Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01401 Бастапқы әскери дайындық в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылым тұрғысынан басқару мәселелерімен, сонымен қатар басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жалпы түсініктермен таныстырады. "Басқару психологиясы" пәні еңбек қызметі процесінде адамдардың тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылы процесінде қызмет ететін басқару қатынастарының психологиялық аспектілері болып табылады. Басқарудың ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері адамдармен жұмыс істеу, оларға әсер ету, оларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогика пәні және міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Әдіснаманың этикалық және эстетикалық негіздері. Таңдау әдістері және ғылыми зерттеу бағытының мақсаттары. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде математикалық статистика әдістерін қолдану. Өңдеу нәтижелерін талдау және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инновациялық үдерістерді басқаруды жетілдіру бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, инновациялық педагогикалық менеджменттің теориялық аспектілерін сипаттау, инновациялық педагогикалық менеджмент жүйесінің тиімділігін мониторингілеу, ғылыми дереккөздерді талдау және қарастырылатын мәселе бойынша практика жағдайын зерттеу; қосымша білім беру мекемесін дамытудағы бақылау, синтездеу және қорыту, инновациялық педагогикалық менеджмент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану және әскери дайындықтың пәнаралық байланысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу кезінде қолдану, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті. Зерттеу есептерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттілікті пайдалануға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім және ғылым саласындағы социологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Білім берудің қазіргі заманғы даму ерекшеліктерінің бірі-көптеген елдер үкіметтерінің білім беру сапасының проблемаларына жоғары назары. Білім беру сапасын бағалаудың әлеуметтік зерттеуін жүргізу әдістемесі, сондай-ақ жүргізілген зерттеудің негізгі нәтижелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологияның ұғымы мен мәні. Педагогикалық технологиялардың классификациясы. Оқыту мен тәрбиелеудің объектісі мен субъектісі ретіндегі баланың тұлғасы. Педагогикалық технологияларды ізгілендіру және дамократизациялаудың негізінде білім беру технологиялары. Оқушылардың іс-әрекетін белсендету негізіндегі білім беру технологиялары. Оқу үрдісін ұйымдастыру және басқару негізінде педагогикалық технологиялары. Оқытудың дамытушы технологиялары. Ақпараттық-коммуникативті және денсаулықты сақтау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери дайындықты оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Әскери басшыны сабақтарға дайындау тәртібі. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы. Қару мен оқ-дәрілерді сақтау, оларды алу тәртібі. Алғашқы әскери дайындық сабақтарында қауіпсіздік шараларын сақтау. Оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын тексеру және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әскери дайындықты даралап оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін орта арнайы және жоғары мектептегі Бастапқы әскери даярлықтың ғылыми-әдістемелік талдауы. Студенттер мен тыңдаушыларға әскери-патриоттық тәрбие беруді жоспарлау және жүргізу. Әскери жарғы бойынша саптық, атыс, тактикалық, техникалық, арнайы дене даярлығын жүргізу әдістемесі. Әскери-спорттық ойындарды дайындау, өткізу әдістемесі. Жеке Бастапқы әскери дайындық. Алғашқы әскери дайындық бойынша тәлімгерлердің білімін бағалау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Персоналдық менеджмент және өздігінен білім алу
    Несиелер: 5

    Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі білім алу қабілеті, персоналды басқарудың қазіргі заманғы технологиялары негізінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде даулы жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру, соның ішінде мәдениетаралық ортада өз қызметінің нәтижелерін талдау, түзету және бағалау. Әр түрлі жағдайларды ескере отырып, мінез-құлықтың тиімді үлгісін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту, магистрлік бағдарламалардың бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс істеу барысында кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастапқы әскери дайындық - әскери-патриоттық тәрбиенің өзегі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін орта арнайы және жоғары мектептегі Бастапқы әскери даярлықтың ғылыми-әдістемелік талдауы. Студенттер мен тыңдаушыларға әскери-патриоттық тәрбие беруді жоспарлау және жүргізу. Әскери жарғы бойынша саптық, атыс, тактикалық, техникалық, арнайы дене даярлығын жүргізу әдістемесі. Әскери-спорттық ойындарды дайындау, өткізу әдістемесі. Жеке Бастапқы әскери дайындық. Алғашқы әскери дайындық бойынша тәлімгерлердің білімін бағалау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың заманауи әдістері.
    Несиелер: 5

    Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Білім беру мазмұны және оған заманауи тәсілдер. Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру. Жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Студент психологиясы және акмеология. ЖОО студенттік ұжымының әлеуметтік психологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. Студенттер мен оқытушылардың бірлескен танымдық қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    өзінің кәсіби құзыреттілігі саласында міндеттерді қою және шешу және әр түрлі құрылымдардың Бастапқы әскери даярлығын оқыту мен дамытуға әсер ететін факторларды анықтай білу;

  • Код ON5

    Бастапқы әскери дайындық бойынша оқыту саласында кәсіби білім шеңберінде экономиканың технологиялық, Әлеуметтік және мәдени дамуы бойынша түсінікке ие болу;

  • Код ON3

    Бастапқы әскери дайындық бойынша әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни бағалау және жаңа идеяларды генерациялау қабілеті болуы;

  • Код ON9

    саяси талдау. педагогикалық және экономикалық ақпаратты мемлекеттік, орыс және шет тілінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау;

  • Код ON6

    Бастапқы әскери дайындық бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;

  • Код ON2

    теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білімді және зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін пәнаралық білімді синтездей білу;

  • Код ON7

    зерттеудің аналитикалық әдістерін қолдану;

  • Код ON4

    педагогикалық және психологиялық ақпаратты табу және пайдалану;

  • Код ON8

    алғашқы әскери дайындық бойынша оқыту және зерттеу саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану;

  • Код ON10

    сыни талдау дағдыларын меңгеру, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілеті.

Top