7M01401 Бастапқы әскери дайындық в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "7М014 – жалпы дамудың пәндік мамандандыруы бар мұғалімдерді даярлау (Бастапқы әскери дайындық)" білім беру бағдарламасы-жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жетекші әлемдік жоғары оқу орындары, еңбек нарығы қоятын талаптарды ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M004 Бастапқы әскери дайындық педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогика пәні және міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Әдіснаманың этикалық және эстетикалық негіздері. Таңдау әдістері және ғылыми зерттеу бағытының мақсаттары. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде математикалық статистика әдістерін қолдану. Өңдеу нәтижелерін талдау және түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық инновациялық менеджмент
Инновациялық үдерістерді басқаруды жетілдіру бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, инновациялық педагогикалық менеджменттің теориялық аспектілерін сипаттау, инновациялық педагогикалық менеджмент жүйесінің тиімділігін мониторингілеу, ғылыми дереккөздерді талдау және қарастырылатын мәселе бойынша практика жағдайын зерттеу; қосымша білім беру мекемесін дамытудағы бақылау, синтездеу және қорыту, инновациялық педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану және әскери дайындықтың пәнаралық байланысы
Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті. Зерттеу есептерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттілікті пайдалануға дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім және ғылым саласындағы социологиялық зерттеулер
Білім берудің қазіргі заманғы даму ерекшеліктерінің бірі-көптеген елдер үкіметтерінің білім беру сапасының проблемаларына жоғары назары. Білім беру сапасын бағалаудың әлеуметтік зерттеуін жүргізу әдістемесі, сондай-ақ жүргізілген зерттеудің негізгі нәтижелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Педагогикалық технологияның ұғымы мен мәні. Педагогикалық технологиялардың классификациясы. Оқыту мен тәрбиелеудің объектісі мен субъектісі ретіндегі баланың тұлғасы. Педагогикалық технологияларды ізгілендіру және дамократизациялаудың негізінде білім беру технологиялары. Оқушылардың іс-әрекетін белсендету негізіндегі білім беру технологиялары. Оқу үрдісін ұйымдастыру және басқару негізінде педагогикалық технологиялары. Оқытудың дамытушы технологиялары. Ақпараттық-коммуникативті және денсаулықты сақтау технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери дайындықты оқыту теориясы мен әдістемесі
Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Әскери басшыны сабақтарға дайындау тәртібі. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы. Қару мен оқ-дәрілерді сақтау, оларды алу тәртібі. Алғашқы әскери дайындық сабақтарында қауіпсіздік шараларын сақтау. Оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын тексеру және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери дайындықты даралап оқытудың теориясы мен әдістемесі
Жалпы білім беретін орта арнайы және жоғары мектептегі Бастапқы әскери даярлықтың ғылыми-әдістемелік талдауы. Студенттер мен тыңдаушыларға әскери-патриоттық тәрбие беруді жоспарлау және жүргізу. Әскери жарғы бойынша саптық, атыс, тактикалық, техникалық, арнайы дене даярлығын жүргізу әдістемесі. Әскери-спорттық ойындарды дайындау, өткізу әдістемесі. Жеке Бастапқы әскери дайындық. Алғашқы әскери дайындық бойынша тәлімгерлердің білімін бағалау әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Персоналдық менеджмент және өздігінен білім алу
Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі білім алу қабілеті, персоналды басқарудың қазіргі заманғы технологиялары негізінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде даулы жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру, соның ішінде мәдениетаралық ортада өз қызметінің нәтижелерін талдау, түзету және бағалау. Әр түрлі жағдайларды ескере отырып, мінез-құлықтың тиімді үлгісін таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық практика
Таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту, магистрлік бағдарламалардың бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс істеу барысында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бастапқы әскери дайындық - әскери-патриоттық тәрбиенің өзегі
Жалпы білім беретін орта арнайы және жоғары мектептегі Бастапқы әскери даярлықтың ғылыми-әдістемелік талдауы. Студенттер мен тыңдаушыларға әскери-патриоттық тәрбие беруді жоспарлау және жүргізу. Әскери жарғы бойынша саптық, атыс, тактикалық, техникалық, арнайы дене даярлығын жүргізу әдістемесі. Әскери-спорттық ойындарды дайындау, өткізу әдістемесі. Жеке Бастапқы әскери дайындық. Алғашқы әскери дайындық бойынша тәлімгерлердің білімін бағалау әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың заманауи әдістері.
Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Білім беру мазмұны және оған заманауи тәсілдер. Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру. Жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Студент психологиясы және акмеология. ЖОО студенттік ұжымының әлеуметтік психологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. Студенттер мен оқытушылардың бірлескен танымдық қызметі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- өзінің кәсіби құзыреттілігі саласында міндеттерді қою және шешу және әр түрлі құрылымдардың Бастапқы әскери даярлығын оқыту мен дамытуға әсер ететін факторларды анықтай білу;
- Бастапқы әскери дайындық бойынша оқыту саласында кәсіби білім шеңберінде экономиканың технологиялық, Әлеуметтік және мәдени дамуы бойынша түсінікке ие болу;
- Бастапқы әскери дайындық бойынша әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни бағалау және жаңа идеяларды генерациялау қабілеті болуы;
- саяси талдау. педагогикалық және экономикалық ақпаратты мемлекеттік, орыс және шет тілінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау;
- Бастапқы әскери дайындық бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін пәнаралық білімді синтездей білу;
- зерттеудің аналитикалық әдістерін қолдану;
- педагогикалық және психологиялық ақпаратты табу және пайдалану;
- алғашқы әскери дайындық бойынша оқыту және зерттеу саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану;
- сыни талдау дағдыларын меңгеру, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілеті.