Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02124 Хореография в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты -хореографиялық өнер бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына сай, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін Хореография саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарындағы оқу орындарын, кәсіби би ұжымдарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; - ұлттық би мәдениетін сақтау және насихаттау және жас ұрпақты хореографиялық өнердің үздік үлгілері мен жетістіктеріне тәрбиелеу; - тарихи үрдістер мен көпұлтты би мәдениетінің генезисін меңгеру арқылы білім алушылардың төзімділігін тәрбиелеу; - қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Балетмейстер өнері І
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты- қарапайым этюдтерден аяқталған концерттік нөмірлерге дейін драматургия заңдарының принциптері бойынша би қойылымдарын шығару. Бидің пластикалық мәнерін, орындау стилін. Әр түрлі хореографиялық топтармен жұмыс істеуге,этюд жасауға дағдылану. Шағын би топтамаларын және мерекелік би этюдтерін құрастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би өнері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты- классикалық биді оқу барысында студенттер өз кезегінде қажетті терминологияны білуді қамтиды. Сабақтар классикалық музыка жетегімен өткізіліп, айтарлықтай сауаттылықты арттырады. Бидің пластикасы, қимыл-әрекетті музыкамен байланыстыру тәсілдері .Студенттердың эстетикалық сезімталдығын би әлемін түсініп қабылдаудағы ролі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету. Тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері ІІ
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – станок жанындағы және зал ортасындағы классикалық би элементтерін жаттығу арқылы орындау. Дененің жалпы икемділігін және мәнері мен әртістік қозғалысты дамыту. Күрделі шығармалар негізінде халықтық және бал билері элементтерін игеру. Шағын би топтамаларын және мерекелік би этюдтерін құрастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, күнделікті білім беру қызметінде сыбайлас жемқорлық көріністерін қабылдауға сыни көзқараспен сыбайлас жемқорлық көріністері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттерге ықпал ететін факторлар туралы жалпы кешенді білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің түрік тілінің грамматикалық құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйрету, жазбаша тапсырмаларды орындау дағдыларын дамыту. Студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын кеңейту. Пән түрік тілінде күрделі сөйлемдерді қалыптастыруға бағытталған; түрлі тақырыптарда күрделі мәтіндерді қолдана отырып, түрік тілін меңгеруге бағытталған. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі //стандарттық би («Е», «D» класстары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -студенттер негізгі бағдарламалық қимылдардың әдістемесін оқиды, яғни аяқ белсенділігінің артуын, ептілік, икемділік, тұрақтылық, айналу түрлерін, жеңіл жоғары секіру әдісін, қол ептілігін, дәл үйлестіруді, төзімділікті үйренеді. Cтуденттерді музыкаға, көркем өнерге сүйіспеншілігін арттыру, хореографиялық шығармаларды сауатты да жетік талдай білуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты діни және сопылық қайнар көздерден алынған ясауилік ілімінің мәнін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәнін, олардың метафоралығын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін, Қожа Ахмет Ясауидің «Дивани Хикмет» шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады. Пән ұлы сопы-ойшыл Қожа Ахмет Ясауидің өмірі мен шығармашылығын зерделеуге, оның дүниетанымы мен хикметтерді түсіндіруді жүйелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері ІІІ
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - көрнекті хореографтардың теориялық мұрасын, драмалық және балет режиссурасын білу. Хореографиялық шығарманың сценарийлік жоспарын құруды, хореографиялық шығарманың мәтінін құруды, жеке және ансамбльдік хореографиялық композицияларды қою дағдыларын қолданау. Би лексикасын, қойылымдық-репетиториялық жұмыс әдістемесін, би суретін құру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ататүрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – түркі тілдес елдерінің жастарын қазіргі заманғы жоғары білікті маман ретінде дайындау бағытында түркі әлемінде ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында орын алған Осман империясының тарихы мен маңызын көрсетуге бағытталады. Империяның құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері пәннің мазмұнын құрайды. Түрік ұлтының басшысы ретінде Мұстафа Кемалдың мемлекетке байланысты ұстанған принциптерін түсіндіру көзделеді. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экологиялық танымды қалыптастыра отырып, адамның тіршілік ету ортасымен арасындағы жарақатсыз қауіпсіздікке студенттерді дағдыландыру. Курста қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, апаттардан және дүлей зілзалалардан, қарсыластың жою құралдарынан қорғану мақсатында халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- ақпараттық-коммуникациялық технологиялар түрлерін, ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін, заманауи компьютерлік және ақпараттық технологиялар құралдарын меңгеру кәсіби қызмет құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдылары меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: түркі тілдес елдерінің жастарынан қазіргі заманғы жоғары білікті мамандарды дайындау үшін өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды көздейді. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихын, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі, түркі халқының әлем халықтар ортасында орны, олардың дүниежүзілік өркениетке қосқан үлесі және қазақ мемлекетінің келешегі жөніндегі көкейтесті мәселелерді қарастырaды. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономиканы оқудың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік, кәсіпкердің іс-әрекеттері, кәсіпкерлік істің түрлері, ұйымдастыру әдістері, тактикасы, стратегиясы, кәсіпкерлік бәсекелестік, тәуекел мен бизнес білімін, бизнес-жоспардың құрылымын, мазмұнын және ұлттық экономиканың салаларында бәсекені күшейту жағдайындағы кәсіпкерліктің және бизнес–жоспарды құрудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі/ стандарттық би («C», «B» класстары)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – классикалық биде негізгі қимылдар мен қимыл элементтерінің теориясы мен әдістемесін меңгеру. Классикалық би сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын сабақта жүргізу, құрастыру әдістемесі. Концертмейстер және музыкалық материалмен жұмыс жасау. Қателіктермен жұмыс істей білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы лидерлік туралы әдебиеттерді шығармашылық тұрғыдан талдайды, қоғамда өмір сүрген көшбасшылардың өмір деректері мен көзқарастарын талдайды. Кәсіптік қызметінде азаматтық, төзімділік секілді ұстанымдар негізінде оң бағыттағы коммуникативті дағдыларды, лидер мен қызметкер арасындағы қатынасты, субординацияны сақтау мәдениетін қалыптастырады. Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін орындау техникасы І
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақ өнері және этнохореография, фольклор, музыка, психология, философия саласындағы дағдылар. Қазақ биін оқыту мен орындау теориясы мен әдістерін терең зерттеу. Қазақ биінің терминологиясын, нақты қимылдардың бейнелік және көркемдік атауларын меңгеру. Қазақ биінің терминологиялық аппараты әсер ету арқылы жарқын бейнелер мен этнохореографияның ерекшеліктерін қалыптастыруға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі/ стандарттық би («C» класстары)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Классикалық би теориясын, классикалық биді оқытудың әдістемелік принциптерін және тәуелсіз педагогикалық іс-әрекеттің практикалық дағдыларын меңгерген мұғалімдерді даярлау. Пән практикалық материалды дәйекті дамытуды ескере отырып зерттеледі, оны теориялық қағидалармен нығайтады және үш бөлімнен тұрады: 1. Классикалық бидің теориясы мен әдістемесі (теориялық сабақтар) 2. Классикалық бидің қимылдарын зерттеу әдістері (практикалық жаттығулар) 3. Педагогикалық жұмыстың әдістері (практикалық сабақтар)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балетмейстер өнері ІV
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - меңгерілген дәрістерді пайдалана отырып, өз комбинациясын жасауға қабілетті болу керек. Техникалық күрделі қозғалыстарды: бұрылыстар мен айналымдар, өкше соққылары, отырыстар, әртүрлі трюкті элементтерді меңгереді. Би қозғалыстары арқылы бұлшық ет күші мен иілімділігін және төзімділік қабілеттерін жаттықтыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Би импровизациясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Би импровизациясы - бұл бидегі еркін қозғалыс пен импровизацияны зерттеу және бұл сапалы хореографиялық мәтінді құрастыру, эмоциялар, сезімдер мен дененің психологиялық қысқыштарынан еркін шығу, бір-бірімен үйлесімді түрде араласу, бірлескен биді аяқтау мүмкіндігі. Әр бидің сипаттамаларына байланысты би композициясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ және шетел музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Шетел музыкалық мәдениет тарихының негізгі кезеңдерін: өткен музыкалық шығармалардың негізгі стильдік ерекшеліктерін, олардың есту бойынша негізгі тақырыптарын; композиторлар туралы музыкалық-тарихи және өмірбаяндық мәліметтерді зерттейді. Музыкалық мәдениеттің тарихи даму кезеңдерін сипаттайды. Кәсіби қазақ музыкасының, қазақ халық шығармашылығының пайда болуы мен дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореография өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – Өткен мен қазіргі ұлы хореографтардың шығармашылық үлгілері. Орыс және шетелдік ұлы хореографтардың шығармашылығы. Хореографиялық терминологияны білу, дағдыларды шоғырландыру. Хореографиялық кеңістіктегі би техникасының шеберлігі. Хореографиялық білімнің қажеттілігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін оқытудың әдістемелік негіздері І/латынамерикан би («Е»,«D» класстары)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты -би техникасын меңгеру, ырғағы мен мәнерін дамыту. Қазақ биіндегі қыздар мен ерлер биіне тән мінезді би элементтерін меңгеру. Қазақ биінің қимылдарын, заман биіне лайықтап, заманауи үлгіде қою. Техникалық күрделі қозғалыстарды: бұрылыстар мен айналымдар, өкше соққылары, отырыстар, әртүрлі трюкті элементтерді меңгереді. Би қозғалыстары арқылы бұлшық ет күші мен иілімділігін және төзімділік қабілеттерін жаттықтыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер хореографиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жасөспірімдердің хореографиялық оқу-жаттығу бастамасының негізін психологиялық(-педагогикалық тұрғыда әзірлеу. Хореографиялық ынтымақтастықты педагогикалық, жалпы білім беру тұрғысынан ұсынылатын негізгі әдістемелік оқыту ерекшеліктері бойынша қарастыру. Би терминологиясы мен хронологиясы. Станок маңындағы жаттығулар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттің жеке пластикалық икемділігі мен ептілігін дамыту. Станок маңындағы жаттығулар. Классикалық және халықтық би элементтерін игеру. Жеке пластикалық икемділікті арттыруға арналған жаттығуларды меңгеру. Джаз биін, заманауи биді, заманауи жастар би стилін қозғалыстыруды орындау техникасының негіздерін меңгеруді,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі І
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - Қазақ биін оқып үйренудің теориясы мен әдістемесі пәні практикалық сабақтар арқылы жүргізіледі. Қазақ халқының би өнерінің тарихын терең білу, теориясын меңгеру бидің лексикалық негізін құрайды, тақырыптық мағынасын көрсетеді, студенттердің білімділігін арттырады, шығармашылық және хореографиялық ұжымдарда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Модерн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – модерн биінің орындалу техникасын, терминологияны, сабақтың құрылымын және қазіргі заман билерін білу. Өзінің денесін басқару дағдыларын игеру; қазіргі заманауи хореографиялық стилінің негізгі қозғалыстары мен пластикалық тапсырмаларды орындай білу. Деңгейлердің негізгі түрлері, үйлестіру, кеңістіктегі қозғалыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық пәндерді музыкамен көркемдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тарихи құндылықтар мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарауға дайын.Зерттеу және көркем-шығармашылық қызмет саласындағы өз жұмысын бағалай білу.Спектакльдегі музыканың рөлі. Хореографиядағы музыканың кейбір ерекшеліктері. Театрдағы музыканың жіктелуі. Мазмұндық музыканың рөлі. Музыка теориясы және Музыкалық этнография

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс биінің орындалу техникасы/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шығыс биінің қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін зерттеу және зерттеу әдіснамасын қарастыру. Шығыс биін игеру - би өнеріндегі үнемі дамып келе жатқан бағыттардың бірі. Электр қозғалтқыш қабілеттерін дамытудың қатаң қауіпсіздік талаптарына сәйкес келуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық сахналық биді орындау техникасы І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- Халықтық-сахна би өнері терминдері. Қазіргі заманғы нысандары, стилі және би әдісін, музыкалық ырғақты негіз және музыкалық шығармалар құрылымын дамытады.Халық сахналық би өнерінің қарапайым би қозғалысын, сондай-ақ үйлестіруге арналған жаттығуларды меңгеріп, музыкалық материалды дұрыс таңдай білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел хореография тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - би өнерінің ерекшелігін, оның жанрлары мен формаларын түсіну. Шетелде хореография тарихының негізгі кезеңдерін меңгеру. Шетелдік хореографияның өнер тарихындағы маңызы. Бидің әртүрлі формалары мен түрлерінің даму тарихын, ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балетмейстермен жұмыс жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -бидің музыкалық формасын, мәнерін, ұлттық сипаттамаларын, мінезін, әрбір кейіпкердің музыкалық сипаттамаларын хореографиялық бейнемен үйлестіру және анықтау үшін музыкалық шығармаға талдау жүргізеді. Бидің сахналық бейнесі және безендірілуі, биді қою композициясы. Балетмейстермен жұмыс өнері пәні барысында алған дағдыларын шығармашылық жұмыста дәлме-дәл орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- қазақ би техникасын меңгеру, ырғағы мен мәнерін дамыту. Қазақ биіндегі қыздар мен ерлер биіне тән мінезді би элементтерін меңгеру. Қазақ биінің қимылдарын, заман биіне лайықтап, заманауи үлгіде қою. Хореографиялық лексиканың және қазақ халқының билерін жәй формаларынан бастап, күрделі сазды-хореографиялық композицияларын орындау техникасын, халық-сахналық хореографияның үлгілерін үйрену, халық би ансамбльдерінің мықты қойылымдарын талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі// латынамерикан би («С» класс)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Халық сахналық бидің стиль мен жанры, тарихын, ұлттық ойындар арқылы би элементтерімен ұштастыру, бидің мінез-құлқын, қимылдың нақтылығын, мақсат-мүддесін анықтап, халықтық сахналық би өнерінің элементтерін меңгеру. Хореографиялық ынтымақтастықты педагогикалық, жалпы білім беру тұрғысынан ұсынылатын негізгі әдістемелік оқыту ерекшеліктері бойынша қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті - классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дене, аяқ, қол, басты қою әдістемесін, класикалық бидің қалыбын, бұрылыс әдістемесін, станок қасындағы және зал ортасында орындайтын техникаларды білу Студенттер теориялық білім алып, оқу комбинациялары бойынша практикалық дағдыларға ие болады. Хореографиялық білімнің қажеттілігін ұғынады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бал биінің техникалық орындалуы І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- еуропалық билердің негізгі әдістері. Тізімделген «Е», «D», «С», «В» би класындағы негізгі қалыптарының техникалық орындалу әдістемесін меңгеру. Спорттық бал биілерінің түрлері мен ерекшеліктері.Классикалық би техникасын меңгере отырып, балетмейстерлердің би шеберлігі мен педагогикалық принциптерін меңгереді. Спорттық бал биді меңгеру барысында практикалық дағдыны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық бейне және биді көркемдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мінезді би композициясының құрылымымен танысу. Би шығармаларын сахналық безендірудің даму тарихы. Халықтық сахналық би элементтерін орындау әдістемесі. Сахналық би элементтерін орындау техникасы. Берілген спектакль бойынша балетмейстердің ңұсқауымен би сахналарын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық ұжыммен жұмыс жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - «хореографиялық ұжым» ұғымы. Хореографиялық шығармашылық дәстүрі. Хореографиялық шығармашылықтың жанрлық бағыты. Хореографиялық ұжымдардың түрлері. хореографиялық ұжымды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Берілген материалмен хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау үшін қажетті жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасындағы балаларға би үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бидің негізгі элементтерін үйренеді, сүйек және бұлшық еттерінің дұрыс жұмыс істеуін калыптастыруға, координацияны дамытуға, музыкалық сауатты болуға тәрбиеленеді. Би мектептерінің шығармасын айыра білуге, бишінің би мәнері мен өзіндік көркемдік мектептерді тани білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін орындау техникасы ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақ халқының би өнерінің тарихын терең білу, теориясын меңгеру бидің лексикалық негізін құрайды, тақырыптық мағынасын көрсетеді, студенттердің білімділігін арттырады, шығармашылық және хореографиялық ұжымдарда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.Қазақ хореографиялық шығармалардағы этюд барысында сауатты орындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті - классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- Дуэтті-классикалық биде бірлесе шешім қабылдай отырып замануи әдіс-тәсілдерін меңгеру. Партнерлік қолдаудың барлық түрлері. Көкке көтеру мен секірістер: кіші, орта, үлкен. Бидің пластикалық мәнерін, орындау стилін, сақтауменен қатар оны меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мюзикл
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мюзикл музыкалық-театрлық сахналық жанр, музыкалық, драмалық, хореографиялық және опералық өнерді үйлестіретін шығармаларды игеру.Мюзиклдің хореографиясында әндер, музыка және шоу, хореография маңызды. Техникалық зерттеулер (дауыс, тыныс алу, практикалық жаттығулар аудио ауқымын пайдалануға ең қолайлы жолын қамтамасыз етеді дыбыс құрылымына сәйкес) және осы техникамен атқарылған дауысты игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Tренаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- классикалық би қимылындағы дене төзімділігі, тепе-теңдікті сақтау, бұлшықетті нығайту, бұлшықетті (шынықтыру) қатайту үшін әр түрлі жаттығулар беріледі. Студенттің жеке пластикалық икемділігі мен ептілігін дамыту. Станок маңындағы жаттығулар. Би қозғалысының стиль,сипаты мен мәнерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Декорация және костюм
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – театр декорациясы мен костюмдердің шығу тарихына шолу жасап, терминологияларды меңгереді. Әр спектакльдің өзіне тән декорация мен костюмді талдау жұмыстарын жүргізеді. 20 ғасырдың Ренессанс дәуірінен бастап театр нысандарында қолданылған костюмдер, материалдарды жобалау туралы ақпаратты ұсыну; сахнаның техникалық сызбалары, жобалау және сызу үшін студенттік қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық бал биінің техникалық орындалуы ІІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -бидің негізгі принциптері: көне ережелерден бас тарту, жаңа тақырыптарға ауысу және бастапқы би формасын ауыстыру. Тәжірибе жүзінде қазіргі заманғы би техникасының қозғалысын сауатты орындау. Бидің пластикалық мәнерін, орындау стилін, сақтауменен қатар оны меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бидің негізгі элементтерін үйренеді, сүйек және бұлшық еттерінің дұрыс жұмыс істеуін калыптастыруға, координацияны дамытуға, музыкалық сауатты болуға тәрбиеленеді. Станок маңында және зал ортасында классикалық би элементтерін орындау. Тарихи – тұрмыстық би элементтерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық сахналық биді орындау техникасы IІ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықтық және халықтық-сахналық бидің қарапайым қимылдарын, сонымен қатар үйлесімділікті дамыту жаттығуларын оқып, музыкалық материалды сауатты таңдау. Халықтық-сахналық бидің терминдері.. Халықтық би техникасын зерттеудің негізгі принциптері. Дененің серпімділігін, буындардың қозғалғыштығын арттыруға бағытталған жаттығулар жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі// латынамерикан би («В» класс)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты- хора - бір-бірімен мәңгі қақтығысып келген ұлттарды өз «қанатының» астына біріктірген нағыз халықаралық би: македонялыктар, болгарлар, румындар, гректер, Сербтер, хорваттар, грузин, армяндар, түріктер, еврейлер. Фламенко, Полька. Әр халықтың өзіне ғана тән би дәстүрлері, өзіндік хореография тілі, пластикасыі, қимыл-әрекетті музыкамен байланыстыру тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – грим технологиясы. Гримнің қалыптасу жолдары. Грим түрлері. Сахналық бейнені көрсетудегі гримнің рөлі. Гримнің анатомиялық негізі. Беттің гигиенасы және оның күтімі, бет схемасын игеру, сахналық бейнені көрсетудегі гримнің рөлі. Әжім, тыртық салу және мұрт, сақал жабыстыру әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты –білім алушыларға әлем халықтарының билерінің теориялық негіздерін игеруге көмектеседі. мұрасыФ. Тальони, Ж. Перро, А. Сен-Леон, М. И. Петипа, Л. И. Иванова, М. М. Фокин, А. А. Горский сынды балетмейстерлердің балеттерінің классикалық әлемдік мұрасының үлгілері меңгеріледі. Алған білімдерін тәжірибе жүзінде пайдалана білуге баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Би композициясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- хореография негізгі әдістерін және драма заңдар шебері және би топтарының жұмыс ерекшелігін қою, сондай-ақ тек қана би әдістерін зерттеу, сондай-ақ сабақты құрамы заңнамасына танысуға, болашақ менеджерлерін оқытуды, оқу-әдістемелік және құрамы мен хореография принциптерін негізде құрастыру. Би қоюдың жолдары тәсіл-әдістерін, әр бидің ерекшеліктеріне байланысты би композициясын

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түрік халықының би өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -дене қалпын игеру және «Гопак» қимылының негізгі қадамдарды. Көптеген би құрылымында ең басты ишараттарға, қол қимылына, қомпозициялық құрылымда қимыл-қозғалыстың үйлесімділігі, динамика- қозғалыстардың түрлі ауқымы мен қарқындылығына көңіл бөлінеді. Орыс халық билері. «Гопак» - украин ұлттық биі. Білім алушыларды түрлі халықтар билерін қоюға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қолдану; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық кәсіпкерлік шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

  • Код ON2

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; - мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады

  • Код ON3

    - қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады,сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады

  • Код ON4

    -кәсіби қызметте әр түрлі сахналық өнер түрлерін қолдану; -Отандық және шетелдік хореографиясының көрнекті шеберлерінің шығармашылық мұрасын жинақтайды; -өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыру қабілетін, өз қызметінің нәтижелерін өз бетінше бағалау қабілетін, көркем шығармашылық саласында өзіндік жұмыс ептілігін көрсетеді

  • Код ON5

    -көп ұлтты ұжымдағы жұмысқа араласу, оның ішінде пәнаралық, инновациялық жобалар құру, тәуекел жағдайында шешімдер қабылдау және көмек көрсету; -басты және ең маңызды билерді орындау, режиссердің идеялық-көркемдік ойын шығармашылықпен іске асыру қабілетін жарқын сахналық бейнелерде көрсетеді; -Өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындау барысында инновациялық әдістер мен тәсілдерді анықтап, олардың тиімділігі мен сапасын қолдайды

  • Код ON6

    -хореография саласындағы жаңа ағымдармен және бағыттармен танысу, ұсынылған би элементтерін меңгеру, таныстыру және импровизациялау. - стационарда және шығармашылық гастрольдерде би композицияларын орындау және ұйымдастыру. - шығармашылық қабілеттерді меңгеру үшін қажетті психофизикалық аппараттың тренингі психофизикалық аппараттың шығармашылығы үшін қажетті сыртқы хореографиялық фактураларды қалыптастырады

  • Код ON7

    -ансамбльдерде әр түрлі би түрлерін, тәсілдерін, әдістерін және тәсілдерін өздерінің кәсіби қабілеттерін арттыру мақсатында дәлдігімен қолдану; -әлеуметтік-мәдени жобалау, фандрайзинг негізінде іс-әрекет жасайды және жоспарлар әзірлейді; - режиссермен, суретшімен, балетмейстермен, концертмейстермен және басқа да орындаушылармен шығармашылық ұжымда жұмыс істеу дағдысын меңгеру

  • Код ON8

    -би өнерінің барлық мүмкіндіктерін, интонациялық-әуенді және орфоэпиялық мәдениетін, басқа орындаушылармен бірыңғай ырғақты, интонациялық-әуенді және жанрлық-стилистикалық ансамбльде қолдану. - көркем би қойылымдарын, сахналық би шығарма бағыттарын түсіндіреді. - музыкалық сауат, би орындау негіздерін үйренеді, музыкамен үйлесе отырып биді сезінеді, сонымен қатар берілген жағдайға сәйкес адамның әр түрлі жағдайын, ой-қиялын, сезімдерін көрсетеді

  • Код ON9

    - сахналық еркіндікті сезіну, ішкі және сыртқы қызуқандылығын арттыру мақсатында берілген тапсырманы көрсетіп беру. -этюд және би үзінділермен жұмыс жасай отырып, өзіндік қимыл әрекеттерін құру қабілетін жетілдіру; - тарихи шығармалардағы ұрыс тәсілдерін меңгере отырып, жұптық сайыс сахналарын орындайды

  • Код ON10

    - тілдік және қатысымдық тәсілдерді орынды қолданумен қатар, әртүрлі жанрдағы шығармаларды көркемдеп, эмоционалды қабылдау және бағалау мәдениеті арқылы шешу. -берілген рөл бойынша күрделі емес гримді өз бетінше әзірлеуге және орындауға әрекет етеді; - рөліне қажетті театр нысандарында қолданылатын костюм, декорация, грим, реквизит және сахнаның техникалық қондырғыларымен жұмыс істейді

  • Код ON11

    - шетел және қазақ хореографиясының және музыка тарихының белестерін, бағыттарын, заңдылықтарын, тарихи қалыптасу жолдары мен бүгінгі жағдайын жіктеу; - балетмейстер өнері, Балет ансамбльдерінің алғашқы қадамдарын зерттеп, танымал өнер өкілдерінің туындыларын жинақтайды; - музыкалық шығарманы, балет қойылымдарын талдайды және сауатты орындайды

Top