Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01525 STEM білім беру в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Жаратылыстану ғылымы және STEM
    Несиелер: 5

    Курс STEM- білім беру тұжырымдамасына сәйкес оқытудағы пәнаралық тәсілдемені жүзеге асырудың заманауи педагогикалық технологияларын оқыту, информатика, кибернетика, математика, физика және технологияның қиылысуындағы жоғары технологиялар саласындағы кәсіби даярлаудың пәндік білімдерін қолдану жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEAM – білім берудің әмбебап оқыту құралы ретінде
    Несиелер: 5

    Курс пәнаралық және қолданбалы тәсілді қолдана отырып оқыту идеясына бағытталған: мәселелерді кешенді түсінуге; шығармашылық ойлауға; инженерлік тәсілге; сыни ойлауға; ғылыми әдісті түсіну және қолдануға; жобалау негіздерін түсінуге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM ге кіріспе
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту бөлімдерінде сабақтастық жүйесінің мазмұндық құраушысын тұрғызуды меңгеру, сабақтастық принциптерін сақтап IT-пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін оқыту мақсатын, міндеттерін, әдісін қолдану, оқу курсының бөліктерінің арасында, оны меңгерудің әртүрлі баспалдақтары бойынша қажет байланысты және дұрыс қатынасты орната алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM оқытудың саясаты
    Несиелер: 5

    Курста STEM сауаттылығы мен жаһандық экономикада бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ететін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс құру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін, психикалық процестерді зерттеудің негізгі әдістерін, штат пен жеке қасиеттерін, қызметті реттеу тетіктерін, кәсіби қызметте пайдалы болуы мүмкін тұлғалық және топтық мінез-құлық үлгілерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика оқытудағы STEM
    Несиелер: 5

    Курс STEM практикаларын кешенді қолдану арқылы информатика мұғаліміне қажетті кәсіби құзыреттілікті кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курс магистранттардың кәсіби және педагогикалық құзыреттерін дамытуға, оқу үдерісін ұйымдастыруға, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және кәсіби қызметтегі табысты ғылыми шығармашылыққа кешенді дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі STEAM
    Несиелер: 5

    Курс STEAM тұжырымдамасына бағытталған: шығармашылық қабылдауды дамыту, үлгілеу және көркем-техникалық жобалау негіздеріне оқыту, бұл білім беру процесін әртүрлі және қанық етуге ғана емес, сонымен қатар курс тыңдаушыларын қойылған міндеттерді креативті шешуге, эстетика принциптерін түсінуге қосымша итермелеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы STEM қолдану арқылы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс STEM-білім берудің мазмұнын, әдістерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ сабақты жоспарлауды зерттеуге, әр жеке сабаққа қатысты тақырыптық жоспарлауды нақтылауға, сабақтың негізгі мазмұны мен бағыты анықталғаннан кейін сабақ жоспарын және жоспарын құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс лингвистикалық емес мамандықтардың магистранттарының шет тілдік білім беру процесінде супер-базалық стандарт (С1) деңгейінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтиды. Зерттеу тақырыбы бойынша академиялық жазу нормаларын меңгеру, сыни талдау дағдыларын дамыту, ғылыми шолуларды, аннотацияларды дайындау, рефераттар мен библиографиялық жазбаларды дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану пәндерін STEM қолданып оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны «сабақ жоспары» ұғымын қарастыруды қамтиды, ол ғалымдар, оқытушылар құрамы, практик-оқытушылар әзірлеген жоспарлардың әртүрлі формаларын (шаблондарын) ұсынады, оларды толтырудың ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны философияның әртүрлі мәселелері бойынша өзінің позициясын негізді түрде қорғауға, әртүрлі әлеуметтік үрдістерді, фактілер мен құбылыстарды бағалауға және талдауға арналған философияның ережелерін және санаттарын пайдалану мүмкіндігіне бағытталған. Философиялық мазмұндағы мәтіндерді қабылдау және талдау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Mindstorms платформасында роботтарды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны адам қызметінің түрлі салаларында EV3 роботтарын қолдану әдістерімен, сондай ақ Mindstorms платформасында роботтарды программалау әдістерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушылардың роботтарды бағдарламалау және құрастыру (жинау) бойынша біліктерін және дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану пәндері үшін STEM жобаларды жүргізу және қолдау
    Несиелер: 5

    Курс магистрлердің жобалармен жұмыс істеу тәжірибесін енгізуге және дамытуға, инженерлік және технологиялық құрылымдарды құруға, мәселелерді шешуді іздестіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микророботтарды бағдарламау
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны адам қызметінің түрлі салаларында робототехниканы қолдану әдістерімен, сондай ақ роботтарды құру құралдары және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушылардың роботтарды бағдарламалау және құрастыру (жинау) бойынша біліктерін және дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • STEM жобаларын жүргізу және қолдау
    Несиелер: 5

    Курс магистрлердің жобалармен жұмыс істеу тәжірибесін енгізуге және дамытуға, инженерлік және технологиялық құрылымдарды құруға, мәселелерді шешуді іздестіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны бизнес-талдау және стратегиялық бизнес-шешімдерді қабылдау үшін құнды көмекті қамтамасыз ететін есептеуіш құралдар мен технологиялар жиынтығы ретінде мәліметтер базасында (KDD) және деректерді интеллектуалды талдауға (DM) бағытталған. Курс деректерді визуализациялау, зерттеу, жіктеу, болжау және кластерлеудің негізгі әдістерін түсінуді қамтамасыз етеді. Практикалық тапсырмаларды шешу үшін деректерді интеллектуалды талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану және бизнес-талдаудың қарапайым жүйелерін қалай дамыту және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат және зерттеу адалдығы
    Несиелер: 7

    Курс ғылыми институттар мен жалпы академиялық мәдениеттің нақты құлдырауына әкеледі, сонымен қатар академиялық мәдениетті жаңғырту жүйесі дамыған Батыс университеттерінен айырмашылығы, университеттерде ғылымды оқытудың мамандандырылған нысандарының дамымауы әкеледі. Жаңа білім беру стандарттарына сәйкес оқытуға ауысу, академиялық жазуды, редакциялауды және т.б. оқытуға бағытталған арнайы курстарды қосқанда, бұл мәселені талқылауды одан әрі күшейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруді цифрландыру
    Несиелер: 5

    «Білім беруді цифрландыру» курсы «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын іске асырудың және іске асырудың негізгі кезеңдерін, электронды қызметтерді ұсынудың цифрлық платформаларын, 3D басып шығару және графикалық технологияларды, әртүрлі кәсіби салаларда цифрлық ақпаратты өңдеудің әдістерін, цифрлық құрылғыларды, 3G, 4G сымсыз технологияларды қолдану мәселелерін қамтиды. , Интернеттің заманауи мультимедиялық құралдарын қолдану, кәсіби бағыттардағы контент пен веб-сайттарды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Параллель есептеулер
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың негізгі тақырыптары кластерді баптау, параллельді есептеулердің тиімділігін бағалауды анықтау болып табылады. Параллельді бағдарламаларды құрудың жалпы әдістемесін, параллельді алгоритмдердің тиімділігін бағалау әдістерін және мақсатты есептеуіш архитектурасында максималды қолжетімді параллелизимді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлкен деректер
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны үлкен деректерді сақтау және басқару процестерін, бұлтты сервистер модельдерін, архитектуралар мен құралдарды зерттеуге бағытталған. Деректерді талдау мәселелеріне өмірлік циклдің құрылымдық тәсілін өрістету. Үлкен деректерді талдау үшін тиісті аналитикалық әдістер мен құралдарды қолдану. Бұлттық қызметтерді басқаруға арналған қажетті тұжырымдаманы, қағидаттарды, әдістерді және әдіснаманы зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұлтты есептеу технологиясы пәнінің мақсаты бұлтты есептеулерді, бұлт технологиясын талдауды, жоғары және орта мектептерде білім беру процесіне бұлтты технологияны енгізуді, білім беру процесінде бұлтты технологияны қолданудың артықшылықтарын, интернеттегі бұлтты есептеулерді, шоғырландыру және бұлтты есептеулерде қолданылатын виртуализация технологияларын игеруді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заттар интернеті және интеллектуалды жүйелер
    Несиелер: 7

    Пәннің мазмұны интернеттің негізгі технологияларын контекст қабылдау үшін программалық және аппараттық құралдарды зерттеуге бағытталған; Python бағдарламасындағы Intel Edisson құрылғысын бағдарламалау әдістері; IoT сыныбын құрудың принциптері; IoT класының ақпараттық жүйелерін жоспарлау, жобалау, әзірлеу, біріктіру және пайдаланудың практикалық мәселелерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON2

    Заманауи психология-педагогикалық технологиялардыжәне коммуникативті дағдыны игеру білу.

  • Код ON3

    STEM оқыту тұжырымдамасының мәні мен мазмұнын түсіне білу. STEM компьютерлік ғылымдарға арналған оқыту мақсаттарына сәйкес оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын таңдауды білу. Компьютерлік ғылымдар үшін STEM оқу мәртебесін бақылау және талдау жасай білу.

  • Код ON4

    STEM-ді жаратылыстану ғылымдарына оқыту тұжырымдамасының мәні мен мазмұнын түсіну, STEM-ді жаратылыстану ғылымдарына даярлаудың жағдайын бақылап, талдай білу; STEM-ді жаратылыстану ғылымдарына оқыту мақсаттарына сәйкес оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын таңдауды білу. STEM оқыту құралдарын анықтау және бағалау. Математика, физика және технология салалар байланысында жоғары технологиялар саласындағы пәндік білімдерін қолдана білу.

  • Код ON5

    Робот техникасын адам қызметінің әр түрлі саласында қолдану әдістерін, сондай-ақ роботтарды құрудың бағдарламалық және техникалық әдістерін білу. Магистранттар арасында микроботтарды жобалау және құрастыру бойынша дағдылар мен білігін қалыптастыру.

  • Код ON6

    Әдіснамалық және пәнаралық білімді интеграциялау саласындағы (жоғары білімді және мамандықтың дидактикасы) білімді игеру, компьютерлік ғылымдар үшін STEM негізінде пәнаралық байланыстарды практикада қолдану. STEM элементтерін қолдану арқылы зерттеу дағдыларын игеру. Информатиканы оқытуда инновациялық технологияларды енгізу үшін STEM оқытуды қолдану.

  • Код ON7

    Әдіснамалық және пәнаралық білімді интеграциялау саласындағы білімді игеру, компьютерлік ғылымдар үшін STEM негізінде пәнаралық байланыстарды практикада қолдану. Жаратылыстану ғылымдар үшін STEM элементтерін қолдану арқылы зерттеу дағдыларын игеру. Жаратылыстану ғылымдар үшін STEM білім беру саласындағы магистранттар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Жаратылыстану ғылымдар пәндері оқытуда инновациялық технологияларды енгізу үшін STEM оқытуды қолдану.

  • Код ON8

    Қазіргі таңдағы білім беру қызметінде IT және инновациялық оқыту әдістерін қолдану. Қосымшаларды жобаларды жасау кезінде қолдану. STEM элементтерін қолдану арқылы білім беруді басқаруды модельдеу. Оқу процесінде бұлттық технологияларды қолдану.

  • Код ON9

    Практикалық есептерді шешу үшін деректерді өңдеудің интеллеутуалды талдауларын қолдану, сонымен қатар қарапайым бизнес-барлау жүйелерін жасау және қолдану. Параллельді есептеу үшін оқу процесінде қазіргі заманғы аппараттық және бағдарламалық әдістерді қолдану. Оқыту әдістерін, технологиялары мен жолдарын дамыта және қолдана білуі, білім беру қызметімен айналысатын ұйымдарда оларды қолдану процесінің нәтижелерін талдай білу. Оқу процесінің қатысушыларымен және әлеуметтік серіктестермен қарым-қатынас жасай білу, топ құра білу, әлеуметтік, этно-конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімді болу.

Top