Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09138 Отбасылық медицина в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Отбасылық медицина" мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін дәрігер мамандарының сапасына қазіргі талаптарға сай жауап беретін білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R038 Отбасылық медицина
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Отбасылық медицина
    Несиелер: 22

    Қазақстан Республикасында амбулаториялық-емханалық қызметті ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. БМСК жағдайында кең таралған аурулардың алдын ала диагнозының критерийлері. Емдеуге дейінгі кезеңде науқастарды жүргізу тактикасы. Стационар-алмастырушы технологиялар. Уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық сараптамасы. Мүгедектік топтарының өлшемдері. Отбасылық дәрігердің клиникалық жұмысындағы дәлелді медицина принциптері

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми жұмыстарды жазу және басылымға шығару
    Несиелер: 4

    Әдеби шолуды жазу. Әдебиет көздерді библиографиялық іздестіруді жүргізу. Жариялау үшін кестелерді және графикалық фигураларды рәсімдеу. Мақаланы жоспарлау, дайындау және жазудың кезектілігі. Ғылыми мақаланың құрылымы. Мақаладағы сілтемелерді рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ішкі аурулар: Ішкі аурулардың дифференциалды диагностикасы. Кардиология. Инфекциялық аурулар Кәсіптік денсаулық
    Несиелер: 24

    Ішкі аурулардың дифференциалды диагностикасы. Созылмалы инфекциялық емес аурулардың диагностикалық критерийлерін оқып үйрену, жеке ем тағайындау, алдын алу шараларын және еңбекке жарамсыздықты медициналық-әлеуметтік сараптауды жүргізу, ересек халықпен өз бетінше жұмыс істеу үшін отбасылық дәрігерлерді даярлауды қамтамасыз ету. Ересектердің кең таралған ауруларының дифференциалды диагностикасын, оның ішінде диагностикалық зерттеулер нәтижелерін тағайындау мен интерпретациялауды, ауру анықталған кезде АХЖ10 сәйкес диагнозды тұжырымдауды жүргізу. Кардиология Отбасы дәрігерінің (жалпы практика дәрігерінің) тәжірибесінде жиі кездесетін жүрек-қантамыр жүйесі ауруларын диагностикалау және емдеу.Ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек көрсету. Инфекциялық аурулар Емхана жағдайында кең таралған жұқпалы аурулардың (тыныс алу, ішек, трансмиссивті, контактілі) болжам диагнозының критерийлері. Инфекциялық ауруларды госпитализацияға дейінгі кезеңде жүргізу тактикасы. Аса қауіпті инфекциялары бар пациентті анықтаған кезде ЖТД дәрігері жұмысының ерекшеліктері. Эпидемияға қарсы және профилактикалық іс-шараларды жүргізу Кәс��птік денсаулық Кәсіби ауруларды диагностикалау және емдеу тактикасы. Кәсіптік аурулар топтары. Жедел және созылмалы кәсіби аурулар. Кәсіптік аурулардың жіктелуі. Кәсіби аурулардың алдын алу. Кәсіптік ауру фактісін растау.

    Оқу жылы - 1
  • Әйел мен баланың денсаулығы: Акушерлік және гинекология Педиатрия
    Несиелер: 38

    Акушерлік және гинекология Әйел жыныс мүшелерінің жіті және созылмалы қабыну аурулары кезіндегі ауруханадан тыс диагностика және жалпы практика дәрігерінің тактикасы. Физиологиялық босануды жүргізу. Токсикоздар ерте және кеш: этиологиясы, клиникалық көріністері, емі. Қауіпті аборт. Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар. Етеккір циклінің бұзылуы. Аменорея бастапқы және екінші Альгодисменорея. Аналық қан кету. Әйел жыныс мүшелері мен сүт бездерінің ісіктері. Қатерсіз және шекаралық ісіктер. Әйелдердегі экстрагениталдық аурулар. Педиатрия Балалардағы созылмалы жұқпалы емес ауруларды және неонатальды кезеңдегі ауруларды диагностикалау және емдеу. Кенеттен жедел жағдайлар кезінде шұғыл көмек. Бірінші патронаж. Шекаралық жағдайлар. Бала денсаулық жағдайын кешенді бағалау. 2 айға дейін және 2 айдан 5 жасқа дейінгі бала жасындағы ауруды интегралды жүргізу. Тамақтану және дамуы бойынша кеңестер беру

    Оқу жылы - 1
  • Отбасылық дәрігердің кешенді тәжірибесі: Неврология Психиатрия Дерматовенерология Фтизиатрия Онкология
    Несиелер: 22

    Неврология Бас ауруы (мигрень, бас ауыруы, кластерлік бас ауруы). Инсульт (атетромботикалық, кардиоэмболиялық, миішілік қан құйылу). Транзиторлық ишемиялық шабуыл. Эпилепсия (ересектер мен балалар). Мойын мен арқадағы жіті спецификалық емес ауырсыну. Радикулопатия (мойын, бел). Паркинсон Ауруы. Шашыраңқы склероз. Балалар церебралды сал ауруы. Мононевропатия (бет нервінің невриті). Полинейропатия (диабеттік). Миастения. Бинсвангер ауруы (мидың созылмалы ишемиясы). Психиатрия Амбулаториялық-емханалық психиатриялық көмекті ұйымдастырудың әлеуметтік-құқықтық негіздері. Тексеру тәртібі, емдеу м��н қадағалауды ұйымдастыру, рецептер жазып беру, анықтамалар беру, басқа ведомстволық мекемелермен хат алмасу ережесі.Амбулаториялық жағдайдағы органикалық, экзогенді-органикалық және соматогенді аурулар кезіндегі невротикалық, соматоформды, депрессивті жағдайларда диагностикасы және сараланған диагностикасы.Медициналық-әлеуметтік, әскери, сот-психиатриялық сараптама. Стационарға жіберу көрсеткіштері Дерматовенерология Қазақстан Республикасында амбулаториялық дерматовенерологиялық қызметті ұйымдастыру.Есеп және есептілік құжаттамасы.Емдеудің жалпы және функционалды әдістерін таңдау. Амбулаториялық негіздегі динамикалық бақылау. Клиникалық тексеру. Тері және жыныстық жолмен берілетін аурулардың алдын-алу принциптері.Санитарлық-профилактиқалық жұмысы, салауатты өмір салтын қалыптастыру, скрининг және сауықтыру шараларын жүргізе отырып ересек халықты динамикалық бақылау Фтизиатрия Қазақстан Республикасында амбулаториялық-емханалық фтизиатриялық қызметті ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Емхана жағдайында туберкулез ауруларының болжам диагнозының критерийлері. Госпитализацияға дейінгі кезеңде науқастарды жүргізу тактикасы. Емдеу және эпидемияға қарсы іс-шаралардың хаттамасы. Профилактикалық мониторинг. Еңбекке уақытша жарамсыздықтың болжамды мерзімдерінің алгоритмі. Науқастарды катамнестикалық бақылау және диспансерлеу. Онкология Онкологиядағы диспансеризация принциптері. Онкологиядағы емханалық буын құрылымы. Емхана жағдайында Онкологиядағы арнайы зерттеу әдістері. Онкологиядағы есепке алу жүйесі және есепке алу құжаттамасы. Мультидисциплинарлық топтың жұмыс принципі. Қатерлі ісіктердің, ше����ралық жағдайлардың ерте клиникалық белгілері, олардың диагностикасы және БМСК деңгейінде емдеу және алдын алу принциптері. Профилактикалық тексерулер мен скринингтік тексерулерді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хирургия: Жалпы және абдоминалдық хирургия Травматология-ортопедия Оториноларингология Офтальмология
    Несиелер: 12

    Жалпы және абдоминалдық хирургия Жиі кездесетін жедел хирургиялық аурулар кезінде науқастарды диагностикалау және жүргізу тактикасы. Операциядан кейінгі науқастарды БМСК деңгейінде жүргізу Травматология-ортопедия Сүйектің сынуы мен шығып кетуін емдеудің заманауи әдістері мен принциптері. Көліктік иммобилизация. Жарақаттанудың алдын алудың негізгі аспектілері буындардың дегенеративті-дистрофиялық және қабыну аурулары. Скелеттің спастикалық және паралитикалық деформациялары. Остеохондропатия, диагностика, емдеу. Скелеттің жүйелік дисплазиясын дәлелді медицина принциптері негізінде жүргізу тактикасы. Оториноларингология Созылмалы тонзиллит, мұрын қуыстарының жедел аурулары, ішкі құлақтың аурулары Профилактикалық медициналық тексерулер, диспансеризациялар, дені сау және созылмалы аурулары бар науқастарға диспансерлік бақылау жүргізуі тиіс. Офтальмология "Емдеуге жатқызуды қажет етпейтін көру мүшесінің қабыну ауруларын диагностикалау және емдеу. Қабақ, конъюнктива, эписклера және жас мүшелері ауруларының клиникалық көрінісі, диагностикалау және емдеу қағидалары. Көздің беткей жарақаты. Шұғыл көмек көрсету, басқа қаж��т мамандардың кеңестерін алу.

    Оқу жылы - 2
  • Паллиативтік медицина
    Несиелер: 2

    Көмек көрсетудің принциптері мен стандарттары. Паллиативтік тәсілдер мен әдістер. Ауырсынуды тоқтату және симптоматикалық терапия. Психологиялық қолдау. Әлеуметтік қолдау. Көмек көрсету түрлері. Қарым-қатынас дағдылары.Ақпарат беру. Отбасы мен жақындарына қолдау көрсету.Үй жағдайында көмек көрсету қажеттіліктерін қанағаттандыру

    Оқу жылы - 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шұғыл медицина
    Несиелер: 12

    Отбасылық дәрігер (Жалпы практика дәрігері) тәжірибесінде жиі кездесетін жағдайларда алғашқы медициналық және шұғыл көмек көрсетудің диагностикасы мен ережелері. Өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайлардың диагностикасы мен тактикасы. Төтенше жағдайларда зардап шеккендерге шұғыл медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Триаж-жүйе бойынша сұрыптау ережелері

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті

  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

Top