Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02170 Дизайн в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кескіндеме
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың қоршаған ортаны, оның заттары мен адамдарын бейнелеу кезінде бейнелеу грамотасының ережелерін және тәсілдерін, ұзақ мерзімді (көпеанстық) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін меңгеруін мақсат етеді. Пәнді практикалық игерудің негізгі тақырыптары: кескіндеме суретінде адамның киінген фигурасының бейнесі кескіндеме суреттегі жалаңаш фигураның бейнесі кескіндеме суреттегі күрделі фигуралық қойылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 3

    Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерімен байланысты сұрақтар қарастырылады. Одан әрі дәрістік сабақтардың тақырыптары: ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі. Зерттеу мәдениеті мен шеберлігі. Ғылым әдіснамасы әлеуметтік – технологиялық процесс ретінде. Диссертациялық зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Диссертацияның авторефераты және қорғауға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын дәйексөз келтіру және тәжірибеде қолдану. Пәннің мазмұнын ашатын іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды саралау. Тұлғаның психологиялық зерттеулерінің негізінде олардың әдістерімен және психокоррециялық жұмыстың негізгі жұмыстарымен танысу негізінде тәжірибе жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны әртүрлі дәрежеде шетел түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін меңгеруді қамтиды. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша байланыстар дайындау дағдыларын дамыту: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша рефераттар, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді реферат жазу, ғылыми мәтінді аннотациялау, қысқаша сипаттама. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Дәрістерді, кәсіби ақпаратты қамтитын хабарламаларды тыңдау. Мамандық бойынша ауызша қарым-қатынас дағдысын дамыту: ғылыми баяндамамен таныстыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарының презентациясы, ғылыми талқылау, ғылыми пікірсайыстар, ситуациялық ойындарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім берудің қазіргі заманғы жүйесін жаңғырту және дамыту. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігіне талдау жасау. Жоғары мектепте Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыруды қолдау және саралау. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың инновациялық әдістері мен нысандарын жаңғырту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 4

    Пән шығармашылық қабілеттерін дамытуды, кәсіби көркем білім мен дағдыларды игеруді, өзін шығармашылық өзіндік бірлік ретінде сезінуді көздейді. Сурет техникасында дағдыларды жетілдіру. Күрделі композициялық шығармашылық есептерді шешу. Ойдың шығармашылық ойлауы. Пәнді практикалық меңгерудің негізгі тақырыптары: интерьердегі ерлер моделінің суреті, интерьердегі әйелдер моделінің суреті, екі фигуралы қойылымның суреті (тұрған және отыратын фигуралар), тақырыптық қойылымның суреті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беруде құзыреттілік көзқарасты, жеке, интеграцияланған және мультимедиялық оқыту технологияларын пайдалануды қарастырады. Мәселелік жағдайларды талдау және шешу, топтық жобаны жасау, рөлдік ойындар жүргізу; оқу үрдісін ұйымдастыру, студенттердің ғылыми жұмысын ұйымдастыру арқылы мамандандырылған пәндерді оқытуды үйретеді. Бұл сізге арнайы пәндерді оқудың әдістемелік ерекшеліктерін меңгеруге, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге және жаңартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графикалық өнерді ұйымдастыру, жоспарлау және гылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Көп деңгейлі жоғары білім жүйесінде магистр дәрежесі «мастер» біліктілігі және оның ғылыми мәртебесі болып саналады. Диссертациялық жұмыс қолжазбасы. Қолжазба жобасын және ғылыми материалдарды таныстыру. Диссертацияның құрамы. Диссертациялық жұмыс. Кабельдік материалдарды ұсыну. Қарыздар мәтінінде және дизайндағы сілтемелер. Библиографиялық аппаратты тіркеу. Қолжазбаны қайта басып шығару ережелері. Диссертацияны қорғау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы сурет және графика
    Несиелер: 4

    Пән графикте сызықты-конструктивтік құру дағдыларын, өзінің жеке тұлғасын шығармашылық танытуға және кәсіби өсуге қабілеттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны сурет пен графика бойынша арнайы дайындықпен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды және келесі бөлімдерден тұрады: сызықтық-конструктивтік сурет негіздері, жобалық сурет пен композициялық графиканың арнайы есептері. Форманың берілу заңдарын, оның құрылысын, құрылымын және қоршаған ортамен және кеңістікпен өзара байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар***
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технологиялардың негізгі түсініктері мен жіктелуі және оларды кәсіби есептерді және педагогикалық іс-әрекетті қазіргі шешуде, дизайнда қолдану ерекшеліктері қарастырылады.; негізгі техникалық және бағдарламалық құралдар және өнім дизайнын әзірлеудің негізгі кезеңдері, заманауи дизайнда ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты міндеттерді шешу, дизайнды прототиплеудің аппараттық және бағдарламалық құралдарын қолдану, векторлық және растрлық графиканың мамандандырылған бағдарламалық орталарында (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw), 3D – редактор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәндік-композициялық кескіндеме
    Несиелер: 4

    Пән сәндік-композициялық кескіндеме және түрлі-түсті графика негіздерін меңгеруге, жазықтықта түрлі-түсті және пәндік ортаны беру әдістерін меңгеруге, сәндік кескіндеме (акварель, гуашь, темпера, акрил) түрлі техникалары мен тәсілдерін меңгеруге, түстермен және түс композицияларымен практикалық жұмысты орындауға бағытталған бөлімдерден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем және қазіргі заман өнерінің теорялық тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Курста қазіргі заманғы өнердің қалыптасуы, қазіргі заманғы өнер және модернизм, постмодернизм альтернативасы қарастырылады. Концептуалды өнер мен минимализмді дамыту. Өнердегі Феминизм, Бұқаралық мәдениет бейнелері — кэмпизм, ист-виллиджа өнері, нео-поп. Фотосуреттің өнерде гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереяларымен, жеке коллекционерлермен, коммерциялық корпорациялармен, мемлекеттік көркем ұйымдармен,қазіргі заманғы өнер мұражайларымен, арт-студиялармен немесе artist-run space суретшілерінің өздері экспонаттайды. Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайнердің жобалау-зерттеу қызметі
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды теориялық және практикалық меңгеруді мақсат етеді: дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары. Жобалау қызметінің негіздері. Дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары. Жобалау қызметін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Жобалық мәдениет түсінігі. Жобалау аспектілері. Дизайн теориясы: дизайн-қызмет негіздері. Жобалау жағдайларын, ғылыми және және оларға барабар әдістемелік құралдар (жобалық идеялар, ойлар мен тұжырымдамалар). Жобалау теориясының негіздері. Жобалау-зерттеу қызметі. Жоба: анықтамасы, негізгі көрсеткіштері және сипаттамалары. Жобалау жұмысын бюджеттеу. Жобаның қаржылық менеджменті. Дизайндағы компьютерлік технологиялар. Жобаны орындау және аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн-жобалаудың тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Тарихи алғы шарттар қызмет дизайны, қызмет дизайнының қалыптасуының негізгі кезеңдері, қызмет дизайнының әдіснамалық негіздері, Дизайн-қызмет жүйе ретінде, көркем-жобалау қызметі, дизайнның базалық санаттары, жобалау процесінің мазмұны, дизайндағы шығармашылық мәні, жоба дизайнын әзірлеудің негізгі кезеңдері, дизайн-жобалау әдістері, дизайн-жобалау құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы ғылыми-жобалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды қарастыруға бағытталған: Дизайн ұғымы. Дизайнның рационалдығы мен функционалдығы. Пәндік әлемді қалыптастырудағы дизайнның рөлі. Дизайнның дамуына ғылыми-техникалық прогрестің әсері. Дизайнда экологиялық тәсілдің пайда болу тарихы. Адам қызметіндегі экологиялық өлшемдер. Дизайнның экологиялық концепциялары. Адамның заттық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудағы табиғи фактордың маңызы. Экодизайн қайшылықтары. Дизайнда интернационалдық стильдің пайда болу алғышарттары. Дизайн материалдық және көркем мәдениетті біріктіруге бағытталған қызмет ретінде. Ұлттық дизайн Финляндия, Жапония, Италия. Дизайн теор��ясының мәселелері. Дизайнердің қызмет шекаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы жобалау қызметінің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән келесі мәселелерді қамтиды: дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары, дизайн феномені жан-жақтылығы, кез-келген қызмет салаларында қолдануға қабілетті шығармашылық түрі ретінде, жобалау қызметінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, дизайн теориясы Жобалау әдістемесінің негізі ретінде, дизайн әдістемесі: дизайн-жобаны әзірлеудің негізгі кезеңдері, дизайн-жобалаудың әдістері мен құралдары, дизайн-концепция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заман өнер теориясы
    Несиелер: 4

    Дизайнды формальды іс-әрекет ретінде және экономикалық жүйенің құрамдас элементі ретінде анықтау. Өнерді, қол��нерді, техниканы бөлу кезінде дизайн проблематикасының пайда болуы және өнеркәсіптік өндірістің пайда болуы. Х1Х техникалық прогресс – ХХ ғасырдың басы және өнеркәсіптік өнім нысандарының примитивтілігі. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін дизайнның қалыптасуы; Германия, Баухауз және оның әлемдік дизайнның дамуына қосқан үлесі. Кеңестік Ресейдегі көркем білім беру реформалары; ВХУТЕМАС-ВХУТЕИН, өнеркәсіптік өнер принциптерін әзірлеу. АҚШ-та өнеркәсіптік дизайнның пайда болуы, дизайн мектебі. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі дизайнның даму ��рекшеліктері; Скандинавия, Италия, Германия, Жапония елдері және т. б. Шығыс Еуропа елдерінде дизайнды дамыту. Отандық көркем құрастырудың даму ерекшеліктері: ұйымдастыру формалары, дизайнерлерді дайындау жүйелері, өнеркәсіптің аймақтық салаларына бағдарлау. Заманауи дизайн: ерекшеліктері мен мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобалау және білім беру кызметіндегі компютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Заманауи компьютерлік техникалармен танысып, олардың ��изайны мен қолданылуымен танысыңыз. Ақпараттық жүйелер және ақпараттық технологиялар. Бағдарламалық қамтамасыз етудің ақпараттық жүйелерi мен технологиялары. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар. «Мультимедиялық технологиялар». Ғылым мен білімдегі мультимедиялық технологияның ерекшеліктері. Дыбыс, графикалық және мультимедиалық бейне файлдар. Берілген аудио және бейне ақпаратын қысу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау қызметінің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны дизайндағы жобалау қызметінің заманауи мәселелері мен әдіснамалық негіздерін оқытумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды; жобаланатын тұтыну заттары мен жобаланатын орталардың тұтынушылық қасиеттерін талдау, жобалау процесі мен құралдары, көркемдік конструкциялау әдіснамасын зерттей отырып. Пән дизайн теориясы мен әдістемесі мәселелері туралы түсінік алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Казіргі заман дизайн мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды қарастыруға бағытталған: Дизайн ұғымы. Дизайнның рационалдығы мен функционалдығы. Пәндік әлемді қалыптастырудағы дизайнның рөлі. Дизайнның дамуына ғылыми-техникалық прогрестің әсері. Дизайнда экологиялық тәсілдің пайда болу тарихы. Адам қызметіндегі экологиялық өлшемдер. Дизайнның экологиялық концепциялары. Адамның заттық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудағы табиғи фактордың маңызы. Экодизайн қайшылықтары. Дизайнда интернационалдық стильдің пайда болу алғышарттары. Дизайн материалдық және көркем мәдениетті біріктіруге бағытталған қызмет ретінде. Ұлттық дизайн Финляндия, Жапония, Италия. Дизайн теориясының мәселелері. Дизайнердің қызмет шекаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн - білім берудегі жобалау іс-әрекеттері мен инновациялық үрдістер****
    Несиелер: 5

    Пән дизайн-білім беру жүйесінде кәсіби-педагогикалық сана негіздерін қалыптастыру; дизайнды оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің теориясын, әдістерін білумен қаруландыру, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатын қояды. Сабақтар дәрістік және практикалық сабақ түрінде, студенттердің өзіндік жұмыстарын қарастырады: дизайн-білім берудің заманауи теориясы мен әдістемесі. Дизайн-білім беру тәжірибесіндегі креативті және инновациялық технологиялар. Әр түрлі деңгейдегі оқу орындарында дизайндарды оқыту бойынша бағдарламалар. Білім беру дизайны саласындағы педаго��и��аның қазіргі жетістіктері. Жаңа компьютерлік технологиялар мен бағдарламаларды тарта отырып, дизайн-білім беру саласындағы заманауи инновациялық қызмет. Педагогикалық қызметте кәсіби білім мен инновациялық қызметті жетілдіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән магистранттарда ақпараттық мәдениеттің маңыздылығы және ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі бағыттары, тенденциялары мен мәселелері туралы жүйелі білім туралы түсініктерді қалыптастыру мәселелерін қарастырады, дизайнда ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін зерделеу; дизайн әдістері мен құралдарының, дизайнның негізгі элементтері мен кезеңдерін және компьютерлік өнімді графикалық ресімдеуді қарастыру; дизайнда заманауи ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты міндеттерді қою және шешу іскерліктерін дамыту.; қазіргі ақпараттық базаларды, графикалық бағдарламаларды және HTML-редакторларды пайдалану дағдыларын жетілдіру; қазіргі заманғы жабдықтарды пайдаланудың кәсіби дағдыларын меңгеру; қызмет көрсету нарығында шығармашылық өнімді жылжытудың негізгі принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн-білім берудегі инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі талаптарға сәйкес дизайн-білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, дизайндағы инновациялық дамудың қазіргі тенденциялары негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайнерлік курс пәндері бойынша сабақ жүргізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инноваци��лардың типологиясы; инновациялық үдерістің негізгі кезеңдерін ��оспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн жобалау***
    Несиелер: 5

    Курста жобалық жағдайды талдаумен, жобалау объектісін анықтаумен, дизайн-жобалаудың мақсаттары мен міндеттерін зерттеумен, проблемалық өрісті анықтаумен, функционалдық-құрылымдық сипаттамаларды нақтылаумен байланысты мәселелер қарастырылады. Практикалық сабақтарда жобалық шешім концепциясының дизайнын әзірлеумен, жобаның негізгі бейнелі идеясын нақтылаумен, жобалық ойдың тақырыптық негізін нақтылаумен, ресурстық базаны талдаумен және жобаны орындау жоспарын құрастырумен, композициялық-пластикалық шешімдерді әзірлеумен және жобалық шешімнің оңтайлы нұсқасын таңдаумен, композициялық құрылымды а��ықтаумен байланысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейін бойынша дизайн
    Несиелер: 5

    Пән келесі практикалық сабақтардың тақырыптарын меңгеруді көздейді: жобалау-бағдарламасын әзірлеу, матери��лды жинау, жобалық проблеманы қалыптастыру, жобалық проблеманы шешу тәсілі ретінде жобалық идеяны генерациялау, жобалық идеяны іске асыру кезінде шешетін міндеттерді анықтау, жоба құрамы, клаузураны орындау ( әзірленген дизайн – бағдарлама негізінде нобайлық жобалық ұсыныс).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән инновация түсінігін меңгеруді көздейді. Техника мен дизайндағы заманауи инновациялық технологиялар. Инновацияның экономикалық тиімділігі мен техникалық орындылығын талдау әдістері. Техникалық жүйенің негізгі ұғымдары. Инновациялық жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Инновацияны құрудағы мақсат ұғымы. Таңдау критериі. Инновациялық материалдар мен технологиялардың мысалдары. Инновациялық жоба және жобаларды басқару. Инновациялық корпоративтік басқару. Елдегі және шет елдердегі инновациялық жобаларды басқару теориясы мен тәжірибесінің дамуы мен жағдайына шолу. Практикалық игеру мақсатында шығармашылық проблемалық-бағытталған өзіндік жұмыс, инновациялық дизайн жасау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON2

    ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON4

    білім беру дизайны саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, Жоғары мектеп педагогының ғылыми еңбегін сыни бағалау.

  • Код ON5

    командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және көркемдік-шығармашылық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    заманауи мәдениеттің, әлемдік өнер мен дизайн тұжырымдамаларының теорияларында, тәсілдерінде, мектептерінде, тұжырымдамаларында бағдарлану;

  • Код ON7

    дизайнда жобалық әдістемелерді әзірлеу, көркемдік жобалаудың құралдары мен әдістері негізінде жаңа тұтынушылық қасиеттері бар дизайн объектілерінің жобаларын жасау;

  • Код ON8

    компьютерлік-графикалық және көлемді үлгілеу, макеттеу және прототиптеу көмегімен дизайн-жобаларды әзірлеу;

  • Код ON9

    ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияның нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON10

    пәнаралық туыстық білім саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.

Top