Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08701 Дәл егіншілік в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Топырақ-өсімдік» жүйесіне дифференциалды әсер етудің технологиялық және техникалық шешімдерін пайдалану бойынша алдыңғы қатарлы теориялық және практикалық білімдермен сараланатын және сандық технологияларды енгізу, қолдану бойынша кеңес беру және басшылық алуға, сондай-ақ алынған кәсіби білімдерді ғылыми-зерттеу жұмысы мен ғылыми-педагогикалық қызметте пайдалануға дайын дәл егіншілік технологияларын енгізу үшін магистрлерді дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M136 Аграрлық техника және технологиясы
  • Дайындық бағыты 7M087 Агроинженерия
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 5

    Адамның агротехникалық шараларының әсері және олардың өсірілетін өсімдіктерге әсер етуі кезінде кездесетін топырақ процестері. Топырақ құнарлылығын және оның жағдайын тиімді құруға және сақтауға арналған жолдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәл егіншілік жүйесіндегі технологиялық үрдістерді техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Позициялау жүйелері. Координаттар жүйесінде сынамаларды жергілікті алу. Параллель жүргізу жүйесі. Карта-ұйғарымдарды жасау. Топырақты саралап өңдеу. Саралап себу. Тыңайтқыштарды саралап енгізу. Пестицидтерді саралап енгізу. Өнімділік мониторингі. Сенсорика. Өнімділік және электрөткізгіштік картасын жасау. Ауыл шаруашылығындағы роботтандырылған жүйелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ физикасы және химиясы
    Несиелер: 5

    «Топырақ физикасы және химиясы» курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Топырақтың гранулометриялық және микроагрегаттық құрамы. Топырақтың құрылым түзілу процестері. Топырақтың меншікті және көлемді массасы. Топырақ ауасы және зерттеу әдістері. Топырақтың су және жылу режимдері. Гумус түзудің заманауи түсінігі. Топырақ коллоидтері. Катиондарды топырақпен сіңіру. Топырақ ерітіндісінің құрамы және оларды зерттеу әдістері. Микроэлементтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) және жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) технологиялары
    Несиелер: 5

    Жүйені үйлестіру. Орналастыру жүйелері. Картографиялық болжамдар. Электрондық карталар, қабаттар. Сандық сурет. Multispectral бейнесі. Гиперспективті кескін. Сателлиттер. ЖКЖ. Кеңістіктік деректер базасын құру. Деректерді сақтау ерекшеліктері. Деректерді сандықтау. Фотограмметрия. Қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу. Деректерді талдау: кеңістіктік талдау. Жіктеу тәсілдері. Жіктелген деректер түрлері. Қашықтықтан зондтау деректері бойынша мәдениеттердің түрлерін анықтау. Қашықтықтан зондтау деректері бойынша дақылдардың ауруларын анықтау. Қашықтықтан зондтау деректеріне сәйкес топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өндірісін механикаландырудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы машиналар мен өңдеуге арналған құрал-жабдықтардың теориялар мен есептеулері. Механикалық өңдеудің теориялық негіздері. Топырақ өңдеитін машиналарын энергетикалық бағалау. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды енгізуге арналған машиналардың негізгі параметрлерін технологиялық үдерістері мен есептеулері. Негізгі жұмыс органдарын және азық, астық жинау, астықты тазалау және сұрыптау машиналарының жұмыс режимдерін есептеу. Мал шаруашылығын механикаландыру үдерістерінің теориясы, машинаны жұмыс режиміне орнату. Жұмыс органдарының жұмыс істеу режимдерін, агротехнологиялық машиналардың механизмдерін және оларды жобалаудың негізгі параметрлерін негіздеу бойынша негізгі сұрақтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық дақылдарын минералмен қоректендіруді оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Топырақтың құнарлылығын, ауыл шару��шылығы дақылдарының өнімділігі мен сапасын басқарудағы тыңайтқыштардың рөлі. Қоректенуді оңтайландырудың шетелдік тәжірибесі. Қоректену өсімдіктер өмірінің маңызды факторларының бірі және қоректенуді басқару тәсілдері. Топырақтың физика-химиялық қасиеттеріне және өсімдіктердің қоректенуіне тыңайтқыштардың әсері. Дақылдардың тыңайтқыштарға қажеттілігін анықтау әдістері және оларды бағалау. Топырақтың қоректену элементтермен қамтамасыз етілуінің диагностикалық көрсеткіштері. Азот, фосфор және калиймен қоректену жағдайларын оңтайландыру. ��опырақ құнарлылығын және дақылдардың өнімділігін мақсатты басқару тәсілдері. Тыңайтқыштардың оңтайландырылған жүйесін құру әдістемесі. Дақылдардың әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыруды және өсірудің (ылғалдаудың) қалыптасатын жағдайларында барынша мүмкін болатын өнімді қалыптастыруды қамтамасыз ететін олардың минералды қоректенуін оңтайландыру тәсілдерінің экономикалық және экологиялық негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент және нақты ауыл шаруашылығында шешім қабылдау
    Несиелер: 3

    Ауыл шаруашылығын басқаруда шешімдер қабылдау. Экономикалық тиімділікті есептеу цифрлық технологиялар мен техниканы қолдану. Өсімдік шаруашылығының жалпы аспектілері. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері. Мал шаруашылығының жалпы аспектілері. Мал азығын өндіру агрегациясы. Мал шаруашылығы өнімдерін өндірудің экономикалық тиімділігінің көрсеткіштері. Қаржылық талдау және қаржылық жоспарлау. Шешім қабылдауда бағдарламалық жоспарлаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәл егіншілік жүйесіндегі технологиялық үрдістерді техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Позициялау жүйелері. Координаттар жүйесінде сынамаларды жергілікті алу. Параллель жүргізу жүйесі. Карта-ұйғарымдарды жасау. Топырақты саралап өңдеу. Саралап себу. Тыңайтқыштарды саралап енгізу. Пестицидтерді саралап енгізу. Өнімділік мониторингі. Сенсорика. Өнімділік және электрөткізгіштік картасын жасау. Ауыл шаруашылығындағы роботтандырылған жүйелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығындағы сандық технологиялар
    Несиелер: 4

    Өсімдік шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоа��параттық жүйелердің негізгі функциялары мен мысалдары. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде дәл егіншілікті енгізудің технологиялық тәсілдері. Персоналдың, клиенттердің, шаруашылық өрістерінің, мобильді энергетикалық құралдардың, ауыл шаруашылығы машиналарының деректер базасы дәл егіншілік жүйесіндегі өрістерді карталау. NDVI өсімдіктерінің қалыпты өсу индексі (Normalized Difference Vegetation Index). Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде АКТ қолдану. Агроном планшеты

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Озық биометеорология
    Несиелер: 4

    Әлемдік ауа райын бақылау қызметі: жер бетінде және ғарыштық байқаулары,глобалдық байланыс жуйесі, мәліметтерді глобалдық өңдеу жуйесі. Сыртқы ортада және климаттық жуйеде табиғи және антропогентік өзгерістердің байланысы. Климаттың қалыптасуы. Климаттық жуйелері, глобалдық және локальдік климат. Климаттың географиялық факторлары. Әуенің глобалдық ластануы. Әуеде ластаушы заттардың негізгі таралу заңдылықтары. Жылудың техногендік өндіруі. Орманның, жыртылған жердің және табиғи шөптесін жайылымдардың, таулы аймақтардың микроклиматы. Үлкен қаланың микроклиматы. Қөмір қышқыл газдың және басқа радиациялық-белсенді газдардың техногендік мөлшерінің, сонымен қатар аэрозольдердің жоғарлауы. Бу газдарының антопогендік шығаруын шектейтін негіздері. БҰҰ климат өзгеруі жөніндегі рамкалық конвенциясы. БҰҰ климат өзгеруі жөніндегі рамкалық конвенциясы жөнінде Киото протоколы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің қоректендірілуін басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің қоректену теориясы, өсімдіктерді қоректендіру механизмдері мен әдістері. Өсімдіктердің қоректендіру және тыңайтқыштарды қолдану бойынша топырақ қасиеттері. Қазақстан Республикасының топырақтың агрохимиялық сипаттамалары. Тыңайтқыштардың физикалық-химиялық қасиеттері, олардың топырақпен өзара әрекеттесуі. Тыңайтқыштарды енгізу мөлшерін анықтау. Топырақты агрохимиялық зерттеуі. Электрондық агрохимиялық картограммаларды жасау және жобалау. Тыңайтқыштардың мөлшерін есептеу және дифференциалды енгізу технологиялары бойынша картаға түсіру үшін алынған нәтижелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" пәнін оқу барысында басқару психологиясының ұғымдық аппараты, басшы және ұжым, еңбек ұжымындағы жанжалдар, басқарушылық қарым-қатынас, шешім қабылдау технологиясы, басқару субъектісі мен объектісі түсінігі, басшы және көшбасшы, бұйрық психологиясы, басқару субъектісі және объектісі ретіндегі тұлға, сын психологиясы, қарым-қатынас субъектілерінің психотиптері, сендіретін әсер етудің психологиялық техникасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    "Ғылым тарихы мен философиясы" пәнін оқу барысында магистранттар ғылыми білімнің құрылымымен, ғылыми зерттеу әдістерімен, ғылыми теориялар мен заңдардың функцияларымен танысады; ғылым мен оның философиясының өзара байланысын және айырмашылығын түсіндіру, ғылыми ойлау стилі, ғылым критерийлері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қоғамдық өмірдің, ғылым мен білімнің рөлі, ғылыми білімнің қазіргі тенденциялары; өзекті ғылыми мәселелерді шешудегі педагогикалық зерттеудің әдіснамасы; ғылыми жұмысты ұйымдастыру процесінде жоғары оқу орындарында оқытудың заңдары, заңнамалары қағидалары; оқу үрдісіндегі магистранттардың танымдық іс-әрекеттерінің психологиясы; білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шет тілі (Кәсіби) пәнінің мазмұны болашақ магистрлердің кәсіби және академиялық мақсаттар үшін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруге бағытталған, бұл мамандықтың ғылыми-ұғымдық аппаратымен еркін жұмыс істеуге, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, ғылыми ақпаратты интерпретациялау, дәлелдеме, наным, ғылыми өріс, Академиялық хат дағдысын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің фитосанитарлық технологиялары
    Несиелер: 5

    Фитосанитарияның заманауй қалыптасу тенденциясы; агроэкожүйенің фитосанитарлық жағдайының оңтайландыру технологиясы және жүйесі. Агроэкожүйе жағдайын бағалау және олардың тұрақты дамуына тәсілдер мен әдістерді құрастыру. Негізгі ауылшаруашылығы дақылдарын өсірудің фитосанитарлық технологиясы. Шаруашылық жағдайы үшін ауылшаруашылығы дақылдарын қорғаудың экологиялық қауіпсіз жүйесі. Агроэкожүйенің фитосанитарлық диагностикасы. Агроэкожүйенің фитосанитарлық нашар жағдайын анықтау. Топырақтың фитосанитарлық жағдайын анықтау тәсілдері. Тұқымның фитосараптама жасау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зиянкес организмдердің фитосанитарлық мониторингі
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық егістіктерде және жайылымдарда зиянкестер, аурулар, арамшөптер және карантиндік нысандардың таралу аймағын, дәрежесін және ошағын табу, сондай ақ Қазақстан Республикасы аумағында таралу шекаралын анықтау. Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянды ағзаларына қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық және карантиндік іс-шараларды жүргізу жоспары мен кестесі, карантиндік нысандар; карантинге жатқызылған өнімнің белгіленген талаптарға сәйкестігіне карантиндік талдау және карантиндік сараптама жүргізу; өсімдіктерді қорғау және карантин саласындағы нормативтік құжаттамалармен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу және экспериментерді жоспарлау негіздері
    Несиелер: 5

    Шығармашылық ойлау түсінігі. Ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша жұмыстар. Ғылыми зерттеулердің негізгі мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіретін өзіндік дәлел. Жұмыс органдары жұмысының негізгі параметрлері мен режимдерін, агротехнологиялық машиналар механизмдерін негіздеу бойынша эксперименттерді жоспарлаудың түйінді мәселелері. Эксперименттік зерттеулердің міндеттері, ұйымдастырылуы және кезеңдері. Міндеттерді қою. Процестің математикалық моделін алу үшін экспериментті жоспарлау. Бірінші ретті, екінші ретті жоспарлар. Зерттеу нысандарын оңтайландыру. Экспериментті әдістемелік қа��тамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру
    Несиелер: 5

    Пән аймақтық (заманауи) егіншілік жүйелері, заманауи егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің қағидалары, ауылшаруашылық дақылдарының арамшөптер, ауру және зиянкестерімен күрес шараларының кешені, заманауи егіншілік жүйелеріндегі ауыспалы егістік жүйелері, сонымен қатар, топырққорғау егіншілігі және оның теориялық негіздері мен іс жүзінде қолдануды оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәжірибе ісінің әдісі
    Несиелер: 5

    Зерттеу жүргізудің нақты әдістемесі жазылған, алынған зерттеу мәліметтері статистикалық өңдеуден өткізілген, сонымен қатар, бағалауға арналған критерия немесе критерилер нақты таңдаумен анықталған ғылыми зерттеулер жүргізудің дайын алгоритмі. Мақсаты - магистранттарда кәсіптік міндеттерді шешу үшін құзіреттілік жүйелері, ғылыми зерттеу әдістемесі бойынша білім және дағдылар, ауылшаруашылық дақылдарымен зерттеулер жүргізу бойынша құзіреттілік жүйелерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Дәл егіншілік жүйесінде топырақтану, ауыл шаруашылығы, өсімдіктерді азықтандыру және фитосанитариялық қауіпсіздіктің негіздерін білу

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылығы өндірісінің және өсімдік шаруашылығы өндірісінің негізгі ережелерін, ауыл шаруашылығы өнімдерінің өндірісін басқарудағы сандық технологиялар қолдана білу.

  • Код ON8

    Өндірістік мәселелерін модельдеу және талдау, нақты ауыл шаруашылығы жүйесін енгізу үшін технологиялық және техникалық шешімдерді жетілдіру бойынша зерттеулер жүргізуін

  • Код ON4

    Ауыл шаруашылық өнімдерінің өнімділігін басқарудың технологиялық және операциялық міндеттерін шешу, модельдеу, талдау және анықтау қабілеттілігін

  • Код ON7

    Дәл егіншілік жүйесінде агротехнологиялық операциялар оңтайлы шешімдерді қалыптастыру және ақпаратты талдау мүмкіндігін

  • Код ON9

    Ойлау мәдениетіне ие болу, оның жалпы заңдарын игеру, өз ойларын жазбаша және ауызша жеткізу (шет тілінде) қабілеттілігін

  • Код ON2

    Ғылыми-педагогикалық қызметтің дағдылары, стандартты ғылыми проблемаларды шешу және олардың білімін жүйелі түрде жаңартып отыру

  • Код ON3

    Салыстыру қабілеті, қорытындыларды тұжырымдау, өз дәлелдерін қалыптастыру, нақты шаруашылықтың негізгі мәселелері бойынша өз позициясын білдіру қабілеттілігін

  • Код ON6

    «Топырақ-өсімдік» жүйесіне дифференциалды әсер ету бағытында техникалық құралдарға картограмма мен рецепт карталарын әзірлеу мүмкіндігін

Top