Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10103 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Серіктестік: зерттеу және қоғам

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушылардың әлеуметтік өзара қарым-қатынасын, болашақ кәсіби қызметіне жүйелі-қызметтік көзқарасты қалыптастыру болып табылады, бұл тұлғаның жан-жақты дамуына жалпы орнатуға сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен оқытуға кіріспе

    Пән кәсіби оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін қарастырады. Педагог қызметінің әдістемелік аспектілерін және оқу пәндерін оқыту әдістемесін сипаттайды. Оқыту әдістерінің, ұйымдастырушылық формаларының, қазіргі педагогикалық технологиялардың және педагогикалық бақылау негіздерінің қысқаша сипаттамасын береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобалық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты-өндірісті қайта ұйымдастыру құралы ретінде нарықтық экономика жағдайында жобаларды басқарудың жалпы принциптері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу этикасы

    Пән ғылыми іс - әрекетімен және әлеуметтік институт ретіндегі ғылымның көріністерімен байланысты этикалық сипаттағы негізгі мәселелерді, сондай - ақ әлемнің адамдарын теориялық игерудің аксиологиялық аспектілерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы

    Пәнді игерудің мақсаты: білім алушылардың ғылыми хат теориясын жүйемен, сондай-ақ ғылыми жазудың концепциялары мен модельдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауызша коммуникация

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін кәсіби қызметте маңызды Тиімді тілдік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Введение в исследование PhD

    Пәннің мақсаты зерттеу қызметінің ерекшелігін, болашақ зерттеудің әдіснамасын ескере отырып, білім алушыларды жеке зерттеуді ұйымдастыруға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы

    Білім алушыларда жеке зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, зерттеу жүргізу кезінде математикалық-статистикалық әдістерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары

    `Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары ` пәнінің мақсаты докторанттың ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми мақалаларды жазу дағдыларын меңгеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қолданбалы статистика 1

    Медициналық-биологиялық статистиканың негіздері және оны медициналық зерттеулерде қолдану туралы білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - студенттерді басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру, ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары-жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Ғылыми ақпарат менеджменті

    Теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және білім алушыларда ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сапалы басқарушылық шешімдер

    Пәнді игерудің мақсаты: - сыртқы және ішкі ортаның белгісіздігі жағдайында қабылданатын басқарушылық шешімнің сапасын қамтамасыз ету әдістерін, ахуалдың белгісіздік факторларын және салынатын инвестиция тәуекелін есепке ала отырып зерттеу.; - басқарушылық шешімнің тиімділігіне әсер ететін факторларды (экономикалық заңдарды, ғылыми тәсілдерді және т. б.) оның бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің негізгі шарты ретінде зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 8
  • Қолданбалы статистика 2

    Сипаттама және аналитикалық статистиканың әдіснамалық құралдарын, медициналық-биологиялық зерттеулердің, эксперименттік және клиникалық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктерін қарау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының, стратегиялар мен саясаттың этикалық аспектілерін анықтау
  • Әлеуметтік және саяси ұйымның әр түрлі деңгейлерінде, жаһандық денгейден жергілікті деңгейлерде денсаулықты нығайту үшін маңызы бар халық денсаулығы мәселелерін анықтау
  • Сәйкестендірілген әдебиет бойынша эмпирикалық зерттеулер үшін маңызды сапа критерийлерін ұсыну, жүйелеу және қолдану
  • Нақты эмпирикалық жағдайда алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамаларды қолдану
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттілігін бағалау және жобалау
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалауға арналған тізімді әзірлеу және қолдану
  • Білімді үнемі жаңартуды және кәсіби қабілеттер мен дағдыларды кеңейтуді қалай қамтамасыз ететінін біледі. Кәсіби қызмет пен үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді, өмір бойы өз үлгісінде оқытудың құндылығын көрсетеді. Магистрант бейтаныс жаңа жағдайларда есептерді шешу үшін әр түрлі пәндердің білімін біріктіре алады
  • Теорияны, заманауи зерттеулерді және практика талаптарын білуіне сүйене отырып, менеджменттің түрлі функционалдық аспектілерін біріктіруге қабілетті
Top