Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01502 Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Физикалық тәжірибелерді жүргізу және ұйымдастырудың ғылыми әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми танымның негізгі тәсілдерінің бірі ретінде эксперименталды зерттеу, эксперименттің мақсаттары мен міндеттерін анықтау әдістемесі, құралдар мен қажетті өлшемдерді негіздеу, эксперименттің сипаттамасы, эксперименталды нәтижелерді өңдеу және талдау әдістерінің негіздемесін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Физикадағы демонстрациялық эксперименттер
    Несиелер: 5

    Пән табиғатты тану жолдары, физика – табиғат туралы ғылым ретінде, тәжірибе және теория, физикалық эксперимент, оның орны, мақсаттары мен міндеттері, ғылыми және оқу эксперименті, физикалық эксперимент-оқу процесінің қажетті элементі, проекциялық жүйелер, эксперименталды есептер, оларды шешу алгоритмдері, демонстрациялық тәжірибелерді көрсету әдістемесі, сандық өлшеулермен көрсету, демонстрациялық эксперименттерді жасау, демонстрациялық тәжірибелер, демонстрациялық аспаптарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Заманауи физиканың негізгі принциптері
    Несиелер: 5

    Пән оқу заманауи физикалық эксперименттің әдістерімен жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған, қазіргі заманғы өлшеу құралдары мен ғылыми жабдықтар, эксперименттік мәліметтерді есептеу және өңдеуде компьютерлік техникасы бар, алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдана біледі. І.Салыстырмалылық принципі II. Симметрия және сақталу заңдары. 1. Уақыттың ауысуы, яғни шығу тегінің, уақыттың өзгеруі 2. Кеңістіктік координаттардың санақ жүйесінде ығысуы 3. Кеңістіктік координаттардың санақ координатында бұрылуы. 4. Физикалық негізгі заңдар t уақыт белгісі -t -ге өзгергенде өзгермейді. Бұл симметрия макрокосмос деңгейінде ғана әрекет етеді. Мкроәлемінде Әлемнің тепе-теңсіздік күйімен байланысты қайтымсыздық байқалады. 5. Табиғаттың айналық симметриясы. Кванттық механикада бұл симметрия сақталуы арнайы кванттық санның – жұпқа сәйкес келеді. 6. Табиғат заңдары барлық инерциялық санақ жүйесінде бірдей (салыстырмалылық принципі). 7. Барлық бөлшектерді антибөлшекпен алмастыру (зарядты жіктеу) табиғат процестерінің сипатын өзгертпейді. ІІІ. Сәйкестік принципі. Қаланған физикалық теориялар мен нақты заңдар шындықтың нақты көрінісі емес. Әрбір іргелі теорияда белгілі бір шектеулер бар. ІV. Толықтыру және белгісіздік қатынасы. Барлық микрообъектілер толқын-бөлшектердің қосарлануымен сипатталады. V. Суперпозиция принципі. Бұл принцип физикада, әсіресе кванттық механикада маңызды. Суперпозиция принципі - бұл болжам, оған сәйкес нәтиже әр әрекет етуші құбылыстың жеке-жеке туындаған әсерлерінің қосындысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістері, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдылары, ғылыми-зерттеу үрдісінің құрылымы мен кезеңдерінің мазмұны туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

  • Ғылыми-техникалық жобалардың экологиялық, әлеуметтік және гуманитарлық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пән жобалардың экологиялық және әлеуметтік-гуманитарлық сараптамасының заңдық табиғатын, жобалардың экологиялық және әлеуметтік-гуманитарлық сараптамасының түсінігі, мазмұны мен мәнін, жобалардың экологиялық сараптамасы бойынша заңнаманың сипаттамасын , жобалардың экологиялық сараптамасын жүзеге асыру бойынша органдардың ұйымдық құрылымы мен құқықтық жағдайының ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Физиканың философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән физика ғылым және өнер ретінде, табиғаттың іргелі күші (гравитациялық, әлсіз, электромагниттік), салыстырмалылықтың арнайы теориясының элементтері, физиканың бірегей позициясы, молекулалық физика элементтері, электр, кванттық механиканың философиялық мәселелері, тепе-тең және тең емес термодинамиканың философиялық мәселелері, қазіргі физиканың философиялық аспектілері, микромир физикасының негізгі ережелері, қазіргі жаратылыстану-ғылыми теориялардың философиялық аспектілерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Ғылми-зерттеу нәтижелерін енгізу механизмдері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің тиімділігін төмендететін факторлардың бірі - өндірістік зерттеулерді жоспарлау және олардың нәтижелерін тәжірибеге енгізу тетіктерінің жетілмегендігі. Жоспарлау уақыт, қаржы, еңбек және материалдық ресурстарды қажет ететін тәуелсіз ғылыми зерттеу ретінде қарастырылуы керек. Зерттеудің нәтижесі ғылыми-зерттеу жоспарларының жобаларын қалыптастыру, іске асырылуы жоспарланған ғылыми тақырыптардың қажеттілігі, олардың маңыздылығы мен болашағы, практикада өзектілігі болуы керек; Жоспар ғылыми мәселелерді шешудің жолдарын, әдістері мен құралдарын, реттілігін, оларды іске асыру шығындарын анықтауы керек. Зерттеулерді жоспарлау процесі сарапшылардың қатысуымен, сонымен қатар әр түрлі көздерден қаржыландырудың түрі мен көлемін таңдау өкілеттігі бар құрылымның қатысуымен бірге жүруі керек. Зерттеуді жоспарлау мен іске асырудың қағидаларының бірі - зерттеуді жоспарлау процесінің үздіксіздігі және олардың нәтижелерін практикада қолдану: ғылыми бағыттарды болжау, басым міндеттерді анықтау, мақсатты бағдарламалар құру, ресурстар мен қаржылық қолдауды бағалау, нәтижелерді бағалау, іске асыруды бақылау, қорытынды нәтижелерді қолданысқа не іс-тәжірибеге беру.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

  • Код ON5

    Педагогикалық ғылымдар саласындағы тағылымдамалар мен курстар арқылы үздіксіз кәсіби өсу үшін өз-өзінің білім деңгейін көтеру;

  • Код ON4

    Қысқа уақыт ішінде білім беру мен оқыту саласындағы өзекті мәселелерді анықтап және анықталған мәселелерді шешу жолдарын табу;

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер мен демонстрация жасауда заманауи және дәстүрлі оқыту технологияларын байланыстыру;

  • Код ON7

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, SMART, STEM және STEAM технологияларды, сондай-ақ сандық сауаттылықты педагогикалық қызметті жүзеге асыруда тұжырымдамалық оқытуды енгізу және ғылыми зерттеулерде жаңа әдістер мен әдіснамалық тәсілдерді әзірлеу кезінде қолдану;

  • Код ON9

    Кәсіби қызметтегі зерттеу этикасын, адамгершілік қағидалары мен құндылықтарын қалыптастыру;

  • Код ON1

    Жаңартылған білім беру бағдарламасы үшін үштілді білім беру мен оқыту бағдарламаларын әзірлеу мәселелерін шешуде AR (ActionResearch), LS (Lesson study) және CLIL технологияларын қолдану;

  • Код ON2

    Ғылыми-техникалық жобаларды жүзеге асырып, зерттеу нәтижелерін мақалалар түрінде (Scopus; Web of Knowledge; Web of Science; Journal Citation Reports) ғылыми журналдарда жариялайды;

  • Код ON10

    Зерттеулер мен практикалық міндеттерді шешуде жаңа идеяларды қолдана отырып, қазіргі ғылыми жетістіктерге талдау жасау.

8D01502 Физика педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01502 Физика
Докторантура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01502 Физика педагогтарын даярлау
Докторантура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01502 Физика
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01502 Физика педагогтарын даярлау
Докторантура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: D011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top