Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M01430 Бейнелеу өнері және сызу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
жоғары білім беру жүйесі мен мәдениет пен өнердің ғылыми саласы үшін "өнер" бағыты бойынша құзыретті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M01 Педагогикалық ғылымдар
Дайындық бағыты
7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Білім беру бағдарламаларының тобы
M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
  • Арнайы сурет және графика
    Несиелер: 4

    Пән графикте сызықты-конструктивтік құру дағдыларын, өзінің жеке тұлғасын шығармашылық танытуға және кәсіби өсуге қабілеттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны сурет пен графика бойынша арнайы дайындықпен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды және келесі бөлімдерден тұрады: сызықтық-конструктивтік сурет негіздері, жобалық сурет пен композициялық графиканың арнайы есептері. Форманың берілу заңдарын, оның құрылысын, құрылымын және қоршаған ортамен және кеңістікпен өзара байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдысының дамуын қарастырады: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойы��ша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқалық дереккөздерге реферат жасау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер мен хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандық бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми сайыстар, белгілі жағдайларға байланысты құрастырылған ойындарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беруде құзыреттілік көзқарасты, жеке, интеграцияланған және мультимедиялық оқыту технологияларын пайдалануды қарастырады. Мәселелік жағдайларды талдау және шешу, топтық жобаны жасау, рөлдік ойындар жүргізу; оқу үрдісін ұйымдастыру, студенттердің ғылыми жұмысын ұйымдастыру арқылы мамандандырылған пәндерді оқытуды үйретеді. Бұл сізге арнайы пәндерді оқудың әдістемелік ерекшеліктерін меңгеруге, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге және жаңартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысын кәсіби біліктілігі. Жоғ��ры мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды дайындауда оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі композициялық құрылым заңдылықтары
    Несиелер: 4

    "Композиция" ұғымы өзінің мәніндегі диалектикалық құбылыс ретінде қарастырылады, өйткені ол көркем бейненің құрылымдық ұйымдастырылуын және идеялық-тақырыптық және формальды-пластикалық байланыстар мен тәуелділіктердің жүйесін және көркем шығарманы құрудың маңызды заңдылықтарын, оны құру және қабылдау процесін қамтиды. Курстың теориялық бөлімі көркем шығарманы құру мәселелері бойынша жалпылама лекцияларды қамтиды, онда композицияның негізгі заңдылықтары, ережелері мен тәсілдері, бейнелеу өнерінің барлық түрлері мен жанрлары үшін терең теориялық деңгейде қарастырылады. Бағдарламаның әрбір тақырыбы Екі негізгі жұмыс түрі арқылы жүзеге асырылады: аудиториялық және дербес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Олар жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін зерттейді. Негізгі психологиялық тұжырымдамалар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымның қалыптасуы, психологиялық ғылым туралы ойларды дамыту, пәннің мазмұнын анықтау. Жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру, тәжірибелік-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен танысу және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Табиғи және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы қарастырылады. Мәдениет пен өркениеттің жаңа еуропалық ғылымы, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымның философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдағы коммуникациялық технологиялар, қазіргі ғылымдағы рөлі. Қазіргі заманғы жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері. Табиғи және әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдардың заманауи әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композициялық жұмыс техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Курс бейнелеу өнері бойынша теориялық және практикалық сабақтарды қарастырады және әртүрлі бейнелеу құралдарымен және материалдармен көркем шығарманы жасаудың әдістемесі мен технологиясы бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Шынайы форманы құруда білім алуға, табиғаттың әр түрлі жағдайын көре және бере білуге, шығармашылық идеяларды қоя білуге және жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді. Пән композициялық форма бойынша жұмыс технологиясының тарихи және теориялық негіздерін қарастырады.; әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу технологиясы мен техникасы; композициялық форманы құру әдістемесінің мазмұны, өнер шығармаларындағы форманың және мазмұнның бірлігі мәселелері; академиялық көркем мектеп мысалында графикалық және көркем шығарманың орындалуындағы технологиялық дәйектілік; композициялық форманың көркем-мәнерлі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 4

    Пән шығармашылық қабілеттерін дамытуды, кәсіби көркем білім мен дағдыларды игеруді, өзін шығармашылық өзіндік бірлік ретінде сезінуді көздейді. Сурет техникасында дағдыларды жетілдіру. Күрделі композициялық шығармашылық есептерді шешу. Ойдың шығармашылық ойлауы. Пәнді практикалық меңгерудің негізгі тақырыптары: интерьердегі ерлер моделінің суреті, интерьердегі әйелдер моделінің суреті, екі фигуралы қойылымның суреті (тұрған және отыратын фигуралар), тақырыптық қойылымның суреті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесін ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Дәріс сабақтарының тақырыптары қарастырылады: көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық Қазақстан Республикасындағы көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі түрі ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары. Ғылыми зерттеу барысының жалпы сұлбасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Логика заңдары мен ережелері. Диссертацияны жазуға дайындау және ғылыми ақпаратты жинақтау. Әдебиеттерді зерттеу және нақты материалдарды іріктеу. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі жазбаша ғылыми сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Ғылыми тілдің грамматикалық ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеу синтаксисі. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу. Диссертацияны қ��рғау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері және әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Ғылыми танымның әдіснама лық негіздерімен байланысты сұрақтар қарастырылады. Одан әрі дәрістік сабақтардың тақырыптары: ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі. Зерттеу мәдениеті мен шеберлігі. Ғылым әдіснамасы әлеуметтік – технологиялық процесс ретінде. Диссертациялық зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Диссертацияның авторефераты және қорғауға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік және қазіргі заман бейнелеу өнер тарихының теорялық тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Курста қазіргі заманғы өнердің қалыптасуы, қазіргі заманғы өнер және модернизм, постмодернизм альтернативасы қарастырылады. Концептуалды өнер мен минимализмді дамыту. Өнердегі Феминизм, Бұқаралық мәдениет бейнелері — кэмпизм, ист-виллиджа өнері, нео-поп. Фотосуреттің өнерде гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереяларымен, жеке коллекционерлермен, коммерциялық корпорациялармен, мемлекеттік көркем ұйымдармен,қазіргі заманғы өнер мұражайларымен, арт-студиялармен немесе artist-run space суретшілерінің өздері экспонаттайды. Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызу және сызу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән сызуды оқыту әдістемесі мен сызбаны оқытуға бағытталған бөлімдерден тұрады: кинематикалық электр сұлбалары, топографиялық сызу, сызбаны орындаудың компьютерлік технологиясы, сызу пәнін оқытудың ғылыми негіздері. Педагогикалық техника және оқыту технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі замангы ғылым мен білім маселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты магистранттардың қазіргі ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенінің ұйымдастыру және мазмұны саласындағы білімдерін меңгеруін мақсат етеді, олар өздерінің ғылыми және педагогикалық әлеуетін толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пән келесі тақырыптарды қарауға бағытталған: 1. Қазіргі әлемдегі ғылым мен білімнің жалпы ұғымдары. 2. Қазіргі әлемдегі ғылым. Қазіргі қоғамдағы ғылыми қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру формалары. Қазіргі ғылыммен зерттелетін негізгі проблемалық кешендер. Ғылым мен әлеуметтік практиканың өзге де салаларының өзара іс-қимылы. 3. Ғылыми жұмысты ұйымдастырудың ұйымдастырушылық принциптері. Ғылыми қызметтің құрылымы мен институттары. Ғылыми жұмыстың заңнамалық базасы. Ғылыми зерттеулерді қаржыландыру көздері. 4. Қазіргі әлемдегі білімнің рөлі. Тарихи мәліметтер. Қоғамдық өндірістің білімі және технологиялық қанығуы. Әлеуметтік лифт жүйесіндегі білім. 5. ҚР Білім беру үдерісін ұйымдастыруд��ң теориясы мен практикасы . Нормативтік-құқықтық база. Білім берудегі құрылымдық реформа. Жаңғырту мәселелері және оларға қоғамдағы қарым-қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме және кескіндеме композициясы
    Несиелер: 4

    Пәнге кескіндеме мен түрлі-түсті графикадағы композиция негіздерін меңгеруге, жазықтықта түрлі-түсті және пәндік ортаны беру әдістерін, кескіндеме әдістері мен тәсілдерін (акварель, гуашь, темпера, акрил) меңгеруге, түстермен және түсті композициялармен практикалық жұмысты орындауға бағытталған бөлімдерден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер теориясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Пән келесі бөлімдерді теориялық қарастыруды және практикалық меңгеруді мақсат етеді: бейнелеу өнері тарихының пайда болу теориясы және негізгі кезеңдері, жазу түсінігін анықтау, стиль, мектеп, ұлттық сипат, дәстүр. Шығарманы қабылдаудағы көркемдік құралдардың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: Тарихи перспективада көркем педагогиканың қалыптасуының негізгі кезеңдері: Ежелгі Грецияда, Египетте және басқа елдерде бейнелеу өнеріне үйрету. Орта ғасырларда бейнелеу өнеріне оқытудың алғашқы мектептерінің қалыптасуы. Ресей көркемөнер академиясы: қалыптасу тарихы және әдістемелік принциптері, академизм. Шет елдердегі кәсіби көркем мектептердің қалыптасуы. Кеңестік бейнелеу өнері мектебі. Көркем мектеп: үрдістер мен перспективалар. Қазақстан Республикасындағы көркем білім: бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі, әдістемесі және даму болашағы саласындағы педагогтар мен ғалымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем-педагогикалық білім тарихы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың педагогикалық мәдениетін көркем-педагогикалық білім берудің қалыптасу заңдылықтары, ер��кшеліктері, оның тарихи контекстіндегі дамуының жалпы тенденциялары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру арқылы жетілдіру мақсатын қояды. Одан әрі Теориялық оқу және тақырыптарды практикалық игеру: көркем-педагогикалық білім беру мәселелерін қарастырудағы тарихи-педагогикалық тәсілдің мәні. ТМД елдерінде және шет елдерде көркем - педагогикалық білім беруді дамытудың негізгі кезеңдерінің мазмұны; өткен суретшілердің педагогикалық идеялары мен тұжырымдамалары, көркем-педагогикалық білім берудің өзекті мәселелерін талдау, түрлі елдердегі көр��ем-педагогикалық білім беру жүйесін талдау және салыстыру, бейнелеу өнеріне оқыту саласындағы педагогикалық тұжырымдамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызу
    Несиелер: 4

    Пәнді теориялық және практикалық игерудің Келесі тақырыптарын қарастырады: кинематикалық электр сұлбалары, топографиялық сызу, сызбаны орындаудың компьютерлік технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заман мәдениеті мен өнер мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны " қазіргі заман "ұғымының мазмұнымен байланысты сұрақтар шеңберін, оның сандық және сапалық белгілерін қамтиды. Өнер және өркениет. Қазіргі мәдениеттің жаһандануы және оқшаулануы. Қазіргі заманғы көркем мәдениет географиясы: шеткі орталығы, астанасы-провинция. Қазіргі өнердің классикалық және классикалық емес морфологиясы. Түрлердің, жанрлардың өзгеруі. Идея және көркем сөз сөйлеу тілі. Түсіну мәселесі. Станокты және монументалды өнердің өміршеңдігі. Жаһандық техникалық коммуникация жағдайындағы көрініс. Фотоөнер ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме және кескіндемені оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән кескіндеме материалдары мен технологияларын қарастырады. Қазіргі кескіндемедегі көркемдік-бейнелік мәнерлікке қол жеткізу құралдары. Адамның жалаңаш фигурасына жұмыс істеу ерекшеліктері. Батысеуропалық және орыс шеберлерінің кескіндемелеріндегі эстетикалық және рухани негіздері. (Леонардо да Винчи, Рембрандт, Тициан, Веласкес және т. б.). Интерьердің тұйық кеңістігіндегі адам фигурасының жұмысы кезіндегі колористік және тоналдық ерекшеліктері. Импрессионистер кескіндемесінің Стилистика және техникасы, П. Сезанна және оның ізбасарлары. Көпфигуралы көркем композициямен жұмыстың композициялық және техникалық негіздері. Интерьердегі күрделі көпфигуралық композиция (қорытынды жұмыс). Қазіргі бейнелеу өнеріндегі стильдер мен бағыттар. Кеңес дәуіріндегі бейнелеу өнері. Стилистика және социалистік реализмнің көркемдік әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән инновация түсінігін меңгеруді көздейді. Техника мен дизайндағы заманауи инновациялық технологиялар. Инновацияның экономикалық тиімділігі мен техникалық орындылығын талдау әдістері. Техникалық жүйенің негізгі ұғымдары. Инновациялық жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Инновацияны құрудағы мақсат ұғымы. Таңдау критериі. Инновациялық материалдар мен технологиялардың мысалдары. Инновациялық жоба және жобаларды басқару. Инновациялық корпоративтік басқару. Елдегі және шет елдердегі инновациялық жобаларды басқару теориясы мен тәжірибесінің дамуы мен жағдайына шолу. Практикалық игеру мақсатында шығармашылық проблемалық-бағытталған өзіндік жұмыс, инновациялық дизайн жасау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту үдерісіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән қазіргі заманғы талаптарға сәйкес көркем білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, көркем білім беруде инновациялық дамудың қазіргі тенденцияларын білу негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, "бейнелеу өнері және сызу" бейіндегі пәндер бойынша сабақтарды өткізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инновац��ялардың типологиясы; инновациялық үдерістің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Жалпы және қосымша көркем білім берудегі ақпараттық технологиялар қарастырылады. Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялардың мәні мен негізгі функциялары. Көркем білім берудің мазмұны мен әдістерінің тиімділігін арттырудағы компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері. Microsoft PowerPoint, Format Factory, Ulead Videostudio, Adobe Audition компьютерлікбағдарламаларынмеңгеру. "Өнер" білім беру саласында мультимедиялық презентацияларды қолдану тәжірибесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Оқу курсы магистранттарға қазіргі заманғы білім беру технологияларымен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды интеграциялау арқылы оқушыларды тұлғалық-бағдарлы оқытуды жүзеге асыруға көмектеседі. Курстың тақырыбы болып табылады: сыныпта аудиовизуалды технологияларды қолдану; оқушылар мен педагогтардың зерттеу қызметін, қарым-қатынасты, ынтымақтастықты, нәтижелі өзара іс-қимылды тиімді жүргізу үшін қашықтықтан оқыту жүйелерін пайдалану; білім беру контентін жобалау және әзірлеу құралдары; электрондық портфолионды қалыптастыру және таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем білім берудегі жобалық қызмет және инновациялық үрдістер
    Несиелер: 6

    Пән білім алушылардың Жобалық іс-әрекет негіздерін меңгеруін, көркем білім беруді дамыту процесін жобалауды және ұйымдастыруды, білім алушыларды білім берудегі қазіргі инновациялық үдерістермен таныстыруды мақсат етіп қояды. Сабақтар сабақтың дәрістік және практикалық формасын, студенттердің өзіндік жұмысын қарастырады: педагогикалық ғылым мен практикадағы жаңашылдық және жаңашылдық білім берудегі инновация және инновациялық үдерістер туралы түсінік. Білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің бір бағыты ретінде даму жобаларын әзірлеу. Инновациялық процестерді басқару. Білім берудегі инновациялық үдерістерді іс жүзінде іске асыру тәсілдері. Бейнелеу циклы пәндерін оқытудағы жобалау қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суретшінің жобалау, ғылыми және білім беру қызметіндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән өз мақсатын дизайндағы заманауи компьютерлік технологиялармен танысу және оларды кәсіби қызметтің практикалық, шығармашылық, ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қолдану және ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологияларды қарастыру. Ақпараттық жүйелер мен технологияларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар. "Мультимедиялық технологиялар". Ғылым мен білім берудегі мультимедиялық технологиялардың ерекшеліктері. Мультимедиа дыбыстық, графикалық және бейне файлдары. Берілген дыбыстық және бейне ақпаратты қысу принциптері. МРЗ қысу технологиясы. Ақпаратты ағындық жаңғырту технологиясы. Бұқаралық ақпарат құралдары қызметіндегі Медиа-технологиялар. Мультимедиялық электрондық каталогтар мен басылымдарды жасау.. Ақпаратты сақтау, іздеу және сұрыптау технологиясы. Жасанды интеллект технологиясы. Желілік ақпараттық технологиялар. Ақпараттық-есептеу желілерінің түрлері ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі. Ақпараттық-есептеу ж��лілерін техникалық қамтамасыз ету. Жергілікті есептеу желілері. Ғаламдық ақпараттық интернет желісі. Корпоративтік компьютерлік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON2

    ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON4

    білім беру дизайны саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, Жоғары мектеп педагогының ғылыми еңбегін сыни бағалау.

  • Код ON5

    командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және көркемдік-шығармашылық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    әртүрлі жанрлардағы өнер туындыларын, стильдерді, дәуірлерді жасау, орындау, қою арқылы шығармашылық қызметті жоғары көркемдік және техникалық деңгейде жүзеге асыру және оның нәтижелерін жұртшылық назарына ұсыну.

  • Код ON7

    әртүрлі стильдегі, жанрлардағы, дәуірдегі өнер туындыларын меңгеруде ұтқыр болу, көркемдік-шығармашылық және білім беру ортасын құра отырып, қоғамның мәдени өміріне қатысу.

  • Код ON8

    қазіргі заманғы ақпараттық ресурстар мен технологияларды тарта отырып, ғылым және білім беру саласында талдау жұмыстарын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияның нәтижелерін жалпылау.

  • Код ON9

    пәнаралық туыстық білім саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.

  • Код ON10

    өнер туындыларының авторларымен және орындаушыларымен олардың шығармашылығын насихаттау және тарату бойынша жұмысты жүзеге асыру.