Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10112 Биомедицина 1 жыл в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өмір туралы ғылым саласында терең білімі бар, басқарушылық қабілеттерін көрсете алатын, көшбасшылық қабілетті көрсете алатын және сапалы зерттеулер ұйымдастыру арқылы адам денсаулығын жақсартуға үлес қосатын мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Көшбасшылық және ұйымдастырушылық басқару
    Несиелер: 4

    Зерттеу және клиникалық зертханалардың ұйымдастырушылық формалары мен құрылымы тұрғысынан ұйымдық басқару. Жоспарлау, шешім қабылдау және тиімділікті қамтамасыз ету құралдары; ұйымдастырушылық дизайн және өзгерістерді басқару; жеке тұлғалар мен топтардың көшбасшылығы мен басқаруы, байланыс және ақпарат ағындары, технологиялық операциялар сияқты әрекеттер мен процестерді басқару. Этикалық және мәдени көзқарастарды, топтық динамика мен стратегиялық мақсаттарды ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдау. Тиімді байланыс және қақтығыстарды басқару. Міндетті практика кейстерді шешу және рөлдік ойындар арқылы қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи жағдайларда басқарудың теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұйымдық басқару құрылымдарын басқару және құру әдістерін білу; - кәсiби қызметте басқарудың әдiстерiн, құралдары мен әдiстерiн қолдануға; - ұйымдық басқару құрылымдарын талдау; - бөлімшенің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - ұйымды басқарудағы негізгі тәсілдердің тиімділігін бағалау;Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Басқару теориясы мен практикасы мәселелері. Басқару тарихы; мектептер мен заманауи басқару ұғымдары. Кәсіпорын мен ұйымды басқарудың функциялары мен әдістері. Ұйымдастыру құрылымдарының түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Шешімдерді қабылдаудың модельдері мен әдістері. Жоспарлау, ынталандыру және бақылау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейробиологиядағы аударма зерттеулер
    Несиелер: 5

    Нейробиология саласындағы трансляциялық зерттеулерінің заманауи технологиялары. Нейрофармакология, OMIKС технологиялары және бейнелеу әдістері. Регенеративті және функционалды нейробиология. Синапстар биологиясы. Биоинженерия және биоинформатика. Ауырсынуды басқару нейробиологиядағы аударма зерттеулерінің жетістіктері мен міндеттерінің мысалы болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасушалық және молекулалық патобиология патобиология
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңдегі адам денсаулығы мен ауруларының жасушалық, молекулалық және физиологиялық механизмдеріне терең шолу, оның ішінде геномның қызмет етуі, жасуша циклінің реттелуі, жасушалардың дифференциациясы, қартаю мен жасушалардың өлуі, сигналдардың ауысуы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зертханалық басқару
    Несиелер: 3

    Зертханалық жұмыстың қауіпсіздігі және сапасы. Зертханалық сапаны басқару - негізгі қағидаттар, процедуралар мен стандарттар. СОП. Ұлттық және халықаралық стандарттар (ISO 9000, GLP, CMP, GCP және т.б.). Адамның биоматериалдарын қолдану арқылы зертханалық жұмыстың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы биомедициналық статистика
    Несиелер: 5

    Биомедициналық деректерді статистикалық талдаудың практикалық курсы, сипаттамалық статистика, ықтималдық элементтері, гипотезаны тестілеу, параметрлік емес әдістер, корреляциялық талдау және сызықтық регрессия. Тиісті статистикалық тестілерді қалай таңдау керек, статистикалық маңыздылығын қалай бағалау керек және үлкен мәліметтер жиынтығын талдауда жиі кездесетін қателіктерден қалай аулақ болуға болады және ғылыми нәтижелердің көбеюін қамтамасыз етеді. Биостатистикалық әдістердің негізгі компоненттері OMIC зерттеулерінде де, денсаулық сақтау зерттеулерінде де қолданылады. Шағын топтардағы мақалаларға сыни талдау және кейстер қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онкологиялық аударма зерттеулер
    Несиелер: 5

    Қатерлі ісік биологиясы саласындағы заманауи әдістер мен аударма зерттеулердің жетістіктері қатерді бағалаудың, жасушалық және молекулалық сипаттамалардың, қатерлі ісік ауруының алдын-алу, анықтау, диагностикалау мен емдеудің жаңа әдістері болып табылады. Нақты терапия. Онкологиядағы мәліметтер базасы және жүйелік биомедицина.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедициналық ғылымдағы жетістіктер және жаңа көкжиектер
    Несиелер: 5

    Бұл курс ауру мен денсаулықты түсіну тұрғысынан ең түрлендіргіш биомедициналық ғылымның жетістіктері мен жаңа перспективаларын туралы тұтас түрінде қарастыруға арналған. Медицинаның молекулалық, дараланған медицинаға айналуы. Қонақ дәрістер ең перспективалы зерттеулердің жарияланымдарын талқылайтын семинарлармен толықтырылады. Осы зерттеулер мен жаңалықтарды алға жылжыту және олардың пайдасына қол жеткізу проблемаларын талдау. Курс сонымен қатар зерттеудің ықтимал бағыттарын анықтау үшін жүйелі түрде оқу және ақпаратты сыни тұрғыдан көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедициналық зерттеудегі жақсы тәжірибе
    Несиелер: 5

    Биомедициналық ғылымның зерттеу объектісі мен міндеттері. Жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттары. Ғылыми көзқарастың және дәлелді практиканың технологиялық және әдіснамалық принциптері. Биомедициналық этика. Биомедициналық зерттеудің дизайны және түрлері. Аударма, (клиникаға дейінгі) зерттеулер - айырмашылықтар мен ерекшеліктер. Адамның биоматериалдарын қолданумен адами зерттеу. Жоспарлау, орындау, ғылыми жобалардың нәтижелері туралы есеп беру. Курс шағын жобаларды дайындауды қарастырады, сонымен қатар жаттығу, топтық жұмыс, академиялық жазу, мәліметтерді ұсыну және талдау, ақпаратты іздеу және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзгерістер мен инновацияларды басқару
    Несиелер: 4

    Өзгерістерді жобалау, енгізу, қарым-қатынас жасау және қолдау стратегиялары; ұйымда қашан және қай жерде өзгеріс қажет екендігін картаға түсіру және бағалау әдістері; ұйымдастырушылық дамыту әдістері; өзгерістер мен жаңашылдыққа жағдай туғызатын кедергілер мен мүмкіндіктер. Көшбасшылық стильдер және оларды әр түрлі жағдайлар мен адамдарға қалай таңдау және қолдану. Ағымдағы және болашақтағы жұмысты қолдау үшін желіні дамыту үшін ұйым ішінде және одан тыс әріптестермен жұмыс. Жеке және кәсіби қарым-қатынас дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Адам денсаулығын жақсарту саласындағы проблемаларды шешу үшін биологиялық жүйелер жұмысының басты негіздері мен оларды зерттеудің алдыңғы қатарлы технологиялық және әдіснамалық принциптері туралы білімді біріктіреді

  • Код ON2

    Барлық күнделікті және бірнеше жетілдірілген (мамандану аясындағы) биомедициналық зерттеу әдістерін сапалы орындайды

  • Код ON3

    Ғылыми деректерді, саланың даму тенденцияларын және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың перспективаларын сыни тұрғыдан көрсетуге негізделген идеяларды құра біледі

  • Код ON4

    (Өз құзыреті шеңберінде) ғылыми-зерттеу тәжірибесінің халықаралық этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін, оның ішінде гранттық өтінім түрінде ресімдеуді, орындауды, есепке алуды және есеп беруді және нәтижелерді жариялауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON5

    Заманауи талдау құралдарының көмегімен статистикалық талдау мен мәліметтерді өңдеуді орындайды

  • Код ON6

    Дәл, репродуктивті эксперимент нәтижелерін алу, қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету және қымбат жабдықтың зақымдалуының алдын алу үшін маңызды болып табылатын жеке және бақыланатын жұмысшылар тобының зертханалық дағдыларын сақтау үшін жақсы зертханалық тәжірибенің қағидалары мен стандарттары туралы білімдерін сыни қолданады

  • Код ON7

    Өз іс-әрекеттерін сыни бағалауы және биомедициналық ғылым мен практиканың өзгеріп жатқан контекстіндегі білім мен дағдыларды жаңартуға қабілетті

  • Код ON8

    Кәсіби және әлеуметтік жауапты, кәсіби команда мен қоғамның мүдделеріне жауап бере алатын азаматтық көрсетеді

  • Код ON9

    Кәсіби тәжірибенің сапасын жақсарту және жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін кәсіби және жеке көшбасшылықты көрсетуі, оның ішінде өз құзіреті шегінде тәлімгерлік көрсетеді

  • Код ON10

    Ұйымның және өзінің кәсіби қызметінің жетістіктеріне жету үшін тиімді операциялық стратегияны анықтау үшін басқарудың заманауи тұжырымдамалары мен құралдарын қолдана біледі

  • Код ON11

    Кәсіби терминологияны және коммуникацияның әртүрлі арналарын қолдана отырып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынастың әр түрлі контексінде ақпаратпен тиімді алмасу мүмкіндігі бар

Top