Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01509 Информатика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік әдістер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар: мәдени-тарихи және іс-әрекет теорияларының негізгі категориялары мен ұғымдарын; зерттеу әдістемесінің теориялық негіздері мен әдістері, зерттеу жүргізудің принциптері мен кезеңдері; таным субъектісі ретінде адамды зерделеудің теориялық тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарасты іздеу, педагогикалық шығармашылықтың өсуі және тұтас педагогикалық үдерістің заңдылықтарын түсіну, қазіргі педагогикалық ғылым мен білім берудегі негізгі өзекті мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыру, оқыту практикасында жаңа оқу мазмұны мен білім беру технологияларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру мәселелерінде құзыреттілігін тереңдетуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің негіздерін; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; сараптамалық жүйелерді; деректерді интеллектуалды талдауды; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; "пролог – д" бағдарламалау негіздерін; сараптамалық жүйені әзірлеуді; деректер қоймасын; ассоциативті ережелерді. Болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттарда магистранттарды оқытудың инновациялық үдерістерінде қолданылатын білім беру ресурстарын меңгеру саласында болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттері қалыптасады, білім беруді ақпараттандыру жағдайында мектеп жұмысына қажетті құралдарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметітк институты ретінде. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының маңызы мен негізгі бағыттары. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Жоғары білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылым функциялары. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, Орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Жаңа еуропалық ғылым. Ғылымды дамытудың классикалық кезеңі. Ғылым дамуының классикалық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін; жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы магистранттардың білімі, АКТ құралдарын әзірлеумен танысу, оқу үрдісінде қолданылатын арнайы қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып мамандарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистратурада шет тілін білу деңгейіне қойылатын талаптар білім беру мекемелерінің барлық түрлеріне тілдік дағдылар деңгейіне қойылатын талаптарды біріктіретін еуропалық құзыреттілік стандарттарына негізделген. Магистрлерді меңгеру деңгейі B2, C1-ке сәйкес болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі SNART технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар smart-білім беру парадигмасын: принциптері мен технологиялары; ұжымдық оқытудың Smart-технологиялары: білім беру контенті мен коммуникацияны бірлесіп қалыптастыру; smart-білім берудің негізі ретінде ашық білім беру ресурстары; smart-білім беру технологияларын пайдалана отырып, электрондық курстың бағалау іс-шараларының жүйесін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте информатика пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар информатиканы оқыту әдістемесіндегі негізгі дидактикалық ұстанымдарды білуі тиіс . Информатиканы оқыту үрдісінде тәрбиелеу. Информатиканы оқыту әдістері. Информатиканы оқыту құралдары. Шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Информатиканы оқыту үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттың криптографиялық қорғауы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар криптографиялық әдістер мен осы әдістерді практикада жүзеге асыру мысалдары арқылы ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Менеджмент психологиясының теориялық негіздері. Ұйымдарда адамдардың мінез-құлқын басқару психологиясы. Басқару қарым-қатынас психологиясы және команда құру. Басқару қақтығыстары және оларды шешу. Тайм-менеджмент. Шешім қабылдау психологиясы және бақылау. Стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саластыда ғылымы зерттеу технологиялары
    Несиелер: 4

    Осы оқу пәнін оқытудың мақсаты магистранттарда ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі зерттеу әрінетік уйымдастыру негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар мектепте және ЖОО-да ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін, әдістерін және әдістерін; оқушылар мен студенттердің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен нысандарын; тақырыпты тұжырымдай білу; әдебиеттерді іздеу және таңдауды жүзеге асыру; эксперимент нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект және нейрондық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар: жаңа ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект (ИИ). ИИ бойынша жұмыстарды бағдарламалық қамтамасыз ету. Есептерді шешу және жасанды интеллект. Білімді ұсыну. 1-ші ретті предикаттар логикасы. Сараптамалық жүйелер. Адамның ИИ жүйесімен қарым-қатынасы. Нейрондық желілердің модельдері. Генетикалық Алгоритмдер. Деректерді зияткерлік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Виртуалды және арттылған нақтылық
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар виртуалды шындықтың негізгі ұғымдарын білетін болады. Виртуалды шындық объектілері мен жүйелері. Виртуалды шындық жүйелері. Жүйке жүйесіне тікелей қосылу. Модельдеуші объектілер мен құбылыстарға неғұрлым шынайы сәйкес келетін пайдаланушы интерфейстері. Виртуалды шындық жүйелерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: - Си программалаудың классикалық тілі туралы, компиляцияланатын тілдер және жалпы Жүйелік бағдарламалау туралы, қазіргі заманғы компьютерлердің жұмыс істеуі туралы, ақпараттың үлкен көлемін өңдеу үшін жоғары өнімді қосымшаларды жүзеге асыру принциптері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Роботты жобалау және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар робототехникалық конструктордың электронды және құрылымдық компоненттерін білуі тиіс. Робототехникалық құрылғыларды құрастыру негіздері. Робототехникалық құрылғылардың бағдарламалық қамтамасыз етуі. Робототехникалық құрылғыларды бағдарламалау. Робототехникалық құрылғымен дыбыстық, графикалық және мәтіндік хабарламаларды шығару. Датчиктерді бағдарламалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Виртуалды білім беру жүйесін құру және қолдану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар заманауи компьютерлік технологияларды және олардың информатика саласындағы ЦОР компоненттерін жобалау үшін қолданылуын білуі тиіс. Оор құру кезінде графикалық мүмкіндіктерді пайдалану. Компьютерлік графиканың заманауи мүмкіндіктері. Жас мұғалімді инновациялық қызметке дайындауда виртуалды Білім беру ортасын ұйымдастыру моделі (жұмыс тәжірибесіз).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильді оқыту және виртуалды шындық
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар мультимедиялық оқыту үрдістерін, оқытудың жаңа технологияларын, оқытудың жаңа технологиясының ерекшеліктерін, білім беруде АКТ қолдануды білетін болады. Мобильное обучение.Электрондық оқыту тәсілінің эволюциясы. Өз бетінше оқып-үйрену. . Теледидактика. Электрондық оқыту: желілік оқытудың интеграцияланған ортасы. 3D виртуалды орта. Виртуалды шындық. Қосымша шындық. Виртуалды зертхана.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робот техникасындағы компьютерлік басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар мехатронды және робототехникалық жүйелердің функционалдық сипаттамасын білуі тиіс. Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін жіктеу. Басқарудың атқарушы жүйелері. Механикалық және робототехникалық жүйелерді компенсациялық әдіспен басқару алгоритмдері. Атқарушы жүйелердің қозғалыс теңдеулері және мехатронды жүйелердің атқарушы механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар алгоритмді, алгоритмнің қасиеттерін, алгоритмді ұсыну тәсілдерін білуі тиіс. Алгоритмнің Блок-схемасы. Алгоритмнің негізгі базалық құрылымы. С++бағдарламалау ортасында алгоритмнің базалық құрылымдарын жүзеге асыру. Функциялары. Деректер құрылымы. Массивтер. Массивтерді өңдеудің негізгі алгоритмдері. Символдық және жолдық түрдегі мәліметтерді өңдеу. Файлдық деректер түрін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Цифрландыру саласындағы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды; информатикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі цифрлық технологиялардың даму жағдайын, Қазақстанның ІТ - мектептері туралы біледі

  • Код ON2

    Қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін сандық технологиялар саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген.

  • Код ON3

    Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі

  • Код ON4

    Информатиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі. Әртүрлі заманауи сандық технологиялар мен ақпараттық жүйелерді салыстыру дағдысы бар, оларды ғылыми - зерттеу жұмыстарын орындау барысында қолдана алады.

  • Код ON5

    Информатика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін өңдеу және бағалау, ғылыми жарияланымдар дайындау технологияларын меңгерген; қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай алады

  • Код ON6

    Информатиканың әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасын меңгерген; сынақтан өткізуді жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді;

  • Код ON7

    Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты болу; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық көрсету және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу.

  • Код ON8

    Кәсіптік салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады

Top