Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10113 Эпидемиология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы мен алдын алу, сондай-ақ денсаулықты дербестендірілген басқару саласындағы міндеттерді кешенді шешуге қабілетті жоғары медициналық білім беру жүйесіндегі кәсіби қызметті практикада жүзеге асыруға дайын жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Ғылыми жобалар менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылымдағы менеджмент ұғымын, жобаны басқару принциптерін қалыптастыру механизмін, басқарудың үдерістік тәсілін, шешімдерді әзірлеу және қабылдау әдістерін, ғылыми жобаларды басқару жүйесінің ұйымдастыру құрылымының мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің этикасы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда биоэтикалық нормаларды басшылыққа ала отырып, қоғамдық денсаулық сақтаудың нақты шараларының этикалық аспектілерін анықтау, Қоғамдық денсаулық сақтау саласында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізу және нәтижелерді практикаға біріктіру. Пән денсаулық сақтаудағы биоэтиканың теориялық негіздері мен тәжірибелік Қосымшаларының негізгі мәселелерін, ғылыми зерттеу әдіснамасы ұғымдарын, ғылыми зерттеудің әдістері мен формаларының жүйесін, ғылыми зерттеудің негізгі құрылымдық компоненттерін, ғылыми зерттеудің жаңашылдық мәселесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік детерминанттар және олардың денсаулыққа әсері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда халықтың денсаулығына теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қолдану және халық денсаулығының айырмашылықтарына байланысты зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән негізгі әлеуметтік Денсаулық детерминанттарын, соның ішінде әлеуметтік-экономикалық статус, демографиялық сипаттамаларды, әлеуметтік қатынастарды, стресс және ресурстарға қол жеткізуді, әлеуметтік детерминанттар денсаулыққа әсер ететін ресурстарды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда қазіргі статистикалық концепцияларды қолдану қабілетін қалыптастыру, әлеуметтік және экономикалық жағдайларды ескере отырып, халықтың денсаулық жағдайының дамуына болжам жасау. Пән Статистика теориясының негізгі анықтамаларын, әдістерін, алгоритмдерін және статистикалық талдау құралдарын, эпидемиологиялық және статистикалық құжаттаманы оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда Денсаулық сақтау мәселелерін шешуде экономикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы микроэкономикалық теорияны және негізгі эмпирикалық зерттеулерді, медициналық сақтандырудың денсаулық сақтаудағы сұранысқа және оның бағасына әсерін, төлем моделдерінің тұтынылатын медициналық көмектің санына, сапасына және құнына әсерін, денсаулық сақтаудың негізгі нарығының жұмыс істеуін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиологиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда эпидемиологиялық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу кезінде эпидемиологияның негізгі принциптері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әр түрлі қоғамдастықтағы халық ауруларының себептері концепцияларын, даму модельдерін, таралуын өлшеуді, әсер ету мен нәтиже арасындағы ассоциацияларды, популяцияға әсерін зерттейді. Детерминант пен аурудың дамуына қауіп факторларының әсерін бағалау үшін эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны. Эпидемиологиялық қадағалау. Өршуді тексеру. Болжау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі мәселелерін, олардың этикалық аспектілерін және олардың алдын алу тәсілдерін анықтау, араласуды әзірлеу, іске асыру және бағалау принциптерін қолдану, денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу коммуникациясының негізгі концепцияларын түсіндіру. Пән адам ауруларын алдын алу үдерісі мен компоненттерін және денсаулықты нығайтудың саяси аспектілерін, денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу теориялары мен әдістерін, санитарлық ағарту және медициналық-санитарлық коммуникацияны оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Созылмалы жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистрантта инфекциялық емес ауруларды (НИЗ), жарақаттарды, табиғи апаттарды және денсаулыққа әсер ететін жанжалды жағдайларды, НИЗГЕ, жарақаттарға және алдын алу шараларына әсер ететін әртүрлі факторларды, НИЗ мен жарақаттанудың пайда болуын төмендету тәсілдерін, стратегиялар мен араласуларды талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән эпидемиологиялық, этиологиялық, патофизиологиялық және клиникалық ерекшеліктерді, қауіп-қатерді бағалауды және кейбір маңызды созылмалы аурулардың алдын алуды үйренеді: жүрек-қантамыр, онкологиялық және созылмалы обструктивті өкпе аурулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жұқпалы аурулар эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда адамның негізгі жұқпалы ауруларының эпидемиологиялық ерекшеліктерін сипаттау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Жұқпалы аурулардың принциптері және ұлттық және халықаралық маңызы бар инфекциялық ауруларды бағалау кезінде эпидемиологиялық әдістерді қолдану қарастырылады: берілу жолдары, эпидқадағалаудың рөлі, бақылау және алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аурудың жаһандық ауыртпалығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда белгілі бір уақыт сәттері үшін жасына, жынысына және географиялық жағдайына байланысты ауру, жарақаттар мен қауіп факторларынан туындайтын денсаулық жоғалуының салыстырмалы шамасына сандық баға беру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән Денсаулық сақтау саласындағы жаһандық зерттеулер үшін қолданылатын негізгі әдістерді, сондай-ақ осы салалардағы негізгі жаһандық, өңірлік және ұлттық үрдістерді, нақты аурулардың жаһандық, өңірлік және Ұлттық ауыртпалығын болжау және қажетті саяси ұсыныстарды әзірлеу үшін өлшеу әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету және ұйымдастырудың негізгі міндеттерін қолдану, әртүрлі факторлардың қолайсыз әсерімен байланысты халықтың аурушаңдығының алдын алу мақсатында мемлекеттік санитарлық қадағалауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән жұмыс істейтін халықтың денсаулығын сақтау және өндірістік ортаны сауықтыру мақсатында санитарлық-гигиеналық, санитарлық-техникалық, санитарлық-эпидемияға қарсы және медициналық-профилактикалық іс-шараларды жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүргізуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Генетикалық және нутрициологиялық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистрантта гендерді идентификациялау және қауіп-қатерді бағалау әдістерін қолдану, генетикалық полиморфизмдердің ассоциациясын талдау және бағалау, популяциялық зерттеулердегі гендер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін қалыптастыру, адамдардың тағамдық мінез-құлқының денсаулыққа әсері бар әсерін талдау. Пән генетикалық эпидемиологиядағы зерттеулер мен статистикалық талдауды, тергеулікті бағалауды, сегрегацияны талдауды, популяциялық генетиканы, тамақтанудың (аурулардың) бұзылу түрлерін, өлшеу шараларын: аурудың маркерлері, зат алмасудың бұзылуы, клиникалық белгілері, тағамдық мінез-құлықты бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биоқауіпсіздік, биоқорғау және зертханалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Жұқпалы аурулардың зертханалық-этиологиялық диагностикасының принциптері мен әдістерін түсіну және талдау. Пән эпидемиологиялық, зертханалық және клиникалық биоқауіпсіздікті және биоқорғау, эпидемиологтың, дәрігерлер мен медбикелердің, зертханалық мамандардың қауіпсіз жұмысының ерекшеліктерін, зертханалық-этиологиялық диагностиканың кезеңдерін, әр кезеңнің мәнін және жіберілген қателердің нәтижеге әсерін, зертханалық зерттеулердің сапасын бақылау принциптерін, зертханалық-этиологиялық зерттеулердің алынған нәтижелерін интерпретациялауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Госпитальдық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медициналық ұйымдарда медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекцияларды бақылау шараларын, қадағалау әдістері мен эпидемиологиялық тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Инфекция көзі, қоршаған орта қауіпінің қоздырғыштары мен факторлары және инфекцияның берілу жолдары, инфекциялық бақылау және медициналық ұйымдарда эпидемияға қарсы және профилактикалық іс-шаралар бағдарламасы, инфекциялардың алдын алу бойынша ғаламдық желі (GIPC), медициналық ұйымдардың техникалық-пайдалану және санитарлық-гигиеналық нормативтері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Деректерді басқару және талдау үшін компьютерлік бағдарламалар (SPSS, Epi Info, Big Data, R-program)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жұқпалы үдерістерді мониторингілеу, тіркеу, болжау, модельдеу, бақылау бағдарламаларын бағалау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән компьютерлік бағдарламалардың мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін (SPSS, Epi Info, Program) , зерттеу мәліметтерін талдау және басқару үшін Big Data принциптері мен әдіснамасын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық және кәсіптік эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистрантта қоршаған ортаға және жұмыс орнында қауіпті заттардың әсерін зерттейтін әдістерді қолдану, санитарлық-гигиеналық нормаларды бағалау және оларды еңбек жағдайлары мен өндіріс технологиясының дамуына сәйкес түзету қабілетін қалыптастыру. Пән эпидемиологиялық зерттеулерді, биомаркерлерді қолдану және әсерді бағалау стратегиясын, зиянды және уландырғыш заттардың әсерін, экологиялық зиян және климаттың өзгеруін, алдын алу бағдарламаларын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ТЖ кезіндегі эпидемияға қарсы іс-шаралар менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистрантта ТЖ-ны, предикторларды, масштабтарды анықтау, эпидемияға қарсы және алдын алу шараларын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру және ТЖ-ны тергеуге және салдарын жоюға тартылған эпидемиологиялық қызметтің іс-қимыл алгоритмін қалыптастыру. Табиғи катаклизмдермен, жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы мен пандемияларымен және Техногендік апат көріністерімен байланысты төтенше жағдайлар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    1. В1 Денсаулықтың әлеуметтік-құрылымдық, экологиялық, мінез-құлық және биологиялық детерминанттарын анықтау және сипаттау.

  • Код ON2

    2. В2 Халықтың денсаулығын және халықтың барлық топтарының денсаулығына қатысты әділдікті жақсарту үшін эпидемиологиялық әдебиетті және басқа да тиісті ақпаратты жүйелі түрде жинау, сыни бағалау және қорыту

  • Код ON3

    3. В3 Аурудың өршуін зерттеу және халықтың денсаулығы үшін әсер ету сипаты мен салдарын бағалау үшін эпидқадағалаудың тиісті далалық әдістері мен әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    4. В4 Әлеуметтік және экологиялық әділеттілік және халықтың денсаулығы мақсаттарын ілгерілету үшін қоғамдық әріптестермен және негізгі мүдделі тараптармен ынтымақтастықта эпидемиологиялық дағдыларды қолдану

  • Код ON5

    5. В5 Денсаулық сақтау саласында басқарушылық шешімдер қабылдау үшін іс-шаралардың, бағдарламалардың және қызметтердің тиімділігіне қатысты деректерді сыни бағалау

  • Код ON6

    6. В6 Зерттеуге қатысушылармен, қоғамдастықтармен және әріптестермен өзара іс-қимыл жасауға, зерттеулер мен практикалық қызметті жүргізуге, сондай-ақ деректер мен нәтижелерді ұсынуға этикалық қатысу

  • Код ON7

    7. С1 Пәнаралық тәсілдер негізінде халықтың денсаулығы мен денсаулыққа қатысты әділдікті жақсарту үшін тиісті саяси және практикалық салдарымен теориялық гипотезалар мен зерттеу мәселелерін тұжырымдау

  • Код ON8

    8. С2 Эпидемиологиялық әдістерді таңдау және денсаулық моделі мен денсаулық детерминанттарын сипаттау үшін статистикалық талдау жүргізу, себеп-салдарлық байланыс қаупін азайтып, денсаулыққа әсер ету мен нәтижелер арасындағы байланысты бағалау

  • Код ON9

    9. С3 Зерттеуді әзірлеу мен талдаудың күшті және әлсіз жақтарын, сондай-ақ саяси және практикалық салдарларға назар аудара отырып, нәтижелерді түсіндіру және контекстуализациялау

  • Код ON10

    10. С4 Профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, дәстүрлі тұрақты коммуникациялар есебінен де, цифрлық технологияларды қолдана отырып да қатысушыларды қамтуды арттыруға қабілетті.

  • Код ON11

    11. С5 Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, инновациялық нысандар мен технологияларды пайдалана отырып, қоғамдық денсаулық сақтау пәндері бойынша семинарлық, практикалық сабақтар өткізу

  • Код ON12

    12. С6 Медициналық ұйымдар жұмысының сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау жүйесінде қабылданған нормативтік құжаттаманы пайдалана отырып, ақпараттық материалдар, хаттар, билік органдарына өтініштер және сауалдарға жауаптар дайындауға қабілетті.

Top