Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамның әлеуметтік тапсырысына, әлемдік стандарттарға сәйкес келетін жаңа формациядағы жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, заманауи шет тілді білім беру және шетелдік іргелі және қолданбалы лингвистика саласында тереңдетілген дайындық арқылы болашақ кәсіби қызметінің спецификасының талаптарына сай етіп даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Пәнаралық шет тілдік білім беру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән шет тілі мен мамандықтарды бір мезгілде оқытуды қамтитын шет тілді оқу үрдісінің пәнаралық әдіснамасын меңгеруге бағытталған. Магистранттар кәсіби лингводидактиканың негізгі қағидалары мен тәсілдері мен танысады. Болашақ мамандардың мәдениетаралық қарым-қатынасқа ғана емес, сонны мен қатар көп мәдени кеңістіктегі кәсіби коммуникацияға да қабілеттерін қалыптастыру және дамытусаласындаөзбілімі мен іскерліктерінжетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілінің практикалық курсы бағдарламада болашақ маманның білім мен іскерлікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады, ол оған: оқудың жетекші рөлінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; Одан әрі кәсіби қызмет үшін ЖОО-да алған білімін өз бетімен тереңдету және біліктерін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі шет тілді білім берудің парадигмалдық сипаттамалары
    Несиелер: 4

    Осы курс аясында базалық әдістемелік категориялардың жаңа түсіндіруінде шет тілді білім берудің қазіргі заманғы теориясы қарастырылады. Білім алушылар "парадигма" ұғымының мәні, шетел тілінде білім берудің қазіргі заманғы парадигмалары, заманауи білімнің антропоцентризмі, прагмалингвалинг дактикажәне т. б.ұғым мәндері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - магистранттардың заманауи линводидактика саласындағы қажетті теориялық білімдерді игеру негізінде кәсібиіс-әрекеттегі заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен оқыту технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру, бұл курсты оқу барысында шет тілдері саласындағы білім беру шеберлерінің құзыреттері негізінде алынған практикалық дағдылармен қатар лингвистикалық және әдістемелік жетілдіруге ықпал етуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудағы қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 8

    Пән аясында магистранттар "онлайн оқыту", "электрондық оқыту" және "қашықтықтан оқыту" ұғымдарына жыратуды үйренеді. Олар сандық білім беру ресурстарының, әртүрлі бағыттағы педагогикалық бағдарламалық құралдардың, шеттілдерін қашықтықтан оқыту шеңберіндегі оқу қызметінің сандық құралдарының мәні мен танысады. Олар электрондық әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеудің практикалық дағдыларын алатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілді білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандығының ерекшеліктері мен талап етілетін білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілдерін оқыту процесінің ерекшеліктерін оқып үйрену. Магистранттар оқу іс-әрекеті жағдайында әр түрлі бейіндегі мамандардың кәсіби іс-әрекетін үлгілеу, олардың негізгі кәсіби функциялары, құзыреттілігі жүйесін сипаттау, оқу тапсырмалары, проблемалық жағдайларды әзірлеу, нысаны мен мазмұны бойынша кәсіби талаптарға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік лингводидактика
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты компьютерлік лингвистиканы лингвистикалық пән ретінде оқыту болып табылады. Курс аясында шеттілдерін оқытуда компьютерлік технологияларды қолданудың теориялық және қолданбалы негіздері, лингвистика, компьютерлік лингвистика, корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдары қарастырылады. Лексикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық және прагматикалық деңгейдегі мәтіндерді автоматы түрде өңдеудің практикалық дағдылары алынатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингводидактика және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 6

    Бұл курста мәдениеттің құрылымдық белгілері, ұлттық сипаттың ерекшеліктері, әр түрлі мәдениет пен тіл өкілдерінің қоршаған ортаны қабылдауы қарастырылады. Білім алушылар жеке тұлғаны қалыптастырудағы және ұлттық сипатты анықтаудағы тілі мен мәдениеті, тілдік бірліктер мен құбылыстардың рөлі туралы өз білімдерін тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Курс психология заңдылықтары тұрғысынан білім беру саласындағы кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін контекстік және пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 6

    Пән шет тілді білім беруде контекстік оқытудың мәнін, принциптерін, мазмұнын, әдістерін, сондай-ақ қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында шетел тілін арнайы пәндер мен оқытуды біріктіру арқылы болашақ маманды шет тілде кәсіби қарым-қатынасқа дайындау ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәндік-тілдік іріктірілген оқытудың негізгі компоненттері, модельдері, технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Бұл курста бөлімнің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын қалыптастыру, ұйымның мотивациялық саясатын құру мүмкіндігі қарастырылады. Кәсіби қызметте іскери және басқарушылық қарым-қатынас әдістерін қолдану, басқару әдістері жүйесін қолдана отырып тиімді шешімдер қабылдау және басқару ерекшеліктерін ескеру (сала бойынша).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін саралап оқыту
    Несиелер: 6

    Пән саралап оқыту технологияларын оқытуға бағытталған, осыған сәйкес оқытудың тиімділігін арттыру үшін білім алушылардың ерекшеліктерін ескеретін дидактикалық жағдайлар кешені құрылады, соған сәйкес білім берудің мақсаты, мазмұны, түрлері, әдістері іріктеледі, сараланады. Магистранттар болашақта дұрыс ұйымдастырушылық шешімдер қабылдауға, релевантты мазмұнды, оқытудың құралдарын, әдістерін таңдауға мүмкіндік беретін білім мен іскерліктің жиынтығын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілді білім беруді цифрландыру
    Несиелер: 8

    Курста қазіргі заманғы білім берудегі сандық мәселелер қарастырылады, білім беруді цифрландыру үрдістері, жағдайы зерттеледі. Білім алушылар шет тілді білім беруді цифрландыру туралы түсінік алу: жағдайы, мәселелері, Қазақстандағы, шет елдердегі даму болашағы. Қашықтықтан білім беру технологиялары, электронды білім беру ресурстары, оқу материалдарын ақпараттық толықтыру туралы білім алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметпен байланысты шетел тілде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыра алу. Педагогикалық қызметтің психологиялық табиғаты мен қоғамдық қарым-қатынастардың қазіргі даму тенденциялары туралы білім алады. Оқу-тәрбие процесін құрастыруды және шығармашылық-дамытушылық ортаны құруды қолдана алады. Жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік, әлеуметтік және кәсіптік өзара іс-қимыл рухани-адамгершілік және құқықтық нормалардың негізінде жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Тіл білімі мен шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогика ғылымдарының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын білуін көрсетеді. Қазіргі заманғы педагогикалық және шет тілді білім беру мәселелерін зерттеуі саласымен байланысты кәсіби немесе неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде таныс немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстердегі мәселелерді шешуге қабілетті болады.

  • Код ON3

    Қазіргі концепцияларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, бөтен мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алады. Қарым-қатынас технологиясы мен модельдері, мәдениетаралық коммуникация саласында білімі бар. Полимәдениетті, полиэтникалық көптілді қоғамда конструктивті диалог пен қарым-қатынас жасай білуі мен дағдыларына ие болады.

  • Код ON4

    Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Тілдік тұлғаны дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен жүзеге асырады. Қашықтықтан, онлайн және электронды оқыту жағдайында жұмыс істей алады. Сандық білім беру ресурстарын, педагогикалық бағдарламалық құралдары, түрлі мақсаттағы қосымшаларды, сандық және оқу қызметінің құралдарын пайдаланудың дағдыларын меңгерген.

  • Код ON5

    Шет тілді оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін, шет тілді білім беру, шет тілдік лингвистика және лингводидактика саласында ұйымдастыру-әдістемелік және оқу-әдістемелік негіздерін меңгерген. Алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін біріктіруге, өз қызметінде білімді қолдануға қабілетті. Лингвистика және лингводидактика саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық жұмыстардың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON6

    Кәсіби және ғылыми ортада тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін теориялық-әдістемелік және ғылыми-практикалық білімді меңгерген, кәсіби және эксперименттік-ғылыми қызметтің нәтижелерін таныстыру және қорғау. Аналитикалық жұмысқа қабілеті бар, тапсырмаларды шешуде креативті ойлау және шығармашылықпен қарауға, жаңа білім алу мақсатында кәсіби және эксперименталды қызметті жүзеге асыру және осы білімді өзінің кәсіби қызметінде қолдана алады.

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби және эксперименттік зерттеу қызметін тиімді жоспарлай және ұйымдастыра біледі, өз қызметінде іскерлік, басқарушылық және ғылыми коммуникация әдістерін қолдана алады. Өз бетінше жұмыс жасау және топпен жұмыс жасау дағдылары бар теориялық және практикалық білім жүйесін қолдана отырып тиімді шешім қабылдап, өз жұмысының нәтижелерін баяндама, аналитикалық жазба, ғылыми мақала, диссертация және т.б. түрінде қорытындылай алады.

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top