Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M02230 Археология және этнология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты археология, этнология, тарих саласында концептуалды білімі бар, дәстүрлі тарихи тақырыптағы даярлықты жаңа зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін қолдана алатын жоғары білікті магистрлерді дайындау; жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыру және оларды кәсіби қызметте қолдану.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих және археология
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа нысандары мен әдістерін, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруда меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және паразонтикалық оқыту технологиясын қарастырады. Оқытудың мультимедиялық технологиялары. Мәселелік жағдайларды және істерді қарау және шешу жолымен зерттеу пәндерін жүргізу. Топтық жобаны құрастыру, рөлдік ойындар жүргізу мәселесін шешеді. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін жоспарлауды, студенттердің шығармашылық жұмысын ұйымдастырады. «Жаратылыстану ғылымдарын оқыту технологиясы» мамандығының бейінді пәндерін оқудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу-әдістемелік құжаттам��сын әзірлеу және жаңарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтүстік Қазақстан археологиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Археология саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті Оңтүстік Қазақстан археологиясының өзекті мәселелерін қарастырады. Археологиялық дереккөздерді ғылыми талдау әдістерін қолдана білуді дамытуға мүмкіндік береді. Археологиялық және тарихи талдау, археологиялық және тарихи зерттеу әдіснамасы саласында кәсіби ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археологияның іргелі мәселелері
    Несиелер: 6

    Археология саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті археологияның іргелі мәселелерін қарастырады. Археологиялық дереккөздерді ғылыми талдау әдістерін қолдана білуді дамытуға мүмкіндік береді.Археологиялық, тарихи талдау, археологиялық, тарихи зерттеу әдіснамасы саласында кәсіби ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру дағдысын дамытады. Археологиялық интерпретация принциптеріне, қоғам мен мәдениетті тану принциптеріне негізделе отырып, қорытындыларды тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас пен мәдениетаралық құзыреттілік дағдыларын дамытуға, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеру, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар даярлау мүмкіндік береді; ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, тезистер және ағылшын тіліндегі ғылыми зерттеу тақырыбына қатысты мақалалар, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркістан облысының тарихи және мәдени ескерткіштері
    Несиелер: 5

    Түркістан облысының тарихи, мәдени ескерткіштерін, қазіргі экономикалық, әлеуметтік-мәдени жағдайдағы Қазақстанның мәдени, табиғи мұрасының орнын қарастырады. Ескерткіштерді қорғау жүйесін,танымал ету әдістерін бағалайды. Ескерткіштерді жекешелендіру, мәдени құндылықтарды реституциялау мәселелерін талдайды. Мәдени мұра ескерткіштерін жіктеу, құқықтық нормаларды сауатты қолдану дағдыларын дамытады. Қазіргі кезеңде мәдени мұраны қорғаудың құқықтық негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білім құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәсе��елерін қарастырады. ХХІ ғасырдағы байланыс технологиялары және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі. Жаратылыстану-техникалық ғылымның заманауи нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі және қазіргі Қазақстандағы этникалық және этномәдени процестер
    Несиелер: 5

    Аймақтық аспектіде этникалық топтардың этносаяси дамуының негізгі үрдістерінің ерекшелігі мәселелері бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды қалыптастырады. Өңірдегі ұлттық мәдениеттердің аккультурациясы мен даму үрдістерін сипаттайды.Әлеуметтік-мәдени, этномәдени үдерістерді, құбылыстарды теориялық үлгілеуді жүзеге асыру, сапалық және сандық сипаттамаларды анықтау дағдыларын үйретеді.Ежелгі және қазіргі Қазақстандағы этномәдени үдерістердің тарихи даму үрдісін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару үрдістері мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарайды; әртүрлі басқарушылық мәдениеттермен байланыста контекстте кәсіпкерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; Команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтүстік Қазақстанның ортағасырлық қалалары мен елді мекендері
    Несиелер: 5

    Археологиялық объектілердің кеңістіктік-уақытша таралуын, Оңтүстік Қазақстан артефактілерінің аймақтық ерекшеліктерін қарастырады. Оңтүстік Қазақстанның ортағасырлық қалалары мен қоныстарын зерттеу әдістемесінің, деректану базасының ерекшеліктері сыни талдауға ұшырайды.Оңтүстік Қазақстандағы қалалық мәдениеттің бастауын сипаттайды. Алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана білуді дамытады. Ғылыми-зерттеу жұмысында археологиялық деректерді іздеу, талдау және пайдалану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Керамика тарихи дереккөз ретінде
    Несиелер: 5

    Керамиканы тарихи дерек ретінде қарастырады. Керамикалық бұйымдарды морфологиялық технологиялық белгілері бойынша талдау дағдыларын дамытады. Нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің қажетті әдістерін таңдау іскерлігін қалыптастырады. Археологиялық материалдан, атап айтқанда керамикалық бұйымдардан алынған деректерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті іске асыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және ерте ортағасырлық жерлеу ескерткіштері
    Несиелер: 4

    Қазақстанның ежелгі, ерте орта ғасырлық жерлеу ескерткіштерінің әр түрлі құрылымдарын қарастырады. Жерлеу құрылыстарының кеңістіктік-уақыттық ерекшеліктерін сыни талдайды. Археологиялық артефактілерді сипаттау және салыстыру, жерлеу ескерткіштерінің білікті жалпы жіктемесін беру іскерлігін дамытады. Археологиялық материалдан алынған мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті жүзеге асыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлы Жібек жолындағы ортағасырлық қалалар
    Несиелер: 6

    Археологиялық объектілердің кеңістіктік-уақытша таралуын, Ұлы Жібек жолындағы артефактілердің аймақтық ерекшеліктерін қарастырады. Деректік базаның ерекшеліктерін, ортағасырлық қалалар мен қоныстарды зерттеу әдістемесін сыни талдауға ұшыратады. Ұлы Жібек жолындағы қала мәдениетінің бастауын сипаттайды. Алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана білуді дамытады. Ғылыми-зерттеу жұмысында археологиялық деректерді іздеу, талдау, пайдалану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отырар оазистегі ортағасырлық қалалар мен елді мекендері
    Несиелер: 5

    Археологиялық объектілердің кеңістіктік-уақытша таралуын, Отырар шұраты артефактілерінің аймақтық-аймақтық ерекшелігін қарастырады. Деректік базаның ерекшеліктерін, ортағасырлық қалаларды, Отырар оазисінің қоныстарын зерттеу әдістемесін сыни талдауға ұшыратады. Отырар оазисіндегі қала мәдениетінің бастауын сипаттайды. Алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана білуді дамытады. Ғылыми-зерттеу жұмысында археологиялық деректерді іздеу, талдау және пайдалану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнологияның іргелі мәселелері
    Несиелер: 6

    Этнологияның іргелі мәселелерін, этнологияның қазіргі жағдайын ғылым ретінде қарастырады. Этнологияның заманауи концепцияларын, әдістерін сыни талдайды. Этнология саласындағы міндеттерді іс жүзінде шешу, тұжырымдай білуді дамытады. Қазіргі кезеңде этнологиялық ғылымның іргелі мәселелерін білу саласында сыни ойлауды дамытады. Этникалық үдерістердің білімін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оңтүстік Қазақстанның ескерткіштері
    Несиелер: 4

    Оңтүстік Қазақстанның ежелгі, ерте орта ғасырлық жерлеу ескерткіштерінің әр түрлі құрылымдарын қарастырады. Жерлеу құрылыстарының кеңістіктік-уақыттық ерекшеліктерін сыни талдайды. Археологиялық артефактілерді сипаттау және салыстыру, жерлеу ескерткіштерінің білікті жалпы жіктемесін беру іскерлігін дамытады. Археологиялық материалдан алынған мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті жүзеге асыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстандағы керамикалық өндіріс Керамическое производство в древнем и средневековом Казахстане
    Несиелер: 5

    Қола дәуіріндегі, Орта ғасырлардағы керамикалық бұйымдардың түрлері мен ерекшеліктерін, ежелгі, ортағасырлық Қазақстандағы керамикалық өндірістің эволюциясын қарастырады. Керамиканың морфологиялық технологиялық белгілері бойынша талдау дағдыларын дамытады. Нақты зерттеу міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің қажетті әдістерін таңдау іскерлігін қалыптастырады. Деректерді жинау, түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті іске асыру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағындағы археологиялық дәуірлерді, тас, қола дәуірінің ескерткіштерін қарастырады. Археологиялық объектілердің кеңістіктік-уақытша таралуының, Қазақстан артефактілерінің аймақтық-Аймақтық ерекшелігінің ғылыми-теориялық дүниетанымын қалыптастырады. Археологиялық және тарихи талдау, археологиялық, тарихи зерттеу әдіснамасы саласында кәсіби ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра білуді дамытуға мүмкіндік береді. Археологиялық мәдениеттерді, мәдени-тарихи қауымдастықтарды ауыстырудың себептерін, бағытын, хронологиялық шеңберін анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы мұрағат ісі
    Несиелер: 5

    Нормативтік-әдістемелік құжаттардың мазмұнын, мұрағат ісінің терминологиясын қарастырады. Мұрағаттардың, мұрағаттарды басқару органдарының негізгі функцияларын, мемлекеттік, ведомстволық мұрағаттардың жұмыс істеу ережелерінің мазмұнын сипаттайды. Мұрағатшы қызметінде нормативтік-әдістемелік құжаттарды, мұрағат ісі терминологиясын пайдалану іскерлігін дамытуға мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу жұмысында археологиялық деректерді пайдалану, талдау дағдыларын дамытады.Нормативтік-әдістемелік құжаттарды қолдану дағдыларын, мұрағат қызметінің мұраға�� ісінің терминологиясын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Археологиялық және этнологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау/
    Несиелер: 6

    Археологиялық, этнологиялық зерттеулердің әдіснамасын, олардың жалпы ғылыми әдістермен өзара байланысын қарастырады. Археологиялық, этнологиялық зерттеулерді жоспарлау механизмдерін зерттейді. Ескерткіштерді археологиялық зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Археологиялық ескерткіштерді зерттеуде заманауи тарихи, археологиялық ғылымдар әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Деректерді жинау, өңдеу, талдау,түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті жүзеге асыруды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы археологиялық және этнологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы археологиялық, этнологиялық зерттеулердің әдіснамасын, жалпы ғылыми әдістермен өзара байланысын қарастырады. Археологиялық, этнологиялық зерттеулерді жоспарлау механизмдерін зерттейді. Ескерткіштерді археологиялық зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Археологиялық ескерткіштерді зерттеуде заманауи тарихи және археологиялық ғылымдар әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Деректерді жинау, өңдеу, талдау, түсіндіру бойынша жаңа білім алу бойынша инновациялық қызметті жүзеге асыруды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтүстік Қазақстан археологиясы/
    Несиелер: 5

    Оңтүстік Қазақстан аумағындағы археологиялық дәуірлерді, тас, қола дәуірінің ескерткіштерін қарастырады. Археологиялық объектілердің кеңістіктік-уақытша таралуының, Қазақстан артефактілерінің аймақтық-Аймақтық ерекшелігінің ғылыми-теориялық дүниетанымын қалыптастырады. Археологиялық және тарихи талдау, археологиялық, тарихи зерттеу әдіснамасы саласында кәсіби ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра білуді дамытуға мүмкіндік береді. Археологиялық мәдениеттерді, мәдени-тарихи қауымдастықтарды ауыстырудың себептерін, бағытын, хронологиялық шеңбері�� анықтау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Архивтану және археография
    Несиелер: 5

    Қазіргі Мұрағаттану,археография теориясына сәйкес келеді. Мұрағат құжаттарын жүйелеу, сақтау, жариялау үшін құжаттарды іріктеу әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді. Мұрағаттық, археографиялық қызметтің қазіргі заманғы тәсілдері сыни талдауға ұшырайды. Қолданыстағы дереккөздердің, құжаттық жарияланымдардың сапасына сыни талдау жасайды. Мұрағаттанудың ұғымдық, ғылыми-анықтамалық аппаратын түсіндіреді. Археографияның әдістемелік тәсілдерін, дайындаудың заманауи әдістерін, өзіндік құжаттық басылымды ұйымдастыруды пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    табысты қызмет ету үшін мемлекеттік және бір шет тілін меңгеру, сондай-ақ ғылым, білім және мәдениет саласында халықаралық ынтымақтастықты жүргізу.

  • Код ON2

    жаңа және күрделі білімдер мен идеяларды сыни талдай білу, бағалау және түсіндіре білу.

  • Код ON3

    ұйымның стратегиясын, қызметін анықтай білу, ғылым, білім беру саласындағы бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдай білу.

  • Код ON4

    археологиялық, этнологиялық және тарих ғылымдарының теориялық және әдіснамалық негіздерін, әлемдік және отандық археология мен этнология дамуындағы қазіргі үрдістерді білу

  • Код ON5

    зерттелетін мәселенің мазмұнын, оның тарихи танымындағы орны мен маңызын анықтай білу

  • Код ON6

    зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдай білу, зерттеу гипотезаларын ұсыну және нақты зерттеудің міндеттеріне сүйене отырып, археология мен этнологиядағы қажетті зерттеу әдістерін таңдау

  • Код ON7

    алынған эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін өз бетінше өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау, есеп, диссертация, аналитикалық жазба, рефераттар және мақалалар түрінде жасалған жұмыстың қорытындыларын ресімдеу дағдыларын өз бойында қалыптастыру

  • Код ON8

    жоғары мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздері, әдістемесі мен технологиясын түсіну

  • Код ON9

    өзінің мамандануы бойынша терең және жан-жақты білімі болуы, интеллектуалды дамыған, білімқұмарлық, креативті болуы және кең ой-өрісі болуы тиіс.

  • Код ON10

    жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

Top