Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01545 Химия-Биология в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01545 – «Химия-биология» білім беру бағдарламасының мақсаты химия биология пәнінен сапалы білім, аналитикалық, зерттеушілік, этикалық, тілдік және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар педагогтарды даярлау болып табылады. Жаратылыстану ғылымдары бойынша көп мәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Цитология және гистология
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономика және құқық негіздері
Педагогика
Химия тарихы
-
2 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Элементтер химиясы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері
Ботаника
Клетка құрылымы
Адам және жануарлар биохимиясы
Аналитикалық химия
Зоология
Коллоидтық химия
Биохимия
Физикалық және коллоидтық химия
-
3 Оқу жылы
Химиялық экология
Эксперимент жүргізу әдістемесі
Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Адам және жануарлар физиологиясы
Инклюзивті білім беру
Адамдар мен жануарлардағы патологиялық процестер
Адам анатомиясы
Органикалық химия
Көмірсулар химиясы
Химияны оқыту әдістемесі
Minor бағдарламасы
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Физика-химиялық талдау әдістері
Микробиология негіздері
Химиялық технология
Энзимология
-
4 Оқу жылы
Молекулярлық биология
Адам генетикасы
Дарвинизм теориясы
Химиялық синтез
Жалпы химия есептерін шығару әдістері
Биотехнология
Бейорганаикалық және органикалық синтез
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Эволюциялық ілім
Биологияны оқыту әдістемесі
Генетика
Молекулалық биология генетика негіздерімен
Микроорганизмдер биотехнологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
- Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
- Химиялық үрдістер мен биологиялық нысандардың сан-алуандылығы туралы теориялық негіздер мен базалық түсініктерді білуі, базалық жалпы кәсіби ақпаратты мазмұндай және сыни тұрғыдан талдай алуы тиіс.
- Іскерлік пікірталастарды, іскерлік коммуникацияларды жүргізуге, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздерін, табиғатты қорғауды және ұжымда жұмыс істеу қабілетін меңгеру.
- Биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдана білу; Химиялық және биологиялық процестердің негізгі заңдылықтарын түсіндіру.
- Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік қызметі мен рөлі туралы білу; педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру және педагогикалық жағдайларды талдау және оларға негіздеме беру. Кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі белсендіруге дайын болу.
- Тірі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, оларды ұйымдастыру деңгейлерін, биологияның негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен даму перспективаларын білу, биологиялық және химиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.
- Зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелей, қолдана білу.
- Оқушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде пайда болатын көріністерін білу.
- Анықталмағандық жағдайында жұмыстың зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдана білу.
- Дербес және топпен тиімді жұмыс жасай білу, өз көзқарасын нақты дәлелдей алу, өз әрекетін түзетіп, түрлі әдістерді қолдана білу.