Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Қазақ тілі мен әдебиеті в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән тілдің мәнін, оның қоғамдық қызметтері мен ішкі құрылымын, тілдің, ойлау мен сөйлеудің арақатынасын, тілдің негізгі бірліктерін, фонетика, лексикология мен грамматика мәселелерін оқытады; тілді ерекше маңызды жүйе ретінде, тіл дамуының заңдылықтарын, екі тіл және көптілділіктің өзара қарым-қатынасын, жазудың тарихи дамуын қарастырады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тіл туралы ғылымның негізгі ұғымдарын біледі және қолданады, өз бетінше ақпарат ала алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пән тілдерді қолдану мен дамытудың жалпы заңдылықтарын, лингвистикалық теорияларды, әртүрлі тілдік концепцияларды, тілді оқытудың әдістері мен тәсілдерін үйретеді; қазіргі тіл білімінің тарихын, салыстырмалы-тарихи тіл білімінің мәселелерін қарастырады, тіл мен ойлаудың арақатынасын, тілдік семиотиканы, социолингвингвистика мәселелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушылардың ғылыми зерттеу дағдылары, ақпаратты өз бетінше ақпарат ала алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әдеби шығармаларды талдаудың принциптері мен әдебиеттің тарихы, теориясын, көркем бейне және оның жасалу жолдарын, әдеби зерттеудің түрлерін оқытады. Жазушының хаттары, күнделіктері, мәтінмен, цитатамен жұмыс, әдебиеттер тізімін жасау, көркем шығарманы талдаудың әдістемесі, шығармашылық өмірбаян сияқты тақырыптарды ашуда өзіндік дағдыларды қалыптастырады. Болашақ мамандарға әдеби талдаудың әдіс-тәсілдері мен тиімді жолдарын игертіп, тәжірибеде пайдалана білуге машықтандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлы дала фольклоры
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының рухани мәдениеті - фольклорлық мұраларды теориялық және практикалық тұрғыда жан-жақты оқытады. Ауыз әдебиеті табиғатының ерекшеліктері, жанрлардың классификациясы, түрлердің бөлінуі, зерттеушілердің еңбектері, жазба әдебиеттен айырмашылықтары, өзге ғылым салаларымен байланысы жайлы мәліметті меңгертеді. Білім алушының фольклористика ғылымының қалыптасу тарихы туралы ақпаратты игеруіне, болашақ мамандарды даярлауда мәдени тұлға қабілеттерінің қалыптасуына негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің дыбыстық және сөздік жүйесі
    Несиелер: 7

    Пән білім алушыларға қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесін ғылыми-теориялық негізін, жалпы мәселелерін, қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесін, тілдегі деректерді, заңдылықтарды, тілдің жүйелі құбылыстарын, қазіргі қалпы мен даму жолын саралауды оқытады. Қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесінің дыбыстық және лексикалық құбылыстарына ғылыми түсінік беруді, дыбыстық, мағыналық өзгерістерді түсіндіруді, сөздердің пайда болуын анықтауды, тілдердің арасындағы туыстық байланысты табуды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 8

    Пән негізгі грамматикалық ұғымдарды, сөздердің морфологиялық құрылымын, сөз таптары, олардың жіктелуі, есім сөз таптарының грамматикалық сипаты, мағыналық топтары, етістіктің семантикалық, морфологиялық сипаты, үстеудің мағыналық түрлері, еліктеу сөздердің фонетика-морфологиялық сипаты, шылаулардың грамматикалық қызметі, сөзжасамдық ұғымдар мен тәсілдерді, сөз таптарының сөзжасамын біліп, практикада қолдана алататындай білімін арттыруға, сындарлы жұмыс істей білетін маман дайындауға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән филологиялық ғылым ретінде сөз өнерінің өзіндік мазмұны мен оны көрсететін пішіндердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру үшін көркем әдебиетті зерттеу, сондай-ақ өнертанушы ғылымдардың бірі ретінде көркем шығармашылық түрлеріне, қыр-сырына үңілу, көркем туындыны эстетикалық құбылыс ретінде қарауға үйретеді. Көркем шығармаға талдау жасаудың ғылыми принциптерін игерту, әдебиет пен фольклорды зерттеп үйренуге қажетті біліммен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ұғымдар мен категорияларды эстетика қағидаларымен тамырлас алып, жан-жақты терең қамтиды. Әдебиет туралы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін қазіргі дәуірге дейінгі аралықта мейлінше толымды жүйелеп, саралайды. Әлемдік эстетика тұғырнамалары, әдеби тәжірибелер ұлттық әдебиеттану, көркем өнер мысалдарымен өзара ұштастырыла негізделеді. Студенттер әдебиеттану ғылымының өзіндік ерекшеліктері туралы терең білімге ие болады, теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөздің грамматикалық мағынасы
    Несиелер: 8

    Пән қазақ тіліндегі сөздердің лексика-грамматикалық топтарын, грамматикалық мағыналар мен формаларды, сөздердің тұлғалық өзгеруі, оны қарастырудың жолдары мен тәсілдері, сөздің өзгеріске ұшыраған түрлері, топтарға бөлінуі, әр топқа енген сөздердің грамматикалық сыр-сипаты жөнінде теориялық білімін көтеру, грамматикалық тілдік тұлғаларға практикалық тұрғыда талдау жасап, алған білімдерін практикада қолдана алататындай дәрежеде кәсіби, сындарлы жұмыс істей білетін маман дайындауға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән тіл арқылы қоршаған ортаны, адамзат қасиеттерін, қоғамдық құбылыстар мен жаратылысты танып-білудің ғылыми-теориялық негіздерін қарастырады. Когнитивті лингвистиканың бағыт-бағдарын айқындай келіп, оның басқа салалармен байланысын, танымдық аспектілерге байланысты

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттер әдебиетті оқытудың ғылыми-әдістемелік сипаттағы білімдік қорын оқыту әдістемесі ғылымының жетістіктеріне сүйене отырып, талдау, бағалау тұрғысында әдебиеттің сөз өнері ретіндегі пайда болу, даму, қалыптасу үдерісін, теориялық және әдістемелік сипаттарын тану арқылы пән маманына тиісті құзіреттілікке ие болады,қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі ғылымының даму, қалыптасу жүйесіне тән тәжірибелерді жан-жақты тануға негізделген құзіреттілікті меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Байланыс психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ежелгі ғасырлар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән қазақ елінің тарихы қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен өзара тығыз байланысты болғанын, ежелгі түркі тілді әдебиет бертін келе қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті екенін ұғындырып, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстарымен бірге жасаған көркем сөз өнері екенін ұғындырады. Студенттердің пән бойынша алған теориялық білімдерін нығайта отырып, өз мамандығы бойынша құзыреттіліктерін жан-жақты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пән әдебиет теориясы ауқымындағы поэтика, стиль, жанр тәрізді негізгі мәселелермен шектелмей, историография, библиография пәндерінің мән, сыры, текстология мен әдебиет сынының теориялық, практикалық ерекшеліктерін ашып береді. Әдебиет теориясының пән ретіндегі болмысын, әдебиет теориясының методологиясын, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, қазақ әдебиеті ғылымындағы эстетика мен теория мәселелерін, әдеби тек, стиль мәселелерін, заңдылықтарын даму сипатын, қағидаларын ұғындырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік жылдарындағы әдебиет
    Несиелер: 5

    Пән қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдардағы даму сипатына шолу жасайды. Болашақ мамандарға тәуелсіздік жылдардағы көркем туындылардың құндылығын, қазіргі жағдайын, тәуелсіздік тұсындағы жазылған шығармаларда қаламгерлердің негізінен тарихымызды түгендеуге бет бұруын танытатындығын меңгертеді. Тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиеті қаламгерлерінің шығармаларындағы басты ерекшеліктерін гуманистік тұрығдан талдап, тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиетін ұлттық мүдде тұрғысынан интерпретациялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқыту
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған білім мазмұнынан тұрады. Пән ұлттық мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігін, оқу бағдарламасының мазмұнын, тілдік дағдыларды дамытуды, спиральды қағидатты, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді, критериалды бағалау жүйесін, тиімді оқыту және оқу тәсілдерін, оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму жолдарын, құзыреттілік түрлерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХІХ ғасыр әдебиеті және Абай
    Несиелер: 8

    Пән қазақ әдебиетінің ХІХ ғасыр кезеңін құрайтын әдеби мұраларды А.Құнанбаев шығармашылығымен байланыста оқытады. Болашақ маман ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі ғылыми-теориялық білімді жүйелеп, практикалық негізде қолданады. Ғалымдардың пікір-көзқарастары мен еңбектерін басшылыққа ала отырып, осы кезеңнің тарихи-әлеуметтік жағдайына әдебиеттегі өзгерістермен байланыста талдау жасайды. «Зар заман» ақындарының, ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті поэзиясының дамуы Абай мұрасымен салыстырмалы қарастырылып,

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға мектепте қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін, тілді меңгертудің практикалық жолдарын үйрету арқылы кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, ұлттық ділі қалыптасқан, бәсекеге қабілетті, ғылыми және интелектуалдық әлеуеті жоғары маман даярлауды меңгертеді. Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша базалық нормативтік құжаттар мен оқулықтарды, оқу әдістемелік кешендерді талдау, одарды оқыту үдерісінде пайдалану қабілеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандардың кәсіби, зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыратын білім мазмұнынан тұрады. Пән оқытудың инновациялық технологиясы саласындағы жетістіктерді, қазіргі әдістеменің негізгі бағыттарына қатысты мәселелерді, қашықтан оқыту технологиясын, дамыта оқыту технологиясын, модульдік оқыту технологиясын, саралап-деңгейлеп оқыту технологиясын, кредиттік оқыту технологиясын, қарқынды оқыту оқыту технологиясын, іскерлік ойындар технологиясын қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Батыс Еуропа әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар,шетел әдебиетінің қалыптасу кезеңдері,классицизм,романтизмнің көрнекті өкілдері мәселелерін қарастырады.Студенттерді жеке шығармаларды талдап жіктеуге, жанрлардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата білуге, маңызды қорытынды түюге дағдыландырады.Пән негізінде пәндік,зерттеушілік құзіреттіліктерге ие тұлға қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетіндегі дәстүрлер мен сабақтастық
    Несиелер: 5

    Пән қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық диалектикасы, прозадағы психологизм, тарихи дәстүр, қазіргі қазақ лирикасының көркемдік жағынан баюы, әңгіме, повесть жанрындағы жаңа ізденістер, қазақ әдебиетінің даму тарихы, жыраулар поэзиясындағы дәстүрлік арналар, солтүстік аймақтағы сал-серілер поэзиясы дәстүрінің қалыптасу және даму жолдарын оқытады. Болашақ маманға көркем шығарманы талдаудың әдістемесін меңгертіп, пәндік, зерттеушілік құзыреттіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қазақ тілі синтаксисінің зерттелу тарихы, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, сөйлем мүшелерінің сипаты, сөйлем және оның құрамы,құрмалас сөйлемнің қалыптасу, даму жолдары, жасалу жолдары мәселелерін қарастырып,студенттің әдеби тіл нормаларын игеруіне көмектеседі.Пән негізінде тілдік,зерттеушілік құзіреттіліктерге ие тұлға қалыптасып,түрлі ғылыми көзқарастарды талдап,тануға үйренеді,оларды оқу үдерісінде басшылыққа алып,пайдалану дағдыларын машықтандырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог және білім алушылардың жобалық қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың 40-60 және 60-90 жылдарындағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қазақ әдебиеті пәнінен мерзімді баспасөзде жарық көрген ғылыми дәйектемелер мен 1940-1960, 1960-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиеті тарихының іргелі мәселелері мен сол дәуірдегі ақын-жазушылардың шығармашылығы, олардың жанрлық сипаты, тақырыбы мен идеясын жүйелеп, әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасауды, әдеби тілді құбылту мен айшықтауларды салыстыруды, шығарманың көркемдік құндылығын бағалауды, мәтінді интерпретациялауды меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын салғастыру арқылы туындының идеялық-көркемдік ерекшеліктерін талдап, оқытады. Алаш әдебиетінің тәуелсіздік үшін жүргізген күресі, ХХ ғасырдың басындағы оқу-ағарту ісінің өрістеуі, баспасөздің дамуы, «Кітаби ақындар» тобының мұрасы, олардың оқу-ағарту ісіне қосқан үлестерін бағамдап, өзіндік пікір қалыптастырып, талдау дағдысын меңгертеді. Пән болашақ педагогтардың пәндік,ұйымдастырушылық, мәдени құ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пән стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстырады, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы мағлұмат береді, оларды ажыратудың жолдарын, студенттерге стилистикалық норманы, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйретеді, студенттердің сөйлеудің әртүрлі стильдерін, қазақ тілінің синонимдік барлық байлығын, әр алуан құралдарын іс жүзінде қолдана алу дағдыларын дамытып жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән аударма барысында қолданылатын тәсілдерді, аударманың грамматикалық, лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін қарастырады,баламасыз лексика және жалған баламалар, эквивалентсіз құбылыстың берілу жолдары,сөз мағынасының түрлері және қатынас, ұлттық реалияны білдіретін сөздерді аударудың шарттары мәселелерін меңгертеді,сөйлесім әрекетінің түрлерін меңгертудің тиімді және инновациялық технологияларын үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, ЕБҚ бар тұлғалар үшін оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ және инклюзия жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Әдебиет ғылымының барлық түрлерін, қалыптасу, даму жолдарын, әдебиеттерге қатысты терминологияны зерттейді. Әдебиеттанудың өзекті саласы болып табылатын әдебиет теориясы мен көркем шығармаларды талдайды. Әр түрлі кезеңдерде ұлттық әдебиеттану ғылымының жетістіктері мен кемшіліктері туралы ғылыми талдау жүргізеді.

  • Код ON6

    Қазіргі қазақ тілінде сөзжасам, морфологиялық, синтаксистік талдауларды және стилистикалық норманы меңгереді. Сөзжасам жүйесі , тілдің морфемдік құрамы, сөз топтарының лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері, синтаксистік құрылым туралы өз пікірлерін қалыптастырады. Мәтіндегі ақпарат нысандарын өздігінен әзірлеп, сыни және ғылыми еңбектермен жұмыс істей алады. Белгілі бір салада, жанрда қолданылатын тілдік бірліктердің жиынтығын ажыратып, әдеби тіл нормаларын және стильдік құралдарды меңгереді.

  • Код ON7

    Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін, принциптерін, оқыту түрлерін, ерекшеліктері мен тиімді жақтарын анықтайды. Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі бойынша алған білімдерін практикамен ұштастыра алады. Қазақ және ұлттық мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін интерактивті оқыту әдістемесін қалыптастырудың кезеңдері мен ерекшеліктерін, негізгі интерактивті әдістер мен тәсілдердің ерекшеліктерін және оқытудың жаңа технологияларын меңгереді.

  • Код ON8

    Қазақ халқының ауызша және ежелгі дәуір әдебиетінің пайда болуы мен дамуын және басқа ғылымдардың дамуына әсерін талдайды. Халық ауыз әдебиетінің, көне түркі және сопылық әдебиеттің дамуын деректер арқылы саралайды. Халық ауыз әдебиеті үлгілерінің ерекшеліктерін ажыратады, ежелгі дәуір әдебиетінің өкілдерін танып әдеби мұралардың маңызын анықтайды.

  • Код ON9

    Қазақ әдебиеті тарихындағы әр кезеңнің жетістіктері мен кемшіліктерін, қазақ әдебиеті тарихының негізгі ғылыми мәселелерін жан-жақты талдайды. XIX-XX ғасырлардағы қазақ әдебиетіндегі, тәуелсіздік жылдарындағы және солтүстік өңір ақын-жазушыларының әдеби шығармаларының негізгі идеяларын, көркемдік ерекшеліктерін, сол дәуірдің әдеби және тарихи тұлғаларын зерттейді. Абайтану ғылымындағы жетістіктерді меңгереді.

  • Код ON10

    Қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесінің дыбыстық және лексикалық құбылыстарына ғылыми түсінік беруді, дыбыстық, мағыналық өзгерістерді түсіндіруді, сөздердің пайда болуын анықтауды, тілдердің арасындағы туыстық байланысты табуды үйренеді. Сөздегі дыбыстық және мағыналық өзгеріс түрлерін ажыратады. Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінің фонетикалық және лексикалық нормалырын меңгереді.

  • Код ON11

    Тілдің пайда болу, қалыптасу, даму заңдылықтарына, тілдердің жіктелуіне байланысты алғашқы сөйлеу түсініктерін меңгереді, тіл мен қоғамның өзара қарым-қатынасын байланыстырады. Жалпы тіл білімі тарихын, тіл білімінің бағыттары мен мектептерін, тіл білімінің және когнитивтік лингвистиканың теориялық мәселелерін зерттейді. Аударма теориясы мен практикасының лигвистикалық мәселелерін талдай алады. Әдеби аударма ғылымының теориясы мен тарихының ғылыми-практикалық мәселелерін зерттейді.

  • Код ON12

    Әлем және шетел әдебиеті классиктерінің шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлемдік әдебиеттегі ерекшеліктерін, маңызды рөлін зерттейді. Батыс Еуропа әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар,шетел әдебиетінің қалыптасу кезеңдерін, классицизм, романтизмнің мәселелерін қарастырады. Шығармаларға талдау жасайды, жанрлардың типологиялық ерекшеліктерін ажыратады, маңызды қорытынды жасай алады.

Top