7M01509 Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметі саласында ақпараттық технологияларды қолдана алатын магистрлерді даярлау, оқу үдерісін басқару және мониторингті жүзеге асыру, информатиканы оқытудың заманауи әдістері негізінде дәстүрлі және жаңа идеяларды бағалау және салыстыру, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгеру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қарқынды қазақ тілі
Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Пәнді оқу барысында магистранттарда магистранттарды оқытудың инновациялық үдерістерінде қолданылатын білім беру ресурстарын меңгеру саласында болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттері қалыптасады, білім беруді ақпараттандыру жағдайында мектеп жұмысына қажетті құралдарды дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, негізгі психологиялық білім мен адамдарды басқару мен басқарудағы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдай алады, басқарушылық жүйелердегі өзгерістерді диагностикалай және болжай алады, басқарушылық кеңес беру сценарийлерін жасай алады. Басқару психологиясын білу және түсіну магистранттарға қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас құру дағдыларын игеруге, білім беру ортасы мен оқу орнының ұйымдастырушылық мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін; жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы магистранттардың білімі, АКТ құралдарын әзірлеумен танысу, оқу үрдісінде қолданылатын арнайы қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып мамандарды дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін білуді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық және кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету дағдыларына ие оқытушыны даярлауға, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға, оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдана білуге, білім алушылардың әлеуметтік білім алушылардың құндылықтарын, сондай-ақ командада жұмыс істей білу және академиялық ортада коммуникациялар құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте информатика пәнін оқыту әдістемесі
Пәнді оқып, магистранттар информатиканы оқыту әдістемесіндегі негізгі дидактикалық ұстанымдарды білуі тиіс . Информатиканы оқыту үрдісінде тәрбиелеу. Информатиканы оқыту әдістері. Информатиканы оқыту құралдары. Шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Информатиканы оқыту үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәдени-тарихи және қызметтік әдістер
Пәнді оқып, магистранттар: мәдени-тарихи және іс-әрекет теорияларының негізгі категориялары мен ұғымдарын; зерттеу әдістемесінің теориялық негіздері мен әдістері, зерттеу жүргізудің принциптері мен кезеңдері, таным субъектісі ретінде адамды зерделеудің теориялық тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі зерттеу әрінетік уйымдастыру негіздері
Пәнді оқып, магистранттар мектепте және ЖОО-да ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерін, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін, әдістерін және әдістерін, оқушылар мен студенттердің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен нысандарын, тақырыпты тұжырымдай білу, әдебиеттерді іздеу және таңдауды жүзеге асыру, эксперимент нәтижелерін ұсыну
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттың криптографиялық қорғауы
Пәнді оқып, магистранттар криптографиялық әдістер мен осы әдістерді практикада жүзеге асыру мысалдары арқылы ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Пән магистранттардың педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарасты іздеу, педагогикалық шығармашылықтың өсуі және тұтас педагогикалық үдерістің заңдылықтарын түсіну, қазіргі педагогикалық ғылым мен білім берудегі негізгі өзекті мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыру, оқыту практикасында жаңа оқу мазмұны мен білім беру технологияларын жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру мәселелерінде құзыреттілігін тереңдетуді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Виртуалды және арттылған нақтылық
Пәнді оқып, магистранттар виртуалды шындықтың негізгі ұғымдарын білетін болады. Виртуалды шындық объектілері мен жүйелері. Виртуалды шындық жүйелері. Жүйке жүйесіне тікелей қосылу. Модельдеуші объектілер мен құбылыстарға неғұрлым шынайы сәйкес келетін пайдаланушы интерфейстері. Виртуалды шындық жүйелерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялар
Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің негіздерін; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; сараптамалық жүйелерді; деректерді интеллектуалды талдауды; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; "пролог – д" бағдарламалау негіздерін; сараптамалық жүйені әзірлеуді; деректер қоймасын; ассоциативті ережелерді. Болжау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Роботты жобалау және бағдарламалау
Пәнді оқып, магистранттар робототехникалық конструктордың электронды және құрылымдық компоненттерін білуі тиіс. Робототехникалық құрылғыларды құрастыру негіздері. Робототехникалық құрылғылардың бағдарламалық қамтамасыз етуі. Робототехникалық құрылғыларды бағдарламалау. Робототехникалық құрылғымен дыбыстық, графикалық және мәтіндік хабарламаларды шығару. Датчиктерді бағдарламалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робот техникасындағы компьютерлік басқару
Пәнді оқып, магистранттар мехатронды және робототехникалық жүйелердің функционалдық сипаттамасын білуі тиіс. Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін жіктеу. Басқарудың атқарушы жүйелері. Механикалық және робототехникалық жүйелерді компенсациялық әдіспен басқару алгоритмдері. Атқарушы жүйелердің қозғалыс теңдеулері және мехатронды жүйелердің атқарушы механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды білім беру жүйесін құру және қолдану
Пәнді оқып, магистранттар заманауи компьютерлік технологияларды және олардың информатика саласындағы ЦОР компоненттерін жобалау үшін қолданылуын білуі тиіс. Оор құру кезінде графикалық мүмкіндіктерді пайдалану. Компьютерлік графиканың заманауи мүмкіндіктері. Жас мұғалімді инновациялық қызметке дайындауда виртуалды Білім беру ортасын ұйымдастыру моделі (жұмыс тәжірибесіз).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік бағдарламалау
Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: - Си программалаудың классикалық тілі туралы, компиляцияланатын тілдер және жалпы Жүйелік бағдарламалау туралы, қазіргі заманғы компьютерлердің жұмыс істеуі туралы, ақпараттың үлкен көлемін өңдеу үшін жоғары өнімді қосымшаларды жүзеге асыру принциптері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Smart технологиялары
Пәнді оқып, магистранттар smart-білім беру парадигмасын: принциптері мен технологиялары; ұжымдық оқытудың Smart-технологиялары: білім беру контенті мен коммуникацияны бірлесіп қалыптастыру; smart-білім берудің негізі ретінде ашық білім беру ресурстары; smart-білім беру технологияларын пайдалана отырып, электрондық курстың бағалау іс-шараларының жүйесін әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары деңгейлі бағдарламалау
Пәнді оқып, магистранттар алгоритмді, алгоритмнің қасиеттерін, алгоритмді ұсыну тәсілдерін білуі тиіс. Алгоритмнің Блок-схемасы. Алгоритмнің негізгі базалық құрылымы. С++бағдарламалау ортасында алгоритмнің базалық құрылымдарын жүзеге асыру. Функциялары. Деректер құрылымы. Массивтер. Массивтерді өңдеудің негізгі алгоритмдері. Символдық және жолдық түрдегі мәліметтерді өңдеу. Файлдық деректер түрін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді оқыту және виртуалды шындық
Пәнді оқып, магистранттар мультимедиялық оқыту үрдістерін, оқытудың жаңа технологияларын, оқытудың жаңа технологиясының ерекшеліктерін, білім беруде АКТ қолдануды білетін болады. Мобильное обучение.Электрондық оқыту тәсілінің эволюциясы. Өз бетінше оқып-үйрену. . Теледидактика. Электрондық оқыту: желілік оқытудың интеграцияланған ортасы. 3D виртуалды орта. Виртуалды шындық. Қосымша шындық. Виртуалды зертхана.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және нейрондық жүйелер
Пәнді оқу барысында магистранттар: жаңа ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект (ИИ). ИИ бойынша жұмыстарды бағдарламалық қамтамасыз ету. Есептерді шешу және жасанды интеллект. Білімді ұсыну. 1-ші ретті предикаттар логикасы. Сараптамалық жүйелер. Адамның ИИ жүйесімен қарым-қатынасы. Нейрондық желілердің модельдері. Генетикалық Алгоритмдер. Деректерді зияткерлік талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Цифрландыру саласындағы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды; информатикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі цифрлық технологиялардың даму жағдайын, Қазақстанның ІТ - мектептері туралы біледі.
- Қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін сандық технологиялар саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген.
- Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі.
- Информатиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі. Әртүрлі заманауи сандық технологиялар мен ақпараттық жүйелерді салыстыру дағдысы бар, оларды ғылыми - зерттеу жұмыстарын орындау барысында қолдана алады.
- Информатика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін өңдеу және бағалау, ғылыми жарияланымдар дайындау технологияларын меңгерген; қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай алады.
- Информатиканың әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасын меңгерген; сынақтан өткізуді жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді.
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты болу; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық көрсету және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу.
- Кәсіптік салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады.