыни талдай білу, шешімдер қабылдау және олар үшін жеке жауапкершілікті көтеру, командада жұмыс істеуге дайын болу қабілеті: басқару және бағыну, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру: тұлғаның гуманистік бағыты, негізгі құзыреттілігі, тұлғаның субъектілік ұстанымы
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    қазіргі ғылыми білімді зерттеу және өзіндік құру үшін студенттерге қажетті білімді, түсініктерді және іскерлікті жетілдіру, соның ішінде педагогикалық мәселе аясында ғылыми зерттеу жүргізу.

  • Балалардың демалысын ұйымдастыруды басқару жүйесін қалыптастыру және дамыту
    Несиелер: 5

    Каникулдық балалар демалысын ұйымдастыру бойынша тәрбие - білім беру ортасын құру жағдайында қазіргі заманғы білім беру менеджментін қарастыру. Балалар отағасы жүйесінде жоғары білікті кадрларды даярлауды ұйымдастыру жүйесі. Проблеманың жай-күйін жүйелі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық үдерістер
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы инновациялық үрдістер, инноватика ғылыми зерттеулер саласы ретінде. "Жаңашылдық" ұғымы. Жаңашылдық инноватиканың негізгі ұғымы ретінде. Жаңалықтың ерекшелігі (абсолютті, салыстырмалы, шартты, субъективті, жалған субъективті). Педагогикалық инноватиканың ерекшеліктері. Инновациялық үдерістің сипаты, педагогикалық инновациялардың жіктелуі: енгізілетін өзгерістердің ауқымы бойынша, проблематика бойынша, тәжірибеге енгізер алдында ұғыну бойынша. Жаңалықтарды табысты жүзеге асыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    әрбие технологиялары. Жүйе құраушы компоненттер. Тәрбие технологиясы: жеке, топтық, ұжымдық, жаппай, мінез-құлық, іс-әрекет, интериоризаторлық, нейролингвистикалық, бағдарламалау, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософтық. Ш. А. Амонашвили Гуманно – тұлғалық технологиясы. Ақпараттық – коммуникациялық технология (АКТ). Сыни ойлауды дамыту технологиясы. АРТ-технология. Шоу-технологиялар. Денсаулық сақтау технологиясы. Табысқа жету жағдайын құру технологиясы. Жобалық оқыту технологиясы. Жеке тұлғаға бағытталған технология. Тьюторлық-педагогикалық қолдау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеруі, шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешім қабылдау үрдістерін оқып білу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие жаңа білімдер мен іскерліктермен қаруланған білікті мамандарды дайындауды талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар демалысы мен тынығу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік тәжірибелерден балалар демалысын ұйымдастыру бойынша теориялар мен әдістерді заманауи талдау. Балаларды сауықтыру орталықтарының педагогикалық ұжымын даярлау және қайта даярлау бойынша мәселелерді, тәсілдерді қарастыру. Балалар лагерлерінің жұмысы мен түрлерін жүйелі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасы кіші сынып оқушыларын математикалық ойын қалыптастыру мен оқыту
    Несиелер: 5

    Кіші мектеп оқушыларының математика пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыруда кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Магистранттердің математикалық білімін оқу үрдісін және нәтижелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту
    Несиелер: 4

    "Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту" курсы оқушылардың коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыра отырып, оқу ақпараттарын визуализациялау мүмкіндігін кеңейтуге мүмкіндік беретін түзету әсер ету құралы ретінде компьютерді қолдану дағдылары мен білімдерінің ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі заманауи IT-технологиялар
    Несиелер: 4

    "Eрекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқушыларға инклюзивті және арнайы білім беруді қолдау бойынша заманауи IT-технологиялар" курсы ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланы дамытуда барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін қолдану, IT технологияларын тәжірибелік жұмыста қолдану бойынша білім мен дағдылардың ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі математика бойынша жұмысты жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі жұмыс ерекшеліктері. Магистранттің өзіндік жұмысының жалпы сипаттамасы. Сыныпта математиканы оқытуды ұйымдастыру. Сыныпта математиканың сабағын ұйымдастыру. Мүгедектікті саралау дәрежесі. Өзіндік жұмыстарды оқыту, арнайы жасалған материалдарды пайдалану. Әртүрлі сынып оқушылары арасындағы өзара әрекеттесу әдістері. Біріктірілген сабақтың тұжырымдамасы, оның ерекшеліктері, түрлері, жүргізу әдістері. Бастауыш мектепте интеграцияланған сабақтарды пайдалану. Кешенді сабақты дайындау. Ұжымдық оқыту ұғымы. Магистранттердің жұмысын ұйымдастыру әдістері. Ауыспалы міндеттер әдісі, өзара әрекеттесу тәсілі, жеке тапсырмаларды өзара тексеру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика бойынша дидактикалық материалды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық материал түсінігі және оны математика сабақтарында қолдану. Қызықты материалдары бар дидактикалық құралдарды дайындау. Электронды дидактикалық материал. Математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолдану. Электронды дидактикалық материалды құру. Математика сабағында табиғи құралдар мен көрнекі құралдарды қолдану. Табиғи материал негізінде дидактикалық материал жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
    Несиелер: 4

    "Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері" курсы интерактивті дидактикалық материалдарды әзірлеудің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға, оны ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқу іс-әрекетінде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    "Шетел тілі (кәсіби)" курсының негізгі мақсаты шет тілінде сөйлеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, шетел тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін Болашақ маманның шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар үшін демалысты ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделі
    Несиелер: 5

    Уақытша балалар қауымдастығының жағдайында кіші мектеп оқушыларының әлеуметтену және әлеуметтену траекториясы саласындағы теориялық және әдіснамалық тәсілдермен танысу; Балалардың уақытша бірлестігінде білім беру және тәрбиелік ортаны дамыту үшін жағдайлар жасау; балалар орталығында балаларға арналған инновациялық ойын-сауық және білім беру технологияларын әзірлеу және апробациялау; Балалар орталығының тәрбиелік және білім беру ортасы туралы тұжырымдаманы жүйелеу. Курстың материалдары халықаралық және қазақстандық тәжірибелердің теориялық және практикалық материалда��ын қамтиды.Балалардың демалысын ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін дамыту мен жай-күйін тарихи-педагогикалық талдау. DOC-нің қазіргі заманғы ұйымдастыру формалары мен түрлері, жұмыс формалары, әдістері мен әдістері, басқарудың аспектілері. Балалар демалысын ұйымдастыру бойынша НҚА және ДОК балаларының өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулық. Білім беру және білім беру ортасының әлеуметтік-педагогикалық моделі DOC. ДОК жағдайында кіші мектеп оқушыларының жеке басын әлеуметтендіру траекторияс��: түрлері мен түрлері, әлеуметтенудің векторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі практикуммен бірге педагогикалық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялардың теориялық-әдістемелік негіздері (педагогикалық технологияның тұжырымдамасының мәні, педагогикалық технологиялардың негізгі аспектілері, технологиялық тәсілдің мәні). Әлеуметтік білім (білім беру тұжырымдамасы, дамуы, қалыптасуы, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, білім беру, өзін-өзі тәрбиелеу, әлеуметтендіру, әлеуметтік білім, жеке тұлғаның жетістігі). Педагогикалық технологиялардағы тұлғаның тұлғасы (жеке тұлға, тұлға, жеке тұлға, жеке қасиеттердің құрылымы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Үлгерімі төмен оқушының психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттердің проблемалары бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүйеленген. Осындай баланың психологиялық дамуының негізгі заңдылықтары және оның тәрбиесі қарастырылады. Сәтсіз магистранттің тұлғасы және оның даму проблемасы. Жеке тұлғаның эмоционалдық-ерікті және жеке-типологиялық саласы. Магистранттердің жеке қасиеттерін психокоррекциялаудың негізгі принциптері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық түсініктерді талдау: аутизмдік мінез-құлықтың түрлері мен типтері. Балалардың аутиялық мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутикалық балалардың өзіндік санасының ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердің аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Балалардың аутиялық категориясымен жұмыс істеу бойынша қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру процесін бағалау және мониторингілеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әртүрлі елдердің бағалау жүйесінің әдістемесі мен тәжірибесі. Критериалды бағалау жүйесінің әдіснамасы. Бағалау жүйесін іске асыру механизмі. Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы. Бағалау құралдарын әзірлеу процесі. Болашақ мамандарды мониторинг жүргізу кезеңдерімен таныстыру. Мониторинг барысында алынған деректермен жұмыс ерекшелігін зерделеу. Білім беру мекемесінің қызметін рейтингтік бағалаудың ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогика идеяларының пайда болуының әлеуметтік және ғылыми алғышарттары және көздері, оның дамуы. Негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдістер, педагогикалық жаңалықтардың жіктелуі, жаңашыл педагогтар. Педагогтың инновациялық шығармашылық қызметінің құрылымы. Педагогикалық жаңалықтарды жобалаудың негізгі рәсімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Практикалық педагогикалық түзетулерге кіріспе; практикалық психолог қызметінің саласы ретінде психологиялық-педагогикалық түзету; психологиялық-педагогикалық түзету жұмысының негізгі түрлері, принциптері, мақсаттары мен міндеттері; түзету бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаны құру принциптері және негізгі түрлері; практикалық түзету әдістері;ойын терапиясы;әдістің жалпы сипаттамасы;ойын терапиясының негізгі түрлері мен түрлері;балада орталықтанған ойын терапиясы процесінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    онфликтология тарихы. Ежелгі грек философиясындағы қақтығыстар туралы түсінік. (Анаксимандр, Гераклит, Аристотель) орта ғасырлардағы қақтығыстар туралы білімді дамыту. (Д. Дидро, Ж. Ж. Руссо, И. Кант, Г. Гегель) эволюциялық теориядағы және әлеуметтік дарвинизмдегі жанжал. Г. Зиммельдің қақтығысы социологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасы кіші мектеп оқушысының психология-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Педагогтың диагностикалық қызметі-педагогикалық өзара іс-қимыл процесінде және қатысушыларда болып жатқан өзгерістерді, нақты жай-күйін, ерекше ерекшеліктерін анықтауға, сондай-ақ осы өзгерістердің келешегін болжауға бағытталған оның кәсіби қызметінің ажырамас құрамдас бөлігі. Пәнді оқу барысында диагностика педагогтың кәсіби қызметінің саласы ретінде, білім берудегі диагностиканың пайда болуы мен дамуы, білім беру жүйесіндегі диагностиканың теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдары, педагогтың диагностикалық қызметінің логикасы мен құрылымы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қорытынды: бастауыш сынып мұғалімінің диагностикалық жұмыстарының теориялық негіздері. «Диагностика» түсінігі. Диагностика мұғалімнің диагностикалық қызметінің компоненті ретінде. Оқытушының диагностикалық қызметінің мақсаттары мен міндеттері. Жас оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық конфликтология және медиация
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның ғылым ретінде дамуы. Конфликтологияның негізгі ұғымдары. Қақтығыстардың пайда болуының жеке ерекшеліктері. Жанжалдар мен жанжалдар психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде. "Оқушы-оқушы" жүйесіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және түзетудің теориялық негіздері. Қақтығыстар мен жанжалды жағдайлардың алдын алу әдістері. Жанжал қиын жағдайлардың түрі ретінде. Қақтығыстарды басқару. Тұлғааралық қақтығыстар және суицидтік мінез-құлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауына инклюзивті білім беруді дамыту. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендіруге арналған қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметті дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі" пәнінің курсына кіріспе. Оқу-кәсіби қызметінің мәні мен құрылымы. Кәсіби әдіс. Маман тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттері. Кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынас. Маманның кәсіби-тұлғалық дамуының акмеологиялық негіздері. Кәсіби тұлғалы дамудың психологиялық механизмдері. "Құзыреттілік" ұғымын анықтау тәсілдері, құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультимәдениетті ортада білім беру
    Несиелер: 5

    полимәдени білім мақсаты - басқа мәдениеттерге үшін түсіністік пен құрмет сезімін және түрлі ұлттың, нәсілдің наным мен діндердің адамдармен бейбітшілік пен келісімде өмір сүру қабілетін әзірледі көпұлтты және көп мәдениетті ортада белсенді және тиімді өмір қабілетті адам қалыптастыру,. көпұлтты білім беру мазмұны көпөлшемді болып табылады және АҚШ гуманитарлық пәндер бөлігі ретінде көп ұлтты білім мәселесін қарастыруға мүмкіндік береді пәнаралық жоғары дәрежесі, ғылыми, көркем және эстетикалық цикл. Курс тарихи және мәдени қағидаттарға негізделген. Мазмұны Қазақстан территориясында ежелден келе жатқан адамдарға жән�� жақында ��ткен тарихи кезеңде көшіп келген адамдарға дүниетанымның сипаттамасын есепке алады. Бұл мыңжылдықтарда бір-бірін табыстаған және жалпы қазақстандық мәдениеттің ерекшелігіне байланысты мәдениеттердің бірлігін түсіндіруге мүмкіндік беретін тәсіл. Бұған қоса, бұл әдіс мемлекеттің аумағында қазіргі уақытқа дейін көптеген мәдениеттердің өмір сүру феноменін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Білім жалпыадамзаттық құндылық және әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім берудегі инновациялық үрдістер. Инновациялық білім беру кеңістігіндегі педагог-зерттеушінің қызметі. 12 жылдық жалпы орта білім берудің даму тенденциялары. Мектепті құзыреттілік көзқарас рухында реформалау. Оқытудың инновациялық әдістерінің мәні және оларды оқу процесіне енгізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттардың педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастырудың теориялық аспектілері. Магистранттардың педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастыру процесінің моделі . ЖОО магистранттарының педагогикалық дайындық барысында қолданылатын дидактикалық құралдар қарастырылады; кәсіби-педагогикалық қызметті орындауға дайындықты қамтамасыз ететін шарттар негізделеді, педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру моделінің ұйымдастыру-педагогикалық шарттарын жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Кәсіби қызметтің этикалық принциптерін меңгеру оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Білім алушылар шетел тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның негізгі дағдыларын пайдаланады. Әлеуметтік және мәдени мәнмәтіндерге сәйкес (білім беру мен оқытуда, жұмыста, үйде және бос уақыттарда) ауызша және жазбаша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) ұғымдарды, ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді түсінеді, білдіреді және түсіндіреді. Мәдениетаралық түсінудің тілдік дағдыларын көрсетеді. Экономикалық білім негіздерін меңгерген, менеджмент туралы ғылыми көзқарастары бар, кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін жобаларды жоспарлайды және басқарады, этикалық құндылықтарды түсінеді, адамдармен жұмыс істей алады, қызметкерлерді басқарады, пайдаланушылармен өзара іс-қимыл жасайды, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін біледі.

  • Код ON2

    Білім алушылар басқару психологиясы, менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы, персоналды басқарудың психологиялық аспектілерін түсінеді; ұжымның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес басқаруды жоспарлау дағдысын практикаға алады, тұлғаны басқару қызметінің субъектісі мен объектісі ретінде диагностикалау әдістерін қолданады; басқару қызметін жүзеге асыру процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешу білігін көрсетеді.

  • Код ON3

    Білім алушылар отандық және шетелдік тәжірибелерден балалардың демалысы мен бос уақытын ұйымдастыру бойынша заманауи теориялар мен әдістерге талдау жасайды. Балаларды сауықтыру орталықтарының педагогикалық ұжымын даярлау және қайта даярлау тәжірибелері бар. Балалар лагерьлерінің жұмысы мен түрлеріне жүйелі талдау жасайды. Каникулдық балалар демалысы мен бос уақытын ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделін талдайды. Іс жүзінде мектеп жанындағы алаңдар мен балалар лагерлерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, ұсынылған үлгілерде бағдарламаларды іске асыру бойынша тәсілдердің ерекшеліктерін іске асырады. Каникулдық балалар демалысын ұйымдастыруды басқарудың қазіргі заманғы жүйелерін енгізуде.Балалар демалысы жүйесінде жоғары білікті кадрларды даярлауды ұйымдастыру жүйесін жобалайды.

  • Код ON4

    Білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметіне, оқу-тәрбие міндеттерін шығармашылық шешуге бейімділігін көрсетеді; ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесінің негіздерін басқарады; ғылыми-зерттеу ізденісі барысында әртүрлі ақпараттық көздермен жұмыс істеу дағдыларын практикалайды; оқу-тәрбие процесінде практикалық міндеттерді шешу үшін зерттеу әдістерін қолданады, ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба түрінде жинақтайды, Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі мұғалімдерін даярлау саласында ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындайды.

  • Код ON5

    Білім алушылар білім берудегі инновациялық процестерді бөліп, үлгілейді. Инновациялық білім беру кеңістігінде педагог-зерттеуші қызметін ұйымдастырады.Оқытудың инновациялық әдістерінің мәнін және оларды оқу процесіне енгізу ерекшеліктерін түсіндіреді. Инновациялық педагогикадағы шығармашылық қызмет стилін модельдейді және жобалайды.Педагогикалық жаңалықтарды жіктейді және жүйелейді, Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерді талдайды. Педагогикалық жаңалықтарды жобалаудың негізгі процедураларын практикада қолданады. Көп ұлтты және көп мәдениетті ортада белсенді және тиімді өмір сүруге қабілетті, басқа мәдениеттерді құрметтеуге, әр түрлі ұлттар, нәсілдер, нанымдар мен наным-сенімдер адамдармен бейбітшілік пен келісімде өмір сүруге қабілетті адам тұлғасын қалыптастыру ретінде мультимәдени білім беру мақсатын түсіндіреді.

  • Код ON6

    Білім алушылар жаңартылған мазмұндағы қазіргі заманғы мектептің білім беру және тәрбие үдерісінде инклюзивтік практикаларды қолданудың қазіргі заманғы ғылыми бағыттарын белгілейді. Жалпы білім беретін білім беру ұйымдарында инклюзивті тәжірибелерді ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптарды қарастырады. Психологиялық-педагогикалық түзету жұмыстарын жүргізеді; психологиялық-педагогикалық түзету жұмысының негізгі түрлерін, принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді; түзету бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды жасайды және әзірлейді; практикалық түзетудің әртүрлі жеке әдістерін қолданады; ойын терапиясын енгізеді. Балалар аутизмі мәселелері бойынша қазіргі заманғы ғылыми көзқарастарды көрсетеді. Аутизмі бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерін талдайды, аутиялық мінез-құлықтың түрлері мен типтерін диагностикалауға бағдарланады. Балалардың аутиялық мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесін пайдаланады.

  • Код ON7

    Білім алушылар мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдерін әзірлеу және қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық іскерлікті қалыптастырады. Ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, интерактивті дидактикалық тәсілдерді қолданады. Компьютер білімін түзету әсер ету құралы ретінде қолданады, оқу ақпаратын визуализациялау мүмкіндігін кеңейтуге, балалардың қосымша уәждемесін, сонымен бірге оқушылардың коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырады. Білім алушылар инклюзивті білім беруде IT-технологияларды қолданады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін пайдаланады, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, дамыту және әлеуметтендіру үшін интерактивті технологияларды пайдаланады.

  • Код ON8

    Білім алушылар кіші оқушының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалауды жүргізеді, кіші оқушының тұлғасында болып жатқан өзгерістердің нақты жағдайын, өзіндік ерекшеліктерін анықтайды. Бастауыш сынып мұғалімі жұмысында бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалаудың теориялық және практикалық негіздерін көрсетеді. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарын қолданады. Үлгермейтін оқушылардың психологиясы мәселелері бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүйелейді. Оқу-тәрбие процесінде үлгермейтін оқушылардың жеке ерекшеліктерін психокоррекция әдістемесінің негізгі принциптері мен әдістерін іске асырады.

  • Код ON9

    Білім алушылар бастауыш сынып оқушыларының математикалық ойлауын дамыту және оқыту үдерісін ұйымдастырудың білімі мен іскерлігін көрсетеді. Оқушылардың математикалық білімді меңгеру процесін зерттеуді ұйымдастырады. Бастауыш мектепте математикадан оқыту мен жұмысты жоспарлайды. Көмек көрсетудің сараланған дәрежесін, оқушыларға жеке көзқарас қолданады. Оқытатын дербес жұмыстарды жүргізеді, арнайы жасалған материалдарды пайдаланады. Математикадан қызықты материалдары бар дидактикалық құралдар дайындайды. Электрондық дидактикалық материалды моделдейді. Математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолданады. Электронды дидактикалық материал жасайды.

  • Код ON10

    Білім алушылар практикуммен бірге педагогикалық технологиялар түсініктерін қолданады. Ш. А. Амонашвили гуманно-тұлғалық технологиясы, бастауыш сынып оқушыларының қызметін жандандыру және қарқындату технологиялары (проблемалық оқыту), ойын, диалогтық технологиялар, жобалық қызмет технологиялары, ақпараттық технологиялар, деңгейлеп саралауға негізделген технологиялар. Білім берудегі инновациялық үрдістерді бөліп, инноватиканы ғылыми зерттеулер саласы ретінде анықтайды. Жаңашылдықты инноватиканың негізгі ұғымы ретінде бөліп көрсетеді. Педагогикалық инноватиканың ерекшеліктерін қалыптастырады. Бастауыш мектепте заманауи тәрбие технологияларына шолу және талдау жүргізеді. Тұлғалық-бағдарлы технологиялар, гуманно-тұлғалық технологиялар, дамыту, проблемалық оқыту технологиялары, ынтымақтастық технологиялары, ойын технологиялары, бастауыш мектептегі қазіргі тәрбие технологиялары.

  • Код ON11

    Білім алушылар кәсіптік қызметте бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды даярлау әдістемесі мен әдістемесін сипаттайды және түсіндіреді. Бастауыш білім беру бойынша маманның кәсіби-маңызды қасиеттерін модельдейді. Кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынасты қалыптастырады. Кәсіби-тұлғалық дамудың психологиялық механизмдерін зерттейді. Педагогикалық қызметке дайындықты қалыптастыру технологиясын әзірлейді. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетіне дайындығын қалыптастыру процесінің моделін жасайды. Білім беру үдерісін бағалау және мониторинг әдістемесін меңгеруді көрсетеді. Мониторинг барысында алынған деректермен жұмыс ерекшелігін зерделейді. Білім беру мекемесі қызметінің рейтингтік бағасы қолданылады.

  • Код ON12

    Білім алушылар педагогикалық конфликтология және Медиация туралы ғылым ретінде түсініктерін көрсетеді. Конфликтология мен медиацияның негізгі ұғымдарын жіктейді. Жанжалдардың пайда болу себептері ретінде жеке ерекшеліктерін ерекшелеп көрсетеді. Қақтығыстар мен жанжалды жағдайлардың алдын алу әдістерін қолданады. Қақтығыстарды басқару әдістерін көрсетеді. Жеке тұлға ішіндегі қақтығыстар туралы білімді практикада қолданады. Тұлғаны зерттеу әдістерін қолданады: бақылау, сауалнама әдісі, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, биографиялық әдіс, контент-талдау әдісі. Психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері. Конфликтологияның заманауи мәселелерін терең білетіндігін көрсетеді. Конфликтологияның қазіргі мәселелерін білуді тәжірибеде қолданады.

Top