Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M02220 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих саласында концептуалды білімі бар, дәстүрлі тарихи тақырыптағы даярлықты жаңа зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін қолдана алатын жоғары білікті магистрлерді дайындау; жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыру және оларды кәсіби қызметте қолдану
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих және археология
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Басқару психологиясы+++
    Несиелер: 3

    Басқарушылық процестер мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарастырады. Әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы жағдайында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытады.Басқару жүйесінің өмір мен динамикасының теориялық заңдылықтарын меңгеруге мүмкіндік береді; басқару-психологиялық кеңес беру әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Ұжым құрылымын және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуалды сыни талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Тарихтағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың жалпы принциптерін қарастырады. Дербес ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын және ғылыми зерттеулердің жаңалығын анықтау және қалыптастыру білігін дамытуға мүмкіндік береді. Үдерістің Тарихи зерттеулерінің рәсімдерін, зерттеу процесінің әрбір сатысындағы әдістер мен әдістемелердің алуан түрлілігін қалыптастырады. Тарихи зерттеулердің міндеттерін шешу үшін дереккөздерді талдайды. Зерттеудің нақты мәселелері бойынша алынған ақпаратқа ғылыми баға береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту процесінде қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау; оқу сабақтарын ұйымдастыру тәсілдерін, құралдарын, нысандарын салыстыру; оқыту процесін жүзеге асырудың әдістемелік (технологиялық) іскерліктерін қалыптастыру, оның барысы мен нәтижелерін талдау, жобалау іскерліктерін жетілдіру және оларды кәсіптік-әдістемелік білім кешеніне қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын қарастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды дайындауда оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңдегі тарихи зерттеулер мен білім берудің ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін мекемелерде Тарих бойынша оқу процесін ақпараттандыруды қарастырады.Тарих сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды сыни талдайды. Геоақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, тарих әдістемесін қолдану дағдысы мен дағдысын қалыптастырады.Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, желілік ресурстарды іздеу, талдау және бағалау, тарих ғылымы саласында базданды, ақпараттық-іздестіру жүйелерін, жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи ғылым және тарихты оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін мекемелерде Тарих бойынша оқу процесін ақпараттандыруды қарастырады.Тарих сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды сыни талдайды. Геоақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, тарих әдістемесін қолдану дағдысы мен дағдысын қалыптастырады.Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, желілік ресурстарды іздеу, талдау және бағалау, тарих ғылымы саласында базданды, ақпараттық-іздестіру жүйелерін, жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, талқылау, реферат және ғылыми зерттеулер бойынша мақалалар шет тілі, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи текстология
    Несиелер: 6

    Тарихи-деректану кешенінің негізгі бағыттарының бірі тарихи кезеңдердің әр түрлі жазбаларында жазудың ( немесе ауызша ресімделген) нұсқаларын айқындайды. Оолардың жазу нысандарын, мәтіндерін, мерзімдері мен тарихи шынайылығын айқындайтын дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құжаттармен жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Жалпы ұйымдастыру жүйесіндегі басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесінің орны, оның өзара байланысы және ұйымның басқа функционалдық кіші жүйелерімен өзара іс-қимылы туралы түсініктерді дамытуға бағыттайды. Күрделі әлеуметтік жүйелердің барлық құрамдастарының өзара іс-қимылын есепке алуға негізделген құжаттаманы басқару саласында және ұйымның тұтас жүйе ретінде жұмыс істеуі үшін басқарушылық шешімдердің ықтимал салдарын болжау қабілеттігін дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күнделікті өмір тарихы: әдіснама және зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Оқылатын кезеңнің күнделікті өмірі мен күнделікті өмір мәдениетінің негізгі санаттарының мазмұнын ашады. Алған теориялық білімдерін қолдануға мүмкіндік береді. функционалдық мақсатын және құндылықты ұғынуын ашу оқылатын кезеңнің күнделікті өмірінің ақиқаты. Күнделікті іс-әрекетті зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану дағдыларын, теориялық талдау және нақты-алдыңғы құбылыстар мен практикаларды тарихи-типологиялық ұғыну дағдыларын; мәтіндерді талдау техникаларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттану және құжаттану \\\\\\
    Несиелер: 5

    Мұрағат құжаттарын жүйелеу және сақтау әдістемелерін қолдану, жариялау үшін құжаттарды іріктеу дағдыларын үйретеді.Мұрағат және археографиялық қызметтің қазіргі заманғы тәсілдерін ажыратады және сыни талдауға ұшыратады. Қолданыстағы дереккөздердің, құжаттық жарияланымдардың сапасына сыни талдау жасайды. Мұрағаттану мен құжаттанудың ұғымдық және ғылыми-анықтамалық аппаратын түсіндіреді. Мұрағаттық тізімдемелер мен жолсілтемелермен жұмыс істеу дағдыларын үйретеді. Археографияның әдістемелік тәсілдерін және дербес құжаттық басылымдарды дайындау мен ұйымдастырудың заманауи әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі қолданбалы әлеуметтану: әдіснама және әдіс
    Несиелер: 6

    Тарихшылардың зерттеулерінде қолданбалы әлеуметтанудың әдістері мен әдіснамасын қарастырады. Тарихи-антропологиялық зерттеулерде әлеуметтанудың концепциялары мен әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға мүмкіндік береді. Өткеннің әлеуметтік-мәдени контекстінде қалай болып жатқандығы тұрғысынан алғанда, адам іс-әрекетінің құрылымы мен процесін зерттеу іскерлігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих ғылымындағы методология және әдістер: отандық және шетелдік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Тарихшылардың жаңа буынының әдістемелік білімін кеңейтеді, ғылым әдіснамасының негізгі мәселелері туралы, олардың тарихи зерттеулерде қойылуы мен шешілу ерекшеліктері туралы жүйелі және тұтас түсінік қалыптастырады.Тарих әдіснамасының даму тенденцияларын сыни талдау, тарих теориясы мен әдіснамасы мен тарихи зерттеудің стильдерінің негізгі мәселелерінің бар түсініктерінің алуан түрлілігін қалыптастырады. Қазіргі кезеңде әдіснаманың дамуын анықтайтын беделді және жаңа ғылыми ағымдар мен мектептерді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша тарих :тарихи зерттеудің әдістері және бағыттары
    Несиелер: 4

    Отандық ауызша тарихтың пайда болуы, дамуы және бағыттары бойынша негізгі түсініктер береді. Күнделікті өмірді зерделеуге макроисторлық және микроисторлық тәсілдерді жасайды. Қарапайым өмір социологиясын сипаттайды."Күнделікті өмір тарихын", оның себептерін,күнделікті өмір салтын зерттеу әдістемесінің тарихы бойынша деректерді сыни талдайды. Өмір салтын зерттеудің ерекше әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді. Өткенді танудағы адамдардың өмірі мен тұрмысын зерттеу мәніне сыни көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи сана және тарихи тану методологиясы
    Несиелер: 5

    Тарихи сананы тану проблематикасының дамуын сыни талдайды.Тарихи сананың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін анықтауға мүмкіндік береді. Тарихи сананың құрылымын қарастырады. Тарихи сананың негізгі компоненттерін олардың арасындағы өзара байланысты сипаттайды. Жүйелі тәсіл контекстінде рухани-тарихи тәжірибені зерттеудің негізгі деңгейлерінің әдіснамалық ерекшеліктерін ашады. Тарихи құбылыстарды танудағы объективті ақиқаттың ерекшелігін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының демографиялық саясатының бағыттары
    Несиелер: 6

    Тәуелсіздік кезеңіндегі Қазақстанның тарихи демографиясының түрлі проблемаларына қатысты зерттеу пәні мен нысанын іс жүзінде анықтайды. Тарихи демографияны зерттеудің негізгі мәселелері мен міндеттерін ажыратады. Негізгі түрдің демографиялық мазмұндағы мұрағаттық материалдармен жұмысты ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын үйретеді. Демографиялық сипаттағы зерттеуді жүргізудің негізгі тәсілдері мен әдістерін, Қазақстан Республикасы халқының санын анықтау әдістемелерін қолдану дағдысы мен дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандық ғалымдарының отандық тарих мәселелеріне ғылыми тәсілдері
    Несиелер: 5

    Қазақстандық ғалымдардың отандық тарих мәселелеріне ғылыми көзқарастарын анықтайды. Тарихшы-ғалымдардың тарихи білімінің мазмұнын негіздейді. Талдайды жүйесін зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және қазақстандық ғалымдар қатысты отан тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулердегі жаңа технологияларды пайдалану әдістері мен тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Тарихи зерттеулердегі заманауи технологияларды қарастырады. Тарихи зерттеуде жаңа технологиялардың мүмкіндіктерін көрсету үшін тарих ғылымының қазіргі даму тенденцияларын сыни талдайды.Теориялық-тарихи сипаттағы мәселелерді өз бетінше шешу және зерттеу жұмысында тарихи зерттеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ислам және тарихи сана: Орталық Азияда діни - тарихи көзқарастың қалыптасуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    It characterizes the peculiarities of the spread of Islam in the Central Asian region. Defines the role and place of Islam in the Central Asian republics in the Soviet and post-Soviet period. Analyzes Islam as a factor in world politics. It allows to develop the ability to determine the political aspects of Islamic fundamentalism in the world and specifically in Central Asia.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер
    Несиелер: 5

    ұйымдастыру жүйесін зерттеу қызметінің тарихы, мазмұны пәнаралық проблемаларды тарихы талдайды, Тарихнамалық мектептер дамытатын әдіснамалық тәсілдерді талдау дағдыларын; пәнаралық тәсілді негіздеу, басқа ғылымдардан алынған әдістерді, концепцияларды, теорияларды таңдау дағдыландырады. Зерттеу әдістерін бір пәннен екінші пәнге ауыстыру ретінде пәнаралық тәсілдің ерекшеліктерін білуді қалыптастырады. Тарихи танымның пәнаралық мәселелерін таниды. Тарихи білімнің пәнаралық мәселелерінің мазмұнын негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихтың призмасы арқылы ХХ ғасырдың ойы
    Несиелер: 5

    XX ғасырдың тарихи ойының трансформациясының негізгі кезеңдерін XX ғ. тарихи ойдың дамуындағы маңызды қасиеттерді сыни талдайды. XX ғ. тарихи ойдың трансформациясын түсіну үшін қажетті мәтіндерді ажыратады және салыстырады. ХХ ғасырдың тарихи ойының қоғамдағы және тарихи ғылымдағы түбегейлі әлеуметтік-тарихи күйзелістер контекстінде даму байланысын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа аймақтық тарихы: оқыту мәселелері
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымының қазіргі жағдайы туралы ғылыми ақпаратты қарастырады, Қазақстандағы тарихи зерттеулердің негізгі тенденциялары мен жетекші бағыттары туралы, тарихи зерттеулердің қазіргі кезеңінің әдіснамалық жаңалықтары мен маңызды пікірталас мәселелері туралы. Ғылыми-тарихи зерттеулердің заманауи үрдістері мен бағыттарының барлық алуан түрлілігіне еркін бағдарлай білуді дамытуға мүмкіндік береді; тарихи еңбектермен жұмыс істеу кезінде тарихшының әдіснамалық ұстанымын ажыратуға мүмкіндік береді. Тарихи еңбектердің қандай да бір ережелерінің дәлелділігі мен негізділігін анықтау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; өзінің әдіснамалық ұстанымын анықтау және қорғау; Тарихи пікірталастар жүргізу және өз көзқарасын дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    табысты қызмет ету үшін мемлекеттік және бір шет тілін меңгеру, сондай-ақ ғылым, білім және мәдениет саласында халықаралық ынтымақтастықты жүргізу.

  • Код ON2

    жаңа және күрделі білімдер мен идеяларды сыни талдай білу, бағалау және түсіндіре білу.

  • Код ON3

    ұйымның стратегиясын, қызметін анықтай білу, ғылым, білім беру саласындағы бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдай білу.

  • Код ON4

    тарих ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін, әлемдік және отандық тарихтың дамуындағы қазіргі үрдістерді білу

  • Код ON5

    зерттелетін мәселенің мазмұнын, оның тарихи танымындағы орны мен маңызын анықтай білу

  • Код ON6

    зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай білу, зерттеу гипотезаларын ұсыну және нақты зерттеудің міндеттеріне сүйене отырып, тарихи зерттеудің қажетті әдістерін таңдау

  • Код ON7

    алынған эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін өз бетінше өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау, есеп, диссертация, аналитикалық жазба, рефераттар және мақалалар түрінде жасалған жұмыстың қорытындыларын ресімдеу дағдыларын өз бойында қалыптастыру

  • Код ON8

    жоғары мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздері, әдістемесі мен технологиясын түсіну

  • Код ON9

    жоғары мектепте педагогикалық қызметті жоспарлай және жүзеге асыра білу

  • Код ON10

    жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top