Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D10103 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының еңбек нарығында сұранысқа ие Қоғамдық денсаулық сақтау саласында кәсіби-білікті мамандарды даярлау және қайта даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Серіктестік: зерттеу және қоғам
Оқыту мен оқытуға кіріспе
Жобалық менеджмент
Зерттеу этикасы
Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
Ауызша коммуникация
Введение в исследование PhD
Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы
Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары
Қолданбалы статистика 1
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін анықтау
- Әлеуметтік және саяси ұйымның әр түрлі деңгейлерінде, жаһандық денгейден жергілікті деңгейлерде денсаулықты нығайту үшін маңызы бар халық денсаулығы мәселелерін анықтау
- Сәйкестендірілген әдебиет бойынша эмпирикалық зерттеулер үшін маңызды сапа критерийлерін ұсыну, жүйелеу және қолдану
- Нақты эмпирикалық жағдайда алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды қолдану
- Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттілігін бағалау және жобалау
- Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалауға арналған тізімді әзірлеу және қолдану
- Білімді үнемі жаңартуды және кәсіби қабілеттер мен дағдыларды кеңейтуді қалай қамтамасыз ететінін біледі. Кәсіби қызмет пен үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді, өмір бойы өз үлгісінде оқытудың құндылығын көрсетеді. Магистрант бейтаныс жаңа жағдайларда есептерді шешу үшін әр түрлі пәндердің білімін біріктіре алады
- Теорияны, заманауи зерттеулерді және практика талаптарын білуіне сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті