Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01508 Физика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • ЖОО-да физика мен астрономияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты; кәсіби қызметтің психолоогиялық-педагогикалық негіздерін; ЖОО-да физика мен астрономияны оқытудың мазмұны мен әдістемесінің өзекті мәселелерін және оқытудың модульдік технологиясын; тиімді педагогикалық әлемдік және отандық практикалармен, оқытудың интерактивті құралдарымен танысады; білім алушыларға жеке көзқарасты қолдана білу; білім беру құралдарын таңдауды және студенттердің жетістіктерін бағалау өлшемдерін дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да физикалық эксперименттерді жүргізу әдістемелері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар Жоғары мектептегі эксперименттің рөлін, орнын, түрлерін меңгереді; оқу, демонстрациялық және компьютерлік экспериментті жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді; зертханалық практикум құрастыруды және өткізуді; оқу экспериментінің кезеңдерін бағалауды үйренеді; ЖОО студенттерінің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы математиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар физикада оқылатын жүйелер мен процестердің жағдайын сипаттау үшін әдістерді, теңдеулерді және түрлендірулерді қолдануды; тензорлар мен арнайы функцияларды пайдалануды; Комплексті айнымалы функцияны дифференциалау және интегралдау; тербелістер, энергия және зат алмасу процестерін сипаттау кезінде дифференциалдық теңдеулерді шешуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистратурада шет тілін білу деңгейіне қойылатын талаптар білім беру мекемелерінің барлық түрлеріне тілдік дағдылар деңгейіне қойылатын талаптарды біріктіретін еуропалық құзыреттілік стандарттарына негізделген. Магистрлерді меңгеру деңгейі B2, C1-ке сәйкес болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары және орта мектепте физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар орта және жоғары білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты біледі; студенттер мен оқушылардың жеке даму ерекшеліктерін ескереді; оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, интерактивті әдістер мен дистанциялық технологияларды пайдалана отырып, физика бойынша сабақтарда білім беру ортасын жобалау және ұйымдастыруды; сабақтардың әртүрлі түрлерін жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуді; оқушылар мен студенттердің жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын білу және қолдануды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның дүниетанымдық негіздері.Ғылымның пайда боулы мен қалыптасуы. Ғылым мамандық ретінде. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және дүниенің ғылыми көрінісі. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Заманауи жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика және астрономия курсындағы жоғары математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар физика және астрономия есептерін шешу үшін қолданылатын әдістер мен теңдеулерді: дифференциалдық және интегралдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері, Фурье қатарлары мен интегралдары; тензорлық және вариациялық есептеу негіздері және кешенді айнымалының функциялары; арнайы функциялар; физика және астрономия есептерін шешу үшін әдістер мен теңдеулерді қолданатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметітк институты ретінде. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының маңызы мен негізгі бағыттары. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Жоғары білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық және кванттық физиканың заманауи көрінісі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар классикалық және кванттық объектілердің сипаттамаларын анықтау үшін классикалық және кванттық физика заңдары мен теңдеулерін біледі және қолданады; қазіргі заманғы құрылғылар жұмысының негізінде жатқан процестерді түсіндіре алады, сондай-ақ классикалық және кванттық жүйелердің мінез-құлқын түсіндіре алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, магистранттар кәсіби педагогикадағы зерттеулердің ғылыми аппаратын, мектепте және ЖОО-да педагогикалық эксперимент жүргізу әдістемесін, білім беру мәселелеріндегі педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын, педагогикалық эксперименттің нәтижелерін өңдеу әдістерін (таңдау және қолдану), педагогикалық эксперименттің нәтижелерін ұсыну және интерпретациялау; мақалаларды дайындау және жариялау үшін Академиялық хат негіздерін білуді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық физика және астрофизика курсының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар фуднаментальды физика мен астрофизиканың қазіргі жетістіктерін; Серпімділік және деформация теориясының теңдеулерін, идеалды және тұтқыр сұйықтықтың гидродинамикасын, өріс теориясының, кванттық механиканың және элементарлық бөлшектер теориясының, плазма физикасының, сәуле шығару теориясының, планеталар, жұлдыздар физикасының, жұлдызаралық заттардың, космологияның кейбір мәселелерін білетін болады; осы жүйелерде болып жатқан жүйелер мен процестердің сипаттамаларын табу үшін физика теңдеулері мен заңдарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте және ЖОО-да физика пәнінен олимпиада ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттарда олимпиадалар түрлері (күндізгі, сырттай, қашықтықтан), физика пәні бойынша мектепте және ЖОО-да әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу туралы түсінік қалыптасады; білім алушылар оқушы мен студенттерді олимпиадаларға қатысуға дайындау әдістемесімен танысады; олимпиадаларды дайындау және өткізу үшін есептерді таңдауды үйренеді; теориялық және практикалық тур есептерін бағалау критерийлерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика пәні бойынша қолданбалы есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар пркладтық физикалық есептерді графикалық, геометриялық және аналитикалық әдістердің көмегімен шешу; алгебралық аппаратты, корреляциялық талдауды және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика аппаратын қолдану; механикалық, жылу, электромагнитті және кванттық процестердің параметрлерін есептеуді орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептеу әдістері және физикалық процестерді компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар математикалық және сандық модельдеудің негізгі әдістерін, физика-математикалық модельдердің жіктелуін, зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің орнын, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу негіздерін білуі; механикалық, гидродинамикалық, электромагниттік және жылу процестерінің модельдерін құру және есептеу үшін сандық әдістер мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар робототехникадағы заманауи технологияларды, робототехниканың теориялық және физикалық негіздерін, модельдеудегі ақпараттық процестерді, құрастыру және Алгоритмдеу негіздерін, білім беру ұйымдарында робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, әлемде және Қазақстанда робототехниканы дамытудың перспективаларын, роботтарды құрастыру және бағдарламалау негіздерін білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика және астрономия бойынша білім алушылардың жобалық қызметі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар педагогикалық жобалаудың теориялық негіздерін және жаңа оқу мазмұнын жобалауды; бақылау-өлшеу материалдарына қойылатын талаптарды; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жобалардың тақырыбын таңдауды, әр кезеңнің міндеттерін анықтауды және уақытын жоспарлауды; әр білім алушы мен топпен өзара іс-қимыл жасауды; білім алушылардың жобалық және Эксперименталды-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырумен байланысты тәуекелдерді бағалауды білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар қазіргі физика пәні мен құрылымын, оның дамуының аса өзекті бағыттарын, Жер физикасы, жақын ғарышты және Күн-Жер байланыстары, Астрофизика, жоғары энергия және элементар бөлшектер физикасы, қазіргі заманғы материалтану мәселелерін; ғылыми халықаралық орталықтардың жұмысын, қазіргі заманғы аспаптарды, озық технологиялар мен эксперименттер нәтижелерін зерттеу және өңдеу әдістерін; жасанды интеллект, байланыс құралдарын, аса жоғары сыйымдылықты жадты құру мәселелерін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО мен мектепте физика бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар мектепте және ЖОО-да ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін, әдістері мен әдістемесін; оқушылар мен студенттердің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен нысандарын; эксперименттерді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігі ережелерін; тақырыпты қалыптастыра білу, жеке және топтық жұмыстарды ұйымдастыру; әдебиеттерді іздеу мен таңдауды жүзеге асыру; эксперимент нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым мен білім берудегі компьютерлік әдістер мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар: ғылым мен білім берудегі ақпараттық процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын білуі; электронды және кітапханалық іздеу жүйелерін пайдалана білуі, статистикалық талдау және ақпаратты өңдеу; электронды оқу құралдарын, презентациялық материалдарды әзірлеу негіздерін, дистанциялық технологияларды, бейне және аудио - материалдарды жоспарлау және әзірлеу; өз қызметінде парасаттылық және академиялық адалдық принциптерін пайдалана білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • STEM-білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    ANALYTICAL SKILLS, RESEARCH SKILLS, SOFT SKILLS, ETHICAL SKILLS Пәнді оқып, магистранттар STEM-білім беруді енгізу мәселелерінде мемлекеттік саясаттың негізгі нормативтік құжаттарын білуі және STEM-білім беруді енгізуді регламенттейтін құжаттарды талдай отырып, жобалау және ғылыми-әдістемелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, білім беру ұйымдарында денсаулық сақтау технологиясының негіздерін білуі тиіс.; интегративті тәсіл негізінде пәнаралық мазмұны бар мектеп оқушыларына арналған оқу тапсырмаларын әзірлей білу, көрнекі құралдарды, демонстрациялық және оқу-әдістемелік материалдарды дайындау тәсілдерін пайдалану, қазіргі заманғы жабдықтарды, білім беру бағдарламалы�� қамтамасыз етуді және электрондық білім беру ресурстарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы физиканың негізгі концепциялары мен мәселелерін, оның мәдениетті дамытудағы рөлін, жоғары мектеп дидактикасының арнайы саланың теориялық концепцияларымен интеграциялаудағы классикалық ережелерін, көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектеп дидактикасын, мектеп пен ЖОО-дағы инновациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын біледі және түсінеді.

  • Код ON2

    Ғылыми, кәсіби, білім беру, мәдени ортада коммуникацияны жүзеге асыру үшін мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген; үш тілділік талаптарын ескере отырып, өз бетінше сабақтар жүргізеді.

  • Код ON3

    Педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін және білім алушының тұлғасына деген құрметін сақтайды, кемсітушілік пен экстремизмнің кез келген түрлеріне төзбеушілік танытады; ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар үшін қолайлы білім беру ортасын ұйымдастыруға жәрде

  • Код ON4

    Физиканың әртүрлі бөлімдері бойынша мектеп факультативтік және жоғары оқу орындарының авторлық курстарын әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды, ақпараттық-коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын және білім беру мен ғылым саласындағы әлемдік үрдістерді ескере отырып, ғылыми-әдістемелік материалдар мен оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу әдістемесін меңгерген.

  • Код ON5

    Физикада және физиканы оқыту әдістемесінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін технологияларды, эксперименттер жүргізу және нәтижелер алу үшін бағдарламалық өнімдерді пайдалануды меңгерген. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми және педагогикалық жетістіктерді өңдеуге, бағалауға және сыни талдауға, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды құруға қабілетті.

  • Код ON6

    Пәндік және психологиялық-педагогикалық міндеттерді қою және тиімді шешу, зерттеу нәтижелерін өз бетінше және команда мүшесі ретінде өңдеу, сынақтан өткізу және енгізу, озық тәжірибені тарату және алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында жұмыс берушілермен, кәсіби бірлестіктермен және ғылыми ұйымдармен оқу-тәрбие процесінде ынтымақтастық орнату.

  • Код ON7

    Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, өңдеу, сыни талдау және жалпылау әдістерін, кәсіби қызметтегі алдыңғы қатарлы отандық және шетелдік тәжірибені, Академиялық адалдық, жауапкершілік және парасаттылық принциптерін сақтай отырып, зерттеу нәтижелерін таныстыруды меңгерген.

  • Код ON8

    Білім алушыларда оң өзін-өзі бағалауды, тілдерді үйренуді ынталандыруды, азаматтық бірегейлікті, толеранттылықты, халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады. Көшбасшылық қасиеттерге ие, өзінің ғылыми және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті және өмір бойы оқуға дайын.

Top