Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01545 Химия-Биология в Halyqtar dostyǵy

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жасына байланысты физиология курсы болашақ клиникалық психологтарға балалардың әр түрлі жастағы дамуының негізгі заңдылықтарын ашуға арналған. Бұл заңдылықтарды білу жалпы және педагогикалық психология, педагогика, даму психологиясы, геронтопсихология және т.б. курстарды тереңірек зерттеу мен түсінудің маңызды негізі болып табылады. Оқушылардың даму физиологиясы оқушыларды мектептің оқу процесін ұйымдастырудың физикалық және гигиеналық негіздерімен, жұмыс режимі мен оқушылардың демалысын қамтамасыз етуге көмектеседі.Демек, мектеп оқушыларының даму физиологиясы психология мен педагогиканы зерттеудің негізі болып табылады және осы ғылымдармен бірге болашақ психологтың бала тәрбиесіне ғылыми көзқарасын қалыптастырады. Міндеттері: 1. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі ағза жұмысының негізгі заңдылықтары туралы іргелі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. 2. Организмнің физиологиялық функцияларын реттеудің жүйелік принциптерін ескере отырып, зерттелген процестер мен құбылыстардың мәнін түсінуге қажетті білім қалыптастыру. 3. Денсаулықты сақтауға және салауатты өмір салтын ұйымдастыруға бағытталған құндылық бағдарлары жүйесін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цитология және Гистология
    Несиелер: 5

    Тіндердің физиологиялық сипаттамаларына және олардың қалпына келуіне әсер ететін факторлар, клеткалардың, тіндердің теориялық білімі болуы керек. Ұяшық теориясының ұстанымын түсіну, микОНскопиялық әдістермен жұмыс істеу қабілеті. Зерттеу жұмыстарын орындау кезінде осы білімдерді пайдалану, олардың нәтижелеріне қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия тарихы
    Несиелер: 3

    Химиялық және биологиялық құбылыстардың нақты фактілерін қарастыру, жалпы теориялық заңдылықтарды, химия мен биологияны дамытудың тарихи тәжірибесін талдау және жалпылау, кәсіби мінез-құлық мәдениетін игеру, өзіндік іс-әрекеттің өзін-өзі реттеу дағдылары, маман даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды білу; оқу процесін, өзіндік жұмыстың формалары мен әдістерін ұйымдастыру және қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу, талдау, талдау мүмкіндігі; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен қарым-қатынасын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Екі негізгі бөлікті: периодтық жүйедегі негізгі топша элементтерін (s- және p-) және қосымша топша элементтерін қарастыру. Бағдарламаның екі бөлігі де атомдардың электрондық құрылысы негізінде элементтер мен олардың қосылыстарының химиясын зерттеу мәселелеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Маңызды бейорганикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы құлағдар ету, зат құрылысының теориясы туралы негізгі мәліметтер, химиялық термодинамика және кинетика элементтері, ертінділер туралы ілім, бейорганикалық синтез заңдылықтары туралы мәліметтер, заттарды физика-химиялық талдау негіздері және басқалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    қазіргі қоғам; - болашақ мұғалімнің қызмет нысаны туралы; - мұғалімнің үздіксіз кәсіби және тұлғалық қалыптасуының факторлары туралы; - ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктерін білу; - мүмкіндігі шектеулі балалармен түзету жұмыстарының заңдылықтарын түсіну. - педагогикалық процесте педагогикалық қарым-қатынас пен қарым-қатынасты жүзеге асыру; - педагогикалық қарым-қатынас пен сөйлеу мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздік негізі
    Несиелер: 4

    Төтенше жағдайлар саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын білу; «адам-қоршаған орта» жүйесінде өмір қауіпсіздігінің теориялық негіздері; қоршаған ортамен адамның өзара іс-қимылының негіздері және қызметтің ұтымды шарттары; техникалық құралдардың қауіпсіздігі мен тұрақтылығын арттырудың құралдары мен әдістері. Теріс әсер ету параметрлерін бақылау және олардың деңгейлерін бағалау мүмкіндігі; Құтқару жұмыстарын жоспарлау және қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасуша құрылымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге жасушалардың,тіндердің,ауылшаруашылық және үй жануарларының ағзаларының өмірлік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы және онтогенездегі олардың даму заңдылықтары туралы білім беру. Пәннің міндеті - студенттердің жасушалардың, ұлпалардың және ағзалардың қалыпты құрылымы туралы білімдерін олардың патологиялық жағдайда өзгеру механизмдерін зерттеу кезінде еркін қолдана алу қабілетін қалыптастыру, осылайша басқа клиникалық пәндермен қатар медициналық ойлаудың негізін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің маусымдық және жастық өзгерістерін, көбеюі мен өнімділігін және қайта қалпына келу негізін, морфологиялық эволюциялық бағыттарын білу. Систематика, эволюция, фиологенез, систематика және флористика, таксономиялық категориялар мен таксономиялық бірлік туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбиелеу теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың базалық теорияларын, тәрбиелеу заңдылықтары мен қағидаларын, формалары мен әдістерін білу және ұғыну, тәрбиенің заманауи теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін айқындау; тәрбиелеу мен өздік тәрбиеленуге деген қабілеттілік, тәрбие жұмысын жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық моделдеу және болжау
    Несиелер: 4

    Тірі жүйеге зиянды заттар әсерінің негізгі заңдылықтарын, экожүйелердің зиянды заттармен ластануын бақылау мен талдау әдістерін, кеңінен тараған химиялық заттар мен қосылыстардың токсикологиялық қасиеттерін, экотоксиканттардың экожүйелерге түсу жолдары мен олардың биохимиялық айналымға ену үрдістерін білу, экожүйе жағдайын бақылау мен талдау әдістерін қолдана білу, тұрмыстық жағдайларда зиянды химиялық заттардың ағзаға әсерін төмендету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    -Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. - Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимия пәнін білу және түсіну, құрылыстың теориялық негіздерін зерттеу және аминқышқылдары, ақуыздар, көмірсулар, майлар, нуклеин қышқылдары, тірі жасушада өзара алмасу және энергия алмасу сияқты химиялық қосылыстардың құрылымдық өзін-өзі ұйымдастыруын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көмірсулар химиясы
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін білу, көміртегі қосылыстарын зерттеу, Бутлеровтың химиялық құрылымы туралы теория, ациклді және карбоциклді, гетероциклді қосылыстар, функционалды топтар, галогенденген алкандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер мен кетондар, монокарбоксилді және гидроксикарбон қышқылдары мен оптикалық изомерлер, алдегидті ализдер және оптикалық изомерлер, алдегидті алкандар, ареналар, спирттер, фенолдар, функционалды топтар туралы білім. кето қышқылдары, таутомеризм, амин қышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомерия, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалаудың өлшемдік технологиярының ғылыми негіздерін білу, 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критерийлік бағалау жүйесін әзірлеу және дамыту мүмкіндігі; оқушылардың оқуын және сәйкестендіру механизмдерін бақылау, бағалау және өзін-өзі бағалау, функционалдық тұлғаның сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Химиялық өндірістің құрамы және құрылымымен танысу, өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында химиялық айналу заңдылықтарын зерттеу, химиялыө және химия-технологиялық үрдістерді тиімді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін және оларды талдау мен жасаудың әдістерін оқыту, химия-технологиялық үрдістер мен жүйелерді таладу және синтездеу кезінде инженерлік химия-технологиялық ойлау мен эрудицияны дамыту, химия-технологиялық үрдістерді технологиялық безендіруді зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін білу. Көміртекті қосылыстарды зерттеу. А.М.БутлеОНвтың химиялық құрылымының теориясы. Ациклический және карбоциклический, гетеОНциклдік. Функционалдық топтардың тұжырымдамасы. Алькандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбондық және гидроксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия, альдегид пен кето қышқылдары, таутомерия, аминқышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомериясы, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Дисперсті жүйелердегі адгезия, адсорбция, сулану, коагуляция, электр бетіндегі құбылыстарды зерттейді. Құрылыс материалдарын, тау жыныстарын бұрғылау, соль-гель технологиясын дамытады. Ол қазіргі заманғы нанотехнологияларда, медицинада, биологияда, геологияда, шикізат, тамақ өнімдері мен түрлі өнімдер өндірісінің технологиясында іргелі рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар биохимиясы
    Несиелер: 5

    «Адамдар мен жануарлардың биохимиясы» ғылыми пәні - тірі организмдерді құрайтын қосылыстардың қасиеттері мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу. Биотехнологиялық зертханалар саласындағы ғылыми-зерттеу және өндірістік жұмыстардың әдістері мен әдістерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Негізгі термодинамикалық және физика-химиялық заңдылықтар, талдаудың физика-химиялық әдістері, заттардың агрегаттық күйлерінің негізгі қасиеттері, термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы мен олардың химиялық үрдістерде қолданылуы, химия-технологиялық үрдістерді басқару тәсілдері, коллоидты ертінділердің негізгі қасиеттері, олардың молекулалық-кинетикалық қасиеттері туралы білу, газдар мен газды қоспалардың параметрлерін, заттардың жылуфизикалық және электрхимиялық сипаттамаларын есептеу машығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды қалыптастыру, олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып, латын жазуына негізделген қазақ сөздерінің және фразалардың фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиіне негізделген сауаттылық дағдыларын дамыту. Латын графикасы арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзаларының әртүрлі жүйелерін олардың динамикалық және функционалдық байланыстарын, жануарлар патшалығының жүйесіндегі адамның жағдайын, тірек-қимыл аппаратын есепке ала отырып зерттеу. Сүйектердің жіктелуі. Ішкі органдар туралы оқу – спланхнология. Дененің жалпы ауырлық орталығының жас, жыныстық, жеке орналасу ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің жалпы анатомиясы. Топта зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адамдар мен жануарлардағы патологиялық процестер
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің білім кешенін қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту, ауру ағзасындағы патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен реттілігін талдау, студенттерді жануарлардың ауруларының алдын алу мен емдеудің жалпы қағидаларын клиникалық түсінуге дайындауға негіз болып табылады. Мақсатқа сүйене отырып, оқу пәнін (модульді) оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: - аурудың әр кезеңінде дене функциясының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыру; - аурудың патогенезі мен оның клиникалық көрінісі арасындағы байланысты анықтауға үйрету; - патологиялық процестің зардап шеккен органға, сондай-ақ ауру жануарлар денесінің басқа өмірлік мүшелері мен жүйелеріне әсер ету дәрежесін анықтауға үйрету; - аурудың этиологиясы мен патогенезін ескере отырып, ауру ағзасындағы құрылымдық өзгерістерді талдау кезінде логикалық ойлауды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тірек-қимыл анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірек-қимыл жүйесі мен сүйек құрылымының маңыздылығын зерттеуОқу міндеттері: 1) тірек-қимыл аппаратының қызметтерін ашуға; 2) сүйектердің макро- және микроскопиялық құрылымы туралы түсінік қалыптастыру; 3) зертханалық зерттеу дағдыларын дамытуды жалғастыру. Тәрбиелік міндеті: студенттердің өз денелерін зерттеуге деген қызығушылықтарын, денсаулығына қамқорлық жасауға қызығушылықтарын қалыптастыру жұмыстарын жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілін білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызша және ауызша аударма дағдыларын, сөйлеу белсенділігінің әр түрлі дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) шет тілінде дамытудың және жетілдірудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру пОНцестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Адам және жануарлар физиологиясын оқыудың әдістері мен жалпы заңдылықтарын қарастыру, ұлпалардың түрлері мен жалпы қасиеттерін, жүйке және бұлшықет ұлпаларының құрылымын, эндокринді, қанайналу, асқорыту, тынысалу, орталық жүйке жүйесінің, жоғары жүйке қызметтерін және лабораториялық жұмыстарды жеке, сондай-ақ топта орындауда талдау мен қорытынды жасауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Омыртқасыз жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, омыртқасыз жануарлардың биологиясы мен анатомиясын қарау: шығу тегі мен тарихын, қоғамға пайдасы мен зиянын талдауда жүйелі жүйелерді қолдану, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биотехнология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Биотехнологияны, қазіргі әлемде маңызды рөл атқаратын ғылым мен техниканы зерттеу. Жоғары сапалы азық-түлік және жемшөп өнімдерін өндіру үшін жануарлар мен өсімдік шикізатын өңдеуде биотехнологиялық процестерді қолдану туралы қажетті теориялық білім негіздерін қалыптастыру; ферменттердің, азық-түлік және жем ақуыздарының, дәрумендердің, басқа да биологиялық белсенді заттардың және генетикалық түрлендірілген тамақ көздерінің өнеркәсіптік өндірісінің негіздері туралы білім алу, сонымен қатар биотехнологияның әдістері мен әдістерін қолдана отырып, ауылшаруашыл��қ шикізатын өңдеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді оқудың міндеттері. Биотехнологиялық процестердің негіздерін, тамақ өнімдері мен жемді қабылдау кезінде алғашқы жануарлар мен өсімдік шикізаттарын қайта өңдеу әдістері мен әдістерін, қайта өңдеу кәсіпорындарының қайталама шикізаттары мен олардың қалдықтарын биотрансформациялауды зерттеу; биотехнологиялық өнімнің қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін бақылаудың қабылданған әдістерін игеру; биологиялық белсенді заттарды шығаратын бірқатар биобобтарды өсіру әдістерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер биотехнологиясының объектісі ретінде және өсімдіктер биотехнологиясының барлық негізгі бағыттары ретінде қолданылатын in vitro жағдайында өсірілген жасушалар биологиясының заманауи ғылыми жетістіктері туралы түсінік беру. Жасанды тамыр ортасында өсетін жасушалардың биологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл болашақ мұғалімді химиялық әйнек ыдыстарымен, зертханалық жабдықтармен және аппараттармен жұмыс жасауда тәжірибелік дағдылармен қаруландыруға, эксперимент үшін қажетті есептеулер жүргізуге, эксперименттік және демонстрациялық тәжірибелер жүргізуге, химия ғылымдары саласындағы білімдерін тереңдетуге ықпал етеді. мектеп эксперименттерін дұрыс өткізу оқушылардың химияға деген қызығушылығын дамытуға және болашақ мамандықты кәсіптік бағдарлауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химияны оқытудың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, жаратылыстану әдістері дамуының тарихын және оқыту әдістері, тәсілдері мен технологияларын, педагогикалық жұмыс алгоритмін оқу жұмысының нәтижелеріне бағытталған қолдану туралы білімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы химия есептерін шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Оқушылардың химия пәнінен алған білімдерін шоғырландыру және жүйелеу, күрделіліктің жоғарылаған деңгейінің мәселелерін шешуді игеру, оларды шешудің алгоритмдерін қолдана отырып есептеу есептерін шығару қабілеттерін арттыру, күрделіліктің жоғарылау деңгейіндегі мәселелерді шешу үшін алгебралық әдістер мен алгоритмдерді қолдануды үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және есептерді шығарудың өзіндік жолын табу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Энзимология
    Несиелер: 5

    "Энзимология" пәнінің мақсаты - заттар мен энергия алмасудағы ферменттердің іргелі рөлін көрсету, тірі организмдердегі метаболикалық процестерді реттеу және интеграциялау және ферменттерді практикалық қызметте пайдалану. Курстың міндеттері: 1. ферменттер туралы ғылымның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру. ферменттердің жіктелуімен, оларды зерттеу әдістерімен таныстыру. ферменттердің құрылымдық-функционалдық ұйымына, әрекет ету механизмдеріне, реттеу тәсілдеріне, ферменттерді алу және практикалық қолдану тәсілдеріне сипаттама беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектепте биологиялық білім мен тәрбиенің мазмұнын білу; мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық үрдісінде өзгерістерге ұшыраған заманауи әдістерді, оқыту әдістерін және технологияларды қолдануда білім мен дағдылар жүйесін дамыту; биология сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар мен білім беру нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология негіздері
    Несиелер: 5

    МикОНорганизмдердің құрылымдық ерекшеліктерін және олардың жіктелуінің принциптерін, олардың өсуі мен көбею ерекшеліктерін, энергия алудың әр түрлі әдістерін, табиғат пен адам өмірін, экология, ауыл шаруашылығы, азық-түлік және химия өнеркәсібіндегі микОНорганизмдерді пайдалану әдістемелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химиялық есептердің типтері мен құрылымдарын, оларды оқу процесінде қолдану әдістерін, әртүрлі типтегі есептерді шешудің әдістерін, стандартты есептерді шешудің жалпы және нақты алгоритмдерін, әртүрлі секциялардағы есептерді шешудің әдістерін және мектептегі химия курсының әртүрлі бөлімдеріндегі есептерді шешудің алгоритмдерін қарастыру, стандартты түрлендіруге мысалдар келтіру шығармашылық тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Эволюциялық теорияның әдістері мен эволюциялық идеялалардың дамуы мен тіршіліктің тарихи дамуының қозғаушы күшінің жалпы заңдылықтары туралы білімдерін, микОНэволюция және макОНэволюция тұжырымдамасын, жаңа түрлерді қалыптастырудың жолдарын және практикалық тапсырмаларды жеке және топтық жұмыстарды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 3

    Химиялық экологиядағы негізгі ұғымдарды: ашық жүйелер теориясына кіріспені, табиғи орталардағы ластағыш заттар айналымының химиялық негіздерін, гидросфераның, атмосфераның және литосфераның химиялық экологиясы мен энергетиканы, продуцент-микроағзаларда жұмыс атқаратын антибиотиктер функциясына салыстырмалы жорамалдар жасауды білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    «Генетика» пәнін оқудың негізгі мақсаты студенттердің жалпы генетиканың қазіргі жағдайының негіздерін зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары мен тетіктерін негізгі қасиеттер ретінде зерттеу; гендік экспрессияны білдіру және реттеу тетіктері арқылы тіршілікті ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде тұқым қуалайтын материалды ұйымдастыру туралы қазіргі идеяларды алу; селекция негіздерін, гендік инженерияны, молекулалық-генетикалық әдістердің даму перспективаларын зерттеу; генетикалық есептерді шешу дағдыларын игеру; пәннің тарихымен және классикалық эксперименттермен танысу; генетиканың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Дамытушылық мақсаты: тұқым қуалаушылық және адамның нормасы мен патологиясындағы өзгергіштік заңдылықтары, адам генетикасын зерттеу әдістері туралы нақты түсінік беру Пәннің міндеттері: - адам генетикасын зерттеу әдістерінің ерекшеліктерімен танысу; - адамның кең таралған тұқым қуалайтын аурулары мен пайда болу себептерін зерттеу, - генетикалық түсінік беру. тұқым қуалайтын ақпаратты онтогенезге енгізу, организмнің генетикалық анықталуы туралы; - адам генетикасының қазіргі жетістіктерімен таныстыру; - генетикалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейорганаикалық және органикалық синтез
    Несиелер: 5

    Химиялық синтездеу барысында алынған білімді ғылыми деңгейде одан әрі дамыту мүмкіндігі: бейорганикалық және органикалық заттарды алғаннан кейін зертханада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру; Пайдаланылған аспаптармен және аспаптармен таныстырыңыз. химиялық элементтермен және олардың қасиеттерімен терең танысу; бейорганикалық және органикалық химия негіздерін игеру. Білуге тиіс: химиялық заттар синтезінің стратегиясы мен тактикасы, синтез жасау әдістері мен шарттарын таңдаудың теориялық негіздері; химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық бақылау; синтезделген заттарды синтездеуге, тазартуға және талдауға дайындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология генетика негіздерімен
    Несиелер: 5

    Өмірдің молекулалық негіздерін білу және түсіну, мұрагерлік ақпаратты енгізу тетіктері, биогенетикалық заң, мутация механизмінің молекулалық деңгейі, мұра және онкологиялық ауруларды алдын-алу және зерттеудің қазіргі әдістері және оларды командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмыс атқаратын міндеттерді шешуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық кинетика және катализ
    Несиелер: 4

    Химиялық кинетика химиялық реакцияның жылдамдығын және оның әртүрлі факторларға тәуелділігін зерттейді. Химиялық реакцияның жылдамдығы дегеніміз - уақыт бірлігінде реакцияға түсетін заттардың біреуінің концентрациясының өзгеруі. Химиялық реакцияның жылдамдығы әртүрлі. - Өнеркәсіпте, химиялық процестерде реакция жылдамдығында белгілі бір шек бар.Химиялық жабдықта, өнеркәсіптік автоматикада кинетиканы білу маңызды. Кинетика химиялық реакция механизмін зерттейді. Істей білуі керек: құбылыстарды бақылау, пәнаралық байланысты қабылдау, кез-келген адаммен қарым-қатынас жасау.Оқуды белгілі бір деңгейде жалғастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дарвинизм теориясы
    Несиелер: 5

    Эволюцияның жалпы заңдылықтарын білу мен тіршіліктің пайда болуы мен барлық деңгейдегі ұйымдасу механизмінің себептерін түсіну, популяциядағы оқшаулану мен тұқымқуалайтын өзгергіштіктің эволюциядағы ОНлін, тіршілік үшін күрестің формалары мен жүру әрекетінің, түрлік бейімдеушіліктің қалыптасуын және осы алған білімді жеке және топтық практикалық тапсырмалаларды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, тиімділік, селективтілік және қоршаған ортаға зияндылық, қазіргі заманғы теориялық және эксперименталды химия саласындағы зерттеулердің неғұрлым маңызды бағыттарын, химикаттарды синтездеу мен тазартудың теориялық негіздерін білу бағытында дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Катализ
    Несиелер: 4

    Химиялық реакциялар, элементтер химиясы негіздері, бейметалдар химиясы, сілтілі және сілтілі жер металдар химиясы туралы білімдер мен түсініктерді зертханалық жұмыстарға практикалық қолдану, химиялық реакциялардың түрлерін танып білу; элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттерін салыстыра білу, білімді жетілдіру үшін химиялық әдістерді практикада және әдеби көздерді қолдану.Металл емес және сілтілі және сілтілі жер металдарының химиялық қасиеттерін түсіне білу; химиялық реакциялар мен процестерді зерттеу мен сипаттау кезінде қорытынды жасай білу, материалды дұрыс ұсыну, теңдеулерді жазуды сауатты түсініктемелермен сүйемелдеу, тыңдаушыларға түсінікті болатын қорытындылар шығару. Өздігінен білім алу, ақпараттық ізденіс, химиялық ғылым саласындағы білімдерін жаңарту мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Биологиялық полимерлердің (ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының) құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, генетикалық ақпараттың сақталу, берілу және жүзеге асырылу заңдылықтарын, ақуыз синтезін реттеу механизмдерін қарастыру, осы білімдерді жеке және топта практикалық мәселелерді шешуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтегі жаратылыстану, математикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, математикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін көрсетіңіз.

  • Код ON3

    Ақпаратқа және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жетудің жолдарын таңдау мүмкіндігі.

  • Код ON4

    Химиялық және биологиялық нысандардың әртүрлілігі туралы теориялық негіздер мен негізгі идеяларды білу, негізгі жалпы кәсіптік ақпараттарды сипаттау және сыни тұрғыдан талдау.

  • Код ON5

    Іскерлік пікірсайыстар, іскерлік байланыстар, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздері, табиғатты қорғау және ұжымда жұмыс істеу қабілеттеріне ие.

  • Код ON6

    Алынған іргелі білімді биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін қолдана білу; химиялық және биологиялық процестердің негізгі заңдылықтарын түсіндіріңіз.

  • Код ON7

    Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты мен рөлі туралы білу; Педагогикалық процесте педагогикалық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді жүзеге асыра білу және педагогикалық жағдайларды талдап, оларға негіздеме беру. Кәсіби және педагогикалық қызметте өзін-өзі көрсетуге дайын болу.

  • Код ON8

    Тірі жүйелер жұмысының ерекшеліктерін, олардың ұйымдастырушылық деңгейлерін, биологияны дамытудың негізгі түсініктері, әдістері мен перспективаларын, биологиялық және химиялық объектілерді байқаудың, сипаттаудың, идентификациялаудың және жіктеудің өзіндік әдістерін білу.

  • Код ON9

    Зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеп, қолдана білу.

  • Код ON10

    Оқушылардың психологиялық және физиологиялық сипаттамаларының, соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар студенттердің және әр түрлі жастағы оқу үрдісіндегі көріністерінің заңдылықтарын білу.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолданыңыз.

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасаңыз, өз көзқарасыңызды дұрыс қорғаңыз, өз әрекеттеріңізді реттеңіз және әртүрлі әдістерді қолданыңыз.

Top