Жаңа білім беру бағдарламасы

7R09118 Кардиохирургия, соның ішінде балалар кардиохирургиясы в Семей медицина университеті

  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Перфузия және қосалқы қан айналым - 1
    Несиелер: 15

    Заманауи жасанды қанайналым аппаратының құрылғысы. Жасанды қанайналым кезіндегі қанның ұю жүйесін реттеу. Қандағы қышқыл-негіз жағдайы және электролит балансы. Гемодиляция және толтыру ерітінділері.Перфузияның температулық режимі. Жасанды қанайналыммен болған ота кезінде қанның ультрафильтрациясы.Ашық жүрекке ота жасаған кездегі миокардты қорғау

    Оқу жылы - 1
  • Перфузия және қосалқы қан айналым - 2
    Несиелер: 15

    Жасанды қанайналым соғатын қан ағысымен. Көлемдік перфузия жылдамдығы және оның адекваттығы. Жасанды қанайналымды бақылау. Жасанды қанайналымды жүргізу әдісі. Балалардағы жасанды қанайналым. Қолқаға ота жасаған кезіндегі жасанды қанайналым. Қосалқы қанайналым

    Оқу жылы - 1
  • Стационардағы кардиология, ересектер-1
    Несиелер: 35

    Қос жармалы қақпақшаның стенозы. Қос жармалы қақпақшаның жеткіліксіздігі. Трикуспидальді қақпақшаның жеткіліксіздігі. Өкпе гипертензиясы(созылмалы тромбоэмболиялық өкпе гипертензиясының қақпақшалық ақаулары кезінде). Клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту

    Оқу жылы - 1
  • Ересектерге арналған стационардағы кардиохирургия - 2
    Несиелер: 35

    Жүрек-қантамыр ауруларының: атеросклероз, дислипидемия, тұрақты күш тұсу стенокардиясы, біріншілік және симптоматикалық артериялық гипертензиялар, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, спорттық жүрек амбулаториялық-емханалық аспектілер (диагностика, емдеу, дәрігерлік тактика, медициналық-әлеуметтік сараптама, алдын алу, диспансерлеу және реабилитация). Жіті коронарлық синдром кезінде емханаға дейінгі кезеңде дәрігерлік тактика. Қарыншаүстілік аритмия, қарыншалық аритмия (экстрасистолия, қарыншалық тахикардия), брадиаритмия, миокардит, кардиомиопатия, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, эндокардит, перикардит кезінде ауруханаға жатқызу көрсеткіш��ері, амбулаторлық жағдайдағы дәрігерлік тактика.

    Оқу жылы - 2
  • Балаларға арналған стационардағы кардиохирургия - 1
    Несиелер: 35

    Жүректің туа біткен ақаулары: солдан оңға қарай қан кетуімен: қарынша аралық қалқа ақауы, жүрекше аралық қалқа ақауы, жүрекше-қарынша қалқа ақауы, ашық артериалды жол, ішінара аномальды өкпе-көктамырлы қосылыс. Клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту.

    Оқу жылы - 3
  • Балаларға арналған стационардағы кардиохирургия - 2
    Несиелер: 34

    Жүректің туа біткен ақаулары: солдан оңға қарай қан кетуімен: Фалло тетрадасы, өкпе қақпақшасының атрезиясы қарынша аралық қалқа ақауымен немесе оңсыз. Негізгі артериялардың d-транспозициясы, артериалды бағана (Truncus arteriosus), Эбштейн аномалиясы, жалыпы аномальды өкпе-көктамырлы қосылыс, сол жақ жүректің гипопластикалық синдромы. Клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту.

    Оқу жылы - 3
  • Ересектерге арналған стационардағы кардиохирургия - 3
    Несиелер: 34

    Қос жармалы қақпақшаның стенозы. Қос жармалы қақпақшаның жеткіліксіздігі. Трикуспидальді қақпақшаның жеткіліксіздігі. Өкпе гипертензиясы(созылмалы тромбоэмболиялық өкпе гипертензиясының қақпақшалық ақаулары кезінде). Клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту

    Оқу жылы - 3
  • Ересектердің кардиологиядағы амбулаториялық-емханасы
    Несиелер: 15

    Жүректің коронарлы(ишемиялық) ауруы. Қолқа-коронарлы және маммарлы-коронарлы шунтау. Жүрекшелердің фибриляциясы – консервативті және инвазивті емі. Ишемиялық кардиомиопатия. Кардиогенді шок. Жүрек жарақаты. Жүрек томпонадасы.

    Оқу жылы - 4
  • Балаларға арналған стационардағы кардиохирургия - 3
    Несиелер: 34

    Туа біткен обструктивті қақпақшалы және қақпақшасыз зақымданулар: сол жақ қарыншаның шығу обструкциясы, қолқа коарктациясы, өкпелі қақпақшаның стенозы. Клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту.

    Оқу жылы - 4
  • Балалар кардиологиясындағы амбулаториялық емханасы
    Несиелер: 15

    Өрлеме қолқа бөлігінің аневризмасы – клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту. Қолқа қақпақшасының стенозы, қолқалық қақпақшаның жеткіліксіздігі - клиникалық ағымы, диагностикалық аспаптық әдістер, хирургиялық емге көрсеткіштер, хирургиялық араласудың түрлері. Отадан кейінгі басқару және пациенттерді оңалту.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті

  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

Top