Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02170 Дизайн в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері

    Мақсаты: Магистранттарында дизайн саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізу құралдары мен әдістері, ғылыми зерттеулердің құрылымы мен құралдары, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы жанрлары мен түрлері, шығармашылық қызметтің ерекшеліктері және дизайндағы шығармашылық ізденісті жандандыру әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің тұжырымдамалық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесі. Мәдениет және зерттеу шеберлігі. Ғылым әдістемесі Әлеуметтік-технологиялық процесс ретінде. Дизайндағы ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшелігі. Дизайндағы ғылыми жұмыстардың жанрлары мен түрлері. Диссертациялық зерттеу әдістемесі. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Дизайнның өзекті мәселелері және қазіргі заманғы өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдас тыру, жоспарлау және әдістемесі

    Мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігі, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен әдістемесін ұйымдастыру саласындағы тұрақты кәсіби дағдылар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесінде магистрлік даярлық. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдістемесі. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі формасы ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері. Ғылыми зерттеу барысының жалпы схемасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Логиканың заңдары мен ережелері. Диссертация жазуға дайындық және ғылыми ақпарат жинақтау. Диссертациялық ғылыми аппарат әдебиетті зерттеу және нақты материалды таңдау. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі жазбаша ғылыми сөйлеудің бөлігі ретінде. Ғылыми сөйлеудің грамматикалық ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеу синтаксисі. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Қызметкерлерді тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының тұлғасы. Басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Мәтін мазмұнның әр түрлі деңгейімен шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқу үшін тілдік құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын лекцияларды, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми дебаттар, ситуациялық ойындарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылыми таным заңдылықтары мен ғылыми рационализм, оның формалары, тарихи түрлері және ғылымның даму жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайндағы түстердің композициялық және сәндік функциясы

    Мақсаты: түстерді зерттеу және бояу саласындағы теориялық білімді жетілдіру, осы білімді қазіргі заманғы дизайн мен визуалды коммуникациядағы түс компонентінің өсіп келе жатқан рөлі жағдайында практикада қолдану. Мазмұны: Түс композициясын құру құралдары. Сызықтық-пластикалық түсті композиция. Тегіс түсті композиция. Көлемді Жарық құрамы. Кеңістіктік түс композициясы. Түсті гармоникалық құрылымдардың негізгі түрлері. Түстердің жарықтығы мен қанықтылығы бойынша гармоникалық қатынастары. Әр түрлі туыстық қатынастардың түстері. Композициялық және көркемдік қасиеттерімен ерекшеленетін түстердің негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-композициялық кескіндеме

    Мақсаты: табиғаттың сәндік-кескіндемелік көзқарасының мәдениетін дамыту, сәндік кескіндеме саласындағы теориялық және практикалық білімді, дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: "Сәндік- композициялық кескіндеме " ұғымы, оның негізгі жанрлары және сәндік колористикалық бейнені құру процесінің алгоритмі. Түс үйлесімі және гармоникалық комбинациялар. Түс, оның негізгі элементтері мен түрлері; стильдеу принциптері; әртүрлі материалдардың кескіндеме техникасы технологиясының қателіктері және оларды жою әдістері. Табиғаттан қоршаған шындықтың объектілерін декоративті кескіндеме түрінде сәндеу, есте сақтау, әр түрлі әдістермен ұсыну. Оқу қойылымын форматта құрастыру және алынған композициялық шешімді дұрыс бағалау. Гармоникалық комбинациялар және көркем образдың түсі. Әр түрлі кескіндеме техникасының технологиясының қателіктері; сәндік-кескіндемелік бейнені орындау нәтижесі мен процесін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Бейіндік пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен ерекшеліктерімен танысу, шығармашылық әлеуетті және креативті ойлауды дамыту. Мазмұны: Кәсіби қызметтің субъектісі ретінде болашақ маманның кәсіби дайындығындағы пәндік білімнің рөлі. Білім берудегі құзыреттілік және шығармашылық тәсілдер. Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және парацентрлік оқыту технологиясы. Мультимедиялық оқыту технологиясы. Проблемалық жағдайлар мен кейстерді талдау және шешу арқылы бейіндік пәндерді оқыту. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) оқыту технологиялары. Оn-line оқыту. Шығармашылық жұмысты ұйымдастыру. Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, білім беру дизайны саласында оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн-жобалаудың тарихы мен әдіснамасы

    Мақсаты: дизайн қызметіндегі ғылыми - зерттеу және жобалау міндеттерінің кешенін шешу үшін жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Дизайн қызметінің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Дизайн қызметтің әдіснамалық негіздері. Дизайн қызметі жүйе ретінде, көркемдік және жобалық қызмет ретінде. Негізгі дизайн санаттары. Жобалау процесінің мазмұны. Дизайндағы шығармашылықтың мәні. Дизайн жобаны жобалаудың негізгі кезеңдері. Жобалау әдістері. Дизайн-жобалау құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жобалау қызметінің әдіснама лық негіздері

    Мақсаты: Шығармашылық ойлауды қалыптастыру көркем образ жасаудың заманауи әдістері саласындағы негізгі заңдар мен іс - әрекеттерді білуді біріктіру, содан кейін жобаның дизайнын, тұтынушылық қасиеттері бар дизайн өнімін орындау. Мазмұны: Дизайн теориясы: дизайн қызметінің әдіснамалық негіздері. Әдістеме ұғымы теориялық және практикалық қызметті ұйымдастыру және құру принциптерінің, әдістері мен әдістерінің күрделі, динамикалық, тұтас, реттелген жүйесі ретінде және осы жүйе туралы ілім ретінде. Жобалау әдістерін, жобалау жағдайларын талдау және түсіну принциптері мен әдістерін, объектіні ғылыми және көркемдік модельдеуді және оларға сәйкес әдістемелік құралдарды (жобалық идеялар, идеялар мен тұжырымдамалар) әзірлеу мәселесі. Мақсат қою және жоспарлау. Жобалау қызметінің негізгі процестері және оларды қолдану салалары. Жобалау кезеңдері. Жоба идеясы. Идеяны жобаға стратегиялық дамыту. Жоспарлау. Жобалау-зерттеу қызметі. Жоба: анықтамасы, негізгі көрсеткіштері және сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман өнері мен дизайның теориясы

    Мақсаты: Казіргі заманғы өнер мен дизайнды дамытудың негізгі теориялық аспектілері, тенденциялары, формалары мен ерекшеліктері туралы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Х1Х-ХХ ғасырдың басындағы техникалық прогресс және өнеркәсіптік өнім түрлерінің қарабайырлығы. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі дизайнның қалыптасуы. Германия, Баухаус және оның әлемдік дизайнға қосқан үлесі. Кеңестік Ресейдегі көркемдік білім беру реформалары. ВХУТЕМАС – ВХУТЕИН өнеркәсіптік өнер принциптерін әзірлеу. АҚШ-тағы өнеркәсіптік дизайнның пайда болуы, дизайн мектебі. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі дизайнның даму ерекшеліктері. Скандинавия, Италия, Германия, Жапония елдері және т. б. Шығыс Еуропа елдеріндегі дизайнның дамуы. Отандық көркемдік құрылыстың даму ерекшеліктері: ұйымдастырушылық формалар, дизайнерлерді даярлау жүйелері, аймақтық өнеркәсіп салаларына назар аудару. Заманауи дизайн: ерекшеліктері мен мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем және қазіргі заман өнерінің теорялық тұжырым дамалары

    Мақсаты: Әлемдік және қазіргі заманғы өнер тарихының теориялық тұжырымдамалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Модернизмнің өнері мен баламасы, постмодернизм. Концептуалды өнер мен минимализмнің дамуы. Өнердегі феминизм, бұқаралық мәдениеттің бейнелері-кемпизм, ист-виллиджа өнері, нео-поп. Өнердегі фотосуреттің гүлденуі. Заманауи өнерді заманауи өнер галереялары, жеке коллекционерлер, коммерциялық корпорациялар, мемлекеттік өнер ұйымдары, заманауи өнер мұражайлары, өнер студиялары. Қазіргі өнердегі ағымдар мен бағыттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайнердің кәсіби қызметіндегі скетчинг

    Мақсаты: пән шығармашылық қабілеттерін дамытуды, кәсіби көркемдік білім мен дағдыларды игеруді, шығармашылық өзіндік бірлік ретінде өзін-өзі тануды қамтиды. Мазмұны: Пәнді практикалық дамытудың негізгі тақырыптары: көлемдік-кеңістіктік ойлауды дамыту. Күрделі объектіні қалыптастыру, ұстау және бейнелеу бойынша кешенді мәселені шешу. Нақты объектінің суреті. Композиция және стилистика ұғымы графикалық кескінді берудің әртүрлі әдістерін зерттеу және игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дизайндағы жобалау қызметінің теориясы мен әдіснамасы

    Мақсаты: дизайн саласының негізгі салаларымен, қазіргі жағдайымен және даму бағыттарымен танысу; дизайн объектілерін жобалау әдістемелерін және дизайн саласындағы жобалық қызметін жүргізу мәселелерін зерделеу. Мазмұны: Дизайн қызметінің тарихи алғышарттары. Шығармашылықтың ерекше түрі ретінде дизайн құбылысының әмбебаптығы. Жобалық қызметті қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Дизайн теориясы жобалау әдістемесінің негізі ретінде. Дизайн әдістемесі: дизайн жобасын әзірлеудің негізгі кезеңдері. Жобалау әдістері мен құралдары. Дизайн тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дизайнердің жобалау-зерттеу қызметі

    Мақсаты: Жобалау қызметі саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; жобалау қызметінің білімі мен дағдыларын практикалық бекіту; өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту; команда құрамында жұмыс тәжірибесін алу, жобаны басқару. Мазмұны: Жобалау қызметінің негіздері. Жобалау қызметін қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Жобалық мәдениет ұғымы. Дизайн аспектілері. Дизайн теориясы: дизайн қызметінің негіздері. Жобалау әдістерін, жобалау жағдайларын талдау және түсіну принциптері мен әдістерін, объектіні ғылыми және көркемдік модельдеуді және оларға сәйкес әдістемелік құралдарды (жобалық идеялар, идеялар мен тұжырымдамалар) әзірлеу мәселесі. Жобалау теориясының негіздері. Жобалау-зерттеу қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет және графика

    Мақсаты: Графикалық техникалар мен материалдардың әртүрлі құралдарымен қоршаған әлемді нақты және шартты жазықтықта бейнелеудің практикалық әдістерін меңгеру, бейнелеу сауаттылығының заңдылықтарын одан әрі зерттеу. Мазмұны: Сызықтық-конструктивті сурет негіздері, жобалық сурет пен композициялық графиканың арнайы міндеттері. Форманы жазықтықта бейнелеу заңдылықтарын, оның құрылымын, қонструкциясын және қоршаған орта мен кеңістікпен байланысын зерттеу. Табиғи суреттердің шартты жазықтық бейнесін орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дизайн - білім берудегі жобалау іс-әрекеттері мен инновациялық үрдістер

    Мақсаты: Дизайн-білім беру жүйесінде кәсіби-педагогикалық сана негіздерін қалыптастыру; дизайнды оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің теориясын, әдістерін білумен қарулану. Мазмұны: Дизайн білімінің заманауи теориясы мен әдістемесі. Дизайн білім беру тәжірибесіндегі креативті және инновациялық технологиялар. Әр түрлі деңгейдегі оқу орындарында дизайнды оқыту бағдарламалары. Білім беру дизайны саласындағы педагогиканың заманауи жетістіктері. Жаңа компьютерлік технологиялар мен бағдарламаларды тарта отырып, дизайн-білім беру саласындағы заманауи инновациялық қызмет. Педагогикалық қызметтегі кәсіби білім мен инновациялық қызметті жетілдіру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік дизайнның қазіргі даму тенденциялары

    Мақсаты: Алынған білімді жобалау және зерттеу қызметінде қолдану, дизайнерлік жобалау саласында базалық білім алу үшін әлемдік дизайнның қазіргі заманғы тәжірибесі мен даму тенденцияларын зерттеу болып табылады. Мазмұны: Дизайн ұғымы. Дизайнның ұтымдылығы мен функционалдығы. Тақырыптық әлемді қалыптастырудағы дизайнның рөлі. Ғылыми-техникалық прогрестің дизайнның дамуына әсері. Дизайндағы экологиялық тәсілдің пайда болу тарихы. Адам әрекетіндегі экологиялық критерийлер. Экологиялық дизайн тұжырымдамалары. Адамның объективті-кеңістіктік ортасын қалыптастырудағы табиғи фактордың маңызы. Экодизайндағы қайшылықтар. Дизайндағы халықаралық стильдің пайда болуының алғышарттары. Дизайн материалдық және көркем мәдениетті біріктіруге бағытталған қызмет ретінде. Ұлттық дизайн Финляндия, Жапония, Италия. Дизайн теориясының мәселелері. Дизайнер қызметінің шекаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық жобалау дизайны

    Мақсаты: өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін дамыту мен жетілдіруде білім мен дағдыларды игеру, негізгі кәсіби қасиеттердің бірі ретінде қажетті графикалық мәдениетті тәрбиелеу және дамыту. Мазмұны: Казіргі қоғамдағы инновациялық жобалау дизайнының рөлі. Дизайнның ұтымдылығы мен функционалдығы. Дизайн әрекетінің контекстін өзгертудің себептері мен динамикасы. Антропология және дизайнды жобалаудың әлеуметтік функциялары. Дизайнды қоғам мен тұлғаның белсенді интеллектуалды және шығармашылық резерві ретінде пайдалану перспективалары. Инновациялық дизайн теориясы: дизайн қызметінің әдіснамалық негіздері. Қызметті теориялық тұрғыдан түсіну. Дизайн қызметі жүйе ретінде. Дизайн көркемдік және жобалық қызмет ретінде. Негізгі дизайн санаттары. Инновациялық дизайн-жобалау процесінің мазмұны. Дизайндағы шығармашылықтың мәні. Инновациялық дизайн-жобалау әдістемесі. Инновациялық дизайн дизайнындағы тұжырымдама. Дизайнды жобалаудың заманауи мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологиялар

    Мақсаты: Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологияларды қолдану саласында білімді қалыптастыру, олардың даму перспективасын түсіну. Мазмұны: Инновация ұғымдары. Техника мен дизайндағы заманауи инновациялық технологиялар. Инновацияның экономикалық тиімділігі мен техникалық орындылығын талдау әдістері. Техникалық жүйенің негізгі түсініктері. Инновациялық жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Инновацияны құру кезіндегі мақсат ұғымы. Таңдау критерийі. Инновациялық материалдар мен технологиялардың мысалдары. Инновациялық жоба және жобаларды басқару. Инновациялық корпоративтік басқару. Елдегі және шетелдегі инновациялық жобаларды басқару теориясы мен практикасының дамуы мен жай-күйіне шолу. Дизайн процестерін оңтайландыруда жасанды интеллектті қолдану. Тәжірибелік игеру мақсатында шығармашылық проблемалық-бағдарланған дербес және инновациялық дизайн жасау жұмыс көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайн-білім берудегі инновациялық үрдістер

    Мақсаты: білім берудің заманауи талаптарына сәйкес дизайнерлік білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі инновациялық дамудың заманауи тенденцияларын білу негізінде білім беру процесінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайн курсының пәндері бойынша сабақтар өткізудің оқу-әдістемелік ерекшелігі. Көркемдік білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы. Инновациялық процестерді басқару тетіктері. Көркемдік білім берудегі инновациялық процестердің критерийлері. Педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері. Көркемдік-педагогикалық инновациялардың типологиясы. Инновациялық процестің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру. Көркемдік-педагогикалық білім берудегі жобалау, зерттеу және инновациялық қызмет әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: Магистранттардың заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы құзыреттерін қалыптастыру, оларды дизайнның әртүрлі бағыттарында және практикалық қызметтің басқа да түрлерінде пайдалану мүмкіндіктерін қалыптастыру Мазмұны: Ақпараттық мәдениет пен жүйелік білімнің маңыздылығы. Ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі бағыттары, үрдістері мен проблемалары. Дизайндағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Дизайн әдістері мен құралдарының жіктелуін, компьютерлік өнімдердің дизайны мен графикалық дизайнын жасаудың негізгі элементтері мен кезеңдерін қарастыру. Дизайнда заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға байланысты міндеттерді қою және шешу дағдыларын дамыту. Заманауи ақпараттық базаларды, графикалық бағдарламаларды және HTML-редакторларды пайдалану дағдыларын жетілдіру. Заманауи жабдықтарды пайдаланудың кәсіби дағдыларын меңгеру. Қызмет корсету айналысында шығармашылық өнімді жылжытудың негізгі принциптерін игеру.UI/UX дизайнында жасанды интеллекті қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобалау, ғылыми және білім беру қызметіндегі компьютерлік технологиялар

    Мақсаты: магистратура түлектерінің ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, жобалау, ғылыми және білім беру қызметі саласында ұтымды ойлау мәдениетінің сапалы жаңа деңгейіне қол жеткізу Мазмұны: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғылым мен білім берудегі ақпараттық технологиялар. "Мультимедиялық технологиялар". Ғылым мен білім берудегі мультимедиялық технологиялардың ерекшеліктері. Берілетін дыбыстық және бейне ақпаратты қысу принциптері. МРЗ қысу технологиясы. Бұқаралық ақпарат құралдарының қызметіндегі Медиа-технологиялар. Мультимедиялық электрондық каталогтар мен басылымдарды құру. Ақпаратты сақтау, іздеу және сұрыптау технологиясы. Желілік ақпараттық технологиялар. Ақпараттық-есептеу желілерінің түрлері. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі. Ақпараттық-есептеу желілерін техникалық қамтамасыз ету. Жергілікті есептеу желілері. Ғаламдық ақпараттық желі Интернет. Корпоративтік компьютерлік желілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар

    Мақсаты: дизайнерлік жобаларды құру үшін компьютерлік технологияларды қолдану саласындағы заманауи технологиялар туралы білім алушыларды жүйелі біліммен және өзекті ақпаратпен қамтамасыз ету. Мазмұны: Компьютерлік технологиялардың негізгі түсініктері мен жіктелімдері және оларды педагогикалық қызметтегі, дизайндағы кәсіби мәселелерді заманауи шешуде қолдану ерекшеліктері. Негізгі техникалық және бағдарламалық құралдар, өнім дизайнын әзірлеудің негізгі кезеңдері, қолдануға байланысты мәселелерді шешу, заманауи дизайндағы ақпараттық технологиялар. Аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы қолдану құралдары. Векторлық және растрлық графиканың (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, CorelDraw) мамандандырылған бағдарламалық орталарында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру, 3D- редактор.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманауи дизайн мәселелері

    Мақсаты: Магистранттардың дизайнды дамыту процестерін түсінуі, дизайнерлік жобаларды құру процесіне тұтас және көпжақты көзқарастарды қалыптастыру, жобалаудың түпкілікті нәтижесіне әсер ететін әртүрлі факторларды талдау және есепке алу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Жалпы дизайн цикліндегі дизайн зерттеулерінің орны мен рөлі. Дизайнды дамыту қозғалтқышы ретіндегі мәселелер. Дизайн мәселелерін жіктеу, негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Дизайн жүйесі. 1919 жылдан бастап шығармашылық жоғары мектептердегі дизайнның тарихи дамуы. Өнім сапасына қойылатын талаптар. Біздің елдегі дизайнның негізгі мәселелері. Постиндустриалды қоғам. Дизайнның даму тенденциялары. Дәстүрлі индустриалды дизайн жобалық көркемдік қызметтің жеке түрі ретінде. Жаһандану жағдайындағы дизайн. Белгі функциясының құндылықтары. ХХІ ғасыр технологиясы проблема ретінде. Жаңа ақпараттық технологиялар және интермедиялық кеңістік-уақыт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті жобалау

    Мақсаты: магистранттарда инновациялық сипаттағы жобалық қызметті жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жобалау жағдайын талдау. Жобалау объектісін анықтау. Креативті жобалаудың мақсаттары мен міндеттері. Проблемалық өрісті анықтау. Функционалдық - құрылымдық сипаттамаларын нақтылау. Жобаның дизайн тұжырымдамасын жобалау. Ресурстық базаны талдау және жобаны орындау жоспарын құру. Жобаның негізгі бейнелі идеясын нақтылау. Жобалық дизайнның тақырыптық негіздері. Ресурстық базаны талдау және жобаны орындау жоспарын құру. Композициялық-пластикалық шешімдерді әзірлеу және жобалық шешімнің оңтайлы нұсқасын таңдау, композициялық құрылымды анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.
  • Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ұйымда қызметкерлерді дамыту мен тиімді басқаруды бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Кәсіптік дизайн-білім беру саласында ғылыми-зерттеу, ғылыми – әдістемелік қызметті жүзеге асыра отырып оқыту.
  • Жасанды интеллект технологиясын қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және көркемдік-шығармашылық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.
  • Заманауи мәдениеттің, әлемдік өнер мен дизайн тұжырымдамаларының теорияларында, тәсілдерінде, мектептерінде, тұжырымдамаларында бағдарлану;
  • Дизайнда жобалық әдістемелерді әзірлеу, көркемдік жобалаудың құралдары мен әдістері, жасанды интеллект технологиясының мүмкіндіктері негізінде жаңа тұтынушылық қасиеттері бар дизайн объектілерінің жобаларын жасау.
  • Компьютерлік-графикалық және көлемдік модельдеу, макеттеу және прототиптеу көмегімен дизайн-жобаларды әзірлеуге басшылық жасау;
  • Ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияның нәтижелерін қорытындылау; зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру;
  • Пәнаралық туыстық білім саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.
Top