Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M11134 Туризм в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
"Қазақстан тұтынушыларына туристік-рекреациялық қызмет көрсететін туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары үшін, атап айтқанда солтүстік өңірдің тұтынушыларына, сондай-ақ туристік-рекреациялық ресурстарды ұтымды пайдалануға, туризм саласы кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің экономикалық тиімділігін арттыруға байланысты міндеттерді шешу үшін жоғары білікті кадрлар даярлау."
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
Оқу мерзімі
1,5 года
Кредиттер көлемі
90
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M11 Қызмет көрсету
Дайындық бағыты
7M111 Қызмет көрсету саласы
Білім беру бағдарламаларының тобы
M147 Туризм
  • Туризм экономикасы
    Несиелер: 5

    Курс туризмнің экономикалық мәселелерінің кешенін зерттейді. Туристік кәсіпорындарда ресурстық база мен басқару жүйесі қарастырылады. Туристік кәсіпорындардың экономикалық қызмет бағыттарына ерекше көңіл бөлінеді,көптеген елдерде қарқынды дамып келе жатқан индустрияға айналған әлеуметтік-экономикалық кешен салалары қарастырылады.

  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеруі, шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешім қабылдау үрдістерін оқып білу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие жаңа білімдер мен іскерліктермен қаруланған білікті мамандарды дайындауды талап етеді

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    "Шетел тілі (кәсіби)" курсының негізгі мақсаты шет тілінде сөйлеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, шетел тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін Болашақ маманның шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

  • Туристік нарық құрылымы
    Несиелер: 5

    Курс қонақ үй кәсіпорындарына қызмет көрсету технологиясының мәселелерін, жаңа өнімді әзірлеу кезінде қонақ үй кәсіпорнының менеджментімен ескерілетін ережелерді және жаңа технологияларды, қызметтерді әзірлеу және нарыққа шығару кезеңдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету стандарттары және қызмет сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс қонақжайлылық саласында бәсекеге қабілетті кадрларды дайындайды, тұлғаның индустриялық-инновациялық жақтарын дамытады, еңбек нарығының ішкі және сыртқы жақтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік кластер
    Несиелер: 5

    Туристік кластерлерді құрудың әлемдік және қазақстандық тәжірибесі. Туристік кластер: түрлері, жіктелуі, құрылымы және мазмұны. Әртүрлі деңгейдегі туристік кластерлер және оларды құрудың ресурстық базасы. Туристік кластерлер әкімшілік, бизнес және қоғамның тиімді өзара іс-қимылының құралы ретінде. Туристік кластерлерді құру кезеңдері мен технологиясы. Туристік кластерлерді басқарудың негізгі тәсілдері, принциптері мен тетіктері. Туристік кластерлерді басқарудағы мемлекеттік-жеке меншік әріптестік принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік менеджмент
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік менеджмент әдістемелік негіздері. Әлеуметтік саладағы менеджмент объектісі мен пәнінің ерекшеліктері. Әлеуметтік менеджмент принциптері. Әлеуметтік менеджмент әдістері. Әлеуметтік саланың коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдары. Әлеуметтік саланың түрлі салаларындағы басқару. Әлеуметтік менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету жүйесі. Әлеуметтік саладағы әлеуметтік зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл курста туризм саласын және туристік кәсіпорынды басқарудағы стратегиялық тәсілді жүзеге асырудың негізгі ерекшеліктері көрсетілген. Туристік саланы стратегиялық жоспарлау мемлекеттік биліктің реттеуші функциясы ретінде, туристік кәсіпорынның функционалдық стратегияларының кешені, туристік компания менеджментінің функциясы ретінде, Туризмдегі стратегиялық қызметтің түрі ретінде бизнес-жоспарлау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 5

    Сапаны басқарудың негізгі ұғымдары. Сапа менеджментінің халықаралық стандарттары. Сапа менеджменті жүйесін құжаттау. Сапа менеджменті жүйесін әзірлеу, енгізу, сертификаттау және аудит. ЖОО-дағы сапа менеджменті жүйесі. Сапаны басқарудың заманауи әдістері мен технологиялары. Сапаны басқаруды ұйымдастыру және құқықтық қамтамасыз ету. Өнімнің (жұмыстардың, қызметтердің) қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудегі сертификаттау және сәйкестікті растау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі тәуекелдер мен экономикалық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіпорынның экономикалық қауіпсіздігі, Туристік кәсіпорындардың кәсіпкерлік тәуекелдерінің жіктелуі және жүйеленуі ұғымын анықтаудың қазіргі тәсілдерін талдауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін, әр түрлі фирмалардың дамуын өз тауарларымен адамдардың қажеттіліктерін қанағаттандыру дәрежесі бойынша және өндірістік қызметтің тиімділігі бойынша бәсекелес фирмалардың дамытуынан айырмашылықты білдіретін сипаттамаларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Курс сертификаттауды зерттеуді, оның өнім сапасын арттырудағы рөлін және халықаралық, аймақтық және ұлттық деңгейде дамуды ұсынады., бірқатар елдерде туризм саласындағы мемлекеттік саясат, жалпы үрдістер мен бағыттар, Шенген келісімдері және халықаралық деңгейдегі Туризмдегі мемлекеттік нормалар мен стандарттардың маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Танымның теориялық және эмпирикалық әдістері; Ғылыми таным процесі; ҒЗЖ жүргізу және күтілетін нәтижелер; жобалау негіздері; танымның теориялық және эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Организация и планирование научных исследований
    Несиелер: 5

    Танымның теориялық және эмпирикалық әдістері; Ғылыми таным процесі; ҒЗЖ жүргізу және күтілетін нәтижелер; жобалау негіздері; танымның теориялық және эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің негізі болашақ магистр-экономистердің зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту және шығармашылық әлеуетін қалыптастыру мақсатында экономикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақ үй бизнесін жоспарлау
    Несиелер: 5

    Қонақ үй қызметі саласында теориялық білім беру; қазақстандық қонақ үйлерде шетелдік тәжірибені пайдалану мүмкіндігін анықтау; қонақ үй кәсіпорнының әртүрлі қызметтері мен бөлімдерінің функцияларын, олардың құрамын, олардың арасындағы өзара байланысты зерделеу; кәсіби даярлықтың тиісті білікті мамандарға еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталуын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени сервис және туризм менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде басқарудың классикалық тәсілдері, басқару эволюциясы ғылым ретінде, сондай-ақ қазіргі заманғы менеджменттің жекелеген түрлері: инновациялық, қаржылық, инвестициялық, кадрлық, ақпараттық және сапа менеджменті қарастырылады. Басқару қызметінің ерекше ерекшеліктері көрсетілген, нарықтық экономика жағдайында кәсіпорындарды басқарудың ұйымдық нысандары мен құрылымдарының негіздері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылық индустриясының менеджменті және маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән Қонақжайлылық және туризм қызметтері маркетингі ерекшеліктерін, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік ортасының ерекшеліктерін, халықаралық және ұлттық туристік ұйымдардың маркетингтік стратегияларын, тауарлар мен қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлқын, нарықты сегменттеуді, Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарының азық-түлік, баға және коммуникативтік саясатын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейрамхана бизнесін жоспарлау
    Несиелер: 5

    Тамақтану индустриясындағы стратегиялық өзгерістерді интеграцияланған басқару негізінде туристік-рекреациялық аумақтардың дамуын талдау және болжау қабілеттерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі дағдарысқа қарсы басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қазіргі дағдарысқа қарсы басқарудың теориялық, әдіснамалық және практикалық аспектілері қарастырылады. Кәсіпорынның экономикалық қызмет ету заңдылықтары келтірілген, дағдарыстық құбылыстардың мәні және олардың пайда болуына әкелетін факторлар көрсетілген. Банкроттық институтының экономикалық және құқықтық тетіктері қаралды. Банкроттық ықтималдығын диагностикалауға, дағдарысқа қарсы Басқару стратегиясы мен тактикасын әзірлеуге ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік қызметті ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Бұл пән туристік қызметті мемлекеттік реттеу мен құқықтық қамтамасыз етуді жетілдіру жолдарын, принциптерін, мақсаттарын, басым бағыттарын және мазмұнын ашады. Бұл қызмет мемлекеттік деңгейде де, жекелеген туристік кәсіпорындар деңгейінде де жүзеге асырылады. Турфирмаларды құру тәртібі елеулі өзгерістерге ұшырады-туристік қызметті лицензиялау жойылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру; туристік кәсіпорында басқару және бақылау негіздері; туристерге қызмет көрсетуді жоспарлау; көліктік саяхаттарды ұйымдастыру; автопутешені жобалау; авиациялық туристік маршруттарды дайындау және өткізу ерекшеліктері; темір жол және су саяхаттарын жоспарлау және ұйымдастыру; туристерге қызмет көрсету мәдениеті мен сапасы; менеджерлердің наразылықпен жұмысы; туристік қызмет көрсетуге сараланған көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экскурсиялық-туристік қызметті ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән экскурсиялық қызмет көрсетуді қарастырады. Экскурсияның мәнін анықтау. Мазмұны бойынша, қозғалыс тәсілі бойынша, қатысушылар құрамы бойынша, өткізу формасы бойынша экскурсияларды жіктеу. Экскурсиялық істің даму тарихы. Экскурсияны дайындау әдістемесі. Экскурсияны мәтіндік-Құжаттамалық қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік кәсіпорындар экономикасы
    Несиелер: 5

    Курс микро деңгейде туризмнің экономикалық мәселелерінің кешенін зерттейді. Туристік кәсіпорындарда ресурстық база мен басқару жүйесі қарастырылады. Туристік кәсіпорындардың экономикалық қызмет бағыттарына ерекше көңіл бөлінеді,көптеген елдерде қарқынды дамып келе жатқан индустрияға айналған әлеуметтік-экономикалық кешен салалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіби стандарттар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты туризм және қонақжайлылық саласында бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау, жеке тұлғаның индустриялық-инновациялық жақтарын дамыту, туризм экономикасының қарқынды дамуына елеулі үлес қосатын еңбек нарығының ішкі және сыртқы талаптарын қанағаттандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Тұрақты өңірлік дамуды қамтамасыз ету үшін туризм саласында ұлттық экономикалық саясатты жүргізу қажеттілігі негізделеді. Өңірлік әлеуметтік-экономикалық даму жоспарын әзірлеу тетігі ұсынылды. ҚР туристік-рекреациялық аймақтары үшін аймақтық жоспарлау стратегиясын жүзеге асыру жолдары қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курста стратегиялық басқару теориясы мен практикасының негізгі принциптері қолжетімді түрде ашылады. Ұйымның стратегиялық менеджментінің стратегияның тиімділігін бағалау критерийлері, болжау, брендинг стратегиясы және инновациялар сияқты өзекті мәселелері, сондай - ақ стратегияны іске асыруға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы басқару тұжырымдамасы-теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм индустриясын басқару
    Несиелер: 5

    Курс туристік инфрақұрылымды ұсыну, уақыт пен халықаралық практикамен туристік инфрақұрылымдардың дамуын зерттеу және салыстырмалы талдау болып табылады. Туризм саласындағы мемлекеттік саясат, оның ішінде мемлекеттік саясаттың міндеті ретінде инфрақұрылымды дамыту тәртібін өтер алдында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық туризм экономикасы
    Несиелер: 5

    Курс түсінігі, пәні және аймақтық экономиканы зерттеу әдісі бар. Аймақтық туризм экономикасының даму факторлары және міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі аутгоинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-туроперейтинг теориясын және оны іс жүзінде қолдану бағыттарын қарастыру. қазіргі ресейлік туристік нарық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    философиялық білім негіздерін пайдалану қабілеті, өз қызметінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау;

  • Код ON2

    тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға қабілеттілікке ие болу;

  • Код ON3

    педагогика, психология саласындағы ғылыми жетістіктерді талдау және оларды кәсіби қызметте қолдану;

  • Код ON4

    қазіргі заманғы туристік жүйе мен туристік нарық дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінікке ие болу;

  • Код ON5

    мемлекеттің әлеуметтік саясатын, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді және туристік қызметті құқықтық қамтамасыз етуді ескере отырып, туристік қызметті ұйымдастыруда менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру қабілеті;

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін білу және оларды қолдана білу;

  • Код ON7

    тұтынушының және (немесе) туристің талаптарына сәйкес туристік индустрия кәсіпорны, туристік өнім қызметінің шығындарын есептеу және талдау, басқарушылық шешімді негіздеу қабілеті;

  • Код ON8

    қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдап, шеше білу, ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, туризм саласындағы зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру;

  • Код ON9

    экскурсиялық, туроператорлық, турагенттік қызметті ұйымдастыру және басқару;

  • Код ON10

    туризм және қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсетудің кәсіби стандарттарын қолдана білу және қызмет көрсету сапасын басқару;

  • Код ON11

    әлемнің туристік-рекреациялық кешендерінде бағдарлай білу және кәсіби қызметте ақпаратты қолдану;

  • Код ON12

    туристік индустрияда сапа, стандарттау және сертификаттау бойынша нормативтік құжаттарды пайдалану қабілеті.