Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R09120 Педиатрия в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балаларға медициналық көмек көрсету, медицинада, ғылымда және практикада озық инновациялық технологияларды қолдану және дамыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалану және балалар денсаулығын нығайту бойынша қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар пульмонология
    Несиелер: 18

    Ол балалардағы тыныс алу жүйесі ауруларын рационалды диагностикалау, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар нефрология
    Несиелер: 10

    Балаларда зәр шығару жүйесінің ауруын алдын-алу, рационалды диагностика туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар гастроэнтерология
    Несиелер: 14

    Балаларда рационалды диагностика, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар эндокринология
    Несиелер: 7

    Ол балалардағы эндокриндік жүйенің ауруларын рационалды диагностикалау, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Балалар аурулары (аурухана) -Балалар ревматология
    Несиелер: 10

    Балалардағы ревматологиялық ауруларды рационалды диагностикалау, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Амбулаториялық педиатрия
    Несиелер: 10

    Амбулаторлы жағдайда сау және науқас балалар мен жаңа туылған нәрестелерді рационалды диагностикалау, емдеу және диспансерлік бақылау туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Жедел медициналық көмек
    Несиелер: 5

    Балалардың өміріне қауіпті жағдайдағы ауруханаға дейінгі кезеңде диагностикалық алгоритмдер мен жедел медициналық көмек туралы білім мен дағды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Балалар мен жасөспірімдерде Д витаминінің жетіспеушілігі
    Несиелер: 4

    Клиникалық хаттамаларға сәйкес балалардағы Д витаминінің жетіспеушілігімен пайда болатын аурулар, зерттеу әдістері және заманауи емдеу туралы білім мен дағды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Балалар фтизиатрия
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 2
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жаңа туылған нәрестелердегі хирургиялық патологияны диагностикалық алгоритмдер, дифференциалды диагностика және хирургиялық емдеу туралы білім мен дағды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Неонатология
    Несиелер: 14

    Дені сау және ауру туылған нәрестелерді рационалды бақылау, диагностика және емдеу туралы білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 3

    Диагностикалық алгоритмдер, емдеу тактикасы және балалардағы дерматовенерологиялық аурулардың алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Балалардағы лимфаденопатия
    Несиелер: 4

    Балалардағы лимфаденопатияны диагностикалау және ұтымды емдеу бойынша педиатрға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар кардиология
    Несиелер: 16

    Балаларда жүрек ауруларын ұтымды диагностикалау, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Балалық инфекция
    Несиелер: 5

    Диагностикалық алгоритмдер, балалардағы жұқпалы аурулардың алдын алу және емдеу тактикасы туралы білім мен дағды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Балалар аурулары (аурухана) Балалар гематология
    Несиелер: 10

    Балаларда жүрек ауруларын ұтымды диагностикалау, емдеу және алдын-алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Дәлелді медицина тұрғысынан және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің хаттамасына сәйкес балалар ауруын диагностикалау және емдеу.

  • Код ON2

    Балалық шақтағы ауруларды диагностикалаудың ең ақпараттық әдістерін қолданыңыз және зерттеу нәтижелерін түсіндіріңіз.

  • Код ON3

    Жаңа туылған нәрестеге перинаталдық көмек және патронаж жүргізу, нәрестелерді бақылау және емдеу.

  • Код ON4

    Профилактикалық тексерулерді, сауықтыру шараларының жоспарын, сау және науқас балаларды диспансерлік бақылауды жасау және өткізу.

  • Код ON5

    Иммунизацияның көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін анықтаңыз, ұлттық вакцинация кестесіне сәйкес балаларды вакцинациялаңыз және учаскеде эпидемияға қарсы жұмыстар жүргізіңіз.

  • Код ON6

    Балаларды шұғыл және басымдық белгілері бойынша сұрыптауды қолданыңыз (ИВБДВ/ИКАТ), өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, улану кезінде, балаларға дейінгі авариялар кезінде шұғыл көмек көрсетіңіз.

  • Код ON7

    Пациенттер мен олардың ата-аналарына дұрыс тамақтану, гигиена және тиімді күтім ережелері, медициналық процедуралар мен манипуляциялар туралы кеңес беру және оқыту.

  • Код ON8

    Науқастарға күтімді оңтайландыру үшін түрлі ақпараттық технологияларды қолдана отырып, балалармен және олардың отбасы мүшелерімен тиімді қарым-қатынас пен ынтымақтастықты қолданыңыз, әріптестеріңізбен және денсаулық сақтау саласындағы басқа мамандармен ақпарат алмасыңыз.

  • Код ON9

    Өзінің кәсіби міндеттерін адал орындаңыз, өз жұмысында жинақталған білім мен біліктілікті қолданыңыз, этикалық принциптер мен құпиялылықты сақтаңыз, балаларға қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсетіңіз.

  • Код ON10

    Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасы шеңберінде көрсетілетін медициналық көмектің түрлері мен көлемін жүзеге асыру.

  • Код ON11

    Қазіргі заманғы ғылыми негізделген балалар ауруын емдеу және диагностикалау әдістері туралы ақпараттар базасында тиімді іздеу жүргізу, нәтижелерін бағалау және ғылыми мәліметтер негізінде емдеу принциптерін енгізу.

  • Код ON12

    Өзіндік практикалық әрекетке өзін-өзі бағалау туралы қорытынды жасау, әрі қарай жаттығу және өзін-өзі жетілдіру арқылы білім мен дағдыдағы кемшіліктерді толтыру, көшбасшылық қасиеттерін көрсету, ұжымда жұмыс істей білу.

Top