Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09113 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Целью образовательной программы является подготовка конкурентоспособных специалистов по профилю 7R09113 «Психиатрия, в том числе детская», способных самостоятельно в полном объеме курировать пациентов с психическими заболеваниями в условиях стационарных, так и в амбулаторных медицинских организациях.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 139
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Стационардағы балалар психиатриясы
    Несиелер: 20

    Психикалық аурулардың диагностикасы және салыстырмалы диагностикасы балаларда: органикалық, экзогенді-органикалық және соматогенді аурулар, психоздар, эпилепсиялар, интоксикациялар, радиация, инфекциялар, тамырлық бұзылулар, ісіктер, жарақаттар, шизофрения, сандырақ және басқа да психотикалық бұзылулар, аффективтік бұзылулар, стресспен және соматоформды бұзылулармен байланысты невротикалық, жеке басы мен мінез-құлқының бұзылулары, ақыл-ой кемістігі бар науқастарды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатриялық пропедевтика
    Несиелер: 18

    Балалар мен жасөспірімдердің қалыпты психофизикалық дамуының заңдылықтары, тұлғаның қалыптасуы, психофизикалық дизонтогенез туралы оқудың негізгі сұрақтары. Жіктелудің нозологиялық және синдромдық принциптері. Психопатологиялық симптомдар мен синдромдардың глоссарийі.

    Оқу жылы - 1
  • Ересектердегі стационардағы психиатрия
    Несиелер: 28

    Психикалық аурулардың диагностикасы және салыстырмалы диагностикасы: органикалық, экзогенді-органикалық және соматогенді аурулар, психоздар, эпилепсиялар, интоксикациялар, радиация, инфекциялар, тамырлық бұзылулар, ісіктер, жарақаттар, шизофрения, сандырақ және басқа да психотикалық бұзылулар, аффективтік бұзылулар, стресспен және соматоформды бұзылулармен байланысты невротикалық, жеке басы мен мінез-құлқының бұзылулары, ақыл-ой кемістігі бар науқастарды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сексопатология
    Несиелер: 10

    Сексологиялық анамнез жинау, психикалық, неврологиялық, урогениталдық және эндокринологиялық статусын зерттеу және сипаттау, жыныстық Конституцияны анықтау; копулятивтік циклді құрайтын жалпы зерттеуді жүргізу және оның патологиясын анықтау.Психосексуалды бұзылулардың жіктелуі: жыныстық сәйкестендірудің бұзылуы, жыныстық әуестік бұзылыстары, жыныстық дамумен және бағдармен байланысты психологиялық және мінез-құлықтық бұзылулар. Психотерапия, фармакотерапия, жыныстық бұзылыстардың гормонотерапия принциптері, сексопатологиядағы физиотерпиялық емдеу әдістері

    Оқу жылы - 2
  • Емханалық психиатрия (балалар және ересектер)
    Несиелер: 24

    Тексеру тәртібі, емдеу мен қадағалауды ұйымдастыру, рецептер жазып беру, анықтамалар беру, басқа ведомстволық мекемелермен хат алмасу ережесі. Амбулаториялық жағдайда клиникалық хаттамаларға сәйкес психикалық ауруларды жүргізу және динамикалық бақылау, алдын алу және емдеу тактикасы. Емхана жағдайында науқастарды оңалту. Болжам. Медициналық-әлеуметтік, әскери, сот-психиатриялық сараптама. Стационарға жіберу көрсеткіштері

    Оқу жылы - 2
  • Медицинская психология
    Несиелер: 4

    Психикалық денсаулықтың жетекші критерийлері. Психосоматикалық және соматопсихиялық өзара әсер ету және ауру. Әртүрлі клиникалық жағдайлардың этикалық мәселелерін/мәселелерін шешу тәсілдері. Клиникалық-психологиялық жағдайларды, психикалық функциялардың жай-күйін, жеке тұлғаның ерекшеліктерін, әлеуметтік-психологиялық жағдайды, еңбекке қабілеттілікті ескере отырып, оның ішінде еңбекке қабілеттілігінен, мүгедектігінен, психикалық ақау жағдайын ескере отырып, түрлі нозологиялық топтардың психологиялық диагностикасының әдістері. Психологиялық диагноз түсінігі.

    Оқу жылы - 2
  • Психотерапия
    Несиелер: 14

    Психотерапиялық әдістер. Психотерапевтік проблеманың диагностикасы; психотерапевтік процестің технологиялық кезеңі; психотерапевтік процестің қол жеткізілген нәтижесін бағалау. Психотерапиялық коммуникация туралы түсінік, психотерапия кедергісі, инсайт және Инсайт деңгейлері (катарсис), перенос және контрперенос. Топты немесе процесті басқару стильдері. Алғашқы, екінші және үшінші психопрофилактика жүйесіндегі психотерапияның негізгі әдістері мен міндеттері.

    Оқу жылы - 2
  • Наркология
    Несиелер: 14

    Наркологиялық синдромдардың клиникалық көріністері. Дем шығаратын ауада алкогольді анықтау. Маскүнемдік. Есірткіге тәуелділіктің клиникалық түрлері. ПАЗ созылмалы интоксикациясының салдары. Наркологиялық аурулар клиникасындағы психотикалық және психотикалық емес психопатологиялық симптоматика. Клиникалық хаттамаларға сәйкес жүргізу, бақылау және емдеу тактикасы.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті

  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

7R09113 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
Резидентура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7R09113 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
Резидентура

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

БББТ: R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7R09113 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
Резидентура

Қазақстан-Ресей медицина университеті

БББТ: R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7R09113 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы
Резидентура

Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

БББТ: R013 Психиатрия, соның ішінде балалар психиатриясы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top