7M02220 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сыни ойлау мен талдауға ие, тарих ғылымы саласында ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу жүргізуге дайын гуманитарлық ғылым саласында жоғарғы білікті магистр мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Тарихи-демографиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер
Мақсаты: тарихи-демографиялық зерттеулерде геоақпараттық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: тарихи-демографиялық зерттеулердегі ГАЖ технологиялары, дереккөздерді талдау, параметрлеу және модель түрлерінің номенклатурасын құру негізінде. Тиісті бейнелеу құралдарын қолдана отырып, зерттелетін пәндік салаға арналған тақырыптық карталарды әзірлеу. Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, Имитациялық модельдеуді жүзеге асыру үшін тарихи-демографиялық кеңістіктік процестер (ағым сценарийлері) барысының модельдерін визуалды жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: Психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру және ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамасы. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы жанжал психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің цифрлық әдістерін әзірлеу түрінде практикалық іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгеру дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін ПРАГМА-кәсіби бағыт түрінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану, заманауи құралдарды, Интернет-ресурстарды тарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: болашақ мамандарда жоғары мектепте гуманитарлық пәндерді оқытудың заманауи кешенді әдістемелік-әдіснамалық, ғылыми-зерттеу, көркемдік - шығармашылық ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-да гуманитарлық пәндерді оқытудың теориялық негіздері оқытылады. Оқу бағдарламаларының, оқу-әдістемелік кешендердің мазмұны мен құрылымына байланысты бейіндік пәндерді оқытудың ерекшеліктерін ашады. Оларды құру принциптерін сипаттайды; тарихи пәндерді оқытудың ерекшеліктерін түсіндіреді; заманауи әдістер, оқыту технологиялары. Практикалық әдістеме арнайы пәндер сабақтары: семинар, зертханалық, семинар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру қабілеттерін, ғылыми зерттеулер мен зияткерлік құқықтардың нәтижелерін ресімдеу, қорғау, енгізу дағдыларын дамыту (патенттеу). Мазмұны: ғылыми зерттеулер саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтың негіздері, елдегі ғылымды қаржыландырудың негізгі түрлері, ғылымға қаражат алу механизмі, ғылыми жобаны басқару принциптері, зерттеу нәтижелерін ғылыми жариялаудың негізгі нысандары туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих ғылымы мен тарихты оқытудағы жаңа ақпараттық технологиялар
Мақсаты: заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың, отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша желілік ресурстарды іздеудің, талдаудың және бағалаудың әртүрлі деңгейлерінде жоспарлау және ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: тарих ғылымындағы және тарихты оқытудағы оқу процесін ақпараттандыру. Тарих сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы дереккөздер талданады. Геоақпараттық жүйелерді қолдана отырып, тарих әдістемесін қолдану дағдылары мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: Ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі мәселелерін, ерекшелігі мен байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерттеу. Ғылым дамуының классикалық емес және постклассикалық кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдістемесінің түсінігі негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: аргументтер логикасын қарастыру және зерттеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивті қабілеттердің қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи текстология
Мақсаты: магистранттарды мәтінді зерттеудің негізгі принциптерімен, түсініктерімен, тәсілдерімен және әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Тарихи текстологияның объектісі, пәні, мақсаты, міндеттері мен әдістері. Текстологияның тұжырымдамалық аппараты. Мәтінді орнату. Текстологиялық талдау негіздері. Мәтін тарихын зерттеу. Генетикалық құжат және оны қалыптастыру әдістері. Тарихи дереккөздің ретроспективті ақпаратының текстологиялық құрылымы. Тарихи дереккөздің жалпы сипаттамасындағы мәтіндік талдаудың орны. Тарихи қайта құруда мәтіндік талдау нәтижелерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы и психологиясы
Мақсаты: сыни ойлауды дамыту, педагогика ғылымының негізгі принциптерін, әдістері мен әдіснамасын талдайды. Мазмұны: тәрбие туралы ғылымның негізгі ұғымдарының мәні, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы, білім берудің әлемдік дағдарысы, білім беруді дамытудың қазіргі мегатенденциялары, әлемдік білім беру кеңістігі, жоғары кәсіптік білім беруді реформалау, университеттік білім беру, оқытуға тұлғалық - бағдарланған және құзыреттілік тәсілдер тұжырымдамалары, теориялар мәселелері ашылады оқыту және тәрбиелеу, оқытудың кредиттік жүйесі, ЖОО-ларды басқару, жоғары мектептің ғылыми қызмет теориясы, тарих.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Архивтану және құжаттанудың ғылыми негіздері
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің бейініне сәйкес өз ұстанымын әзірлеу үшін тарихи ақпарат массивтерімен, олардың сараптамалық бағалауымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: құжат туралы түсінік. Құжаттар жүйесі. Құжаттық қызмет. Құжаттарды жүйелеу мен жіктеудің жалпы принциптері. Құжаттардың заманауи классификациясы. Құжаттама жүйелері. Құжаттық ресурстар. Ресми және қызметтік құжаттар. Архивтану пәні мен негізгі ұғымдары. Қазақстандағы мұрағат ісінің тарихы мен практикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орталық Азияның жаңа тарихының теориялық-әдістемелік мәселелері
Мақсаты: Орталық Азияның жаңа тарихының негізгі зерттеу бағыттары мен әдіснамасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Орталық Азияның жаңа тарихының пәні, функциялары мен маңызы. Орталық Азияның жаңа тарихын зерттеу принциптері мен әдістері. КСРО-дағы әлеуметтік-саяси және экономикалық дағдарыс. Орталық Азиядағы әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың нашарлауы. Ұлттық мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы. Орталық Азияның конфессиялық саясаты және конфессияаралық қатынастары. Орталық Азияның Ресей, ҚХР, АҚШ және ЕО-мен қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарих ғылымындағы методология және әдістер: отандық және шетелдік тәжірибе
Мақсаты: магистранттардың тарихи ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері саласындағы құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, тарихи білімнің принциптері, категориялары мен әдістерінің мазмұнымен тарихи ойдың жетекші мектептерінің идеяларымен танысу. Мазмұны: Қазіргі тарихи зерттеулердің әдістері мен әдістері. "Жылнамалар" мектебі және тарихи антропология. Менталитет тарихының қалыптасуы. Ф. Арьес, Р. Мандру, Дж.Ле Гофф, Ле Руа Ладури. Тарих ғылымдарындағы гендерлік зерттеулер. жалпы ғылыми әдістер және олардың тарихи зерттеулердегі орны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстанның жаңа локалды тарихы: оқыту мәселелері
Мақсаты: өлкетану дәстүрін қоса алғанда, жергілікті тарихты зерттеудің классикалық нысандарының негізгі ұстанымдары және жаңа жергілікті тарихты зерттеу тәжірибелері бойынша компаративті зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның жаңа Жергілікті тарихы: қазіргі тарихнамадағы пайда болуы, түсініктері, орны. Зерттеу принциптері және әдістемелік құралдар."Жаңа жергілікті тарих". Полиэтностық макроөңір ұғымы және Қазақстан тарихын зерттеудің негізгі бағыттары. Қазақстан тарихы "Жаңа жергілікті тарих" контекстінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тарихи зерттеулердегі қолданбалы әлеуметтану: әдіснама және әдіс
Мақсаты: тарихи-антропологиялық зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдауға және түсіндіруге үйрету. Мазмұны: әлеуметтанудағы әдістеме негіздері. Тарихи зерттеулерде социологиялық әдістерді қолдану бағыттары. Социологиялық зерттеу бағдарламасы. Сауалнама әлеуметтанулық зерттеу әдісі ретінде. Әлеуметтанулық зерттеудің сапасы. сәйкестік. Социологиялық ақпараттың сапасы. Қателердің түрлері, қателіктердің себептері, олардың алдын алу шаралары. Кездейсоқ және жүйелі қателер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Күнделікті өмір тарихы: әдіснама және зерттеу әдістері
Мақсаты: күнделікті мәдениеттің типологиялық ерекшеліктері туралы тұтас құбылыс ретінде түсінік беру. Мазмұны: күнделікті мәдениеттің пәні. Күнделікті өмір туралы түсінік. Күнделікті тарих дереккөздері. Шығыстың ежелгі мәдени-тарихи орталықтарындағы күнделікті өмір. Ежелгі әлемдегі күнделікті өмір. Ренессанстың күнделікті өмірі-қалалардың жаңа құрылымы. Күнделікті өмірді зерттеудің отандық және шетелдік тарихнамасы. Еуропалық тамақтану құрылымындағы өзгерістер. XVII ғасырдағы азық-түлік жаңалықтары. ХІХ ғасыр: күнделікті өмірдің жаңа кеңістігі және басқа өркениеттер. Әр түрлі сыныптардың өмір салты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректану және тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері
Мақсаты: магистранттарды деректану және тарихнаманың теориялық - әдіснамалық мәселелерімен таныстыру, деректану және тарихнамалық талдау мен синтездеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тарихи зерттеудің теориялық және әдіснамалық мәселелері. Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Әдіс танымның негізгі құралы ретінде. Білімнің жіктелуі. Білім типологиясы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Зерттеу процедураларының жүйесі ретінде деректану талдауы. Тарихи дереккөздердің шығу тегі мен мазмұнын зерттеудегі деректану әдісі және арнайы әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Айтылған тарих :тарихи зерттеудің әдістері және бағыттары
Мақсаты: логикалық ойлауды, тұжырымдаманы әзірлеу, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ауызша материалдарды жинау мен түсіндіруде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау қабілетін дамыту. Мазмұны: ауызша тарихтың әдіснамалық негіздері. Батыс Еуропа мен АҚШ елдерінде ауызша тарихтың қалыптасуы мен дамуы. Ауызша тарих және отандық тарих ғылымы. Тарихи сұхбат жүргізу әдістемесі. Ақпаратты аудио және бейне жазу және мұрағаттау тәсілдері. Ауызша тарих материалдарына қол жеткізуді және олармен жұмыс істеуді ұйымдастыру. Сұхбат материалдарын жариялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан
Мақсаты: магистранттарды әлемдегі халықаралық қатынастардың негізгі проблемаларымен, қазақстандық сыртқы саясаттың рөлі мен орнымен және әлем елдерімен тең негізде өзара тиімді ынтымақтастықты құрумен таныстыру. Мазмұны: әлемдік саясат және халықаралық қатынастар жүйесіндегі ҚР-ның қазіргі халықаралық қатынастары. Қазақстанның БҰҰ-дағы қызметі. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінің ынтымақтастық және интеграция жолы. Қазақстан-Ресей қатынастары. Қазақстанның Орталық Азия мемлекеттерімен ынтымақтастығы. Қазақстан-Қытай қатынастары. Қазақстан мен ЕО елдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих және тарихнамалық зерттеулердегі синергетикалық ұстаным
Мақсаты: синергетикалық дүниетанымды дамытудағы, оны тарихи зерттеулердің әдіснамалық базасы ретінде қолданудағы оң үрдістер мен проблемалардың дамуын қадағалау. Мазмұны: тарихи және тарихнамалық зерттеулерде синергетикалық тәсілді қолдану аспектілері. Синергетика тұжырымдамалары мен әдістерін қолданудың әдіснамалық мәселелері, тарихи зерттеулердегі күрделі динамикалық жүйелерді зерттеуге жалпы ғылыми көзқарас. Синергетика күрделілік туралы ғылым ретінде. Мәдениет контекстіндегі Синергетика. Пәнаралық өлшемдегі Синергетика. Синергетика жаратылыстану және гуманитарлық білім беруді біріктіру құралы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері
Мақсаты: түркі әлемінің интеграциялық саяси процестерінің заңдылықтары мен негізгі кезеңдері жан-жақты зерттеледі. Мазмұны: Пән түркі халықтарының тарихы бойынша бастапқы дереккөздер мен ғылыми еңбектерді тарта отырып, қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеуге бағытталған. Түркі институттарының қалыптасу тарихы мен түркі өркениетіндегі Қазақстан мәдениетінің орнын зерделеу мәселелеріне түсінік береді. Тарихи, этногенетикалық, этномәдени қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының байланыстары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХХ ғасырдағы Еуразияның саяси үдерістері : тарихи аспект
Мақсаты: Еуразияның саяси процестерін зерттеудің әдіснамалық тәсілдері, Сталиндік кезең тарихын зерттеудегі даулы сәттер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдағы Еуразияның саяси процестерінің дамуының негізгі заңдылықтары тарихи тұрғыдан зерттеледі. Шетелдік және отандық зерттеулерде тоталитаризм тарихын жариялау ерекшеліктерін анықтайды. Кеңестік мәні мен ерекшелігі саяси құрылымның модельдері: тоталитаризм және авторитаризм. Сыртқы саяси өлшем ХХ ғасырдағы Еуразия тарихы. отарлық империялардың ыдырауы және жаңа мемлекеттердің пайда болуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихындағы Тұлға феномені
Мақсаты: Қазақстан тарихындағы тұлға феноменін салыстырмалы талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тарихтағы тарихи тұлғаның рөлі мен орны, әлеуметтік шындық жүйесіндегі ерекше функциялар. Қоғамның ішкі жағдайын әртүрлі форматта талдайды. Қоғамдық өмірдің динамикасында, елдің саяси дамуында және демографиялық аспектілерде тұлғаның қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалар: Әл-Фараби, А. Иассауи, А.Құнанбаев, А. Бөкейханов.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының демографиялық саясатының бағыттары
Мақсаты: демографиялық сипаттағы зерттеулерді жүргізудің дағдылары мен дағдыларын, негізгі тәсілдері мен әдістерін, Қазақстан Республикасы халқының санын айқындау әдістемелерін қолданады. Мазмұны: тарихи демографияны зерттеудің негізгі мәселелері мен міндеттерін қарастырады. Халықтың өсу динамикасын, көші-қон процесінің теориясын зерттейді, елдің саяси дамуын және әлеуметтік-демографиялық жағдайды талдайды. Қазақстанның демографиялық даму заңдылықтарын жан-жақты зерттейді. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік демографиялық саясатының тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орталық Азия елдері дамуының ұлттық-мәдени стратегиясы
Мақсаты: Орталық Азия елдеріндегі ұлттық-мәдени процестердің ағымдағы жай-күйіне салыстырмалы талдау жүргізу. Орталық Азия елдерінің мәдени, экономикалық және саяси процестерінің себептерін, оқиғаларының ауқымын және негізгі заңдылықтарын салыстырмалы-салыстырмалы талдау. Мазмұны: Орталық Азия елдерінің даму ерекшеліктері және дәстүрлі және жаңғырту қоғамының ұлттық-мәдени стратегияларын қалыптастыру жолдары зерттеледі. Пандемиядан кейінгі әлемде цифрландыру және АКТ бойынша ұлттық стратегияларды іске асыруды жақсарту бойынша Орталық Азия мемлекеттері үшін ұсынымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
КСРО-дағы тоталитаризм және оның Қазақстандағы салдары (1920-1950 жж.)
Мақсаты: "КСРО-дағы тоталитаризмнің" мәні және оның Қазақстандағы салдары туралы кешенді түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тарихи тұрғыдан авторитарлық, тоталитарлық және демократиялық режимдер түрінде болған кеңестік саяси режим эволюциясының теориялық және практикалық аспектілері. КСРО-да тоталитарлық режимнің қалыптасуы. Қазақстандық қоғам 1920-1950 жж. тоталитаризм жағдайында. Кеңес қоғамындағы тоталитарлық мәдениеттің механизмі. Тоталитаризм мәдениетте және тоталитаризмдегі мәдениет. Өнердегі келіспеушілік және кеңестік тоталитаризм.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымындағы пәнаралық әдістер
Мақсаты: магистранттарды заманауи әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердегі пәнаралық құбылыспен, Тарихи зерттеуде "сабақтас" Әлеуметтік және гуманитарлық пәндер әдістерін қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: пәнаралық зерттеудің әдіснамалық негізі. Әлеуметтік және гуманитарлық пәндердегі жалпы және әртүрлі. Гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің пәнаралық өзара іс-қимылының даму тарихы. Жағдай постмодернизм және әлеуметтік және гуманитарлық пәндер құрылымындағы институционалдық өзгерістер. Тарихи зерттеудегі Әлеуметтік антропология әдістері. Тарихи зерттеудегі семиотикалық әдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан кеңес империясы құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
Мақсаты: Кеңес Одағы құрамындағы Қазақстанның тарихи дамуының маңызды оқиғалары мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан большевиктік реформалау мен күштік большевиктік жаңғыртудың бастапқы кезеңінде, "Алаш" автономиясын құру, КАССР құру, 30-шы жылдардың басындағы жаппай ашаршылық, халықтарды депортациялау, Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін. Қазақстан Екінші дүниежүзілік, Ұлы Отан соғысы және бейбіт құрылыс жылдарында. Тың игеру, желтоқсан оқиғалары. Қазақстан Социалистік реформалар, командалық - әкімшілік жүйенің дағдарысы және қайта құру кезеңінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғаммен және кәсіби ортада шет тілінде үйлесімді қарым-қатынас жасай алатын, ғылыми қоғамда өз идеясын еркін жеткізіп, шынайы деректерді оқи алу;
- кәсіби қызметінде тарихи танымды, ғылым философиясын және тарих ғылымының концептуалды жағдайларын қолдану;
- командалық жұмысты басқаруға қажетті педагогика мен психологияның әдістерін меңгере отырып, ұжымның мүшелерімен және зерттеу іс-әрекетінде жемісті қарым-қатынас жасау;
- тарих ғылымы саласында пәнаралық әдістерді пайдалана отырып ғылыми зерттеулерді сыни талдау және өңдеу;
- заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып отандық және әлемдік тарих ғылымының өзекті мәселелері бойынша тарихнаманы және архив құжаттарын деректанулық талдау;
- түркі әлеміндегі және Қазақстандағы интеграциялық үдерістердің негізгі кезеңдерін және саяси, әлеуметтік-демографиялық заңдылықтарын кешенді зерттеу;
- ауызшы тарих, күнделікті өмір тарихы және жергілікті тарих ғылыми бағытының қазіргі заманғы әдіснамалық принциптерін, концепцияларын меңгеру;
- Евразиядағы саяси үдерістердің негізгі заңдылықтарын, Орталық Азия елдері мен Қазақстанның ұлттық-мәдени дамуын бағамдау және салыстыру.