8D10103 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының еңбек нарығында сұранысқа ие Қоғамдық денсаулық сақтау саласында кәсіби-білікті мамандарды даярлау және қайта даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
-
Серіктестік: зерттеу және қоғам
Несиелер: 3Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың әлеуметтік өзара қарым-қатынасын, болашақ кәсіби қызметіне жүйелі-қызметтік көзқарасты қалыптастыру болып табылады, бұл тұлғаның жан-жақты дамуына жалпы орнатуға сәйкес келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқыту мен оқытуға кіріспе
Несиелер: 3Пән кәсіби оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін қарастырады. Педагог қызметінің әдістемелік аспектілерін және оқу пәндерін оқыту әдістемесін сипаттайды. Оқыту әдістерінің, ұйымдастырушылық формаларының, қазіргі педагогикалық технологиялардың және педагогикалық бақылау негіздерінің қысқаша сипаттамасын береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жобалық менеджмент
Несиелер: 4Пәнді оқытудың мақсаты-өндірісті қайта ұйымдастыру құралы ретінде нарықтық экономика жағдайында жобаларды басқарудың жалпы принциптері туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеу этикасы
Несиелер: 3Пән ғылыми іс - әрекетімен және әлеуметтік институт ретіндегі ғылымның көріністерімен байланысты этикалық сипаттағы негізгі мәселелерді, сондай - ақ әлемнің адамдарын теориялық игерудің аксиологиялық аспектілерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
Несиелер: 3Пәнді игерудің мақсаты: білім алушылардың ғылыми хат теориясын жүйемен, сондай-ақ ғылыми жазудың концепциялары мен модельдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ауызша коммуникация
Несиелер: 3Пәннің мақсаты – білім алушыларда тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін кәсіби қызметте маңызды Тиімді тілдік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Введение в исследование PhD
Несиелер: 2Пәннің мақсаты зерттеу қызметінің ерекшелігін, болашақ зерттеудің әдіснамасын ескере отырып, білім алушыларды жеке зерттеуді ұйымдастыруға дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы
Несиелер: 4Білім алушыларда жеке зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, зерттеу жүргізу кезінде математикалық-статистикалық әдістерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары
Несиелер: 2`Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары ` пәнінің мақсаты докторанттың ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми мақалаларды жазу дағдыларын меңгеруі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қолданбалы статистика 1
Несиелер: 4Медициналық-биологиялық статистиканың негіздері және оны медициналық зерттеулерде қолдану туралы білім алу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Пәннің мақсаты - студенттерді басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру, ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми ақпарат менеджменті
Несиелер: 3Теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және білім алушыларда ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сапалы басқарушылық шешімдер
Несиелер: 8Пәнді игерудің мақсаты: - сыртқы және ішкі ортаның белгісіздігі жағдайында қабылданатын басқарушылық шешімнің сапасын қамтамасыз ету әдістерін, ахуалдың белгісіздік факторларын және салынатын инвестиция тәуекелін есепке ала отырып зерттеу.; - басқарушылық шешімнің тиімділігіне әсер ететін факторларды (экономикалық заңдарды, ғылыми тәсілдерді және т. б.) оның бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің негізгі шарты ретінде зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қолданбалы статистика 2
Несиелер: 4Сипаттама және аналитикалық статистиканың әдіснамалық құралдарын, медициналық-биологиялық зерттеулердің, эксперименттік және клиникалық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктерін қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
Қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін анықтау
-
Код ON2
Әлеуметтік және саяси ұйымның әр түрлі деңгейлерінде, жаһандық денгейден жергілікті деңгейлерде денсаулықты нығайту үшін маңызы бар халық денсаулығы мәселелерін анықтау
-
Код ON3
Сәйкестендірілген әдебиет бойынша эмпирикалық зерттеулер үшін маңызды сапа критерийлерін ұсыну, жүйелеу және қолдану
-
Код ON4
Нақты эмпирикалық жағдайда алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды қолдану
-
Код ON5
Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттілігін бағалау және жобалау
-
Код ON6
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалауға арналған тізімді әзірлеу және қолдану
-
Код ON7
Білімді үнемі жаңартуды және кәсіби қабілеттер мен дағдыларды кеңейтуді қалай қамтамасыз ететінін біледі. Кәсіби қызмет пен үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді, өмір бойы өз үлгісінде оқытудың құндылығын көрсетеді. Магистрант бейтаныс жаңа жағдайларда есептерді шешу үшін әр түрлі пәндердің білімін біріктіре алады
-
Код ON8
Теорияны, заманауи зерттеулерді және практика талаптарын білуіне сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті