Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02130 Композиция в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық білімнің заманауи прогрессивті әдістеріне ие болашақ мамандықты өз алдына қойып, өз міндеттерін шешуге қабілетті жоғары кәсіби педагог-композиторды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M026 Композиция
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • КОМПОЗИЦИЯ 1

    Пән пән курсының практикалық дамуына бағытталған. Жұмыстың негізгі түрі - жаңа жұмыстарды жазу және толық талдау. Сонымен қатар сабақ бойынша мұғалім композиторлық технологияны түсіндіреді, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды таныстырудың ықтимал нұсқаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым философиясы мен тарихы

    Ғылым философиясы ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі болып табылады. нақты ғылыми пәндер бойынша, сондай-ақ Әлеуметтік және мәдени практикаға қатысты. Курсты игеру магистранттарды тірі философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа енгізуді білдіреді. Ғылымның тарихы мен философиясын зерттеу тәсілі ойлау еркіндігі мен өз ойларын дәлелдей білуге, ғылымның тарихи дамуы барысында қалыптасқан ғылыми зерттеу стратегиясын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл курстың негізгі міндеті магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының іргелі құрамдастарымен таныстыру болып табылады: мәдениет пен философияның даму контекстіндегі ғылыми бағд����рламалардың пайда болу және даму тарихы, Ғылыми білімнің құрылымы және оның даму динамикасы, танымның әлеуметтік-мәдени детерминациясы факторлары, ғылыми этика, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігі, ғылымның қазіргі даму кезеңіндегі ғылыми іздеу және ғылыми зерттеудің стратегиялары..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің бағдарламасы Басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына бағытталған, пәнді меңгеру барысында алынған білімдер магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік - психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АРНАЙЫ СЫНЫП І

    Пән музыкалық зерттеулер мен музыкатану саласындағы әдебиетті оқытады. Музыканың барлық салаларында әртүрлі үрдістердің терең және қазіргі заманғы көріністерін сатып алу: музыкатану, композиция, әлеуметтану, музыкалық педагогика. Музыкалық өнерді зерттеу, оның мәдениет пен тарихқа әсерін түсіну. Музыкалық талдау, Музыка теориясы, музыкалық таным, музыкалық эстетика туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тлі (кәсіби)

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер педагогикасы

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚАЗІРГІ МУЗЫКА БІЛІМІНІҢ ӘДІСНАМАСЫ

    Пән ғылыми қызметтің арнайы кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі музыка білімінің іргелі жағдайына сүйенеді және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық мәні оқу-зерттеу жұмысымен және ғылыми жұмыстарды жазумен байланысты анықталады. Музыкалық ғылымның мәнін, мағыналық константасын анықтау, оның өзін-өзі тану. Бұған музыкатану білімінің кеңістіктік-уақытша дамуындағы заңдылықтарды, бағыттарды, үрдістерді зерттеу жатады. Музыкатану объектілері мен пәндерін тануда қолданылатын нақты жолдарды, санаттарды, қағидаттарды, әдістерді зерттеу. Герменевтикалық тәсілге байланысты музыкатану ғылымында қолданылатын терминдер мен ұғымдарды ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҒЫЛЫМИ МАҚСАТТАРҒА АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІ

    Академиялық мақсаттар үшін тілді оқыту пәні Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: сөйлеу этикеті, сөйлеу тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. академиялық ортадағы мінез-құлық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЗАМАНАУИ КОМПОЗИЦИЯ

    Курстың мақсаты - жас композиторларды тәрбиелеу, музыкалық композицияның негізгі заңдарын меңгеру, музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістері туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену мақсаты - оқыту композицияларын қалыптастыру және дамыту, техникалық дағдыларды оқыту, шығармашылық ойлауды дамыту, студенттің шығармашылық даралығын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АРНАЙЫ СЫНЫП ІІ

    Пән практикалық, жеке тұлға, композитор және орындаушы, сондай – ақ қоғам үшін музыканың маңыздылығын терең түсінеді. Өзінің жеке ой-пікірлерін баяндау, зерттеулердің ғылыми және қолданбалы түрлерінің ережелері мен қорытындыларын дәлелдей білу дағдыларын дамытады және үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • КОМПОЗИЦИЯ 2

    "Композиция" оқу пәні бойынша сабақтар практикалық сипатқа ие. Студенттердің теориялық материалды меңгеруі (терминология, белгілік лексика, оқу жұмыстарын рәсімдеу ерекшеліктері және т.б.) жаңа педагогикалық әдістемелерді қолдану арқылы ұйымдастырылатын жұмыс процесінде (пән бойынша жазбаша материалдармен, әртүрлі сөздіктермен және анықтамалармен, Оқытудың техникалық құралдарымен) жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗДЕРІ

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын, оның жұмыс істеу механизмдері, ғылыми танымның заманауи әдістері мен формаларының жүйесін ғылыми ойлаудың негіздерін қалыптастыру мақсатында қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттарды магистрлік диссертацияны жазу шеңберінде өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындау қажеттілігімен анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі (жоғары мектепте)

    "Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні кәсіби музыкант-маманды ғылыми-педагогикалық бағытта тәрбиелеудің заңдылықтары мен дәстүрлерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. Барлық дәуірлер мен стильдердің орындаушылық өнерінің тарихын зерттеудегі ғылыми-зерттеу тәсілінен тұрады. Пәндер практикалық дағдыларды және оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Ғылыми зерттеулер арқылы оқытудың баламалы әдістерін іздеу. Ғылым мен практиканың теориялық және әдіснамалық жетістіктеріне негізделуге және нақты практикалық ұсынымдарды қамтуға тиіс. Шығармашылық бастама және өнертапқыштық, білім алушылардың алдында нақты міндеттер қоя білу, педагогикалық шеберлікті меңгеру үдерісінде қажетті сапаны жеңуге дұрыс жол табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МУЗЫКАЛЫҚ ҒЫЛЫМНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

    Вокалдық орындаушылықтың тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Батысеуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихын зерттеу, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу; қазіргі вокалдық мектеп тұрғысынан Тарихи әдістерді бағалау; ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар арасындағы тәуелділікті анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОБА

    Пән өнер саласының менеджері ретінде іс-әрекетке теориялық-практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны арт-индустриядағы шығармашылық үрдістің қазіргі тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын көрсетеді, шығармашылық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курсты меңгеру білім алушыларға шығармашылық жобалаудың өзекті мәселелерін, арт-индустриядағы жобалаудың мәнін, болашақ маманның кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МУЗЫКАЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ

    "Музыкалық-педагогикалық шығармашылық" пәнін меңгеру мақсаты магистранттардың заманауи музыкант-педагог бейнесін, мамандық профессиограммасын, музыкант-педагог пен білім алушылардың музыкалық шығармашылық кәсіби-тұлғалық дамуының ерекшеліктерін түсінуіне қол жеткізу, сондай-ақ оларда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТЕАТР ЖӘНЕ КИНО МУЗЫКАСЫНЫҢ КОМПОЗИЦИЯСЫ

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курстың мазмұны бойынша жалпы сұрақтар негізінен кинотеатр мен театрда музыканы пайдалану саласындағы белгілі бір заңдарды қалыптастырудың объективті факторларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫ ТАНЫСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

    Пән магистранттардың ғылыми және ғылыми-оқу қызметінің нәтижелерін табысты таныстыру үшін қажетті ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері туралы базалық білім береді. Ғылыми сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және ғылыми жұмыстардың коммуникативтік сапасын арттыру. Ғылыми қайраткерлер үшін аса маңызды дағдылар. Жас мамандарды ғылымға тарту үшін әдістемелік база құру. Пән практикалық, әртүрлі мақсатты аудиторияны таныстыру мақсатында ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну дағдыларын дамытады және үйретеді. Курста ақпаратты ұсынудың, дәлелдер мен қорытындылардың әртүрлі түрлері оқытылады және өңделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалауға қабілетті; пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағдарланады. Эмпирикалық және эксперименталды деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтайды, өзінің Жеке еркін ғылыми шығармашылығын ұжымның нәтижесіне жауапкершілікпен ұштастыра алады. Философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдысын, пікірталастар мен полемика жүргізу тәсілдерін, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларын меңгерген
  • Ұлтаралық коммуникация нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу.
  • Мәдениет және өнер мекемелеріндегі ұйымдастыру-басқару қызметі, білім беру қызметін жүргізу, заманауи ғылыми-педагогикалық үдерістерге қатысты жеке ұстанымды дәлелдеу
  • музыкалық шығармаларды аранжировкалау және қайта салу
  • Ғылыми ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелендірудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Аспаптық орындау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын өз бетінше орындай білу
  • Білім беру қызметінде музыкалық-теориялық, психологиялық-педагогикалық білімді және ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қолдана білу.
Top